quote:
Staat al weken op het internet, net als het uit shirt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:39 schreef DeZoektocht het volgende:
Wanneer wordt het nieuwe thuisshirt gepresenteerd?
Hoop dat de rooie baan nu over de schouders doorloopt
Leidseplein?quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:32 schreef manny het volgende:
Nog anderhalve week.... Met de dag spannender. Leidseplein here we come !
Ja, "het Leidse" klinkt zo lekker. Bovendien vieren we daar traditioneel onze feestjes. Gesloopte tramhokjes erbij.quote:
Hmm of Messi of Ronaldo...quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:32 schreef King_of_cubes het volgende:
Mochten we koning Luis nog maar 2 wedstrijdjes lenen.
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=53975&typeofpage=84137quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Mbokani misschien een optie als nieuwe spits?
Neeequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Serieus waarom wel? We hebben al genoeg miskopen gehad. Wat heeft hij wat anderen niet hebben?quote:
Je hoeft er geen antwoord op te geven als je het niet weet hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:43 schreef Chase_Utley het volgende:
Een vraag beantwoorden met een tegenvraag.
Nee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Welk talent past bij Ajax en is haalbaar?quote:
Wat is jou motivering om hem wel te halen dan? Ik ken heel de speler niet en als ik zijn wedstrijden + doelpunten zie lijkt het mij logisch dat ik er niet echt warm voor loop.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Welk talent past bij Ajax en is haalbaar?
Jij wil altijd iedereen halen, betekend niet dat we allemaal maffe buitenlanders moeten halen die niks toevoegen, dan nog liever jeugd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Laat eens posts zien waaraan je kan zien dat ik iedereen wil halen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij wil altijd iedereen halen, betekend niet dat we allemaal maffe buitenlanders moeten halen die niks toevoegen, dan nog liever jeugd.
Zal wel minstens 3 miljoen worden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:22 schreef King_of_cubes het volgende:
Die IJslander van AZ mag van mij best komen, is volgens mij nog jong en kan scoren.Ajax moet er alleen niet 4 miljoen voor neer gaan tellen.
Ik denk het niet. Nog afgezien van de vraag of het medisch verantwoord is moet je het niet willen. Wat als Ajax dan verliest door een persoonlijke fout van Maarten, al dan niet veroorzaakt door een gebrek aan wedstrijdritme, is dat waar hij aan herinnerd zal worden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:21 schreef Tarado het volgende:
Iets heel anders, zou Stekelenburg die laatste wedstrijd nog redden?
3,4 denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zal wel minstens 3 miljoen worden.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Laat eens posts zien waaraan je kan zien dat ik iedereen wil halen.
Zo komt het heel erg over als "spelers die iets toevoegen kunnen we toch niet halen, laten we maar een middelmatige afrikaan halen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel slecht argument om een speler te halen die Ajax eigenlijk niet nodig heeftquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:27 schreef Chase_Utley het volgende:
Je kan beter geen conclusies meer trekken.
Jij haalt je argumenten alleen uit statistieken. Voetbal is helaas geen wiskunde. Maar vind jij dan niet dat er een nieuwe spits gehaald moet worden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel slecht argument om een speler te halen die Ajax eigenlijk niet nodig heeft
Er moet wel meer dan een nieuwe spits worden gehaald. Maar dan het liefst wel een talentvolle. We hebben momenteel wel redelijk wat geld, en dan liever 8 mil uitgeven aan een spits waar je zeker iets aan hebt, dan b.v. een Mertens halen of een of andere spits waar je veel minder aan hebt voor minder geld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij haalt je argumenten alleen uit statistieken. Voetbal is helaas geen wiskunde. Maar vind jij dan niet dat er een nieuwe spits gehaald moet worden?
Wat een baas. Wel weer het standaard riedeltje natuurlijk van ik kom zeker terug, maar tochquote:Suárez: 'Ik kom zeker terug bij Ajax, alleen wanneer weet ik niet'
Woensdag, 4 mei 2011 om 13:18
Luis Suárez werd in januari verkocht aan Liverpool en daarmee leek Ajax afstand te moeten nemen van haar kampioenskansen. Onder leiding van Frank de Boer haakten de Amsterdammers echter niet af en met nog twee wedstrijden te gaan kan Ajax niet alleen de landstitel, maar ook de beker nog winnen. Suárez: “Ik zou dolgraag die laatste twee wedstrijden mee willen doen.”
Ajax speelt aankomende zondag eerst tegen FC Twente in de bekerfinale en treft de ploeg van Michel Preud’homme een week later opnieuw, maar dan in de strijd om het kampioenschap. Ajax heeft momenteel een punt minder dan de Tukkers en zal dus moeten winnen om de dertigste landstitel te kunnen pakken. “Ik hoop dat Ajax kampioen wordt”, zegt Suárez op de website van Ajax.
De Uruguayaan volgt de Amsterdamse ploeg nog op de voet: “In vier seizoenen bij Ajax win ik geen titel, en ik ben weg en dan gaan jullie hem wel winnen”, zei hij lachend tegen aanvoerder Jan Vertonghen. Om er later aan toe te voegen: “Ik kom zeker terug bij Ajax, alleen wanneer weet ik niet. Ajax zit in mijn hart.''
Matavz.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:41 schreef Chase_Utley het volgende:
Hoe weet je van te voren al zeker of je spits slaagt? Dat heb je niet met iemand van 3 ton en niet met iemand van 8 miljoen. Sulejmani was ook al zo'n succesaankoop. Maar goed, wie zou jij graag zien dan?
Die zal niet in het systeem passen aangezien hij juist in de diepte gestuurd moet worden. Een mindere versie van Makaay imo. Verder ben ik ook niet overtuigd van zijn meevoetballende kwaliteiten.quote:
Blablabla, hij had gewoon moeten blijven, dan waren we al kampioen. Dit soort gelul hoef ik niet meer van vertrokken spelers...quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een baas. Wel weer het standaard riedeltje natuurlijk van ik kom zeker terug, maar toch
stel je niet aan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blablabla, hij had gewoon moeten blijven, dan waren we al kampioen. Dit soort gelul hoef ik niet meer van vertrokken spelers...
Ik stel me niet aan, halverwege een seizoen weggaan bij je club weggaan is hoogverraad. Puur om jezelf denken, Ajax boeit hem geen ene reet.quote:
Hij is waarschijnlijk gegaan, ook omdat een grote club hem wilde maar ook omdat hij dacht niet kampioen te worden.. dadelijk worden ze het alsnogquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blablabla, hij had gewoon moeten blijven, dan waren we al kampioen. Dit soort gelul hoef ik niet meer van vertrokken spelers...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, halverwege een seizoen weggaan bij je club weggaan is hoogverraad. Puur om jezelf denken, Ajax boeit hem geen ene reet.
Je bent niet verplicht om te reageren alsje het niet snapt hoor.quote:
Dan is hij van harte welkom om het mee te vieren, hij verdient hetquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk gegaan, ook omdat een grote club hem wilde maar ook omdat hij dacht niet kampioen te worden.. dadelijk worden ze het alsnog![]()
Maar je hebt er nu weinig aan inderdaad..
Gelukkig snap jij alles ...quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om te reageren alsje het niet snapt hoor.
Klopt, en vervolgens heb ik nog steeds gelijk over het waardeloze, niets toevoegende gepruts van Eriksen. Kansen voor open doel missen, vrije trappen in de muur rossen, ja, dat voegt lekker wat toe...quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig snap jij alles ...
Eriksen kan er niks van![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:21 schreef Chase_Utley het volgende:
Sterke balvaste speler à la Pantelic. Twijfel alleen of hij hetzelfde voetbal intelligentie niveau heeft.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:27 schreef Chase_Utley het volgende:
Je kan beter geen conclusies meer trekken.
Eens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die zal niet in het systeem passen aangezien hij juist in de diepte gestuurd moet worden. Een mindere versie van Makaay imo. Verder ben ik ook niet overtuigd van zijn meevoetballende kwaliteiten.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, en vervolgens heb ik nog steeds gelijk over het waardeloze, niets toevoegende gepruts van Eriksen. Kansen voor open doel missen, vrije trappen in de muur rossen, ja, dat voegt lekker wat toe...
Zonder Eriksen speelden we nu niet meer om de titel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, en vervolgens heb ik nog steeds gelijk over het waardeloze, niets toevoegende gepruts van Eriksen. Kansen voor open doel missen, vrije trappen in de muur rossen, ja, dat voegt lekker wat toe...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met als enig verschil dat DAM trollen leuk vindt en Heatweave het meent.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Geweldige gozer die HeatWave ..Lijkt een beetje op DAM
Dat maakt het nog leukerquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met als enig verschil dat DAM trollen leuk vindt en Heatweave het meent.
Omfgquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor een onzin of een spits in het systeem past of niet. Een Kluivert of Zlatan krijg je toch nooit weer. Je moet gewoon een spits hebben die er 25 in kan leggen in een seizoen. Huntelaar en Suarez waren op die manier toch niet echte "Ajax school" spelers?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die zal niet in het systeem passen aangezien hij juist in de diepte gestuurd moet worden. Een mindere versie van Makaay imo. Verder ben ik ook niet overtuigd van zijn meevoetballende kwaliteiten.
Een spits alleen op zijn doelpunten beoordelen is fout, zie El Hquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor een onzin of een spits in het systeem past of niet. Een Kluivert of Zlatan krijg je toch nooit weer. Je moet gewoon een spits hebben die er 25 in kan leggen in een seizoen. Huntelaar en Suarez waren op die manier toch niet echte "Ajax school" spelers?
Je wilt het spel spelen wat Barcelona in principe doet, dat is in ieder geval wat Cruijf bedoeld. Barcelona heeft ook gewoon rotatie qua posities en bewegende spitsen. Eto'o en Villa moeten het toch ook hebben van veel beweging.
Omdat je met dominant voetbal weinig ruimte krijgt, en meer moet scoren dan je tegenstander. Met enkel een goalgetter die je moeilijk in stelling weet te brengen heb je niet genoeg. Je moet een speler hebben die het spel minder eenzijdig maakt, zodat aanvallende middenvelders en buitenspelers ook iedere wedstrijd voor de goal komen, om het maar even simpel te zeggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor een onzin of een spits in het systeem past of niet. Een Kluivert of Zlatan krijg je toch nooit weer.
En dat is precies de reden waarom het zo vaak fout is gegaan.quote:Je moet gewoon een spits hebben die er 25 in kan leggen in een seizoen. Huntelaar en Suarez waren op die manier toch niet echte "Ajax school" spelers?
Beweging EN techniek. Eto'o heeft enorm veel kansen weten te missen, en liet zelden een ander scoren. Het spel was eenzijdiger. Met zijn atletisch vermogen wist hij nog een hoop te camoufleren. En Villa staat op links he..quote:Je wilt het spel spelen wat Barcelona in principe doet, dat is in ieder geval wat Cruijf bedoeld. Barcelona heeft ook gewoon rotatie qua posities en bewegende spitsen. Eto'o en Villa moeten het toch ook hebben van veel beweging.
EL H had er onder Jol gewoon minimaal 20 gemaakt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een spits alleen op zijn doelpunten beoordelen is fout, zie El H
Misschien wel 30, en geen titel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
EL H had er onder Jol gewoon minimaal 20 gemaakt.
Nu wel in het begin niet. Komt omdat ze daar door elkaar heen lopen in de basis heb je gewoon Pedro--Villa--Messi.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:38 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Omdat je met dominant voetbal weinig ruimte krijgt, en meer moet scoren dan je tegenstander. Met enkel een goalgetter die je moeilijk in stelling weet te brengen heb je niet genoeg. Je moet een speler hebben die het spel minder eenzijdig maakt, zodat aanvallende middenvelders en buitenspelers ook iedere wedstrijd voor de goal komen, om het maar even simpel te zeggen.
[..]
En dat is precies de reden waarom het zo vaak fout is gegaan.
[..]
Beweging EN techniek. Eto'o heeft enorm veel kansen weten te missen, en liet zelden een ander scoren. Het spel was eenzijdiger. Met zijn atletisch vermogen wist hij nog een hoop te camoufleren. En Villa staat op links he..
Met alleen mentaliteit win je ook 0,0. Dat er karakter ontbreekt is waar, maar heeft niks met het soort spits te maken. Jij denkt dat elke goalgetter maar moet kunnen bij Ajax, nou, dan ga je de boot in en win je sporadisch nog eens een prijsje. MITS je genoeg andere individuen hebt die 1. je goalgetter kunnen bedienen 2. opstaan als deze faalt. Huntelaar tegen Twente bijvoorbeeld, in de play-offs om CL voetbal.... Dat is dus een te groot risico, hetzelfde risico dat je met het spel van Jol wederom in huis had. Laat De Boer nou eens verder bouwen zonder meteen te zeiken en van alles te eisen, en laat hem daar een geschikte spits bij zoeken, niet de eerste de beste afmaker maar iemand die mee kan in het tempo, de balcirculatie, eventuele positiewisselingen, die goed genoeg is in de kleine ruimte, die slimme loopacties in huis heeft, die met de rug naar de goal kan spelen. Als een spits aan meerdere van deze eisen voldoet, komt hij aardig in de buurt en kun je je spel ophangen aan de puntspeler wat vervolgens weer mogelijkheden schept aan overige spelers. Variatie van spelsituaties, ook al is de ruimte beperkt. Wat dat is een van de grootste struikelblokken bij Ajax. Of denk je dat al die sterren uit de subtop bij ons falen omdat ze opeens in de grote boze stad wonen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het feit dat het steeds mis ging ligt niet aan het ontbreken van doelpunten maar aan de mentaliteit. De verwende jongetjes moeten gewoon aan de bak tegen De Graafschap of noem ze allemaal maar op.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef Chase_Utley het volgende:
Twente laat zien dat complete spits > afmaker is. De Jong of Janko in je ploeg en je ziet gelijk een wereld van verschil. Ajax wil nog meer beweging en dominantie, dus heb je een voetballer nodig. El Ham was gewoon een goede optie als zijn ego niet net zo groot was als de string van Erika Terpstra.
Je moet even wat meer enters en zo gebruiken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Met alleen mentaliteit win je ook 0,0. Dat er karakter ontbreekt is waar, maar heeft niks met het soort spits te maken. Jij denkt dat elke goalgetter maar moet kunnen bij Ajax, nou, dan ga je de boot in en win je sporadisch nog eens een prijsje. MITS je genoeg andere individuen hebt die 1. je goalgetter kunnen bedienen 2. opstaan als deze faalt. Huntelaar tegen Twente bijvoorbeeld, in de play-offs om CL voetbal.... Dat is dus een te groot risico, hetzelfde risico dat je met het spel van Jol wederom in huis had. Laat De Boer nou eens verder bouwen zonder meteen te zeiken en van alles te eisen, en laat hem daar een geschikte spits bij zoeken, niet de eerste de beste afmaker maar iemand die mee kan in het tempo, de balcirculatie, eventuele positiewisselingen, die goed genoeg is in de kleine ruimte, die slimme loopacties in huis heeft, die met de rug naar de goal kan spelen. Als een spits aan meerdere van deze eisen voldoet, komt hij aardig in de buurt en kun je je spel ophangen aan de puntspeler wat vervolgens weer mogelijkheden schept aan overige spelers. Variatie van spelsituaties, ook al is de ruimte beperkt. Wat dat is een van de grootste struikelblokken bij Ajax. Of denk je dat al die sterren uit de subtop bij ons falen omdat ze opeens in de grote boze stad wonen?
In 2012-2013 een team met Maxwell, Chivu, Sneijder, Van der Vaart, Heitinga, De Jong, Suarez en Huntelaar aangevuld met eigen jeugd dat zich ontwikkelt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef Catch22- het volgende:
Als iedereen terug zou komen die terug zou komen, kon het nog eens erg druk worden.
Drogbaquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:14 schreef ValHallen het volgende:
Het liefst zou ik gewoon een sterke, atletische Afrikaan in de spits zien staan, maar aangezien ik weinig sterke en atletische Afrikaanse spitsen ken houd ik het op die Ijslander.
Lijkt me de speler die het best in ons systeem gaat passen.
Hij heeft gewoon gelijk over El Hamdaoui hoor. Als hij coachbaar en vormbaar was, dan zou het de ideale spits kunnen zijn. Maar hij heeft niet de discipline en mentaliteit om zo te spelen als De Boer van hem verlangt. Alle tactische en technische eigenschappen heeft hij...quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar ja, zolang ie er maar voor zorgt dat we kampioen worden. Ik heb vertrouwen in Cruijff en de Boer en dergelijke
Ja heel leuk. Met een spits als Kluivert had je ook verloren van ADO en FC Utrecht. Het feit dat je een 2-0 voorsprong tegen Groningen weg geeft. Dat je gelijk speelt tegen Roda en 35min lang tegen NEC en Heerenveen de mindere bent heeft gewoon met karakter en instelling te maken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Met alleen mentaliteit win je ook 0,0. Dat er karakter ontbreekt is waar, maar heeft niks met het soort spits te maken. Jij denkt dat elke goalgetter maar moet kunnen bij Ajax, nou, dan ga je de boot in en win je sporadisch nog eens een prijsje. MITS je genoeg andere individuen hebt die 1. je goalgetter kunnen bedienen 2. opstaan als deze faalt. Huntelaar tegen Twente bijvoorbeeld, in de play-offs om CL voetbal.... Dat is dus een te groot risico, hetzelfde risico dat je met het spel van Jol wederom in huis had. Laat De Boer nou eens verder bouwen zonder meteen te zeiken en van alles te eisen, en laat hem daar een geschikte spits bij zoeken, niet de eerste de beste afmaker maar iemand die mee kan in het tempo, de balcirculatie, eventuele positiewisselingen, die goed genoeg is in de kleine ruimte, die slimme loopacties in huis heeft, die met de rug naar de goal kan spelen. Als een spits aan meerdere van deze eisen voldoet, komt hij aardig in de buurt en kun je je spel ophangen aan de puntspeler wat vervolgens weer mogelijkheden schept aan overige spelers. Variatie van spelsituaties, ook al is de ruimte beperkt. Wat dat is een van de grootste struikelblokken bij Ajax. Of denk je dat al die sterren uit de subtop bij ons falen omdat ze opeens in de grote boze stad wonen?
Al die titels met Huntelaar, ik weet het nog als de dag van gisterenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja heel leuk. Met een spits als Kluivert had je ook verloren van ADO en FC Utrecht. Het feit dat je een 2-0 voorsprong tegen Groningen weg geeft. Dat je gelijk speelt tegen Roda en 35min lang tegen NEC en Heerenveen de mindere bent heeft gewoon met karakter en instelling te maken.
Ik ben van mening dat je gewoon een scorende spits moet hebben, en kerels in het veld moet hebben en geen jochies.
Of het kan? Ja, absoluut.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:28 schreef Morendo het volgende:
Kan Castillion volgend jaar doorgroeien als reservespits van het eerste?
Twente, PSV en AZ zijn ook kampioen geworden met het Ajax spel he?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Al die titels met Huntelaar, ik weet het nog als de dag van gisteren
Ik weet dat hij gelijk heeft, ik moest gewoon lachen om die vergelijkingquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:21 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk over El Hamdaoui hoor. Als hij coachbaar en vormbaar was, dan zou het de ideale spits kunnen zijn. Maar hij heeft niet de discipline en mentaliteit om zo te spelen als De Boer van hem verlangt. Alle tactische en technische eigenschappen heeft hij...
Klopt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klopt, en zal wel naar Napoli vertrekken.
Nee want die kan niet voetballen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:59 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar Vjenne, jij zou dus blij zijn met Janko bij Ajax? Sterke stoere speler die heel makkelijk scoort.
Heb dan liever Messi.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:04 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon ibrahimovic. Schijnt wel een goede spits te zijn.
Maar je wilde toch iemand die er gewoon 30 inknalt en meer niet? Nu ga je ineens waarde hechten aan iemand die moet meevoetballen.quote:
Type Kluivertquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar je wilde toch iemand die er gewoon 30 inknalt en meer niet? Nu ga je ineens waarde hechten aan iemand die moet meevoetballen.
Hij moet ook kunnen voetballen ja, en er 30 in leggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar je wilde toch iemand die er gewoon 30 inknalt en meer niet? Nu ga je ineens waarde hechten aan iemand die moet meevoetballen.
Pantellic kon juist wel voetballen, was alleen zo traag als een schildpad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Pantelic kon ook niet voetballen, maar was wel gewoon een BAAS.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Ah, ik merk al dat je hier niet echt een discussie aan hoeft te gaan en verwacht dat het enigzins serieus benaderd wordt. Mij ook best.
quote:
Hij had geen actie, kon geen spelers voorbij ..quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pantellic kon juist wel voetballen, was alleen zo traag als een schildpad.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Pantelic kon ook niet voetballen, maar was wel gewoon een BAAS.
Controle over de bal en slim zijn in het voetbal is toch ook voetballen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij had geen actie, kon geen spelers voorbij ..
Maar hij stond altijd goed, en liet andere beter voetballen.
Dat kan Janko ook.
Fixed, geen dank.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat kan Janko ookniet.
Je bereikt toch niks met een discussie hier. Het is niet alsof wij enige invloed hebben op het aantrekken van een speler van Ajax. Die hebben (hoop ik dan) echt wel meer spelers op het oog dan die voor de hand liggende namen die hier worden genoemd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Ah, ik merk al dat je hier niet echt een discussie aan hoeft te gaan en verwacht dat het enigzins serieus benaderd wordt. Mij ook best.
Pantellic stond altijd vrij was een meester in het goed passen en sterk aan de bal. Hij had dan misschien geen individuele actie maar toch, janko heeft het alle 3 nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat kan Janko ook.
PSV had een sterk, ervaren collectief en dat kun je tegenwoordig niet meer bij elkaar kopen als topclub.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Twente, PSV en AZ zijn ook kampioen geworden met het Ajax spel he?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Pantellic stond altijd vrij was een meester in het goed passen en sterk aan de bal. Hij had dan misschien geen individuele actie maar toch, janko heeft het alle 3 niet
Uitzondering die de regel bevestigd, en het was wel VVV héquote:
Ah, het HeatWave-argument. Ik vind dat zo'n kul, alsof je niet zou kunnen discussiëren op niveau omdat je zelf niks te zeggen hebt bij Ajaxquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je bereikt toch niks met een discussie hier. Het is niet alsof wij enige invloed hebben op het aantrekken van een speler van Ajax.
Nee, we kunnen nadenken over hoe het beter kan en moet en hoe je zoiets in kunt vullen. In plaats daar van worden er op fora zo vaak willekeurig wat namen gedropt... dan mag je deze namen ook even heel snel bediscussiëren door met goede argumenten te komen en eventueel zelf met voorbeelden van spelers.quote:Die hebben (hoop ik dan) echt wel meer spelers op het oog dan die voor de hand liggende namen die hier worden genoemd.
We kunnen pas goed discussieren als er een paar van die namen naar buiten worden gebracht. Tot die tijd heb je er weinig aan
quote:Toby Alderweireld noemt Theo Janssen 'gewoon onzeker' gezien zijn uitlatingen dat FC Twente het kampioenschap zou pakken.
'Ik denk dat het met zijn eigen onzekerheid te maken heeft', zegt Alderweireld. 'Een beetje raar dat Janssen zoiets zegt. Ik denk dat het met zijn eigen onzekerheid te maken heeft, iets anders kan ik niet bedenken. Of misschien ziet die psycholoog (FC Twente stelde vorige week een mental coach aan voor de laatste weken, red.) hier wel iets achter'.
Dat ga jij toch leuk overal diep op in en je tijd verspillen? Niemand maakt zich er druk om hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:21 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ah, het HeatWave-argument. Ik vind dat zo'n kul, alsof je niet zou kunnen discussiëren op niveau omdat je zelf niks te zeggen hebt bij Ajax.
[..]
Nee, we kunnen nadenken over hoe het beter kan en moet en hoe je zoiets in kunt vullen. In plaats daar van worden er op fora zo vaak willekeurig wat namen gedropt... dan mag je deze namen ook even heel snel bediscussiëren door met goede argumenten te komen en eventueel zelf met voorbeelden van spelers.
Haalbaarheid is 1, geschikt zijn voor een type voetbal is 2. Mensen die niet zien dat je bij andere clubs veel meer ruimte hebt en er vaak spelers uitblinken omdat ze goed zijn zodra ze iets meer ruimte krijgen, terwijl dit bij Ajax bijna nooit het geval is... Die hebben het volgens mij gewoon totaal niet begrepen, zoals de meerderheid in voetballand natuurlijk.
Als er elke dag over gediscussierd wordt, raak je dat ook wel een beetje zat jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:21 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ah, het HeatWave-argument. Ik vind dat zo'n kul, alsof je niet zou kunnen discussiëren op niveau omdat je zelf niks te zeggen hebt bij Ajax.
[..]
Nee, we kunnen nadenken over hoe het beter kan en moet en hoe je zoiets in kunt vullen. In plaats daar van worden er op fora zo vaak willekeurig wat namen gedropt... dan mag je deze namen ook even heel snel bediscussiëren door met goede argumenten te komen en eventueel zelf met voorbeelden van spelers.
Haalbaarheid is 1, geschikt zijn voor een type voetbal is 2. Mensen die niet zien dat je bij andere clubs veel meer ruimte hebt en er vaak spelers uitblinken omdat ze goed zijn zodra ze iets meer ruimte krijgen, terwijl dit bij Ajax bijna nooit het geval is... Die hebben het volgens mij gewoon totaal niet begrepen, zoals de meerderheid in voetballand natuurlijk.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat ga jij toch leuk overal diep op in en je tijd verspillen? Niemand maakt zich er druk om hoor.
Ok, blijf jij dan vooral Fifa spelen want zo redeneer je ook over Ajaxquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat ga jij toch leuk overal diep op in en je tijd verspillen? Niemand maakt zich er druk om hoor.
Nou, werd er maar eens wat vaker inhoudelijk gediscussieerd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als er elke dag over gediscussierd wordt, raak je dat ook wel een beetje zat ja
Koller!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens zou het wel fijn zijn om een spits te krijgen die gewoon vaak in de 16 is en goed kan koppen. We hebben heel veel voorzetten van de flanken de laatste tijd, maar nooit eentje die er in gaat.
Ik speel geen FIFA. Nu niet lelijk gaan doen hoor, straks kan ik niet meer slapen als de Nummer10 boos op mij is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:24 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ok, blijf jij dan vooral Fifa spelen want zo redeneer je ook over Ajax.
Op zich is dat zo'n beetje de definitie van een spits, ik hoop niet dat we er een halen die níet vaak in de 16 is. Ik zie trouwens helemaal niet zo veel voorzetten van de flanken, die trekken eerder zelf veel naar binnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens zou het wel fijn zijn om een spits te krijgen die gewoon vaak in de 16 is en goed kan koppen. We hebben heel veel voorzetten van de flanken de laatste tijd, maar nooit eentje die er in gaat.
Dat zijn juist de buitenspelers die het moeilijkst in te passen zijn bij Ajax, omdat ze in bijna alles top moeten zijn. Anders komt die voorzet er niet. In het gros van de wedstrijden is die ruimte er bijna niet. Maar goed, wat niet is kan nog komen. Het spelletje van voorzetjes genereren kan vrij succesvol zijn, alleen komt en staat dat type voetbal niet binnen een korte termijn. Dan kan meerdere seizoenen duren voordat het écht rendabel is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Rijke fantasie heb jijquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik speel geen FIFA. Nu niet lelijk gaan doen hoor, straks kan ik niet meer slapen als de Nummer10 boos op mij is.
Als je b.v. kijkt naar de vorige paar wedstrijden, dan hadden we maak dat sulejmani door z'n snelheid ergens links of rechts van de 16 meter komt, maar dan geen pass kan geven omdat de Jong/El Ham niet in de 16 staat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:26 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat zijn juist de buitenspelers die het moeilijkst in te passen zijn bij Ajax, omdat ze in bijna alles top moeten zijn. Anders komt die voorzet er niet. In het gros van de wedstrijden is die ruimte er bijna niet. Maar goed, wat niet is kan nog komen. Het spelletje van voorzetjes genereren kan vrij succesvol zijn, alleen komt en staat dat type voetbal niet binnen een korte termijn. Dan kan meerdere seizoenen duren voordat het écht rendabel is.
Goed zwaktebod!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ze komen heel vaak op via de zijkanten wel onder frank de boer, maar ze geven de voorzet vaak niet omdat er niemand goed staat. Alleen v.d. wiel probeert het wel eens, maar die krijgt de bal nooit goed voor de goalquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:30 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik vind dat Ajax in verhouding nog steeds erg weinig voorzetten weet te geven. Ze halen te weinig de achterlijn, wat een Sulejmani bijvoorbeeld ook niet kan op rechts. Op links wel, maar dan is zijn spel weer te eenzijdig.
Een Boilesen op links is wat dat betreft wel een verrijking. Zo'n speler heb je namelijk nodig, een krachtige, snelle back met een goede trap. Dan komen er ook meer voorzetten. Ebecilio heel af en toe, mede omdat hij ook geen echte buitenspeler is, en op rechts zelden tot niks. Want Wielquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze komen heel vaak op via de zijkanten wel onder frank de boer, maar ze geven de voorzet vaak niet omdat er niemand goed staat. Alleen v.d. wiel probeert het wel eens, maar die krijgt de bal nooit goed voor de goal
Daarover verschillen we van mening. Dat kanquote:Volgens mij geeft Ajax voor eredivisie begrippen best vaak voorzetten vanaf de zijlijn.
Inderdaad. Ajax heeft ook niet de spelers om met klassieke buitenspelers te spelen. Het middenveld is er niet naar, geen duidelijke spits. En wat ook storend is in dat kader is dat De Boer (gek genoeg) nooit duidelijk kiest voor punt vooruit/achteruit wat vervolgens weer resulteert in diepe backs of een inschuivende 4. Het hangt er nogal tussenin en daardoor ontbeert het vaak aan wat looplijnen. Eigenlijk schommelt heel de opstelling zo een beetje tussen alles in he...quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Ze geven de voorzet niet omdat ze met inverted wingers spelen, dan is je doel ook niet om continue voorzetten te geven.
Het valt ook niet mee om een keer een serieuze discussie te aanschouwen in een SC topicquote:
Die was toch al gestoptquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee om een keer een serieuze discussie te aanschouwen in een SC topic
Geen idee, maar ik hoop één ding niet: dat Ajax met ruime cijfers wint. Zul je zien dat er dan veel te makkelijk gedacht wordt over een week later.quote:
Of juist nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik hoop één ding niet: dat Ajax met ruime cijfers wint. Zul je zien dat er dan veel te makkelijk gedacht wordt over een week later.
Onzin, van onderschatting zal nooit sprake zijn tegen dit Twente. Of je nou met een 5-4 of 7-0 wint.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik hoop één ding niet: dat Ajax met ruime cijfers wint. Zul je zien dat er dan veel te makkelijk gedacht wordt over een week later.
http://www.ajaxshowtime.c(...)-zijn-de-beste-.html vanaf 2:00quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
http://www.ajaxshowtime.c(...)-zijn-de-beste-.html vanaf 2:00
"Ajax is Ajax"
What does that mean?
"That we are the best"
WIj zijn Ajax, Wij zijn de bestequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
![]()
Ik mis die bluff. alleen vertonghen en alderweireld hebben het nog
copy and paste te moeilijk?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:54 schreef Smoofie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)in_Ajax__.html?p=8,1
Die krijg je alleen te zien wanneer je extreem veel porno kijkt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:19 schreef dog_mask het volgende:
google denkt rare dingen bij ajax getuige deze ads
*
SchaamlipCorrectie TIP Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost. Tijdelijk ¤ 900,- www.accz.nl/schaamlipcorrectie
Je moet toch wat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die krijg je alleen te zien wanneer je extreem veel porno kijkt.
Haha, jij hebt grote schaamlippen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:19 schreef dog_mask het volgende:
google denkt rare dingen bij ajax getuige deze ads
*
SchaamlipCorrectie TIP Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost. Tijdelijk ¤ 900,- www.accz.nl/schaamlipcorrectie
*
Ajax Voetbal? Bestel Nu Per 10,25,50 Of 100 Stuks Kijk Snel Voor De Prijzen! oranjebril.nl/Rood-Wit
Of een schaamlip fetishquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die krijg je alleen te zien wanneer je extreem veel porno kijkt.
Klompen zijn kutquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou dan vind ik google maar kut!
Ik weet waar je huis woont, ik pak je!quote:
Zijn zoveel woonboten in Amsterdam..quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont, ik pak je!
Met je woonboot
Gast kom dan, deze bootneger maakt je kapot jonguh Snap je hem btw? Geen bosneger, maar bootnegerquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik loog toch ook!. Pest mij niet zo!
Heb je hem gedjoekt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:08 schreef potienza het volgende:
Haha, heb ik een film uitgezien in Pathé ArenA, loop ik richting de uitgang, staat Uri Coronel er ineens een kaartje te kopen.
Ja, die is zover afgezakt dat ie tegenwoordig zelfs kaartjes moet kopenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:08 schreef potienza het volgende:
Haha, heb ik een film uitgezien in Pathé ArenA, loop ik richting de uitgang, staat Uri Coronel er ineens een kaartje te kopen.
Blij dat jij geen spits staatquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:10 schreef Saekerhett het volgende:
De afgelopen drie nachten heb ik steeds gedroomd over Ajax - Twente, steeds met een andere uitkomst. Bij de laatste droom stond ik zelf in de spits maar kreeg geen enkele bruikbare bal
Op naar deel 4 vannacht
Ik vond m hilarisch.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast kom dan, deze bootneger maakt je kapot jonguh Snap je hem btw? Geen bosneger, maar bootneger![]()
Zelfs mijn signature aangepastquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Blij dat jij geen spits staat
[..]
Ik vond m hilarisch.
Ik heb nog nooit gedroomd over Ajaxquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:10 schreef Saekerhett het volgende:
De afgelopen drie nachten heb ik steeds gedroomd over Ajax - Twente, steeds met een andere uitkomst. Bij de laatste droom stond ik zelf in de spits maar kreeg geen enkele bruikbare bal
Op naar deel 4 vannacht
Wie is gerrie trouwensquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gedroomd over Ajax![]()
Meestal alleen over metro's en een keer over Gerrie.
Geraldine van BNNquote:
Zekers, nadat ik haar een keer was tegengekomen droomde ik over haar heel vreemd eigenlijk.quote:
Met je handjes om je plasser zeker.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Zekers, nadat ik haar een keer was tegengekomen droomde ik over haar heel vreemd eigenlijk.
En ze is voor Ajax en houdt van voetbal wat wil je nog meer.quote:
Zo mooi is ze ook niet. Komt een beetje tuttig over .quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
En ze is voor Ajax en houdt van voetbal wat wil je nog meer.
Dat nog net niet.quote:
Je kan ze beide niet krijgen, dus niet bitchen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo mooi is ze ook niet. Komt een beetje tuttig over .
steppin' up a notch.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:38 schreef heloef het volgende:
Vorige nacht ging het over probleemwijken nu over lekkere wijven.
Jullie dromen ook overal overquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Zekers, nadat ik haar een keer was tegengekomen droomde ik over haar heel vreemd eigenlijk.
Nee alleen over metro's en Gerrie.quote:
Jij hebt dan ook geen dromenquote:
Nee hoor, is keiharde realiteit. Alleen wel 16 jaar na datoquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen dromen
Ik droom over Ajax die de CL wint, dat zijn pas dromen! Dat ajax kampioen wordt hoor je niet over te dromen, dat moet je weten. En Ajax die geen kampioen wordt is een nachtmerrie.
Ik was 1 toen dat gebeurde dus ik kom uit het tijdperk dat de titel het hoogste haalbare is en dat heeft Ajax al de afgelopen jaren niet gehaald.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen dromen
Ik droom over Ajax die de CL wint, dat zijn pas dromen! Dat ajax kampioen wordt hoor je niet over te dromen, dat moet je weten. En Ajax die geen kampioen wordt is een nachtmerrie.
We hadden in 2003 de Champions League kunnen winnen... kut Milanquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was 1 toen dat gebeurde dus ik kom uit het tijdperk dat de titel het hoogste haalbare is en dat heeft Ajax al de afgelopen jaren niet gehaald.
Wie alt bist du.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
We hadden in 2003 de Champions League kunnen winnen... kut Milan
Twee wedstrijden de betere ploeg en als we die 2-2 hadden vastgehouden, stonden we in de halve finale en hadden we zomaar van Inter kunnen winnen (want zo sterk waren ze toen niet) en dan de finale tegen Juventus op Old Trafford.... het had gekund... als Chivu niet uitgleed in de 91e minuut
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Twee wedstrijden de betere ploeg en als we die 2-2 hadden vastgehouden, stonden we in de halve finale en hadden we zomaar van Inter kunnen winnen (want zo sterk waren ze toen niet) en dan de finale tegen Juventus op Old Trafford.... het had gekund... als Chivu niet uitgleed in de 91e minuut
Ik was ook pas 4, dan nogquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was 1 toen dat gebeurde dus ik kom uit het tijdperk dat de titel het hoogste haalbare is en dat heeft Ajax al de afgelopen jaren niet gehaald.
So you're either 19 or 20quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]. Kijk dat zijn pas nachtmerries.
[..]
Ik was ook pas 4, dan nog
Ik heb die wedstrijd gezien een van de eerste dingen die ik me kan herinneren van Ajax, Vond laatst mijn dagboek van toen waarin ik ook boos was op Ajax omdat ze er uit lagen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daarom zijn het ook dromenquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd gezien een van de eerste dingen die ik me kan herinneren van Ajax, Vond laatste mijn dagboek van toen waarin ik ook boos was op Ajax omdat ze er uit lagen.
Maar even serieus accepteer gewoon dat zo iets niet meer zal gebeuren het is voorbij het geld is te belangrijk geworden. Kleutertjes worden weggeplukt van de Nederlandse velden en alleen de B garnituur blijft over. Het is niet anders.
Rekenwonder.quote:
Ik ben 11quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daarom zijn het ook dromen. Overigens kan het altijd natuurlijk, incidenteel. 5 jaar geleden had ook niemand over Twente gezegd dat ze kampioen konden worden.
[..]
Rekenwonder.
Een achtste finale kan inderdaad nog met heel veel geluk als wij in de poule van Kopenhagen hadden gezeten waren we ook door gegaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daarom zijn het ook dromen. Overigens kan het altijd natuurlijk, incidenteel. 5 jaar geleden had ook niemand over Twente gezegd dat ze kampioen konden worden.
De hele club Twente is een incident, wat heb ik daar een schijt hekel aan zeg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
[..]
Rekenwonder.
Knap management niks meer en niks minder, en dan niet alleen hoe ze de club weer financieel gezond hebben gekregen maar ook hoe ze transfers opvangen. Waar ik mij bij Twente aan stoor zijn een aantal supporters die zich wel heel graag willen bewijzen op tv en daarbuiten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De hele club Twente is een incident, wat heb ik daar een schijt hekel aan zeg.
Ja weet ik wel, maar ik haat Twente gewoon het meest van alle clubs. Dat is gekomen door de afgelopen jaren. Ik woon in Twente en zie alle gloryhunters overgaan en een grote waffel hebben over Twente. 3 jaar geleden was niemand hier bezig met Twente kan ik je verzekeren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knap management niks meer en niks minder, en dan niet alleen hoe ze de club weer financieel gezond hebben gekregen maar ook hoe ze transfers opvangen. Waar ik mij bij Twente aan stoor zijn een aantal supporters die zich wel heel graag willen bewijzen op tv en daarbuiten.
Ik stoor me aan hun arrogantie. Er is maar één club waar de supporters arrogant mogen zijn, en dat is de club met 4x EC-1, 29 landstitels, 18 KNVB Bekers, 2 Wereldbekers, 3 Europese supercups. 7 JC schalen , 1 EC-2 en 1 EC-3.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knap management niks meer en niks minder, en dan niet alleen hoe ze de club weer financieel gezond hebben gekregen maar ook hoe ze transfers opvangen. Waar ik mij bij Twente aan stoor zijn een aantal supporters die zich wel heel graag willen bewijzen op tv en daarbuiten.
Of gewoon niet arrogant doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik stoor me aan hun arrogantie. Er is maar één club waar de supporters arrogant mogen zijn, en dat is de club met 4x EC-1, 29 landstitels, 18 KNVB Bekers, 2 Wereldbekers, 3 Europese supercups. 7 JC schalen , 1 EC-2 en 1 EC-3.
Wel, wij zijn de beste, mooiste en grootste club van Nederland, klaar. Geen FCT. PSV owned FCT ook dik/.quote:
Zo hoort het.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
Ik lees nu dat interview van Toby op AD.nl die jongens krijgen wel een grote mond zeg door de jaren heen.
Ik weet dat dit de beste. mooiste en grootste club van Nederland is maar ik voel geen drang om dat altijd te roepen en al helemaal niet om te gaan doen of we alles en iedereen even gaan oprollen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel, wij zijn de beste, mooiste en grootste club van Nederland, klaar. Geen FCT. PSV owned FCT ook dik/.
Ik welquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet dat dit de beste. mooiste en grootste club van Nederland is maar ik voel geen drang om dat altijd te roepen en al helemaal niet om te gaan doen of we alles en iedereen even gaan oprollen.
Dat wel natuurlijk die sneue alcoholist van een Janssen even op zijn plaats zetten.quote:
Dat mag je doen, maar om te stellen dat alleen Ajacieden het recht hebben om zoiets te voelen is de reden waarom heel Nederland hoopt dat Twente kampioen wordt. Wat natuurlijk geen probleem hoeft te zijn want waarom zou je je daar wat van aantrekken, maar een beetje begrijp ik het welquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel, wij zijn de beste, mooiste en grootste club van Nederland, klaar. Geen FCT. PSV owned FCT ook dik/.
Zeker niet op basis van de resultaten van de afgelopen tig jaar (met enkele uitzonderingen)quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet dat dit de beste. mooiste en grootste club van Nederland is maar ik voel geen drang om dat altijd te roepen en al helemaal niet om te gaan doen of we alles en iedereen even gaan oprollen.
Prima tochquote:
Zelfs na die goal van Milan konden we het nog maken, maar Diba had die onmogelijke save op de inzet van van der Vaart. Triest.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik was spijtig genoeg 5 bij de winst en 6 bij het verlies en kan mij er niks van herinnerenquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:19 schreef Saekerhett het volgende:
Ik weet nog dat ik in 1996 als 10-jarig rotzakje de gehele CL-finale mocht kijken, inclusief verlenging en penalty's. Allemachtig wat was ik moe en boos de volgende dag op school
Ik zat in het stadion, ik was ook moe en boos en een paar duizend euro gulden armer, maar ik heb het wel meegemaakt 1995 ook trouwens, dat was geweldigquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:19 schreef Saekerhett het volgende:
Ik weet nog dat ik in 1996 als 10-jarig rotzakje de gehele CL-finale mocht kijken, inclusief verlenging en penalty's. Allemachtig wat was ik moe en boos de volgende dag op school
Dat was het volgende seizoen in de groepsfase bij een 1-0 stand voor Milanquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zelfs na die goal van Milan konden we het nog maken, maar Diba had die onmogelijke save op de inzet van van der Vaart. Triest.
Daarom blijf ik ook het liefst bescheiden al laat ik me soms wat meeslepen als ik met vrienden ben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker niet op basis van de resultaten van de afgelopen tig jaar (met enkele uitzonderingen)
Maar met Cruyff komt alles goedquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat was het volgende seizoen in de groepsfase bij een 1-0 stand voor Milan
Echt vet lijkt me dat, in het stadion zitten bij een CL-finale van Ajaxquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zat in het stadion, ik was ook moe en boos en een paar duizend euro gulden armer, maar ik heb het wel meegemaakt 1995 ook trouwens, dat was geweldig
Over 6 jaarquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Echt vet lijkt me dat, in het stadion zitten bij een CL-finale van Ajax
Over reddingen gesproken vergeet de save van Lobont niet wat fenomenaal was die zeg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zelfs na die goal van Milan konden we het nog maken, maar Diba had die onmogelijke save op de inzet van van der Vaart. Triest.
Ik zou er een moord voor doen om alleen maar die finale bewust meegemaakt te hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zat in het stadion, ik was ook moe en boos en een paar duizend euro gulden armer, maar ik heb het wel meegemaakt 1995 ook trouwens, dat was geweldig
Waarom denkt iedereen dat toch?quote:
Vooral toen we het over Hoofddorp hadden en zo, ik dacht die is met pensioen en zit te chillen in Hoofddorpquote:
Nee ik ben naar dit dorp gesleurd door mijn moeder.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Vooral toen we het over Hoofddorp hadden en zo, ik dacht die is met pensioen en zit te chillen in Hoofddorp
. Ik ben dan gewoon jonger dan jullie allemaalquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij bent een rekenwondertje aan het worden toch?
Ik was toen 6.
Welke reactie?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zag die reactie niet. Sorry
. Ik ben dan gewoon jonger dan jullie allemaal
In 1996 was ik 6... Als ik teveel hooi op de vork gooi zeg je het maar Smoofie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
EditIemand anders zei ook dat die 6 was dacht ik, verwarring ffs
Jij was toen 6 ik 1 dus ik ben toch jongste?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
EditIemand anders zei ook dat die 6 was dacht ik, verwarring ffs
Damn mijn hoofd kraakt nu wel, zit niet voor niets op de univquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In 1996 was ik 6... Als ik teveel hooi op de vork gooi zeg je het maar Smoofie.
Die finale heb ik ook gezien in de Arena, maar het is toch een stuk minder als je eigen club niet speeltquote:
Schrijf je eindscriptie anders over de leeftijden van Ajacieden je hebt er nu al een stuk of 5 te pakken!quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Damn mijn hoofd kraakt nu wel, zit niet voor niets op de univ
Mijn glazenbol zegt 49quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schrijf je eindscriptie anders over de leeftijden van Ajacieden je hebt er nu al een stuk of 5 te pakken!
Neuh, dat was echt knock out.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat was het volgende seizoen in de groepsfase bij een 1-0 stand voor Milan
Ik was 7 toen Ajax de eerste Europacup 1 wonquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:34 schreef msnk het volgende:
Toch benieuwd hoe oud Tarado is
Of eigenlijk toen was.
WTF ouder dan tong. 47 w00tquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik was 7 toen Ajax de eerste Europacup 1 won
Tong was 44 ofzo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ouder, maar het zal niet veel schelen denk ik
quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie zijn ziekelijk goed in hoofdrekenen ik trek me terug dit niveau kan ik niet aan
Nu mag je gokken hoe oud ik ben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie zijn ziekelijk goed in hoofdrekenen ik trek me terug dit niveau kan ik niet aan
Hij weet wel veel over voetbal in de jaren 60quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij tegen de 60 aanliep
Dat is geen 19quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5 + 4 - 3 + 6 - 8 + 4 -15 + 24 = 19?
Voor paar willekeurig getalen zit het er eng dichtbij, maar ik zie dat je nog steeds lekker bezig bent Professor Smoofiequote:
Je gokt wel gewoon bijna mijn leeftijd goed met random getallenquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor paar willekeurig getalen zit het er eng dichtbij, maar ik zie dat je nog steeds lekker bezig bent Professor Smoofie
Ik dacht dat je het expres fout had gedaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor paar willekeurig getalen zit het er eng dichtbij, maar ik zie dat je nog steeds lekker bezig bent Professor Smoofie
Bedankt dat je dit deelde.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:46 schreef msnk het volgende:
Vroegâh, heel erg vroegâh, had ik altijd moeite met de tafel van 0.
Mijn logica van toen:
0 x 5 = 0 snapte ik nog wel, want je hebt 0 en je doet dat keer 5. Dus dat blijft 0.
Maar 5 x 0 snapte ik niet, want je hebt 5 en dat doe je keer 0 dus houd je 0 toch? Duurde even voordat ik die snapte
Ik hoop dat je weet dat 5x0= 0?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:46 schreef msnk het volgende:
Vroegâh, heel erg vroegâh, had ik altijd moeite met de tafel van 0.
Mijn logica van toen:
0 x 5 = 0 snapte ik nog wel, want je hebt 0 en je doet dat keer 5. Dus dat blijft 0.
Maar 5 x 0 snapte ik niet, want je hebt 5 en dat doe je keer 0 dus houd je 0 toch? Duurde even voordat ik die snapte
Dat komt omdat we de beste zijn. En met die leeftijden di hier genoemd worden zit het met de jeugd ook wel goed. Trusten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar gaan Ajax topics over op Fok. Het is iig vrolijker en gezelliger dan in de andere club topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |