quote:
Staat al weken op het internet, net als het uit shirt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:39 schreef DeZoektocht het volgende:
Wanneer wordt het nieuwe thuisshirt gepresenteerd?
Hoop dat de rooie baan nu over de schouders doorloopt
Leidseplein?quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:32 schreef manny het volgende:
Nog anderhalve week.... Met de dag spannender. Leidseplein here we come !
Ja, "het Leidse" klinkt zo lekker. Bovendien vieren we daar traditioneel onze feestjes. Gesloopte tramhokjes erbij.quote:
Hmm of Messi of Ronaldo...quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:32 schreef King_of_cubes het volgende:
Mochten we koning Luis nog maar 2 wedstrijdjes lenen.
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=53975&typeofpage=84137quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Mbokani misschien een optie als nieuwe spits?
Neeequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Serieus waarom wel? We hebben al genoeg miskopen gehad. Wat heeft hij wat anderen niet hebben?quote:
Je hoeft er geen antwoord op te geven als je het niet weet hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:43 schreef Chase_Utley het volgende:
Een vraag beantwoorden met een tegenvraag.
Nee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Welk talent past bij Ajax en is haalbaar?quote:
Wat is jou motivering om hem wel te halen dan? Ik ken heel de speler niet en als ik zijn wedstrijden + doelpunten zie lijkt het mij logisch dat ik er niet echt warm voor loop.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Welk talent past bij Ajax en is haalbaar?
Jij wil altijd iedereen halen, betekend niet dat we allemaal maffe buitenlanders moeten halen die niks toevoegen, dan nog liever jeugd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Laat eens posts zien waaraan je kan zien dat ik iedereen wil halen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij wil altijd iedereen halen, betekend niet dat we allemaal maffe buitenlanders moeten halen die niks toevoegen, dan nog liever jeugd.
Zal wel minstens 3 miljoen worden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:22 schreef King_of_cubes het volgende:
Die IJslander van AZ mag van mij best komen, is volgens mij nog jong en kan scoren.Ajax moet er alleen niet 4 miljoen voor neer gaan tellen.
Ik denk het niet. Nog afgezien van de vraag of het medisch verantwoord is moet je het niet willen. Wat als Ajax dan verliest door een persoonlijke fout van Maarten, al dan niet veroorzaakt door een gebrek aan wedstrijdritme, is dat waar hij aan herinnerd zal worden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:21 schreef Tarado het volgende:
Iets heel anders, zou Stekelenburg die laatste wedstrijd nog redden?
3,4 denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zal wel minstens 3 miljoen worden.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Laat eens posts zien waaraan je kan zien dat ik iedereen wil halen.
Zo komt het heel erg over als "spelers die iets toevoegen kunnen we toch niet halen, laten we maar een middelmatige afrikaan halen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel slecht argument om een speler te halen die Ajax eigenlijk niet nodig heeftquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:27 schreef Chase_Utley het volgende:
Je kan beter geen conclusies meer trekken.
Jij haalt je argumenten alleen uit statistieken. Voetbal is helaas geen wiskunde. Maar vind jij dan niet dat er een nieuwe spits gehaald moet worden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel slecht argument om een speler te halen die Ajax eigenlijk niet nodig heeft
Er moet wel meer dan een nieuwe spits worden gehaald. Maar dan het liefst wel een talentvolle. We hebben momenteel wel redelijk wat geld, en dan liever 8 mil uitgeven aan een spits waar je zeker iets aan hebt, dan b.v. een Mertens halen of een of andere spits waar je veel minder aan hebt voor minder geld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij haalt je argumenten alleen uit statistieken. Voetbal is helaas geen wiskunde. Maar vind jij dan niet dat er een nieuwe spits gehaald moet worden?
Wat een baas. Wel weer het standaard riedeltje natuurlijk van ik kom zeker terug, maar tochquote:Suárez: 'Ik kom zeker terug bij Ajax, alleen wanneer weet ik niet'
Woensdag, 4 mei 2011 om 13:18
Luis Suárez werd in januari verkocht aan Liverpool en daarmee leek Ajax afstand te moeten nemen van haar kampioenskansen. Onder leiding van Frank de Boer haakten de Amsterdammers echter niet af en met nog twee wedstrijden te gaan kan Ajax niet alleen de landstitel, maar ook de beker nog winnen. Suárez: “Ik zou dolgraag die laatste twee wedstrijden mee willen doen.”
Ajax speelt aankomende zondag eerst tegen FC Twente in de bekerfinale en treft de ploeg van Michel Preud’homme een week later opnieuw, maar dan in de strijd om het kampioenschap. Ajax heeft momenteel een punt minder dan de Tukkers en zal dus moeten winnen om de dertigste landstitel te kunnen pakken. “Ik hoop dat Ajax kampioen wordt”, zegt Suárez op de website van Ajax.
De Uruguayaan volgt de Amsterdamse ploeg nog op de voet: “In vier seizoenen bij Ajax win ik geen titel, en ik ben weg en dan gaan jullie hem wel winnen”, zei hij lachend tegen aanvoerder Jan Vertonghen. Om er later aan toe te voegen: “Ik kom zeker terug bij Ajax, alleen wanneer weet ik niet. Ajax zit in mijn hart.''
Matavz.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:41 schreef Chase_Utley het volgende:
Hoe weet je van te voren al zeker of je spits slaagt? Dat heb je niet met iemand van 3 ton en niet met iemand van 8 miljoen. Sulejmani was ook al zo'n succesaankoop. Maar goed, wie zou jij graag zien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |