Volgens mij nog heel erg jong...quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe oud zijn je kinderen eigenlikz
Dankjewel, maar helaas denken niet veel vrouwen hier hetzelfde over. Ik vind mezelf ook wel best appetijtelijk af en toe, maar toch hebben mijn vrienden vaak veel meer succes en druip ik weer af zonder iets aan de haak geslagen te hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
`
nee jongen, moet wel lukken met die ogen hoor
Dit is wel het juiste topic voor je. Ik denk dat ik meer op een lijn met jou lig als ik het zo hoor. Mensen als Richard zijn alweer een stadium verder en hebben inmiddels ook andere problemen dan alleen het versieren van vrouwen. (no-offense trouwens).quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:10 schreef Micson het volgende:
[..]
Dankjewel, maar helaas denken niet veel vrouwen hier hetzelfde over. Ik vind mezelf ook wel best appetijtelijk af en toe, maar toch hebben mijn vrienden vaak veel meer succes en druip ik weer af zonder iets aan de haak geslagen te hebben.
Maar goed, ik ben gelukkig nog niet zo depressief als sommigen hier, dus ik zal niet klagen. Vooral die Richard zou ik wel succes willen wensen, hopelijk kom je snel een gewillig veulentje tegen!
Wat voor een creepy uitspraak is datquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:10 schreef Micson het volgende:
[..]
Dankjewel, maar helaas denken niet veel vrouwen hier hetzelfde over. Ik vind mezelf ook wel best appetijtelijk af en toe, maar toch hebben mijn vrienden vaak veel meer succes en druip ik weer af zonder iets aan de haak geslagen te hebben.
Maar goed, ik ben gelukkig nog niet zo depressief als sommigen hier, dus ik zal niet klagen. Vooral die Richard zou ik wel succes willen wensen, hopelijk kom je snel een gewillig veulentje tegen!
Denk niet dat het zo bedoeld is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat voor een creepy uitspraak is dat
Dat mag ik hopen, anders weten we meteen waarom hij geen meisjes aantrekt.quote:
Mwah het dekt de lading wel vrij goed denk ik; Een niet te moeilijk meisje die met hem flirt en hem laat zien dat ie wel degelijk iemand van het andere geslacht kan verleiden. Ik denk dat het wel goed past bij de wensen van die Richard, al leid ik dit natuurlijk slechts af uit een paar posts van hem.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik acht mezelf niet kansloos qua versieren, ik merk echter alleen dat het niet zo gemakkelijk gaat als bij mijn vrienden. Met uitgaan krijgen zij vaak uit het niets contact met meisjes , alsof ze maar met hun vingers hoeven te knippen. Twee uur later staan ze zoenend in de discotheekquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:31 schreef Axel1988 het volgende:
@Micson; waar loopt het bij jou eigenlijk meestal verkeerd met het versieren?
En het was overigens pas echt creepy geweest als ik een vent van 50 was ofzo, nu valt het wel mee vind ik. Er wordt sowieso vaak met veel minder respect gepraat over meisjes uit de categorie waar ik op doelde:' het gemakkelijke meisje.'quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
23, nooit relatie gehad, 2 dates gehad, 1x gezoend. Met meiden praten en ook vreemde meiden aanspreken bij het uitgaan is niet echt een probleem... het leidt echter nergens toe. Als ik probeer wat duidelijker te zijn en zeg dat ik interesse in ze heb, dan is het altijd over en uit.quote:
beaamt dat!!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:30 schreef Maanvis het volgende:
elke vrouw is diep van binnen een gewillig veulentje, en dat voelen ze ook zo als Brad Pitt of George Clooney ze sluiks aankijkt.
Die praat je jezelf aan en het is heel belangrijk om dat niet te doen. Je stuurt jezelf dan de verkeerde kant op. Meer druk op jezelf leggen, maakt je stukje bij beetje wanhopiger. Het kan zelfs leiden tot inactiviteit... je doel lijkt zo ver weg dat je je er niet meer toe kan zetten om actie te ondernemen. Precies de tegenovergestelde dingen van wat je nodig hebt dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef Micson het volgende:
....., maar de 'last' op mijn schouders wordt wel steeds ietsje zwaarder.
Vrouwen gaan dus toch voor het uiterlijk?.... of wat moeten we daaruit concluderen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach kom zeg we gaan toch allemaal in eerste instantie op looks af.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vrouwen gaan dus toch voor het uiterlijk?.... of wat moeten we daaruit concluderen?
Dat "beaamt dat!!!!!" waren haar woorden en niet die van alle vrouwen, natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vrouwen gaan dus toch voor het uiterlijk?.... of wat moeten we daaruit concluderen?
Als ze weinig zelfrespect hebben misschienquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:30 schreef Maanvis het volgende:
elke vrouw is diep van binnen een gewillig veulentje, en dat voelen ze ook zo als Brad Pitt of George Clooney ze sluiks aankijkt.
Niet één vrouw... menigtes vrouwen. Zij was toevallig degene die het nu "beaamde"; dus toch prima om daar een vraag op terug te stellen om ergens achter te komen? Ik kan dat vervolgens weer extrapoleren op die menigtes vrouwenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:52 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Dat "beaamt dat!!!!!" waren haar woorden en niet die van alle vrouwen, natuurlijk![]()
Waarom doen sommige (veel) mannen dat eigenlijk? Ik merk het vaker - Dat uitgaan van de mening/het gedrag van één vrouw?
hahahahah zou je denken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ze weinig zelfrespect hebben misschien
Ik vind 'gewillige veulentjes' klinken als 'lekker kwetsbaar' en heerlijk om te verkrachten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:52 schreef missyB het volgende:
[..]
ach kom zeg we gaan toch allemaal in eerste instantie op looks af.
maar dat hoeft niet gelijk een fotomodelletje te zijn, maar je gaat niet op iemand af in een bar wiens hoofd je al niet aan staat.
Maar wat voor de 1 lelijk is kan de ander een beauty vinden dus knap is ook maar een relatief begrip.
Ik beaam alleen dat vrouwen veulens kunnen zijn daar waar george clooney de hoek om komt kijken hahahahhaha en ik vond e naam gewillig veulentje erg leuk klinken beter als potentieel neukertje of namen van die strekking
Zou jij elke knappe beroemdheid lekker aan je lijf laten zitten dan?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vrouwen gaan dus toch voor het uiterlijk?.... of wat moeten we daaruit concluderen?Nee dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
En dan nemen ze een kort pittig kapsel, lekker vlot! En meestal dijen ze ook in de breedte uit, the horror!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Helemaal waar. Ik ben 23, maar ik vind genoeg dames van in de 30 of 40 nog zeker aantrekkelijk. Het gaat er inderdaad vooral om hoe je er zelf mee omgaat. Veel vrouwen hechten blijkbaar geen waarde meer aan hun uiterlijk zodra ze getrouwd zijn en kinderen hebben.
Zou jij de knapste man die je je kan voorstellen die ook nog eens beroemd is aan je lijf laten zitten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zou jij elke knappe beroemdheid lekker aan je lijf laten zitten dan?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef Axel1988 het volgende:
Vrouwen gaan dus toch voor het uiterlijk?.... of wat moeten we daaruit concluderen?Vrouwen delen net zo goed cijfers uit als ze bijvoorbeeld lekker op een terrasje aapjes zitten te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, dit is gewoon menseigen. Er is zat onderzoek naar gedaan. Zelfs babies verkiezen het mooiere gezicht over het wat mindere als ze uit foto's moeten kiezen. Dus, tja.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |