abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96340384
Nou daar heb je nu zoiets, ik kwam hier omdat de bouwvakkers niet meer floten en ik mezelff echt oud begon te voelen.
gaande weg merkte ik dat het niet d ebouwvakkers waren maar ik zelf.
ik ging me oud kleden en gedragen, ik was moe van alles, moe van mn man, moe van mn kinderen, moe van altijd maar zorgen voor.
Ik ben vanaf toen gaan zorgen voor mezelf en dat heeft mij al boel geholpen en rara zelfs nog sjans gehad ook.
Ik heb nooit een foto van mezelf geretoucheerd om beter voor d edag te komen, wel fotoos geplaatst van mij in vol ornaat met make u0p enzo terwijl ik dat zelden draag.
Voor mij is het nu een kwestie van wat ik ben dat wil ik uitstralen,ik ben best een leuke vrouw van bijna 38,heb zin in mn leven,wil graag lol hebben, daarbij ben ik vrouw van, en mama van dus de borsten en billen bloot nee das niet meer mijn ding.maar nog best aantrekkelijk omdat ik mijzelf weer aantrekkelijk vind.
pi_96340516
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:53 schreef missyB het volgende:
Nou daar heb je nu zoiets, ik kwam hier omdat de bouwvakkers niet meer floten en ik mezelff echt oud begon te voelen.
gaande weg merkte ik dat het niet d ebouwvakkers waren maar ik zelf.
ik ging me oud kleden en gedragen, ik was moe van alles, moe van mn man, moe van mn kinderen, moe van altijd maar zorgen voor.
Ik ben vanaf toen gaan zorgen voor mezelf en dat heeft mij al boel geholpen en rara zelfs nog sjans gehad ook.
Ik heb nooit een foto van mezelf geretoucheerd om beter voor d edag te komen, wel fotoos geplaatst van mij in vol ornaat met make u0p enzo terwijl ik dat zelden draag.
Voor mij is het nu een kwestie van wat ik ben dat wil ik uitstralen,ik ben best een leuke vrouw van bijna 38,heb zin in mn leven,wil graag lol hebben, daarbij ben ik vrouw van, en mama van dus de borsten en billen bloot nee das niet meer mijn ding.maar nog best aantrekkelijk omdat ik mijzelf weer aantrekkelijk vind.
Helemaal waar. Ik ben 23, maar ik vind genoeg dames van in de 30 of 40 nog zeker aantrekkelijk. Het gaat er inderdaad vooral om hoe je er zelf mee omgaat. Veel vrouwen hechten blijkbaar geen waarde meer aan hun uiterlijk zodra ze getrouwd zijn en kinderen hebben.
pi_96340594
quote:
18s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:52 schreef Supersoep het volgende:
Alle duckfaces zijn erg, het gaat ook om het principe, want je bent gewoon een stomme snol als je er 1 trekt.
Ben zo blij dat ik geen principes heb; zoveel dingen waar je je dan druk om moet maken :P. Wat mij betreft zijn de duckfaces echt weer helemaal zomermode-2011.
pi_96340838
Ik ga het bekend maken!
Maar dat wil ik eerst even overleggen.
Heb geduld!!!
pi_96340859
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:56 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Helemaal waar. Ik ben 23, maar ik vind genoeg dames van in de 30 of 40 nog zeker aantrekkelijk. Het gaat er inderdaad vooral om hoe je er zelf mee omgaat. Veel vrouwen hechten blijkbaar geen waarde meer aan hun uiterlijk zodra ze getrouwd zijn en kinderen hebben.
ik plaats toch een kleine correctie:
vrouwen die kinderen hebben en een baan hebben, of vrijwiliggerswerk doen en een huishouden draaiende houden en een man hebben zijn savionds vaak te moe, of overdag te moe en ja dan is het uiterlijk toch 1 van de laatste dingen waar je aan denkt.
althans dat was voor mij zo.
Nu d ejongste binnenkort hele dagen naar school gaat en de oudste goed onder de pannen is, komt er weer meer tijd voor mij.
maar ai ai ai heb smorgens wel eens gelopen na 1,5 uur slaap dat ik dacht al ga ik in mn blote reet boodschappen doen,en al dans ik de horlepiep in mn pyama als ik de vuilnis aan de weg zet het scheelt me niet, ben domweg te moe
Je kan en mag niet altijd verwachten dat een vrouw er tip top uitziet dat is niet fair maar dat is mijn mening.
het is wel zo,dat je je vaak beter voelt als je jezelf beter verzorgt maar soms heb je zelfs die drive niet.
pi_96341019
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:03 schreef missyB het volgende:
maar ai ai ai heb smorgens wel eens gelopen na 1,5 uur slaap dat ik dacht al ga ik in mn blote reet boodschappen doen,en al dans ik de horlepiep in mn pyama als ik de vuilnis aan de weg zet het scheelt me niet, ben domweg te moe
Je kan en mag niet altijd verwachten dat een vrouw er tip top uitziet dat is niet fair maar dat is mijn mening.
het is wel zo,dat je je vaak beter voelt als je jezelf beter verzorgt maar soms heb je zelfs die drive niet.
True; kan ik me iets bij voorstellen ja. Precies ook waarom ik geen kinderen wil; kom je niet meer aan jezelf toe.
pi_96341069
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:03 schreef lipper het volgende:
Ik ga het bekend maken!
Maar dat wil ik eerst even overleggen.
Heb geduld!!!
Heel verstandig; nu maar hopen dat ze instemt ;).
pi_96341179
Morgen Bevrijdingsdag. Nog mensen die a la Koninginnedag op de versiertoer gaan?
pi_96341241
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:10 schreef moneyfornothing het volgende:
Morgen Bevrijdingsdag. Nog mensen die a la Koninginnedag op de versiertoer gaan?
I wish. Morgen naar school. Misschien 's avonds even kijk of er wat te doen is in de stad. Jij nog plannen?
pi_96341266
quote:
Only if money for nothin' and your chicks for free.
pi_96341294
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:12 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

I wish. Morgen naar school. Misschien 's avonds even kijk of er wat te doen is in de stad. Jij nog plannen?
Ja hele dag naar een bevrijdingsfestival, was vorig jaar erg geslaagd dus denk dat het vast wel weer gezellig wordt. :)
pi_96341478
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:12 schreef Techno het volgende:

[..]

Only if money for nothin' and your chicks for free.
That's the way you do it.
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:22:03 #163
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96341604
quote:
Niet gericht. Ik ga morgen naar een of ander festival in Wageningen, en neem het ervan. 8-)
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:26:04 #164
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96341752
quote:
heb niemand om het mee te vieren, dus ik ga op mijn kamer zitten of op het balkon liggen gewoon

wat vinden jullie van een persoon waar de eigen leeftijd ( tienerjaren) twee maal in past en dan nog wel iets eraf
pi_96341787
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:26 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

heb niemand om het mee te vieren, dus ik ga op mijn kamer zitten of op het balkon liggen gewoon

wat vinden jullie van een persoon waar de eigen leeftijd ( tienerjaren) twee maal in past en dan nog wel iets eraf
Je bedoelt dat je iemand van in de dertig op het oog hebt?
pi_96341811
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:26 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Niets mis mee; ondervindt zelf de voor- en nadelen zou ik zeggen.
pi_96341986
Ik ga morgen met vrienden (best veel; weet niet hoeveel precies) naar Amsterdam en dan slaap ik bij mijn vriendin. Het wordt wel een leuke dag, denk ik :)
pi_96344335
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Niets mis mee; ondervindt zelf de voor- en nadelen zou ik zeggen.
ik viel in mn tienerjaren juist op ouder(lees 30 +)
prima tijd mee gehad en enorm genoten!
idd gewoon ervaren en kijken of het iets voor jue is en bij je past.
pi_96344420
De helft van de reacties is opeens weg?
pi_96344473
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:31 schreef HappyGirl91 het volgende:
Oh echt waar? Ik hoop dat het een beetje een leuk meisje was ;)
Maar je hebt 'r vast wel verpletterd met je charmes of niet :D

Om even terug te komen op die hele discussie waarin mensen richard_prf probeerden duidelijk te maken dat een vriendin niet zaligmakend is of zo:
Ik snap heel goed waar dat gevoel vandaan komt: je moet je maar eens voorstellen dat je je hele leven wordt afgewezen door vrouwen, van jongs af aan - begrijpelijk dat dat je onzeker maakt.
En hoe kom je van die onzekerheid af? Hoe zou jij je weer goed over jezelf gaan voelen? Door te weten dat niet elke vrouw je afwijst, dan kan iedereen wel roepen dat vrouwen hem echt niet afstotelijk vinden maar dat zal hij toch echt in de praktijk moeten meemaken voor hij dat gelooft, hoor.
En daarom snap ik heel goed waarom he het gevoel heeft dat alles goed komt zodra hij een vriendin heeft (wat natuurlijk ook nog niet klopt maar goed).
Er zit een kern van waarheid in, namelijk: als Richard een vriendin vindt, een meisje dat van hem houdt zoals hij is en hem daar ook van weet te overtuigen - dan pas zal hij zich beter gaan voelen over zichzelf.

Dat denk ik.
Jij snapt het tenminste. Ik moet wel lelijk zijn, bovendien moest ik vanmorgen letterlijk kotsen toen ik mezelf zag in de spiegel.

Dit was het dan ook, ik weet dat ik hopeloos ben en daarom post en lees ik vanaf nu niet meer mee.

De praktijk wijst voor mij heel anders uit, nooit heb ik signalen ontvangen van meiden die me zien zitten, en elke week weer langs de zijlijn toekijken hoe andere daten heb ik geen zin meer in. Ik zet alles dus volledig uit mijn hoofd dat is de enige optie die ik nog heb.
Ik verzin mijn vriendin wel.

Maar met grote zekerheid kan ik meedelen dat jullie vanaf nu van me af zijn. En ook zal ik niet op de meet verschijnen.
pi_96344521
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:34 schreef richard_prf het volgende:
Maar met grote zekerheid kan ik meedelen dat jullie vanaf nu van me af zijn.
Je bent je ervan bewust dat je dit al vaker hebt gezegd? Tot morgen. :W

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2011 15:36:10 ]
pi_96344556
quote:

[..]

Jij snapt het tenminste. Ik moet wel lelijk zijn, bovendien moest ik vanmorgen letterlijk kotsen toen ik mezelf zag in de spiegel.

Dit was het dan ook, ik weet dat ik hopeloos ben en daarom post en lees ik vanaf nu niet meer mee.

De praktijk wijst voor mij heel anders uit, nooit heb ik signalen ontvangen van meiden die me zien zitten, en elke week weer langs de zijlijn toekijken hoe andere daten heb ik geen zin meer in. Ik zet alles dus volledig uit mijn hoofd dat is de enige optie die ik nog heb.

Maar met grote zekerheid kan ik meedelen dat jullie vanaf nu van me af zijn. En ook zal ik niet op de meet verschijnen.
Kotsen van jezelf, het is wat. _O- Maar huh, dit heb je al eens eerder gezegd? Maar wat ga je verder doen? En de behandeling?
pi_96344661
op woensdag heb je toch therapie richard? of heb ik dat verkeerd? en heb je niemand als mentor ofzo toegewezen als je het moeiijk hebt?
Tot nu toe heb je zoveel en zo vaak gespuid hier waarom zou je nu dan wegblijven?
kom op jong pak jezelf weer bij kop en kont,en ga door, je bent net begonnen met therapie. geef alles weer een kans.
pi_96344787
quote:

[..]

Tot later vandaag of morgen. Doei. :W
Ron Paul 2012
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:49:56 #175
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96345022
Zware dramatiek hier, maar wel interessant om te lezen.

Ik wens alle hosselaars alvast succes toe op Bevrijdingsdag morgen, hopelijk hebben jullie succes! Ikzelf verwacht er niet teveel van in Roermond morgen, maargoed thuis vind ik slechts mijn linkerhand om mee te daten, dus ik ga toch even een paar biertjes drinken daar :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')