Niets ontkenning , ik weet niet met wie die een date heeft gehad maar ik kan met alle zekerheid zeggen dat ik het niet ben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ah; de ontkenningsfase... naja, maar even afwachten voor een tweede date voor een definitieve bevestiging dan.
Jij was het zeker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:32 schreef missyB het volgende:
jemig dat gezuig wie het dan wel was laat die jongen toch!
ik val alleen voor bananen dat weet je toch, er is mij geen banaan aangeboden , zelfs geen appel!quote:
Ja dat heb ik ook gezien. Lullig voor die jongen maar ook voor dat meisje vind ik. Dan vind je jezelf blijkbaar zo lelijk dat je iemand anders na gaat doen en op die manier aandacht gaat vragen op internet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is lullig....daar was ook eens iets op TV. Hadden ze een internetrelatie, had die meid zich heel anders voorgedaan dan ze was. Alsof dat niet meteen uit zou komen bij een ontmoeting.Ze had ook foto's gebruikt van een heel ander meisje dan zijzelf.
Volgens mij hebben ze elkaar nooit IRL gezien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Hebben ze elkaar uiteindelijk ook ontmoet of durfden ze dat niet meer aan?
Het was behoorlijk serieus, en nee, ze waren geen 16.quote:
Maar jij bent toch een moeder en je hebt een man?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:35 schreef missyB het volgende:
o
[..]
tsssss, heb ik nu al afgedaan?
tis mn neus he
Dan neem je het internet wel heel erg serieusquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze elkaar nooit IRL gezien.
[..]
Het was behoorlijk serieus, en nee, ze waren geen 16.
Maar goed het is alweer tijden geleden en het is al lang uit.
en daarom mag je niet flirten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar jij bent toch een moeder en je hebt een man?
Ik niet, WYSIWYG.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:30 schreef Supersoep het volgende:
We sturen toch allemaal foto's van onszelf vanuit bedrieglijke hoeken enzo? Schuin van boven af zodat je niet kan zien dat iemand wat dikker is, etc.
Nee, sommige mensen zijn gewoon mooi en die hoeven dat niet te doen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:30 schreef Supersoep het volgende:
We sturen toch allemaal foto's van onszelf vanuit bedrieglijke hoeken enzo? Schuin van boven af zodat je niet kan zien dat iemand wat dikker is, etc.
en anderen zijn weer tevreden met hun looks en doen niet aan al die gein zoals duckfaces en stiekeme hoekjes om van alles te camoufleren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen zijn gewoon mooi en die hoeven dat niet te doen..
Toch heeft Supersoep wel een punt: MySpace Angels.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee, sommige mensen zijn gewoon mooi en die hoeven dat niet te doen..
Tja, ik ken ook een meisje uit mijn omgeving die is best wel mollig (niet dik of zo maar je kent 't wel) en die staat op de 1 of andere manier altijd goed op foto's maar het trieste is dat ze haar foto's langer maakt als ze er met haar hele lichaam op staat. Triest eigenlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:41 schreef missyB het volgende:
[..]
en anderen zijn weer tevreden met hun looks en doen niet aan al die gein zoals duckfaces en stiekeme hoekjes om van alles te camoufleren.
Zie al dat ik mn buik weg retoucheer,die buik zit er toch echt hoor, knap lullig als je elkaar dan naakt ziet
Hahahaahahha erg eigenlijk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch heeft Supersoep wel een punt: MySpace Angels.
ja das triest!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tja, ik ken ook een meisje uit mijn omgeving die is best wel mollig (niet dik of zo maar je kent 't wel) en die staat op de 1 of andere manier altijd goed op foto's maar het trieste is dat ze haar foto's langer maakt als ze er met haar hele lichaam op staat. Triest eigenlijk
Als je dan alsnog aandacht van de mannen krijgt wel ja.... die perverts kijken alleen maar naar je foto.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:45 schreef missyB het volgende:
[..]
ja das triest!
je kan beter gelijk zo zijn van what you see is what you get, ik moet er niet aan denken als ik mezelf mooier heb gemaakt op foto en ik heb een date met iemand op basis van die fotoos.
ik zou me niet eens meer durven laten zien want ik weet toch dat ik me mooier heb gemaakt dan dat ik ben?
ik heb beschrijf mezelf liever met enige zelfspot en weet wat mijn mancoos zijn, dan kan het alleen maar meevallen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |