Laat diegene op zo'n brommertje maar eerst eens fatsoenlijk leren rijden...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:57 schreef leeell het volgende:
kut automobilisten die niet weten hoe om te gaan met brommers in het verkeer
Regels voor een rotonde...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef henkde_j het volgende:
Geen knipperlicht gebruiken bij het verlaten van een rontonde.
Je punt is?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:01 schreef Pataya het volgende:
[..]
Regels voor een rotonde...
Moet je er bij de eerste afslag af dan geef je nog voor je de rotonde inrijd je richting aan naar rechts.
Moet je rechtdoor, dan geef je pas je richting aan naar rechts als je de 1e afslag net voorbij bent.
Wil je links van de rotonde dan geef je je knipperlicht naar links aan voordat je de rotonde oprijd, en zodra je de 2e afslag hebt bereikt dan geef je je richting naar rechts aan
!!!!!!
Lang leve de 70cc mongolen die het voor de rest verpesten omdat ze denken macho te zijn op hun opgevoerde Aerox zonder helm met nike petje. Jeweeht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:58 schreef Pataya het volgende:
[..]
Laat diegene op zo'n brommertje maar eerst eens fatsoenlijk leren rijden...
Stelletje tokkies die bromfietsers
Dit is idd irritant maar nog irritanter is het op een doorgaandeweg in een dorp/stad, jij komt er aan gereden met 50 en er schiet ineens zo'n oude kut uit een uitritconstructie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:14 schreef Accordtje het volgende:
...
Oh ja, 1 kleine ergernis heb ik wel eens. Bij mensen die koste wat het kost voor je moeten invoegen op de linkerbaan en vervolgens niet doorrijden op het moment dat er weer ruimte is om door te rijden..Die mensen ga ik altijd wel bewust zitten opjagen..
mongoolquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:22 schreef -tape- het volgende:
Laatst reed ik op de snelweg en kreeg ruzie met een bestuurder van een Q7. Ik ging rechts van hem rijden, deed mijn raampje open en trok ze portier open. Die schoot helaas weer redelijk snel dicht, maar niet op slot!![]()
Dat zal hem leren.
richting aangeven op de rotonde? zo moeilijk was het toch niet?quote:
Ditquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:01 schreef Pataya het volgende:
[..]
Regels voor een rotonde...
Moet je er bij de eerste afslag af dan geef je nog voor je de rotonde inrijd je richting aan naar rechts.
Moet je rechtdoor, dan geef je pas je richting aan naar rechts als je de 1e afslag net voorbij bent.
Wil je links van de rotonde dan geef je je knipperlicht naar links aan voordat je de rotonde oprijd, en zodra je de 2e afslag hebt bereikt dan geef je je richting naar rechts aan
!!!!!!
En dat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:38 schreef BigSmurf het volgende:
Onnodig links rijden, bumperklevers en bovenal mensen die langzamer rijden dan de aangegeven maximum snelheid, oftewel 70 op de teller op een weg waar je 80 mag, en waar je dus 85 op je teller kunt rijden i.v.m. tellerafwijking en flitspaalmarge.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |