Zonder te claxonneren platrijden die kut wielrenners...quote:Of wielrenners die op een N-weg fietsen omdat er asfalt ligt en niet over tegels willen rijden van het fietspad.
Ja jeweettoch die gekke bitches die arroganten ga je tanken toch bij de Shell alles bezet dus ga je wachte op zo meisje die net klaar is met tanken gaat ze eerst focking haar lipenstift doen en haren kammen op haar fkng blackberry kijken en dan heel traag weg rijden, als iemand staat te wachten dan ga je tog 4 meter rijde zodat ik kan tanken en niet je lippenstift doen als je nog naast de tant staat geparkeerd volgende keer loop ik naar dr auto echt wtf man vandaag..quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef Fredo55 het volgende:
Remmen in de bocht, ipv voor de bocht.![]()
En het zijn altijd vrouwen..
Ik rem wel eens in de bocht, even kort, om vervolgens door te scheurenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef Fredo55 het volgende:
Wat is er mis met remmen in een bocht?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef Fredo55 het volgende:
De leukste hier in de buurt is de opdraaier A16 - A15, mensen remmen daar vaak af naar 70, terwijl je er, mits twee handjes aan het stuur en droog wegdek, makkelijk met 100 - 110 doorheen kunt.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik rem wel eens in de bocht, even kort, om vervolgens door te scheurenVoornamelijk op de ringweg in mijn wohnort. Van 120 > 70 waarna je prima weer 90 kan rijden. Tantoe scherpe bocht alleen
Niet meer goed kunnen sturen door het remmen en je ook niet meer met een goed trekkende motor door de bocht heen gaat.quote:
Van die lui met 100 km/u een vrachtwagen inhalen op een 2-baans wegquote:Op maandag 6 juni 2011 18:21 schreef Deliah het volgende:
Van die lui die bijna tegen je aanrijden als je niet harder dan de maximumsnelheid rijdt.
Ik weet exact wanneer ik rem. Moet je maar niet op mijn bumper gaan hangen _IN EEN BOCHT_.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:36 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Niet meer goed kunnen sturen door het remmen en je ook niet meer met een goed trekkende motor door de bocht heen gaat.
[..]
Van die lui met 100 km/u een vrachtwagen inhalen op een 2-baans wegAls je gaat inhalen, geef dan gewoon wat gas bij
Of nog erger als ze met 100 km/u gaan inhalen terwijl je 120 of 130 mag.
Daar heb ik het ook over, van te voren de bocht goed inschatten, van te voren afremmen en in de bocht gas geven. Zo heb ik het geleerd.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wat is er mis met remmen in een bocht?
Behalve dan wanneer je er makkelijk met 80 doorheen kan en mensen gaan in de bocht bijremmen naar 50 - 60 omdat ze bang zijn eruit te vliegen.
[..]
Dat van niet kijken uit een zijstraat herken ik... alleen zijn de remschijven voor mijn Caddy iets duurder dan die van jouw fietsquote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef OudeBok het volgende:
Automobilisten die nog spatbordkleven als je zelf 60 rijdt op je brommer.
En automobilisten die NIET op haaientanden letten en ook niet naar rechts kijken als ze een uitrit uitrijden. Moet daar geregeld m'n remblokken aan slijten op de fiets. Nu ben ik zelf ook niet altijd de meest brave fietser, maar als er auto's achter me zitten of iets anders zorg ik er wel voor dat ik richting aangeef en zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |