Hot Pursuit, doen wequote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:32 schreef Bushalte het volgende:
Dirt 2 en Mirror's Edge ruilen voor een van deze games:
Dead Space 2
Splinter Cell Conviction
Spiderman Shattered Dimensions
Far Cry 2
Midnight Club LA
Red Death Redemption
Hot Pursuit
Ga gewoon het topic doorlezen. zoals dat hoort op het forum. Dank je.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:04 schreef Blester het volgende:
Kun je dan ook even posten welke er nog zijn?Geen zin om te gaan zoeken eigenlijk
Fallout 3 is er 2 keer, 1 doet het niet en 1 deed het wel maar die is wegquote:Op zondag 22 mei 2011 13:06 schreef MuurStraat het volgende:
Ik zie dat je Fallout 3 2 keer hebt? 7 euro exclusief doen? PM me maar. Wat zijn de verzendkosten voor zoiets eigenlijk?
quote:Op zondag 22 mei 2011 15:22 schreef Blester het volgende:
Leuk dat mijn vraag wordt verwijderd, wat overigens nergens op slaat dus post ik hem nog een keer:
De "one" of de foto waar een grote flits over heen is, wat voor spel is dat?
quote:
die heb ik net allebei verkochtquote:Op zondag 22 mei 2011 15:39 schreef Bushalte het volgende:
Street Fighter IV nog willen ruilen Splinter Cell Conviction of Far Cry 2.
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:59 schreef Jimbo het volgende:
psssst mooiboy , doej e die guitar hero nog weg ? of moet ik smijn er om smeken ?
zit geen gitaar bij toch ?quote:
Sorry dat het zo lang duurde, had wat problemen met het lokale postkantoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:35 schreef ellenatmars het volgende:
Heb Skate 3 en GTA ontvangenDankjewel!!
Je zegt wel dat je alleen de set wil verkopen maar tegelijk verkoop je oa. Skate en GTA wel los. Dan kan je het andere users niet kwalijk nemen dat ze het ook proberen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zou vooral het topic niet doorlezen.
Jij zou ook het topic eens door moeten lezenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:46 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je zegt wel dat je alleen de set wil verkopen maar tegelijk verkoop je oa. Skate en GTA wel los. Dan kan je het andere users niet kwalijk nemen dat ze het ook proberen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |