Vooral die ene onder Bayonetta en naast Resident Evil.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Misschien kun je een lijstje maken. Een enkel hoesje is niet helemaal duidelijk door flits.
Oh dat is Bourne Conspiracy.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Misschien kun je een lijstje maken. Een enkel hoesje is niet helemaal duidelijk door flits.
Dat kan wel zo zijn, maar die ene die ik al aangaf, blijft daarmee nog steeds onduidelijkquote:
Ja, maar volgens mij werkt de oranje knop niet meer zoals het hoort. (Af en toe reageert ie niet)quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb je ook een gitaar voor Guitar Hero?
Klinkt goed.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:02 schreef bas-beest het volgende:
Oja...
Mass Effect, Endwar en F1 2010 voor €22,50?
Prima, wil nog even kijken wat sinterklaas er voor wil geven, als hij niet reageert voor vanavond laat dan gaat het door.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef Grimace het volgende:
Wat vind je van 15 euro voor GH3 en Assasins Creed?
PM gestuurd over deze drie spellen.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:15 schreef Blester het volgende:
assasins creed 2: 6 inclusief
fallout 3: 6 inclusief
Gears of war/ PG4: 5 inclusief
assasins creed 1: 4,50 inclusief
mirror's edge: 5 inclusief
just cause2: 7 inclusief
geboden
Die's al aan mij verkocht...quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:36 schreef Zondaar313 het volgende:
13 inclusief geboden voor f1 2010 mocht je hem nog hebben.
Dank jequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Topic weer open, richtprijzen toegevoegd.
Succes TS met de verkoop
En.. Gaat het nog door? Ik heb nog steeds interesse. (evt. ook in de gitaar als die goed werkt)quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Prima, wil nog even kijken wat sinterklaas er voor wil geven, als hij niet reageert voor vanavond laat dan gaat het door.
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt gaat dus niet op blijkbaar.quote:
Nee tuurlijk is het niet wie het eerst komt wie het eerst maalt, als ik een beter bod krijg voor een spel ga ik daar op in, daarnaast vond ik jouw bod sowieso niet intressant. Sorry.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt gaat dus niet op blijkbaar.
Dan laat ik mijn SCC bod ook vallen.
Prima, maar gitaar doet het niet helemaal goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:57 schreef Grimace het volgende:
[..]
En.. Gaat het nog door? Ik heb nog steeds interesse. (evt. ook in de gitaar als die goed werkt)
Mmm even over denken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:16 schreef ellenatmars het volgende:
Skate 3 en GTA IV voor €16 incl?
(en een gratis bump)
Wordt mij te duur om te verzenden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:44 schreef Bokito89 het volgende:
Hawx, Grid, Splintercell conviction, Farcry 2
25 inclusief verzending?
27,50?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wordt mij te duur om te verzenden.
Geen probleem, zal later even het lijstje bijwerken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:54 schreef Bokito89 het volgende:
Grid
Hawx
Far cry 2
Splinter cell conviction
Kunnen ook op het verkochtlijstje, deze gister moge ontvangen.
Even een bedankje en kickje voor de service.
Hot Pursuit, doen wequote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:32 schreef Bushalte het volgende:
Dirt 2 en Mirror's Edge ruilen voor een van deze games:
Dead Space 2
Splinter Cell Conviction
Spiderman Shattered Dimensions
Far Cry 2
Midnight Club LA
Red Death Redemption
Hot Pursuit
Ga gewoon het topic doorlezen. zoals dat hoort op het forum. Dank je.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:04 schreef Blester het volgende:
Kun je dan ook even posten welke er nog zijn?Geen zin om te gaan zoeken eigenlijk
Fallout 3 is er 2 keer, 1 doet het niet en 1 deed het wel maar die is wegquote:Op zondag 22 mei 2011 13:06 schreef MuurStraat het volgende:
Ik zie dat je Fallout 3 2 keer hebt? 7 euro exclusief doen? PM me maar. Wat zijn de verzendkosten voor zoiets eigenlijk?
quote:Op zondag 22 mei 2011 15:22 schreef Blester het volgende:
Leuk dat mijn vraag wordt verwijderd, wat overigens nergens op slaat dus post ik hem nog een keer:
De "one" of de foto waar een grote flits over heen is, wat voor spel is dat?
quote:
die heb ik net allebei verkochtquote:Op zondag 22 mei 2011 15:39 schreef Bushalte het volgende:
Street Fighter IV nog willen ruilen Splinter Cell Conviction of Far Cry 2.
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:59 schreef Jimbo het volgende:
psssst mooiboy , doej e die guitar hero nog weg ? of moet ik smijn er om smeken ?
zit geen gitaar bij toch ?quote:
Sorry dat het zo lang duurde, had wat problemen met het lokale postkantoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:35 schreef ellenatmars het volgende:
Heb Skate 3 en GTA ontvangenDankjewel!!
Je zegt wel dat je alleen de set wil verkopen maar tegelijk verkoop je oa. Skate en GTA wel los. Dan kan je het andere users niet kwalijk nemen dat ze het ook proberen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zou vooral het topic niet doorlezen.
Jij zou ook het topic eens door moeten lezenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:46 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je zegt wel dat je alleen de set wil verkopen maar tegelijk verkoop je oa. Skate en GTA wel los. Dan kan je het andere users niet kwalijk nemen dat ze het ook proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |