Je zou een prepaid creditcard kunnen kopen, zo heb ik MC zelf ook gekocht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:56 schreef TheMightyRecom het volgende:
balen, ik heb alleen een zo'n pinpas geval dingest. Kan MC niet kopen hiermee..
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:23 schreef Echtjammer het volgende:
[..]Thats what she said...
[ afbeelding ]
gaat wel lukkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je zou een prepaid creditcard kunnen kopen, zo heb ik MC zelf ook gekocht.
https://www.3vcash.nl/
Of je moet iemand lief aankijken die een CC heeft.
Is die betrouwbaar? Ik moet hem hebben maar ik kan gewoon niemand vinden met een creditcardquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je zou een prepaid creditcard kunnen kopen, zo heb ik MC zelf ook gekocht.
https://www.3vcash.nl/
Of je moet iemand lief aankijken die een CC heeft.
Duurt te lang, ik wil geen geld op mn ppquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:34 schreef Gelebadeend het volgende:
Gewoon geld overmaken vanaf iDeal ofzo naar je Paypal rekening en daarmee MC kopen?
fail....quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Duurt te lang, ik wil geen geld op mn pp
Gedaan, ze willen alleen direct via pp betaald worden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel
bankrekening koppelen aan paypal..
lijkt me stug... betaling loopt direct via PP..quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Gedaan, ze willen alleen direct via pp betaald worden.
Zorg ff dat je die illegale helemaal van je pc verwijdert, save je world files ergens anders en delete de .minecraft folder in appdataquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:57 schreef TheMightyRecom het volgende:
ligt de server eruit ofzo?
krijg een melding: failed to login: bad login.
en: Failed to login: end of stream
je logt wel in op je PP account?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Gedaan, ze willen alleen direct via pp betaald worden.
thanks, k ga het proberen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef Honingbijtje het volgende:
[..]
Zorg ff dat je die illegale helemaal van je pc verwijdert, save je world files ergens anders en delete de .minecraft folder in appdata
Duurt te lang? Je had allang klaar kunnen zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Duurt te lang, ik wil geen geld op mn pp
Als je een directe betaling wilt doen met je bankrekening moet je ook je CC gekoppeld hebben. Je kan je bankrekening wel koppelen maar dat heet dan een eCheck en duurt 3/4 werkdagen ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef RickoKun het volgende:
Onzin, ik heb paypal gekoppeld aan de ABN AMRO bank, heb ik geen creditcard voor nodig.
als je je huis of wat dan ook af hebt zet je de game mode op "normal" en ga je kijken hoe lang je het uithoud met vijanden erbijquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:35 schreef Roburtt het volgende:
Hm, ik speel ook wel is minecraft, maar heb t nog niet gekocht. Ik weet niet of ik het ga kopen omdat ik na een tijdje niks meer weet om te bouwen haha.
ik heb hem altijd op hard, terwijl ik aan het bouwen ben haha.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:56 schreef TheMightyRecom het volgende:
[..]
als je je huis of wat dan ook af hebt zet je de game mode op "normal" en ga je kijken hoe lang je het uithoud met vijanden erbij
Niet, als hij gekoppeld is gaat dat rechtstreeks.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:45 schreef Berend. het volgende:
[..]
Als je een directe betaling wilt doen met je bankrekening moet je ook je CC gekoppeld hebben. Je kan je bankrekening wel koppelen maar dat heet dan een eCheck en duurt 3/4 werkdagen ofzo
Ik heb een CC + bankrekening gekoppeld en ik kan een directe betaling doen met mijn bank, heeerlijk
Bullshit. Ik kan ook directe betalingen doen zonder CC gekoppeld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:45 schreef Berend. het volgende:
[..]
Als je een directe betaling wilt doen met je bankrekening moet je ook je CC gekoppeld hebben. Je kan je bankrekening wel koppelen maar dat heet dan een eCheck en duurt 3/4 werkdagen ofzo
Ik heb een CC + bankrekening gekoppeld en ik kan een directe betaling doen met mijn bank, heeerlijk
Sure, vet!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:51 schreef maurisioo het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen vanavond op Maurisioo's tijdelijke server!
Het IP is: 94.229.49.195.
Het evenement start om 20.30 uur en iedereen is van harte welkom!
Het doel is om op het eiland te overleven met de middelen die daar aanwezig zijn. Dit zal in het begin zeker moeilijk worden. Er staan op het eiland bordjes met daarop aangegeven doelen. Deze zullen uiteindelijk bereikt moeten worden. Dood gaan betekent niet meer meespelen! Je mag nog wel toekijken, maar niks meer doen.
PS: Graag ontvang ik een PM van de geïnteresseerde.
Count me inquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:51 schreef maurisioo het volgende:
[ afbeelding ]
Het doel is om op het eiland te overleven met de middelen die daar aanwezig zijn. Dit zal in het begin zeker moeilijk worden. Er staan op het eiland bordjes met daarop aangegeven doelen. Deze zullen uiteindelijk bereikt moeten worden. Dood gaan betekent niet meer meespelen! Je mag nog wel toekijken, maar niks meer doen.
Dit is latency, je zit zeker op WiFi of heb uberhoud een slechte verbinding met de server, kan ook door je modem/firewall komen. Ps. dit was een tip, ik ga niet verder helpen ermee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:30 schreef TheMightyRecom het volgende:
[..]
ik wil best meedoen, maar mn multiplayer heeft zo'n drawback dat als ik een koe sla, hij 5 tot 20 seconden later pas de damage heeft...
k ga mn geld terugvragen want er is niks verbeterd...
dat ligt aan jou en niet aan het spel. Misschien je 56k modem vervangen voor iets van deze tijd?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:30 schreef TheMightyRecom het volgende:
[..]
ik wil best meedoen, maar mn multiplayer heeft zo'n drawback dat als ik een koe sla, hij 5 tot 20 seconden later pas de damage heeft...
k ga mn geld terugvragen want er is niks verbeterd...
Ja, maar wel een verouderde versie ervan en wat aangepast. Omdat hij niet helemaal klopte.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:36 schreef totalvamp het volgende:
[..]
dat ligt aan jou en niet aan het spel. Misschien je 56k modem vervangen voor iets van deze tijd?
anyway: Is dat de custom map Survival Island?
ik wil ook meedoen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:51 schreef maurisioo het volgende:
[ afbeelding ]
Niet cool.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:11 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga juist om 8 uur 2 minuten op de server
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Berend. het volgende:
Respect voor alle mensen die gestorven zijn tijdens de tweede wereld oorlog
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |