Heb even gezocht naar mijn versie die ik ooit ergens op een server gemaakt heb, maar kan hem niet meer vindenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:58 schreef vogelkooi het volgende:
[...]
En nu we toch in Parijs zijn, probeer de arc de Triomphe.
Toothless-Serverquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:18 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Heb even gezocht naar mijn versie die ik ooit ergens op een server gemaakt heb, maar kan hem niet meer vinden
Neh dankuquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:47 schreef Toothless het volgende:
Een piemel in de kont, dat is waar Berend altijd voor klaar stond.
Volledig mee eens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:02 schreef Berend. het volgende:
Wat lijkt jullie ervan om mensen die een illegale versie van Minecraft hebben niet meer te helpen? Met bijvoorbeeld een crash enzo, ze moeten het maar legaal kopen
Ja dat kan, maar als je er een trap van maakt, heb je gratis items.quote:Op woensdag 4 mei 2011 03:42 schreef RickoKun het volgende:
Die monsterspawn; die kan ik kapot maken?! (ik wil de dungeon tot mijn basis omvormen)
Ondanks dat ik nog nooit iemand geholpen heb, ben ik het volledig met je eens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:02 schreef Berend. het volgende:
Wat lijkt jullie ervan om mensen die een illegale versie van Minecraft hebben niet meer te helpen? Met bijvoorbeeld een crash enzo, ze moeten het maar legaal kopen
als ze komen met MP problemen: eens, single player spelers zal ik zowiezo gewoon helpen...quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:02 schreef Berend. het volgende:
En met een trap, zou ik dan het moeten omringen met lava oid?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar als je er een trap van maakt, heb je gratis items.
Nee hoor, gewoon zoiets:quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En met een trap, zou ik dan het moeten omringen met lava oid?
Deze heb ik ook eentje staan in onze survival, werkt perfect inderdaad.quote:
Betaquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:50 schreef TheMightyRecom het volgende:
als je minecraft koopt, is het dan Beta af Alpha?
Je zou een prepaid creditcard kunnen kopen, zo heb ik MC zelf ook gekocht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:56 schreef TheMightyRecom het volgende:
balen, ik heb alleen een zo'n pinpas geval dingest. Kan MC niet kopen hiermee..
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:23 schreef Echtjammer het volgende:
[..]Thats what she said...
[ afbeelding ]
gaat wel lukkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je zou een prepaid creditcard kunnen kopen, zo heb ik MC zelf ook gekocht.
https://www.3vcash.nl/
Of je moet iemand lief aankijken die een CC heeft.
Is die betrouwbaar? Ik moet hem hebben maar ik kan gewoon niemand vinden met een creditcardquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je zou een prepaid creditcard kunnen kopen, zo heb ik MC zelf ook gekocht.
https://www.3vcash.nl/
Of je moet iemand lief aankijken die een CC heeft.
Duurt te lang, ik wil geen geld op mn ppquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:34 schreef Gelebadeend het volgende:
Gewoon geld overmaken vanaf iDeal ofzo naar je Paypal rekening en daarmee MC kopen?
fail....quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Duurt te lang, ik wil geen geld op mn pp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |