abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:04:20 #1
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_96321142

Video van het complex:
http://nos.nl/video/23737(...)a-van-bin-laden.html
DNA bevestigt identiteit Bin Laden:
http://edition.cnn.com/20(...)ad/index.html?hpt=T1
Keuzes Obama:
http://www.huffingtonpost(...)option_n_856280.html

Liveblog DeSpeld ;) :
http://www.speld.nl/2011/05/02/osamafest-2011-liveblog/
quote:
8:21 Drie achter de rug, negenenzestig te gaan: ontmaagdingen Bin Laden goed op gang, zo wordt gemeld vanuit het hiernamaals.
9:13 Voorlopig blijven we CNN overschrijven. U leest het hier dus altijd als tweede.
10:50 Leers: Na de dood van Osama is Afghanistan veilig genoeg voor Sahar. (via @boyslijp)
10:56 Dyslectici overal ter wereld rouwen om dood Amerikaanse president.
11:59 Overig nieuws: Johannes Paulus II gepromoveerd, Willem II gedegradeerd
12:09 Osama nog steeds dood
12:15 Wikileaks: Dood Bin Laden was een outside job
13:49 Liquidatie Osama doet discussie over wapenbezit oplaaien.
16:16 Al Qaeda: Dolfijnen gaan respectloos om met graf Bin Laden.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_96321182
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:00 schreef Disorder het volgende:
Slim dat ze zijn lichaam niet tonen. Moet je je eens bedenken wat voor reacties er van Moslimextremisten komen als ze zijn kapotgeschoten hoofd op TV hebben gezien.
Heel slim nemen ze rustig de tijd en komt er vanzelf weer wat anders in het nieuws.
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 23:08:57 #3
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96321424
Ik vind het allemaal erg heftig. En ergens vind ik het ook wel jammer dat hij dood is. Hoewel ik ook niet geloof dat hij meer inzicht zou willen verschaffen in wat dan ook.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_96321439
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Hij is nu naar de haaien. ;)
zwemmen die daar?

vroeg ik al in topic 8...
...
pi_96321596
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef sacha het volgende:

[..]

zwemmen die daar?

vroeg ik al in topic 8...
Ja.
pi_96321655
*geduldig wacht op foto's :)
...
pi_96321681
Mr. Laden is in diepe zee verdwenen met veel haaien.
pi_96321728
Jee :{

O wat is het toch moeilijk om het alleen al te proberen met tegen argumenten i.p.v. geneuzel tegen en over elkaar.
Bezemslotje

Volgende poging...open

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 03-05-2011 23:32:36 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 mei 2011 @ 23:37:56 #9
862 Arcee
Look closer
pi_96322959
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mr. Laden is in diepe zee verdwenen met veel haaien.
Met een blok beton aan z'n voeten? Je mag er toch vanuit gaan dat-ie niet ergens mag aanspoelen...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:40:06 #10
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96323073
Wat Amerika maar zegt happen de meesten voor zoete koek (of hoe die spreekwoordelijke gezegde ook gaat). Vrij bizar vind ik wel. Dat als Amerika zegt dat iets zo is "dan is het ook zo". Schuilt daar geen gevaar in?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 23:41:31 #11
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96323162
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat Amerika maar zegt happen de meesten voor zoete koek (of hoe die spreekwoordelijke gezegde ook luidt). Vrij bizar vind ik. Dat als Amerika zegt dat iets zo is "dan is het ook zo". Schuilt daar geen gevaar in?
Nou als je ziet dat de vraag naar bewijzen alleen maar aansterkt, zelfs in Amerika zelf dan denk ik dat dat op zich nog wel meevalt.
pi_96323243
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat Amerika maar zegt happen de meesten voor zoete koek (of hoe die spreekwoordelijke gezegde ook gaat). Vrij bizar vind ik wel. Dat als Amerika zegt dat iets zo is "dan is het ook zo". Schuilt daar geen gevaar in?
Wat kunnen we nog wel geloven dan?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:43:38 #13
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_96323277
In hoeverre heeft de VS de conventie van Geneve weer met voeten getreden door een onbewapend persoon te vermoorden?

Ik vind het ook jammer dat Bin Laden zo niet voor het gerecht zal worden gebracht. Er zijn veel onbeantwoorde vragen, zoals:
- waarom ontkende hij betrokkenheid bij de 11 september attacks, om daar een paar jaar later op terug te komen?
- hoe is hij al die jaren uit het zicht van de gehele internationale wereld kunnen blijven terwijl hij last had van een nieraandoening waardoor hij periodieke nierdialyse nodig had
- in hoeverre was hij op de hoogte van voorgaande en toekomstige aanslagen (ik neem aan dat iemand als Osama meer informatie kan geven in Guantanamo Bay dan de kleine pionnen die daar nu zitten?)

etc.

Ik snap werkelijk niet waarom de VS liever een martelaar van hem maakt, met veel twijfel rond zijn dood, dan hem op te pakken en internationaal te berechten en misschien nog wel meer informatie over eventuele toekomstige aanslagen te winnen.

Het zaakje roept meer vragen op dan het antwoorden geeft.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:45:02 #14
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_96323340
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:42 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Wat kunnen we nog wel geloven dan?
Tastbare bewijzen zoals die ook toelaatbaar zijn in een rechtbank? Het zou toch ook van den zotte zijn als in een rechtbank de aanklager alleen maar hoeft te zeggen: 'jep, hij was het, ik zweer het je!' en dat dan de rechter de aangeklaagde dan maar veroordeelt?
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:45:13 #15
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96323351
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:41 schreef senesta het volgende:

[..]

Nou als je ziet dat de vraag naar bewijzen alleen maar aansterkt, zelfs in Amerika zelf dan denk ik dat dat op zich nog wel meevalt.
Nou, ik heb hier en elders gelezen maandag-ochtend. Het was gelijk "lof en 1-0 voor Obama enzovoorts". En met kritiek moest je al helemaal niet aankomen. "Want je zou toch niet voor de terroristen zijn" enzovoorts. Dat gaf toch al aan hoe de meerderheid eigenlijk is gestemd en hoe.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96323405
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:43 schreef DionysuZ het volgende:
In hoeverre heeft de VS de conventie van Geneve weer met voeten getreden door een onbewapend persoon te vermoorden?

[..]
Volgens mij geldt de conventie van Genève alleen voor strijdende naties onderling en niet voor terroristen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 23:47:50 #17
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96323481
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:45 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nou, ik heb hier en elders gelezen maandag-ochtend. Het was gelijk "lof en 1-0 voor Obama enzovoorts". En met kritiek moest je al helemaal niet aankomen. "Want je zou toch niet voor de terroristen zijn" enzovoorts. Dat gaf toch al aan hoe de meerderheid eigenlijk is gestemd en hoe.
Tsja zoveel mensen zoveel meningen he? Jammer dat mensen zo zwart/wit denken dan blijkbaar.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:48:18 #18
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96323500
Ik word afentoe bang van de loffelijke houdingen zeg. Het zijn net truthers die zonder onderbouwing fanatiek schreeuwen en roepen. Maar dan aan de andere kant.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:50:06 #19
262650 kitao
prikplaatje
pi_96323588
Edit: Kappen of wegwezen.

[ Bericht 95% gewijzigd door Snakey op 03-05-2011 23:52:20 ]
megalomaniac
pi_96323622
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:41 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat kakt vanzelf na een paar dagen weer in. Ze laten dan een gesoepte foto zien en wellicht vals DNA materiaal en 99% gelooft het dan wel weer. Tot de volgende media deceptie die je wordt voorgeschoteld.

The bigger the lie... the better.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2011 23:52:40 ]
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 23:52:15 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_96323690
blijft verdacht dat er nog steeds geen beelden zijn

Obama zou het live hebben zitten kijken, gooi dat dan online (rated pegi 18 :D) ofzo
kan me niet voorstellen dat dit soort jongens nog geen toegang hebben tot cameraatjes op de helm of op het geweer ... of beiden

de Denen gebruiken ze in Afghanistan al sinds jaar en dag voor het standaard infanteriewerk juist om dit soort 'twijfels' te voorkomen maar ook om er zelf van te leren als evaluatietool en een actie als deze zal niet iedere dag voorkomen dus dat wil je in de lesbanken mee kunnen nemen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:52:16 #22
93664 waht
Mushir
pi_96323692
Wat er eigenlijk ter discussie staat is het fenomeen buitenrechtelijke executies.

Dat blijft een erg simpel en effectief middel, daarom houden dictators er zo van.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:52:30 #23
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_96323699
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Volgens mij geldt de conventie van Genève alleen voor strijdende naties onderling en niet voor terroristen.
quote:
Art. 3. In the case of armed conflict not of an international character occurring in the territory of one of the High Contracting Parties, each Party to the conflict shall be bound to apply, as a minimum, the following provisions:
(1) Persons taking no active part in the hostilities, including members of armed forces who have laid down their arms and those placed hors de combat by sickness, wounds, detention, or any other cause, shall in all circumstances be treated humanely, without any adverse distinction founded on race, colour, religion or faith, sex, birth or wealth, or any other similar criteria.
To this end, the following acts are and shall remain prohibited at any time and in any place whatsoever with respect to the above-mentioned persons:
(a) violence to life and person, in particular murder of all kinds, mutilation, cruel treatment and torture;
(b) taking of hostages;
(c) outrages upon personal dignity, in particular humiliating and degrading treatment;
(d) the passing of sentences and the carrying out of executions without previous judgement pronounced by a regularly constituted court, affording all the judicial guarantees which are recognized as indispensable by civilized peoples.
(2) The wounded and sick shall be collected and cared for.
An impartial humanitarian body, such as the International Committee of the Red Cross, may offer its services to the Parties to the conflict.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:52:38 #24
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96323712
Achja ik zei al eerder, ik ga dit eens lekker achterover aanschouwen. Genietend van de nieuwe grote poppenkast en alle toeschouwers en media en hype eromheen. Want het is zo bizar, verbazingwekkend.
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 23:53:43 #25
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96323761
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:52 schreef sp3c het volgende:
blijft verdacht dat er nog steeds geen beelden zijn

Obama zou het live hebben zitten kijken, gooi dat dan online (rated pegi 18 :D) ofzo
kan me niet voorstellen dat dit soort jongens nog geen toegang hebben tot cameraatjes op de helm of op het geweer ... of beiden

de Denen gebruiken ze in Afghanistan al sinds jaar en dag voor het standaard infanteriewerk juist om dit soort 'twijfels' te voorkomen maar ook om er zelf van te leren als evaluatietool en een actie als deze zal niet iedere dag voorkomen dus dat wil je in de lesbanken mee kunnen nemen
De beelden schijnen behoorlijk gruwelijk te zijn en ze zijn bang dat het veel emotie oproept?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')