abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:04:28 #151
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96421358
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:10 schreef becky27 het volgende:
Wow Vicky, wat een openbaring haha, heeft ze het licht gezien?

karin, heeft Lars ook KMA? Gaat het goed op de lasagna na? En wat voor drinken geef je hem dan?
Naast haar KNO gebied zijn Noortje haar darmen ook een drama. Ze kan niet tegen rijst, pasta, melk, uien (maar goed daar is ze nog jong voor). Ze eet heel eenzijdig, aardappelen, groente en vlees/vis/kip.

innepin, ook al zo'n lieverd die zelf wil gaan slapen.

Hier ligt madam al een tijdje in bed, slaapt heel onrustig maar is itt de afgelopen nachten nog niet wakker geworden. Ze was echt een heel zielig vandaag, koorts, hangerig. Ze heeft zelfs een uur in de bondelino geslapen, dat doet ze echt alleen als ze helemaal niet lekker is.

We gaan trouwens uitbouwen (voor 1 juli moet de uitbouw af zijn, slik) dus we zullen Noortje af en toe moeten uitbesteden. Kozijnen en deurposten schilderen is niet heel handig met een dreumes in huis.
Wat vervelend zeg dat ze niet tegen die dingen kan :{ heeft ze een soort prikkelbare darm ofzo?

vlindur hoe is het nu met de spruw?

Hier een semi-ziek dreumesje. Ze is koortsvrij maar heeft wel nog een flinke verstopte neus enzo. Ze zal zich wel nog steeds wat rot voelen, maar zo onderhand word ik een beetje iebel zo af en toe van de drama "zie je me wel huilen mama?!!?!" buien :') Uiteraard liefst op een moment dat je eigen hoofd al uit elkaar klapt van de hoofdpijn. Hopelijk is ze er snel helemaal bovenop, ik vind t wel weer lang genoeg geweest zo.

We gaan strakjes naar de Efteling, ik ben zo benieuwd hoe ze het vindt! *O* O+ O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:09:45 #152
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96421453
De Efteling zal dr vast goedoen Huup, flinke afleiding ook enzo! *O*

De wazen in zijn mondje zitten er nog steeds. Ik ga straks even de Nystatine ophalen. Ben benieuwd hoe snel het werkt..

Free, wat vervelend dat ie steeds eerder wakker wordt!

Rienk had gisteravond tot 2 keer toe zijn inboedel buiten boord gegooid en daarna huilen omdat ie zn spullen kwijt was :') Dus die sliep pas tegen 21:00 Maar vanochtend was hij pas om 8:30 wakker, dus ik vind het wel prima ook ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96422663
Heel veel plezier Huup! *O* *O* *O* *O* Gaaaaf! Wel even laten weten hoe het was he?!

Becky, wat is er dan veel waar ze niet goed tegen kan zeg! Wat vervelend. Misschien dat ze er nog gewoon over heen groeit. En bijv. volkoren pasta's, heb je die al eens geprobeerd of maakt dat geen verschil?

Haha die Rienk! Wolf doet dat ook! Maar ook over het balkon :') :X
Beterschap wb de spruw, hopelijk is het gauw weer over.

Twinkly, het geluid was inderdaad vrij hard, vooral bij Kabaal (maar dat doet zn naam natuurlijk eer aan :P ) nu je het zegt; ik heb overal een heleboel kindjes gezien dit keer, maar niemand die gehoorbescherming droeg!
Leuke foto's van jullie O+ en volgens mij heb ik bij het concert van jullie kennis gezeten, ze speelden Efteling muziek! O+ (Fata Morgana)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_96424124
Fijne dag vandaag Huup! Fijn dat Amélie opgeknapt is!

Poppejans, ja, dat concert was het! Mijn vriendin speelt daarin hoorn mee. Zo jammer dat we het gemist hebben, dat is juist zo geschikt voor die kleintjes.
Ik had op het laatste moment nog op internet gekeken voor gehoorbescherming, maar dat kwam niet op tijd aan helaas.

Becky, wat rot dat Noortje overgevoelig reageert op zoveel voedingsmiddelen. Hopelijk groeit ze er snel overheen :*

Gekke Rienk, je lijkt Niels wel :P

Is het trouwens gek dat Niels nog steeds van ons wegrent als we ergens gaan zitten, ook als hij helemaal omringt is door vreemden? Hij was gisteren echt helemaal niet bang en rende zo naar andere mensen toe, hij aaide zelfs een mevrouw die in het gras lag over haar haren. Of zou hij gewoon heel veel vertrouwen in ons hebben, dat wij er wel achteraan hobbelen :')
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_96424289
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:44 schreef Twinkly het volgende:

Is het trouwens gek dat Niels nog steeds van ons wegrent als we ergens gaan zitten, ook als hij helemaal omringt is door vreemden? Hij was gisteren echt helemaal niet bang en rende zo naar andere mensen toe, hij aaide zelfs een mevrouw die in het gras lag over haar haren. Of zou hij gewoon heel veel vertrouwen in ons hebben, dat wij er wel achteraan hobbelen :')
Dat is hier precies hetzelfde. En bovendien luistert hij ook nog voor geen meter als hij los loopt. Wolf kijkt niet eens achterom of ik er nog wel ben :') die ziet totaal nog geen gevaar en heeft geen enkele angst.
Ik denk dat dat gewoon nog de leeftijd is
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:55:34 #156
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96424494
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:49 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat is hier precies hetzelfde. En bovendien luistert hij ook nog voor geen meter als hij los loopt. Rienk kijkt niet eens achterom of ik er nog wel ben :') die ziet totaal nog geen gevaar en heeft geen enkele angst.
Ik denk dat dat gewoon nog de leeftijd is
:P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96424841
Ik herken dat helemaaaaaaal niet. Mijn jochie doet dat helemaaaaaaaaal niet. *O*
pi_96424901
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik herken dat helemaaaaaaal niet. Mijn jochie doet dat helemaaaaaaaaal niet. *O*
_O-
Wacht maar, over een weekje rent hij :P
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:44:06 #159
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96426568
Haha, die van mij rent ook niet weg, omdat ik hem dan beetpak aan zijn arm of aan zijn kraag en dan wordt hij boos en zijgt dramatisch ter aarde om zijn show op te voeren :') Gisteren in de Hema nog. Een keer of 8 :') Ohja, en toen ontsnapte hij tóch nog, rende meteen door de openstaande deuren naar buiten en toen moest ik bedenken hoe ik door de poortjes kwam met mijn armen vol spullen }:|

Maar verder is alles goed hoor :P Behalve Stef's nachtelijke gezelligheden dan, van kwart voor 3 tot half 6 :( Een vriendin van mij begon trouwen over valeriaandruppeltjes voor het slapengaan. Iemand daar wel eens van gehoord?
3!
pi_96426755
Zal ik eens wat zeggen. Sinds R zo weinig at enzo wordt hij ineens een aantal keer per nacht wakker. Maar omdat ik nou eenmaal in mijn hoofd heb dat hij zo'n goede slaper is en hij na een aai over z'n bol en een liefdeskusje van mijn kant weer gewoon verder slaapt, merk ik het nauwelijks. Vannacht heb ik eens geteld. Ik ben er vijf keer uitgeweest :o _O- .
pi_96426863
Ik heb dus ook weer een patroon te doorbreken.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:51:26 #162
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96426914
Jeumig Groofs! Kun jij dan altijd meteen lekker verder slapen? Ik merk altijd dat als ík zo'n nacht heb, ik nog 2 dagen gesloopt ben, terwijl mijn lief zo makkelijk weer verderslaapt dat hij het ook nauwelijks doorheeft. Nouja, wel fijn dat jij er niet héél erg last van hebt :* Ennuhm, patroon doorbreken? Hoe? *Geïnteresseerd kijkt en notitiebloc pakt*
3!
pi_96427116
Nou ja, omdat R dus steeds wel weer gewoon gaat slapen, val ik ook meteen weer in slaap. Als ik op mijn hoede zou zijn voor of hij wel ging slapen verder, zou ik het ook moeilijker vinden.

Ik vind het zo frappant dat dus door dat beeld dat ik van R heb als slaper nu eigenlijk pas heel laat tot me doordringt dat hij zo vaak wakker wordt 's nachts. Hoe sterk de psyche ook hierin weer is, zeg maar.

Plan van aanpak: Steeds vluchtiger worden in mijn aandacht voor hem totdat ik op een gegeven moment alleen nog maar even in de deuropening zeg dat hij moet slapen ofzo. Geen idee of het werkt hoor. maar in elk geval afbouwen wat ik nu doe.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:56:56 #164
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96427183
Op verzoek van Miss Sly: Kwakende Emma.
't filmpje is verder totaal niet boeiend hoor. :D
A grand adventure has begun.
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 11:58:22 #165
5428 crew  miss_sly
pi_96427276
ow en dan zit ik net op mijn werk zonder geluid, natuurlijk!
Vanavond ga ik zeker even kijken. En boeiend is het altijd, Keshet, want je meisje is op zich al boeiend O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_96427353
Wat is ze heerlijk in haar hum Keshet. O+ En er zijn een paar stukjes waar ze inderdaad klinkt als Donald Duck himself. :D
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:00:14 #167
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96427355
Goede timing dan he. :')
En ja, natuurlijk is ze altijd boeiend. ;)

Inc, ik heb wel eens van die druppeltjes gehoord. Homeopatisch spul om rustig van te worden toch?

Oh, die trommel uit het filmpje ligt niet meer in de box. Ze klom erop en hing over de rand! Nu mag die er alleen in als 1 van ons er echt bij is. (Ook ivm met het touw wat eraan hangt.)
A grand adventure has begun.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:36:26 #168
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96431342
Keshet, wat een lief filmpje! O+ Aviva kwaakt(e) precies hetzelfde :D
En wat is ze beweeglijk! Helemaal leuk om te zien O+
(ze gaat binnenkort heel veel lol hebben met de lichtschakelaars :o )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:44:24 #169
252405 oeke
Moeke
pi_96431713
Oh Huup, leuk de Efteling! Hopelijk hebben jullie een fijne dag. In elk geval mooi weer. 8-)

Twinks, Ko rent ook altijd weg. En dan bij andere kleedjes proberen eten te bietsen. :Y)
Totaal onbevreesd en overtuigd dat we toch wel in zijn buurt zullen blijven.

Haha Groof, dat kan echt ingebakken zitten, zo'n idee. Maar goed hij valt lekker meteen weer in slaap na een aai en een zoen, dat is al heel goed toch? ;)

Keshet, het lukt nu niet om Emma's filmpje te bekijken, doe ik later. :)

Alhoewel wij nog aan het wennen zijn aan de kresj, doet Ko dat in elk geval niet meer.
Ik kon zonder drama weg vanochtend en bij het ophalen verdween hij steeds om nog even op de trampoline, in de zandbak, op een fiets te springen of achter een kat aan te rennen of met water en zand te spelen.
Pas na 20 minuten wilde hij wel mee naar huis. :D O+
Fijn!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_96433896
Lars rent ook altijd weg hoor, of hoort het soms bij jommetjes?
Die boeit het echt niet waar ik uithang...

Goed van ko, wat fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft op de kresj!

Becky, Lars heeft inderdaad KMA.
Hij kan inmiddels wel tegen dingen waar iets melk inzit (koekjes ed)
Maar niet tegen pure melk.
En er zijn een heleboel dingen die hij niet wil, omdat hij er in het verleden niet tegen kon....dan heb ik het over groentes ed.
Balen, dat Noortje ook tegen zoveel dingen niet kan zeg.... maakt het niet echt makkelijker allemaal he.

Huup, veel plezier in de Efteling!
Wat gaaf om daar heen te gaan! Tis jammer dat het zo'n takke-end weg is!
Het lijkt me ook zo leuk voor Meike.

Takkembah, het is heel goed gegaan met verhuizen!
De kinderen waren al die klustijd bij opa en oma, we zagen ze wel iedere dag gelukkig.
De dag van de verhuizing hebben we ze na het eten meegenomen, waar ze nog een poosje als razende roelanden hebben rondgesjeest, toen lekker gaan slapen. (alleen Lars had even moeite met slapen, maar gelukkig daarna niet meer)
Lars heeft nu wel een beetje last van verlatingsangst. Gister gingen we nog wat dingetjes kopen, en gingen de kinderen even naar opa en oma, nou dat was dik verdriet toen we weggingen....
Van de week ook al, toen ik even wegging (toen bleef hij wel bij mijn vriend) ook al zo verdrietig....niks leuk
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_96444028
Ach gossie,die lars.... nu maar lekker (ver)wennen in het nieuwe huis. En kwakende Emma,lief!,M zat helemaal verbaasd te kijken waar dat geluid vandaan kwam,het was net of ze het begreep.
Gisteren wezen kijken bij vier dagen oude poesjes,ze vond ze geweldig (heb een poesje moeten redden van de verwurging,dreumesje knijpen lekker door!) We hebben er eentje uitgezocht,mijn moederdagkado,nu nog een aantal weken wachten.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:29:34 #172
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96445823
hoi hoi :)

Huup; lekker een dagje naar de Efteling!!! ben heeeel benieuwd hoe het was? Je hebt er in elk geval heerlijk weer bij gehad...
Hoop alleen dat het niet Te druk was? (ivm meivakantie?)

aah sneu voor Lars dat ie een beetje bang is dat jullie weer weggaan karin.. gelukkig is het klussen voorbij en kunnen jullie lekker weer van mekaar genieten in jullie nieuwe huis!

wauuwwww Emma, knapperd!!! mooi filmpje Keshet!

Jeempie Groofs 5x keer van8 joh? das best vaak! :) dus jij slaapt zelf ook zo weer door begrijp ik hieruit?

en pff nu mijn dreumesje in bad doen, en dan lekker relaxen...
hele gezellig minimeet gehad net nog; zie fototopic... :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96446579
Ja, dat is al heel goed oeke. maar nog beter zou het zijn als hij gewoon weer doorslaapt :7 . Dat geeft hem veel meer rust, daar ben ik van overtuigd. Dit is puur een gewoonte.
pi_96447277
kwaakkaak O+
Wat een ontzettend schattig meiske is het ook O+
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 20:29:07 #175
5428 crew  miss_sly
pi_96449044
Emma O+ Wat is ze toch leuk, Keshet O+ En dat kwaken, en dat heen en weer gewandel in de box, ze heeft niet echt zitvlees he? :D

Huup, was het leuk in de Efteling? Het weer was geweldig, ik hoop dat jullie een fijne, niet te drukke dag hebben gehad!

oeke, ik zag Ko in het fototopic :o Wat een mooie, grote knul O+ fijn dat hij het zo leuk vindt op de kresj!

Lars moet nog weer wennen dat jullie er wel weer telkens zijn, Karin. Het is ook nogal wat voor die kleine mensjes. fijn dat het slapen goed ging meteen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')