Wat vervelend zeg dat ze niet tegen die dingen kanquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:10 schreef becky27 het volgende:
Wow Vicky, wat een openbaring haha, heeft ze het licht gezien?
karin, heeft Lars ook KMA? Gaat het goed op de lasagna na? En wat voor drinken geef je hem dan?
Naast haar KNO gebied zijn Noortje haar darmen ook een drama. Ze kan niet tegen rijst, pasta, melk, uien (maar goed daar is ze nog jong voor). Ze eet heel eenzijdig, aardappelen, groente en vlees/vis/kip.
innepin, ook al zo'n lieverd die zelf wil gaan slapen.
Hier ligt madam al een tijdje in bed, slaapt heel onrustig maar is itt de afgelopen nachten nog niet wakker geworden. Ze was echt een heel zielig vandaag, koorts, hangerig. Ze heeft zelfs een uur in de bondelino geslapen, dat doet ze echt alleen als ze helemaal niet lekker is.
We gaan trouwens uitbouwen (voor 1 juli moet de uitbouw af zijn, slik) dus we zullen Noortje af en toe moeten uitbesteden. Kozijnen en deurposten schilderen is niet heel handig met een dreumes in huis.
Dat is hier precies hetzelfde. En bovendien luistert hij ook nog voor geen meter als hij los loopt. Wolf kijkt niet eens achterom of ik er nog wel benquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:44 schreef Twinkly het volgende:
Is het trouwens gek dat Niels nog steeds van ons wegrent als we ergens gaan zitten, ook als hij helemaal omringt is door vreemden? Hij was gisteren echt helemaal niet bang en rende zo naar andere mensen toe, hij aaide zelfs een mevrouw die in het gras lag over haar haren. Of zou hij gewoon heel veel vertrouwen in ons hebben, dat wij er wel achteraan hobbelen
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is hier precies hetzelfde. En bovendien luistert hij ook nog voor geen meter als hij los loopt. Rienk kijkt niet eens achterom of ik er nog wel bendie ziet totaal nog geen gevaar en heeft geen enkele angst.
Ik denk dat dat gewoon nog de leeftijd is
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik herken dat helemaaaaaaal niet. Mijn jochie doet dat helemaaaaaaaaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |