Ja, dat was bewustquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:29 schreef Xaryna het volgende:
Hartelijk dank!
Je hebt alleen een ' meegekopieerd.
Stouterd.quote:
Yvonnequote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Wie heeft HeatWave het tagje "kutmod" gegeven?
een tagje die hij al jaaaaaaren had, toen even weg was omdat alle tagjes even weg waren, maar hij heeft hem inmiddels weer teruggekregenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Wie heeft HeatWave het tagje "kutmod" gegeven?
Staat je goed.quote:
Hij hd eigenlijk al aan #36 moeten zitten. De reden dat het geen reeks was, was omdat er alleen maar over de ov chipkaart hack gesproken werd. Maar dat is nu ook wel aardig verleden tijd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:28 schreef Tornadovis het volgende:
Vraagje:
Kan van het OV-chipkaart-topic een reeks gemaakt worden? (laaste nr 37: OV-chipkaart #37).
En kan het ook in de centrale topics komen?
Reden is dat ik nu nogal moet zoeken naar een centraal OV chipkaart-topic.
Bovendien zie ik dat er nu een wildgroei is aan vragentopics over de OV-chipkaart.
Bedankt!
Niet nodig imo. Topic zakt vanzelf wel weg.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:53 schreef Omdatappel het volgende:
Laad of laadt
TS geeft aan dat er een slotje op kan.
quote:Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Kent u deze smiley:quote:Op donderdag 1 september 2011 00:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Steve Jobs ziet er bedonderd uit, mijn hemel !!!
svp modereren. voldoet niet aan de FOK policy
[..]
De andere mods waren ook geen GC modsquote:Op donderdag 1 september 2011 12:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom een gastslotje door Mylene terwijl er 3 andere mods in dit topic mee posten?![]()
Op zoek naar lock pick set, is deze goed?
Er staan genoeg smakeloze post in.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kent u deze smiley:?
Komop zeg, dit is de realiteit, dit doet ziekte met je, niets schokkends te zien wat niet binnen de policy valt.
Das subjectief, ik zie weinig heel schokkends.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Er staan genoeg smakeloze post in.
reeds gekilled, thanks!quote:Op donderdag 8 september 2011 11:18 schreef tdrone het volgende:
Spie Spa SPAM!
Mijn man vraagt me om deze jurk om het spel te spelen met hem
Waarom is mijn vriendje niet laat me dragen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |