Logischquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef MFE15 het volgende:
[..]
Dat is het probleem bij Sony, ze geven vrij weinig om hun klanten.
Klopt, maar ik ben no life dus kan geen minuut zonder PSN.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:23 schreef Roces18 het volgende:
In de loop van deze week is alles opgelost, ik begrijp iedereen zijn probleem niet zo. Het is best kut dat het in de vakantie valt maar morgen of overmorgen zal het vast opgelost zijn!
En dan kunnen we weer keihard noobjes ownen vanzelfsprekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Pheno op 04-05-2011 16:10:08 ]Nothing to see here, carry on
quote:Is er btw al wat bekend wanneer het nou weer online gaat in europa? Of nog steeds aan geruchten?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:14 schreef Pheno het volgende:
Zo, maar weer eens opgeruimd. Babes mogen in B&H, sc in de GAM SC. Laten we het lekker overzichtelijk houden.
Stekkertje er uit halen, dan ben je van alle psn verzoeken afquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:17 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna een epileptische aanval van de auto-updates
![]()
OT: ondertussen nog steeds niet online, en als ik GT5 opstart dan krijg ik tot wel 3 keer toe de vraag of ik wil inloggen voordat ik in het menu zit
Ze wrijven het er lekker in hèquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:17 schreef Auti het volgende:
[..]
OT: ondertussen nog steeds niet online, en als ik GT5 opstart dan krijg ik tot wel 3 keer toe de vraag of ik wil inloggen voordat ik in het menu zit
Dat ik daar niet aan gedacht heb!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Stekkertje er uit halen, dan ben je van alle psn verzoeken af
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:12 schreef AQuila360 het volgende:
Ik denk dat het nog wel een week of 2 kan duren eer PSN weer online is!
Dat geldt voor alle bijbehorende services. het PSN als in friendlists en multiplayeren (slechts een deel van het PSN) komt deze week (vandaag of morgen) alweer online.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:12 schreef AQuila360 het volgende:
Ik denk dat het nog wel een week of 2 kan duren eer PSN weer online is!
Reken maar op zondag om 23:59 en 59 sec.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:40 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Ik gok dat ik morgen als ik wakker word kan beginnen met online BFBC2en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |