Ze moeten de geruchten toch steeds ontkrachten? Doen ze dat, is het weer niet goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:49 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
True, maar mijn punt is w.b.de geruchten dat je op den duur door de bomen het bos niet meer ziet. Sony zelf is ook niet echt duidelijk. Steeds wordt er hetzelfde gepost op hun blog. Nog even geduld, we zijn er mee bezig. Ik bedoel post dan niet 3 of 4x hetzelfde en kom pas met nieuws als er ook echt nieuws is. Zo maak je de mensen alleen maar gek imho.
Nee vriendquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze moeten de geruchten toch steeds ontkrachten? Doen ze dat, is het weer niet goed
Je kan het idd nooit goed doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:01 schreef Kn0x het volgende:
Zeggen ze niks, dan zijn ze niet spraakzaam genoeg.
Geven ze steeds hetzelfde antwoord (op dezelfde vraag), dan moeten ze hun mond houden.
Geven ze andere antwoorden (en valse hoop), dan zijn ze niet eerlijk.
Als ze niets zeggen na hun post van eind april dan zijn ze weer te stil volgens jou. Want dan zijn er geruchten van 1 mei die ze moeten ontkrachten. Wat wil je nou!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:02 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Nee vriendJe snapt niet wat ik bedoel. Sony moet gewoon stoppen met steeds hetzelfde ding posten op hun blog. 1x is genoeg. Mocht er dan weer een update zijn, met échte veranderingen, dan mogen ze dat van mij rustig posten. En niet steeds hetzelfde neerplempen, maar dan steeds de woorden aanpassen. Het komt toch op hetzelfde neer, PSN is offline. Dat is wat ik bedoel.
Brb, even mijn dochter verzorgen.
Meh laat het maar online gaan als dat ding goed afgerond is. Ik kan nog wel even wachten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:51 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ik wil graag, de loterij winnen. Ik wil eigenlijk alles. Maar als PSN vandaag online gaat, is dat een goed begin lijkt me.
Tja, zo erg is het dus bij mij weer niet.quote:
quote:
Cool story bro, ga je ze nu boycotten?quote:
quote:
Ga niet meteen haten op Pino0, als hij het zo voelt mag hij het toch uiten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:38 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Cool story bro, ga je ze nu boycotten?
Nou doei dan maar, maak jij ook een filmpje van jouw kapotgemaakte PS3?quote:
Heb hem gehaald voor kwaliteit, en dat hebben ze ook zeker(had eerst 360), maar dit steld me gewoon teleur. Kan er jammer genoeg niks anders van maken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou doei dan maar, maak jij ook een filmpje van jouw kapotgemaakte PS3?
Ze willen duidelijk`heid geven, nou boehoe. Ik zit in de security en dit soort dingen moet je met beleid aanpakken. Ja, het is stom dat ze niet eens een security-afdeling hebben, maar daarna paniekvoetbal gaan spelen is nog dommer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Heb hem gehaald voor kwaliteit, en dat hebben ze ook zeker(had eerst 360), maar dit steld me gewoon teleur. Kan er jammer genoeg niks anders van maken.
Tuurlijk kan het fout gaan dat ze worden gehackt, maar om na 5 dagen MET hulp van experts van buiten af pas te zien wat er mis is gegaan, en nog is 3 dagen daarna te roepen dat de gegevens zijn genakt, tja.
Daarbij gebeurt dit veel vaker. Andere bedrijven gooien het nieuws echter niet naar buiten, zodoende weet jij niet dat er iets mis is gegaan. Sony heeft gedaan wat het moest doen. Het is jammer dat het gebeurt is, maar ze leren ervan en hopelijk gaat het vanaf nu ebter.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Heb hem gehaald voor kwaliteit, en dat hebben ze ook zeker(had eerst 360), maar dit steld me gewoon teleur. Kan er jammer genoeg niks anders van maken.
Tuurlijk kan het fout gaan dat ze worden gehackt, maar om na 5 dagen MET hulp van experts van buiten af pas te zien wat er mis is gegaan, en nog is 3 dagen daarna te roepen dat de gegevens zijn genakt, tja.
Je schermt je nu af van een ruime portie van de gaming industie. Hierdoor benadeel je jezelf meer dan dat je Sony benadeelt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Leg uitquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:59 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Je schermt je nu af van een ruime portie van de gaming industie. Hierdoor benadeel je jezelf meer dan dat je Sony benadeelt.
Wat hij bedoelt is dat als jij je PS3 weggooit, de gevolgen voor jou zijn dat je niet meer online kunt gamen en je daarmee dus afsluit van die mogelijkheid, terwijl je voor Sony één van de 77 miljoen bent en ze er geen seconde van wakker zullen liggen.quote:
Dat is het probleem bij Sony, ze geven vrij weinig om hun klanten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wat hij bedoelt is dat als jij je PS3 weggooit, de gevolgen voor jou zijn dat je niet meer online kunt gamen en je daarmee dus afsluit van die mogelijkheid, terwijl je voor Sony één van de 77 miljoen bent en ze er geen seconde van wakker zullen liggen.
Denk ik.
Mm, niks gezegd over weggooien of boycotten. PS3 is een goed stuk hardware, kwalitatief beter dan de 360, gratis online, toffere exclusives, toch vind ik het jammer dat ze zo met hun consumenten om zijn gegaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wat hij bedoelt is dat als jij je PS3 weggooit, de gevolgen voor jou zijn dat je niet meer online kunt gamen en je daarmee dus afsluit van die mogelijkheid, terwijl je voor Sony één van de 77 miljoen bent en ze er geen seconde van wakker zullen liggen.
Denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |