Mis ik iets? Heb je het nu over mij?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
Logisch dat ze naar Utrecht wil. Lekker samen met de andere Berbers.
Lekker andere mensen tjoepen gek!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:22 schreef Godtje het volgende:
En naar een strandfeest lekker ruzie schoppen
bash?quote:
Dat is volgende week woensdag!quote:
Hoi samzzquote:
Gebruik niet van die lastige woorden gek! Tssss mot je klapjes hebbuh ofzow?quote:
Kom maar uithuilen bij mij, ik heb ook een kutavondquote:
Osamaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wie heeft er een knuffel nodig vanavond?
What's up?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom maar uithuilen bij mij, ik heb ook een kutavond
Bij de apotheek voor haar pillen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
Kusjekroeltopic.Waar is Burdie als je haar nodig hebt?
Tranceptortopicquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
Kusjekroeltopic.Waar is Burdie als je haar nodig hebt?
Oh door gemanipuleer van alle kanten gaan mijn plannen weer eens de mist in.quote:
Ow ja, tranceptor.quote:
Wat voor plannen had je?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh door gemanipuleer van alle kanten gaan mijn plannen weer eens de mist in.
Osamaquote:
Joey komt heeeeeeeeeel af en toe nog wel eens. WeirdMickey was 't geloof ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:31 schreef Godtje het volgende:
JoeyT
En hoe heet dat kleine blonde joch die nog met christine heeft geneukt?
Mickey?
Weird ja. Schoot me net te binnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joey komt heeeeeeeeeel af en toe nog wel eens. WeirdMickey was 't geloof ik.
Hoe kan je hem nou vergetenquote:
Met gemak!quote:
Ik help je wel herinnerenquote:
En Danny nog haar hadquote:
En iedereen ongewild wist wat tarrels zijn dankzij nixxx.quote:
Rimmen met JoeyTquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En iedereen ongewild wist wat tarrels zijn dankzij nixxx.
nixxx.rarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
tegenwoordig weet men dat ongewild door AirwiNquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
nixxx is pas echt een voorbeeld voor de kansloze mannen hier. Die ging in een periode van amper 1,5 jaar van maagd naar het vaderschap. En nog steeds helemaal gelukkig nu met vrouw en kind.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
tegenwoordig weet men dat ongewild door AirwiN
Ja, inderdaad. Liefhebster van tupperware en zulks.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:40 schreef Godtje het volgende:
Aardig figuur. Jammer van dr smaak in auto;s
In dezelfde periode ook van vriend van Q naar staatsvijand nummer 1quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
nixxx is pas echt een voorbeeld voor de kansloze mannen hier. Die ging in een periode van amper 1,5 jaar van maagd naar het vaderschap. En nog steeds helemaal gelukkig nu met vrouw en kind.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
nixxx is pas echt een voorbeeld voor de kansloze mannen hier. Die ging in een periode van amper 1,5 jaar van maagd naar het vaderschap. En nog steeds helemaal gelukkig nu met vrouw en kind.
Ja. Smaak kan je niet kopen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Liefhebster van tupperware en zulks.
Daar is niet veel voor nodigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
In dezelfde periode ook van vriend van Q naar staatsvijand nummer 1
Alles wordt tegenwoordig opnieuw uitgebracht, maar ijsmeis2011.rar heb ik nog nergens gezien.quote:
Nu waarschijnlijk met stretchmarks en theezakjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles wordt tegenwoordig opnieuw uitgebracht, maar ijsmeis2011.rar heb ik nog nergens gezien.
Of wel, dr vriendje rijdt een lompe Amerikaan en loopt met kettingenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar staan hevige sancties op.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
Alles wordt tegenwoordig opnieuw uitgebracht, maar ijsmeis2011.rar heb ik nog nergens gezien.
1: Zijn bier afpakkenquote:
Ze is net volwassen dus dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:42 schreef Godtje het volgende:
Nu waarschijnlijk met stretchmarks en theezakjes.
Vroeger! Toen op zulke dingen nog geen hevige sancties stondenquote:
Vergeet het bier afpakken nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
1: Zijn bier afpakken
2: gelukkig zijn
3: zijn bier afpakken
4: verliefd zijn
Of naar Nick en simon!
Als je al 19282 keer bent uitgewoond gaat het hard.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is net volwassen dus dat zal wel meevallen.
Vroeger fapte Danny vrolijk mee. Tegenwoordig geeft 'ie je aan bij de politie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
Vroeger! Toen op zulke dingen nog geen hevige sancties stonden
Toen de FA's nog zeiden FOEI dat mag niet! En vervolgens het wel per mail van ze kreeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vroeger! Toen op zulke dingen nog geen hevige sancties stonden
Ik had wel begrepen dat ze graag in auto's rijdt, maar niet dat ze zelf ook met grote regelmaat wordt gereden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef Godtje het volgende:
Als je al 19282 keer bent uitgewoond gaat het hard.
Kortom, verder is niet altijd beter.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:44 schreef Godtje het volgende:
Toen de FA's nog zeiden FOEI dat mag niet! En vervolgens het wel per mail van ze kreeg.
Vroeger! Toen ik ueberhaupt nog wist wie de FA's en modjes warenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toen de FA's nog zeiden FOEI dat mag niet! En vervolgens het wel per mail van ze kreeg.
Nicky, Lucille, Jumpquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vroeger! Toen ik ueberhaupt nog wist wie de FA's en modjes waren
Ow. Ok.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef Godtje het volgende:
Mensen jullie mogen ook posten zonder moeder missmsx hoor.
Verdomme Peu, ik wilde net gaan zeggen dat het me spijt dat ik een kutbui had en dat ik nu weer leuk ga doen, verpest je dat weer!quote:
En hij heeft een handtasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdomme Peu, ik wilde net gaan zeggen dat het me spijt dat ik een kutbui had en dat ik nu weer leuk ga doen, verpest je dat weer!
Sorry, het MOEST er uitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdomme Peu, ik wilde net gaan zeggen dat het me spijt dat ik een kutbui had en dat ik nu weer leuk ga doen, verpest je dat weer!
sinds wanneer datquote:
quote:
Ik ga t account kentekenplaat2 maar alvast claimenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het komt nooit meer goed met die reputatie van jou.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga t account kentekenplaat2 maar alvast claimen
pieperdquote:
nee gai, maauwertquote:
Huh, wat?quote:
maauwert, dat is Brabantsquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maauwert, dat is Brabants
betekend: mooie jonge vrouw met lang blond haar
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:
Nee, hij had t over L-Equote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je houdt je vast aan het verleden
maar wel lief
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe In het Noord Hollands ... inderdaad
jij bent niet jong en blondquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:39 schreef ArTiC het volgende:
Gemuteerde baardhaar
Geneukt en nu krijgt ie eindelijk echt haar op zijn kin
In de Randstad betekent dat gewoon zeikwijf.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef ArTiC het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef Techno het volgende:
[..]
In de Randstad betekent dat gewoon zeikwijf.
Dat deed ik niet, dat deed hijquote:
En jou noemen we spoit ellufquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:
RZ.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:39 schreef ArTiC het volgende:
Gemuteerde baardhaar
Geneukt en nu krijgt ie eindelijk echt haar op zijn kin
En dat is de basis. Dus het is zeikwijf.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:42 schreef -Engel- het volgende:
Gelukkig kan een mauwerd ook nog een jankende kat betekenen ...
Hoe kan je een Helmondse vrouw laten miauwen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:42 schreef -Engel- het volgende:
Gelukkig kan een mauwerd ook nog een jankende kat betekenen ...
Jullie haakten er veel te enthousiast op inquote:
op die leeftijd hou je het natuurlijk niet zo makkelijk meer bij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godver, zie je nu wat jullie doen? Mij helemaal in de war maken!
uhuh, de heldquote:
Vervloekte aftakelingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
op die leeftijd hou je het natuurlijk niet zo makkelijk meer bij.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh, de held![]()
Hij zegt in die paar post nog vaker 'mijn vriendin' dan dat Peu hier zoenmevrouw zegt in een heel topic
Kijk, ik heb t diepte punt nog niet bereikt dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh, de held![]()
Hij zegt in die paar post nog vaker 'mijn vriendin' dan dat Peu hier zoenmevrouw zegt in een heel topic
Muziekje voor jou.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
Jullie haakten er veel te enthousiast op in
Daar kan ik wel wat mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh, de held![]()
Tsja, eerder moeten beginnen met conserveren.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, eerder moeten beginnen met conserveren.
tsja, die illusie hebben er wel meer....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het nog wel redelijk ging
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, die illusie hebben er wel meer....
kwestie van bijhouden...2x per jaar in de was zetten, roest op tijd behandelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het nog wel redelijk ging
Wat is er meisje?quote:
ik heet geen Rikquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bij die naam moet ik altijd aan GTST denken
Deze oldtimer heeft duidelijk niet altijd binnen gestaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kwestie van bijhouden...2x per jaar in de was zetten, roest op tijd behandelen.
Jij bent ook zo lief en behulpzaam!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg ik probeer te helpen!
En ik dat mijn eerste reactie medisch 100% correct is.
Mwah...dat hebben mensen ook bij mijn echte naamquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bij die naam moet ik altijd aan GTST denken
Meta?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mwah...dat hebben mensen ook bij mijn echte naam![]()
of meer aan pittige tijden
tijd voor een grote beurt danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Deze oldtimer heeft duidelijk niet altijd binnen gestaan
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:54 schreef missbehavin het volgende:
Deze oldtimer heeft duidelijk niet altijd binnen gestaan
Het is mij!quote:
succesquote:
Aangezien je dan via stilstand daar moet komen, en de snelheid dan van nul naar een negatieve snelheid gaat, ga je eigenlijk harder als je zo langzaam rijdt dat je achteruit gaatquote:Op woensdag 4 mei 2011 06:28 schreef Samzz het volgende:
Als de trein nog langzamer gaat rijden gaan we achteruit
Oh shut up.quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangezien je dan via stilstand daar moet komen, en de snelheid dan van nul naar een negatieve snelheid gaat, ga je eigenlijk harder als je zo langzaam rijdt dat je achteruit gaat
Ff rukken, slaap je zo weer.quote:
Qutiepie!quote:
Wakker worden was sowieso een slecht idee vandaag. En gisteren. En eergisteren.quote:
In de ochtend dan. Dood hoef ik nog niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Wakker worden was sowieso een slecht idee vandaag. En gisteren. En eergisteren..
Ik mag lekker werken!quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:00 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben morgen vrij, maar ik heb dat gevoel helemaal niet. Stom!
Kan je net zo goed gaan werkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:00 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben morgen vrij, maar ik heb dat gevoel helemaal niet. Stom!
Vrijdag weer. Thuisquote:
Snuitje!quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Werken is zo iets fijns! Ik mag vandaag ook thuiswerken, maar ben alweer een uurtje bezig
Ik werk vandaag op kantoor, maar ik ben ook al 1,5 uur bezigquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Werken is zo iets fijns! Ik mag vandaag ook thuiswerken, maar ben alweer een uurtje bezig
Damn babe, ik hou van jou! Zo veel hart voor de zaak.. Hoeveel hart heb je dan wel niet voor je vent?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik werk vandaag op kantoor, maar ik ben ook al 1,5 uur bezig
Werken tot je er bij neer valt!quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:19 schreef stbabylon het volgende:
Jaaaaaaaaaaa bijna weekend![]()
Nog maar 1 dagje werken
quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Damn babe, ik hou van jou! Zo veel hart voor de zaak.. Hoeveel hart heb je dan wel niet voor je vent?!
nope.. als ze stout zijn worden de namen creatieverquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:10 schreef Loedertje het volgende:
Butsmuts en spelvis
Ermzzzzz, zo heten die honden toch niet echt hè?
Vrijdag ook vrij, heel nuttig als je morgen van 11:00 tot 2:00~5:00 gaat zuipenquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:20 schreef ArTiC het volgende:
Vanmorgen om 6 uur eerst van thuis uit het werk van gisteravond afgemaakt. Nu net op kantoor. Vrijdagmiddag vrij ipv morgen...vond ik iets nuttiger
* pauze voor de chauffeur?quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
Wat zou het nut zijn van vijf minuten stilstaan bij de halte zonder dat er iemand in of uit stapt..?
Die tweede, duidelijk die tweedequote:Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef clevy het volgende:
[..]
* pauze voor de chauffeur?
* vertrektijd bij die halte synchroniseren?
* klantje pesten?
Dan dreigt de bus op tijd te rijden, dat kan natuurlijk niet want iedereen houd rekening met vertraging.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
Wat zou het nut zijn van vijf minuten stilstaan bij de halte zonder dat er iemand in of uit stapt..?
vrijdag en zaterdag zuipenquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijdag ook vrij, heel nuttig als je morgen van 11:00 tot 2:00~5:00 gaat zuipen
Dat laatste, duidelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef clevy het volgende:
[..]
* pauze voor de chauffeur?
* vertrektijd bij die halte synchroniseren?
* klantje pesten?
quote:
Nu doe je de onwaarschijnlijke aanname dat de NS aandacht hebben voor de klantquote:
Zuipen tot je nekt krakt zeggen we hierquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[ afbeelding ] En we zuipen ons klote zat
Die bus moet eens wagen 5 min eerder weg te gaan als het jouw halte isquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
De NS zal het geen reet interesseren waarom een bus stilstaatquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu doe je de onwaarschijnlijke aanname dat de NS aandacht hebben voor de klant
Owh, ging het om een busquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De NS zal het geen reet interesseren waarom een bus stilstaat
Jezusquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn moeder kent vrijwel alle chauffeurs hier in de buurt (ze is een ouwehoer, gaat alleen maar met de bus en mijn vader is chauffeur in de regio, vandaar.) Laatst ging ze naar Amsterdam, had ze de hele weg zitten ouwehoeren met de chauffeur. Kwam er weken later serieus een klacht bij de chauffeur terecht van een passagier, dat hij de hele weg had zitten ouwehoerenWat een gelul zeg
Regels zijn regels en een van de regels is 'niet spreken met de chauffeur tijdens de rit'quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn moeder kent vrijwel alle chauffeurs hier in de buurt (ze is een ouwehoer, gaat alleen maar met de bus en mijn vader is chauffeur in de regio, vandaar.) Laatst ging ze naar Amsterdam, had ze de hele weg zitten ouwehoeren met de chauffeur. Kwam er weken later serieus een klacht bij de chauffeur terecht van een passagier, dat hij de hele weg had zitten ouwehoerenWat een gelul zeg
En die regel is de grootste onzin die er bestaat. De 'rit' omvat ook het stilstaan bij de halte, moet de chauffeur eens wagen dan zijn mond te houdenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:10 schreef MissMSX het volgende:
Regels zijn regels en een van de regels is 'niet spreken met de chauffeur tijdens de rit'
Ik denk dat Samzz die klacht heeft ingediendquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezuswaar mensen zich allemaal aan kunnen ergeren en er nog een klacht voor indienen ook
'tijdens het rijden' kan ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En die regel is de grootste onzin die er bestaat. De 'rit' omvat ook het stilstaan bij de halte, moet de chauffeur eens wagen dan zijn mond te houden
Laatst stapte er iemand in die ook tegen de chauffeur zat te praten, maar hij reed niet meer weg bij de haltequote:Op woensdag 4 mei 2011 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En die regel is de grootste onzin die er bestaat. De 'rit' omvat ook het stilstaan bij de halte, moet de chauffeur eens wagen dan zijn mond te houden
Doodskisten op wielenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga een klacht indienen dat bussen geen gordels hebben. Hoe vaak ik wel niet half de bus word uitgeslingerd door een Nikki Lauda
Ja, bij sommige chauffeurs wel jaquote:
Waarna je een uur kwijt bent om bij te komenquote:
Een beetje spanning in m'n leven kan geen kwaadquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarna je een uur kwijt bent om bij te komen
In de Efteling zit je ten minste nog 'in de gordels'quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een beetje spanning in m'n leven kan geen kwaadHet is goedkoper dan de Efteling.
Dat is dan ook exact de reden dat ik het rijden in een bus het liefst zoveel mogelijk vermijdt. De gemiddelde chauffeur heeft volgens mij zijn rijbewijs bij een pakje boter gekregen. En rijdt volgens het stramien: ik ben groot, en zij zijn klein en als ze niet aan kant gaan, dan tief ik zo die bus in zijn zijkant.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga een klacht indienen dat bussen geen gordels hebben. Hoe vaak ik wel niet half de bus word uitgeslingerd door een Nikki Lauda
Ik zat laatst met m'n laptoptas nog op de rug in een hoekje gefrot, achter de deuren, met m'n benen tegen die glazen wand aan. Ik dacht nog: 'als ie nu ergens tegenaan ramt, ben ik m'n benen kwijt.' Toch maar ergens anders gaan zittenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In de Efteling zit je ten minste nog 'in de gordels'
Bus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dan ook exact de reden dat ik het rijden in een bus het liefst zoveel mogelijk vermijdt. De gemiddelde chauffeur heeft volgens mij zijn rijbewijs bij een pakje boter gekregen. En rijdt volgens het stramien: ik ben groot, en zij zijn klein en als ze niet aan kant gaan, dan tief ik zo die bus in zijn zijkant.
Ik zou binnenkort eens naar Wallibi willen, maar weet niet of dat nog wel zo leuk is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:18 schreef CherryLips het volgende:
Een beetje spanning in m'n leven kan geen kwaadHet is goedkoper dan de Efteling.
Hij was al te laat. Dus nee, dat kan het niet zijn geweest. Daar heb ik gewoon begrip voor, namelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die bus moet eens wagen 5 min eerder weg te gaan als het jouw halte is![]()
Tijd afwachten dus, en ja, dat heeft nut.
Dat is natuurlijk de grootste nonsens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat Samzz die klacht heeft ingediend
Walibi/Six Flags/Flevohof/hoe het nu ook weer heet is echt supergaaf. Lekker veel thrillridesquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou binnenkort eens naar Wallibi willen, maar weet niet of dat nog wel zo leuk is.![]()
Zal ook wel duur zijn. Maar het is wel lekker dichtbij.
Zitten ook zat goeie tussen, maar je hebt weinig keus helaasquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dan ook exact de reden dat ik het rijden in een bus het liefst zoveel mogelijk vermijdt. De gemiddelde chauffeur heeft volgens mij zijn rijbewijs bij een pakje boter gekregen. En rijdt volgens het stramien: ik ben groot, en zij zijn klein en als ze niet aan kant gaan, dan tief ik zo die bus in zijn zijkant.
Jaaa ben ik ook al lang niet meer geweestquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou binnenkort eens naar Wallibi willen, maar weet niet of dat nog wel zo leuk is.![]()
Zal ook wel duur zijn. Maar het is wel lekker dichtbij.
Wehe m'n broer reed zaterdag met ons achterin in Den Haag en was de trams even vergetenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zitten ook zat goeie tussen, maar je hebt weinig keus helaas
Tram is soms ook al erg. Van die types die pas op het laatste moment remmen
Ik moet wel, anders kom ik niet op kantoor. Maar veel van de chauffeurs op mijn traject rijden als debielen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
jij rijdt op de Lijn 1 van Tilbrugquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet wel, anders kom ik niet op kantoor. Maar veel van de chauffeurs op mijn traject rijden als debielen.
Zo hoort hetquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef ArTiC het volgende:
Vanmorgen lekker met de auto naar kantoor gereden, cruise control op 160 en lekker relaxt met een muziekje in een uur 110km afgelegd
Dat ja. Al kan ik er zelf niet meer tegen. Vroeger.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
Walibi/Six Flags/Flevohof/hoe het nu ook weer heet is echt supergaaf. Lekker veel thrillrides
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Jaaa ben ik ook al lang niet meer geweestGoliath
Of hoe dat ding tegenwoordig heet.
Lijn 1 in Utrecht is een beetje de tuiglijn, daar passen de chauffeurs hun rijstijl op aan, dus de Lijn 1 van Tilburgquote:
Mei vakantie, een vrij lege A2 met 4 rijstroken tussen Den Bosch en Utrecht heerlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo hoort hethoe kwam t zo rustig dan? Moest je om 6u op je werk zijn?
Check.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijn 1 in Utrecht is een beetje de tuiglijn, daar passen de chauffeurs hun rijstijl op aan, dus de Lijn 1 van Tilburg
Oh, zo. Dan zou het zo maar kunnen jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijn 1 in Utrecht is een beetje de tuiglijn, daar passen de chauffeurs hun rijstijl op aan, dus de Lijn 1 van Tilburg
Nopez. Goliath was de laatste. Alleen is de achtbaan vooruit/achteruit vernieuwd met een stukje gesloten baan met luide muziek.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ja. Al kan ik er zelf niet meer tegen. Vroeger.![]()
[..]
Volgens mij wel.Neem aan dat er ook wel snellere en betere zijn ondertussen.
Asoquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef ArTiC het volgende:
Vanmorgen lekker met de auto naar kantoor gereden, cruise control op 160 en lekker relaxt met een muziekje in een uur 110km afgelegd
Nothing beats the real dealquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:34 schreef ArTiC het volgende:
Lingerie ads te zien krijgen, het is een mooie dag
Nicequote:Op woensdag 4 mei 2011 09:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mei vakantie, een vrij lege A2 met 4 rijstroken tussen Den Bosch en Utrecht heerlijk.
Onderweg nog ff gestopt om een cappuccino XL on the go mee te pikken
Ho! Eerst wegen! En daarna weer. Anders kan je niet melden hoe groot je dump was.quote:
Hoeveel Courics.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ho! Eerst wegen! En daarna weer. Anders kan je niet melden hoe groot je dump was.
Ik geef vrij weinig om lingerie. Als ik een kadootje uitpak ga ik ook niet eerst uitgebreid de verpakking bewonderen. Nee, die scheur ik er af en smijt ik ergens in een hoekje.quote:
ik zie graag een vrouw in leuke lingerie!quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik geef vrij weinig om lingerie. Als ik een kadootje uitpak ga ik ook niet eerst uitgebreid de verpakking bewonderen. Nee, die scheur ik er af en smijt ik ergens in een hoekje.
Ik vind leuke lingerie echt wel wat toevoegenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik geef vrij weinig om lingerie. Als ik een kadootje uitpak ga ik ook niet eerst uitgebreid de verpakking bewonderen. Nee, die scheur ik er af en smijt ik ergens in een hoekje.
Tegenover een vrouw met een parka aan geef ik je gelijk, maar tegenover een vrouw met niks aan, mag je de vrouw plus lingerie houden*quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie graag een vrouw in leuke lingerie!
Als ik geen tepels of een kutje wil zien, ga ik wel op het strand lopen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind leuke lingerie echt wel wat toevoegen
dit dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind leuke lingerie echt wel wat toevoegen
Shell, dus ik stop meestal bij de lucht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nicebij welk tank station hebben ze volgens jou de lekkerste koffie op die route?
Texaco heeft over het algemeen toch echt lekkerdere koffie.. Althans, dat vind ik persoonlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Shell, dus ik stop meestal bij de lucht.
En ik speelde als klein kind ook altijd met het cadeaupapier dus het zat er vroeg in
De vorige automaten die shell had waren echt geweldig! Deze zijn iets minder. Texaco komt ik bijna nooit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Texaco heeft over het algemeen toch echt lekkerdere koffie.. Althans, dat vind ik persoonlijk.
Jij kan een mooi setje helemaal nooit waarderen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik geen tepels of een kutje wil zien, ga ik wel op het strand lopen.
Jawel, maar lang niet zoveel als een compleet naakte vrouw.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kan een mooi setje helemaal nooit waarderen?
Ik tank tegenwoordig bijna 2x per weekquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De vorige automaten die shell had waren echt geweldig! Deze zijn iets minder. Texaco komt ik bijna nooit.
Liever een mooi sletje dan een mooi setje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kan een mooi setje helemaal nooit waarderen?
Mja, dat kan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, maar lang niet zoveel als een compleet naakte vrouw.
Mijn vriendin hoeft iig geen lingerie te kopen om mij mee te verrassen, zeg maar
Dat wel, maar een mooi sletje met een mooi setje, is dubbele bonusquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Liever een mooi sletje dan een mooi setje.
Zaadje is diesel of benzine? Met benzine valt t nog wel mee toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik tank tegenwoordig bijna 2x per weekZo gaat Zaadje hard door zijn kilometers heen
Nu je het zegt.. het ligt meer op 3x per week. Rij gemiddeld tussen de 1200 en 2000 km. per weekquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wel, maar een mooi sletje met een mooi setje, is dubbele bonus
[..]
Zaadje is diesel of benzine? Met benzine valt t nog wel mee toch?
Zaadje gaat het nog kut krijgenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. het ligt meer op 3x per week. Rij gemiddeld tussen de 1200 en 2000 km. per weekZaadje lust genoeg zwart bier
Damn, dat zijn flinke kms, zo rij je vlot naar een nieuwe auto toequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. het ligt meer op 3x per week. Rij gemiddeld tussen de 1200 en 2000 km. per weekZaadje lust genoeg zwart bier
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zaadje gaat het nog kut krijgen
[ afbeelding ]
Met dit tempo is zaadje na 40 weken wegquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die plaatjes zijn al 30 jaar hetzelfdequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:04 schreef Q. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plaatje van een paar jaar geleden. Inmiddels zijn we er al voorbij.![]()
MI over de lol van ergens een slurf insteken...quote:
Dan Zaadje IIquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met dit tempo is zaadje na 40 weken wegDie merkt niets van al die ongein juh.
Nu gaat het hard naar beneden.quote:
Ik heb die afkortingen in de petrochemische industrie nog nooit echt goed begrepen. Waarom bbl voor barrel? Een MM voor miljoen. Krijg je draken als MMBBLd enzo, want deelstrepen zijn ze doorgaans ook niet te kwistig mee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat terwijl, heeeeeeeeeeeeeel vreemd S-A al 20 jaar roept dat ze elk jaar ongeveer dezelfde hoeveelheid nieuwe olie hebben gevonden, als dat ze hebben opgepompt dat jaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu gaat het hard naar beneden.Zelfs S-A kan de productie niet meer op pijl houden.
Dus over 3mdn een nieuwe auto uitzoekenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met dit tempo is zaadje na 40 weken wegDie merkt niets van al die ongein juh.
Ik vind het nooit zo erg. Behalve toen ik op LPG reed, die was na 350km leeg, stond ik soms 2x per dag bij de pompquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:03 schreef ArTiC het volgende:
ik reed ook 1200km per week voorheen, ben blij dat dat een stuk minder is (700km p/w)
dus ik tank na 1,5x per week, ik haat tanken ook, ik stel het zo lang mogelijk uit tot echt zowat alle lampjes op mijn dashboard beginnen te knipperen
30 jaar geleden stond die piek op 1980quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, al 30 jaar staat de piek op die plaatjes zo rond 2010. Welk jaar is het nu ook alweer?
"Proven" reserves.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat terwijl, heeeeeeeeeeeeeel vreemd S-A al 20 jaar roept dat ze elk jaar ongeveer dezelfde hoeveelheid nieuwe olie hebben gevonden, als dat ze hebben opgepompt dat jaar
Rovers zijn het.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:07 schreef MissMSX het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)engst-accijnzen.html
bbl komt van Beer BarreL, is gewoon de oude naam geblevenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb die afkortingen in de petrochemische industrie nog nooit echt goed begrepen. Waarom bbl voor barrel? Een MM voor miljoen. Krijg je draken als MMBBLd enzo, want deelstrepen zijn ze doorgaans ook niet te kwistig mee.
Ik rook niet en heb geen auto. Nergens last vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |