tijd voor een grote beurt danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Deze oldtimer heeft duidelijk niet altijd binnen gestaan
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:54 schreef missbehavin het volgende:
Deze oldtimer heeft duidelijk niet altijd binnen gestaan
Het is mij!quote:
succesquote:
Aangezien je dan via stilstand daar moet komen, en de snelheid dan van nul naar een negatieve snelheid gaat, ga je eigenlijk harder als je zo langzaam rijdt dat je achteruit gaatquote:Op woensdag 4 mei 2011 06:28 schreef Samzz het volgende:
Als de trein nog langzamer gaat rijden gaan we achteruit
Oh shut up.quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangezien je dan via stilstand daar moet komen, en de snelheid dan van nul naar een negatieve snelheid gaat, ga je eigenlijk harder als je zo langzaam rijdt dat je achteruit gaat
Ff rukken, slaap je zo weer.quote:
Qutiepie!quote:
Wakker worden was sowieso een slecht idee vandaag. En gisteren. En eergisteren.quote:
In de ochtend dan. Dood hoef ik nog niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Wakker worden was sowieso een slecht idee vandaag. En gisteren. En eergisteren..
Ik mag lekker werken!quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:00 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben morgen vrij, maar ik heb dat gevoel helemaal niet. Stom!
Kan je net zo goed gaan werkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:00 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben morgen vrij, maar ik heb dat gevoel helemaal niet. Stom!
Vrijdag weer. Thuisquote:
Snuitje!quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Werken is zo iets fijns! Ik mag vandaag ook thuiswerken, maar ben alweer een uurtje bezig
Ik werk vandaag op kantoor, maar ik ben ook al 1,5 uur bezigquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Werken is zo iets fijns! Ik mag vandaag ook thuiswerken, maar ben alweer een uurtje bezig
Damn babe, ik hou van jou! Zo veel hart voor de zaak.. Hoeveel hart heb je dan wel niet voor je vent?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik werk vandaag op kantoor, maar ik ben ook al 1,5 uur bezig
Werken tot je er bij neer valt!quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:19 schreef stbabylon het volgende:
Jaaaaaaaaaaa bijna weekend![]()
Nog maar 1 dagje werken
quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Damn babe, ik hou van jou! Zo veel hart voor de zaak.. Hoeveel hart heb je dan wel niet voor je vent?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |