Die tweede, duidelijk die tweedequote:Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef clevy het volgende:
[..]
* pauze voor de chauffeur?
* vertrektijd bij die halte synchroniseren?
* klantje pesten?
Dan dreigt de bus op tijd te rijden, dat kan natuurlijk niet want iedereen houd rekening met vertraging.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
Wat zou het nut zijn van vijf minuten stilstaan bij de halte zonder dat er iemand in of uit stapt..?
vrijdag en zaterdag zuipenquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijdag ook vrij, heel nuttig als je morgen van 11:00 tot 2:00~5:00 gaat zuipen
Dat laatste, duidelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef clevy het volgende:
[..]
* pauze voor de chauffeur?
* vertrektijd bij die halte synchroniseren?
* klantje pesten?
quote:
Nu doe je de onwaarschijnlijke aanname dat de NS aandacht hebben voor de klantquote:
Zuipen tot je nekt krakt zeggen we hierquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[ afbeelding ] En we zuipen ons klote zat
Die bus moet eens wagen 5 min eerder weg te gaan als het jouw halte isquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
Wat zou het nut zijn van vijf minuten stilstaan bij de halte zonder dat er iemand in of uit stapt..?
De NS zal het geen reet interesseren waarom een bus stilstaatquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu doe je de onwaarschijnlijke aanname dat de NS aandacht hebben voor de klant
Owh, ging het om een busquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De NS zal het geen reet interesseren waarom een bus stilstaat
Jezusquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn moeder kent vrijwel alle chauffeurs hier in de buurt (ze is een ouwehoer, gaat alleen maar met de bus en mijn vader is chauffeur in de regio, vandaar.) Laatst ging ze naar Amsterdam, had ze de hele weg zitten ouwehoeren met de chauffeur. Kwam er weken later serieus een klacht bij de chauffeur terecht van een passagier, dat hij de hele weg had zitten ouwehoerenWat een gelul zeg
Regels zijn regels en een van de regels is 'niet spreken met de chauffeur tijdens de rit'quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn moeder kent vrijwel alle chauffeurs hier in de buurt (ze is een ouwehoer, gaat alleen maar met de bus en mijn vader is chauffeur in de regio, vandaar.) Laatst ging ze naar Amsterdam, had ze de hele weg zitten ouwehoeren met de chauffeur. Kwam er weken later serieus een klacht bij de chauffeur terecht van een passagier, dat hij de hele weg had zitten ouwehoerenWat een gelul zeg
En die regel is de grootste onzin die er bestaat. De 'rit' omvat ook het stilstaan bij de halte, moet de chauffeur eens wagen dan zijn mond te houdenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:10 schreef MissMSX het volgende:
Regels zijn regels en een van de regels is 'niet spreken met de chauffeur tijdens de rit'
Ik denk dat Samzz die klacht heeft ingediendquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezuswaar mensen zich allemaal aan kunnen ergeren en er nog een klacht voor indienen ook
'tijdens het rijden' kan ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En die regel is de grootste onzin die er bestaat. De 'rit' omvat ook het stilstaan bij de halte, moet de chauffeur eens wagen dan zijn mond te houden
Laatst stapte er iemand in die ook tegen de chauffeur zat te praten, maar hij reed niet meer weg bij de haltequote:Op woensdag 4 mei 2011 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En die regel is de grootste onzin die er bestaat. De 'rit' omvat ook het stilstaan bij de halte, moet de chauffeur eens wagen dan zijn mond te houden
Doodskisten op wielenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga een klacht indienen dat bussen geen gordels hebben. Hoe vaak ik wel niet half de bus word uitgeslingerd door een Nikki Lauda
Ja, bij sommige chauffeurs wel jaquote:
Waarna je een uur kwijt bent om bij te komenquote:
Een beetje spanning in m'n leven kan geen kwaadquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarna je een uur kwijt bent om bij te komen
In de Efteling zit je ten minste nog 'in de gordels'quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een beetje spanning in m'n leven kan geen kwaadHet is goedkoper dan de Efteling.
Dat is dan ook exact de reden dat ik het rijden in een bus het liefst zoveel mogelijk vermijdt. De gemiddelde chauffeur heeft volgens mij zijn rijbewijs bij een pakje boter gekregen. En rijdt volgens het stramien: ik ben groot, en zij zijn klein en als ze niet aan kant gaan, dan tief ik zo die bus in zijn zijkant.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga een klacht indienen dat bussen geen gordels hebben. Hoe vaak ik wel niet half de bus word uitgeslingerd door een Nikki Lauda
Ik zat laatst met m'n laptoptas nog op de rug in een hoekje gefrot, achter de deuren, met m'n benen tegen die glazen wand aan. Ik dacht nog: 'als ie nu ergens tegenaan ramt, ben ik m'n benen kwijt.' Toch maar ergens anders gaan zittenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In de Efteling zit je ten minste nog 'in de gordels'
Bus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dan ook exact de reden dat ik het rijden in een bus het liefst zoveel mogelijk vermijdt. De gemiddelde chauffeur heeft volgens mij zijn rijbewijs bij een pakje boter gekregen. En rijdt volgens het stramien: ik ben groot, en zij zijn klein en als ze niet aan kant gaan, dan tief ik zo die bus in zijn zijkant.
Ik zou binnenkort eens naar Wallibi willen, maar weet niet of dat nog wel zo leuk is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:18 schreef CherryLips het volgende:
Een beetje spanning in m'n leven kan geen kwaadHet is goedkoper dan de Efteling.
Hij was al te laat. Dus nee, dat kan het niet zijn geweest. Daar heb ik gewoon begrip voor, namelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die bus moet eens wagen 5 min eerder weg te gaan als het jouw halte is![]()
Tijd afwachten dus, en ja, dat heeft nut.
Dat is natuurlijk de grootste nonsens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat Samzz die klacht heeft ingediend
Walibi/Six Flags/Flevohof/hoe het nu ook weer heet is echt supergaaf. Lekker veel thrillridesquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou binnenkort eens naar Wallibi willen, maar weet niet of dat nog wel zo leuk is.![]()
Zal ook wel duur zijn. Maar het is wel lekker dichtbij.
Zitten ook zat goeie tussen, maar je hebt weinig keus helaasquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dan ook exact de reden dat ik het rijden in een bus het liefst zoveel mogelijk vermijdt. De gemiddelde chauffeur heeft volgens mij zijn rijbewijs bij een pakje boter gekregen. En rijdt volgens het stramien: ik ben groot, en zij zijn klein en als ze niet aan kant gaan, dan tief ik zo die bus in zijn zijkant.
Jaaa ben ik ook al lang niet meer geweestquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou binnenkort eens naar Wallibi willen, maar weet niet of dat nog wel zo leuk is.![]()
Zal ook wel duur zijn. Maar het is wel lekker dichtbij.
Wehe m'n broer reed zaterdag met ons achterin in Den Haag en was de trams even vergetenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zitten ook zat goeie tussen, maar je hebt weinig keus helaas
Tram is soms ook al erg. Van die types die pas op het laatste moment remmen
Ik moet wel, anders kom ik niet op kantoor. Maar veel van de chauffeurs op mijn traject rijden als debielen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
jij rijdt op de Lijn 1 van Tilbrugquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet wel, anders kom ik niet op kantoor. Maar veel van de chauffeurs op mijn traject rijden als debielen.
Zo hoort hetquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef ArTiC het volgende:
Vanmorgen lekker met de auto naar kantoor gereden, cruise control op 160 en lekker relaxt met een muziekje in een uur 110km afgelegd
Dat ja. Al kan ik er zelf niet meer tegen. Vroeger.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
Walibi/Six Flags/Flevohof/hoe het nu ook weer heet is echt supergaaf. Lekker veel thrillrides
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Jaaa ben ik ook al lang niet meer geweestGoliath
Of hoe dat ding tegenwoordig heet.
Lijn 1 in Utrecht is een beetje de tuiglijn, daar passen de chauffeurs hun rijstijl op aan, dus de Lijn 1 van Tilburgquote:
Mei vakantie, een vrij lege A2 met 4 rijstroken tussen Den Bosch en Utrecht heerlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo hoort hethoe kwam t zo rustig dan? Moest je om 6u op je werk zijn?
Check.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijn 1 in Utrecht is een beetje de tuiglijn, daar passen de chauffeurs hun rijstijl op aan, dus de Lijn 1 van Tilburg
Oh, zo. Dan zou het zo maar kunnen jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijn 1 in Utrecht is een beetje de tuiglijn, daar passen de chauffeurs hun rijstijl op aan, dus de Lijn 1 van Tilburg
Nopez. Goliath was de laatste. Alleen is de achtbaan vooruit/achteruit vernieuwd met een stukje gesloten baan met luide muziek.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ja. Al kan ik er zelf niet meer tegen. Vroeger.![]()
[..]
Volgens mij wel.Neem aan dat er ook wel snellere en betere zijn ondertussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |