Allebei goedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kick-Ass en Let Me In. Naam ontschiet me (nog wat jong om op mijn radar te verschijnen)
Ach ja, ik zie meer tekenfilms dan me lief is. En sommige wel 50x Waaronder Bolt. /jonge kinderen.quote:
Duke +1quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef DukeJan het volgende:
Dat is Abigail Breslin Lammers, ander bijdehand meisje :p
Diary of a Wimpy Kid?
lol, ik zit op een ipad, dus geen muis. Maar ik vind het ook een leuke, markante acteur. Doet me qua koele uitstraling wel een beetje aan christopher walken denken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef DukeJan het volgende:
leuke acteur
Ik dacht dat het wel wat makkelijker zou zijn omdat zijn naam in de afbeeldingsinfo staat, die je al ziet als je er met je muis op gaat staan :p
Maargoed,
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef DukeJan het volgende:
leuke acteur
Ik dacht dat het wel wat makkelijker zou zijn omdat zijn naam in de afbeeldingsinfo staat, die je al ziet als je er met je muis op gaat staan :p
Citizen Kane?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:28 schreef Mainport het volgende:
In welke film komt in elke scène een krant voor? Ook wil ik de naam van de regisseur en hoofdrolspeler horen.
zvjz=vmr
Mainport+1quote:
De film is niet goed, Bruce Lee wel. De andere acteur is heel bekend, maar minder vanwege zijn acteerwerk.quote:
Asap +1 The game of Death. Leuk lengte verschilquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:13 schreef Asap het volgende:
Is dat Kareem Abdul Jabbar?
Ik dacht dat het die gast van Enter the Dragon was...
Graag ook nog de nummers erbijquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:33 schreef hornage het volgende:
Ik zie:
Ken Watabene
Takeshi Kitano
en misschien Ziyi Zhangis een Chinees
Voor de rest veel bekende koppen, maar die namen....
Toshiro Mifune iddquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:34 schreef ShaoliN het volgende:
Toshira Mivune?(daar lijkt die 38 iets op)
Doff zijn avatar is van Otto e mezzo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Akira Kurosawa? En de avatar van Sokolsky staat er tussen. Of van Doff, die heeft ook altijd zo'n zwart-witplaatje.
Zit erin inderdaad, maar welk nummer? En Sokolsky zijn avatar idd nummer 17 uit de film Ikiru. De vraag was ook van hemquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Akira Kurosawa? En de avatar van Sokolsky staat er tussen. Of van Doff, die heeft ook altijd zo'n zwart-witplaatje.
quote:
quote:
Inderdeeed!quote:
In Thor ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zit in een grote film die nu in de bioscopen draait.
Vast geen Kat Williamsquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kat is juist, nu de achternaam nog.
Kat Jenningsquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Brennings is al bijna juist, alleen het begin niet.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Brennings is al bijna juist, alleen het begin niet.
quote:
Had eigenlijk gehoopt dat ie niet goed te herkennen was....quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:45 schreef Gillingham het volgende:
The Curious Case of Benjamin Button
Se7en
Babel
Twelvo Monkeys
The Tree of Life
Ocean's Eleven
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:01 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zie volgens mij een Stephen Dorff...![]()
Hoewel hij ook wel wat heeft van Kiefer Sutherland....![]()
quote:
Sam +1quote:
En nu weer zekerquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, da's wel heel dement. Ik ging vlak daarna eten en er kwam telefoon tussendoor, toen was ik het weer helemaal vergeten.
Soms zelfs een klontjequote:Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef Robby87 het volgende:
Neem jij suiker direct tot je uit het pakje als snoep?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
En daar is negen.quote:
quote:
quote:Recent cultural phenomenon where young people (typically ages 13-18) think that they have it tough, that they have rights, and that their opinion actually means something, and that they can do whatever the hell they want.
Such uncouth behavior undoubtedly arises from lack of parental guidance. Or because the kid in question is just plain stupid. Normal kids from good families don't have a rebellious, angsty stage.
"This Linkin Park album is so deep."
"I can do whatever I want!"
"I want my freedom!"
"I'm killing myself!"
"You can't control me!"
"I'm like, so totally depressed and stuff."
"It's just a little pot!"
quote:It's the phase that teenagers go through where they feel that no one understands them, that no matter how good they have it, life is not giving them enough. They feel isolated, alone and unhappy.....very angry at basically nothing.
Aantal daarvan staan er wel in maar lager in de lijst.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:42 schreef DragonFodder het volgende:
Twilight
Breakfast club
pretty in pink
dirty dancing
she's all that
basketball diaries
buffy the vampire slayer
scream
Carrie
Kickass
? zoiets?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Rules of Attraction
Alpha Dog
Donnie Darko
Go
Ik ken de term, maar kan me er qua films niet zoveel bij voorstellen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef DragonFodder het volgende:
ken park?
kids?
sixteen candles?
Ferris Bueller's day off?
Ik snap waarom je ze noemt, maar het is vaak toch meer in de richting van Donnie Darko, Girl Interrupted enzo.quote:
Mag ik titels?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het oeuvre van Ellen Page (op vlak van aanstellerige tieners toch wel de konigin)
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef Asap het volgende:
Juno?
Little Miss Sunshine?
Requiem for a dream?
quote:
quote:
That's soo deep! The cut I mean!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
De link tussen teen angst en Halloween ontgaat me, ik denk toch dat je mag klagen indien er iemand mensen in stukken zit te hakken.
Ik heb 'm niet gezien, er staan ook wat rare keuzes in de lijst hoor. Maar daarom neem ik er 10/25, dan zijn er zat logische keuzes te raden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
De link tussen teen angst en Halloween ontgaat me, ik denk toch dat je mag klagen indien er iemand mensen in stukken zit te hakken.
Staat ook weer een eindje verderop.quote:
Gran Torino?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Staat ook weer een eindje verderop.
Nog wat hints:
- een film over een ouwe racist met een tienerbuurmeisje
- een film met James Dean
En dat is 10!quote:
Nu je het zegt... zou net zo goed kunnen.quote:
quote:
When Stephen King learned that Bryan Singer was to direct, he sold the film rights for just $1.quote:
Ah, die ken ik tenminstequote:
Ja, avatar van wijlen Sokolsky...quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:33 schreef picodealion het volgende:
Kan iemand me tenminste vertellen wie 17 is? Stond die niet bij iemand in de usericon?
quote:
Dus toch.. dank voor de opheldering.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja, avatar van wijlen Sokolsky...
Dat is Takashi Shimura, van o.a. Shichinin no Samurai en Ikuru.
Mizoguchi is nr 13quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:31 schreef Gillingham het volgende:
1. Kurosawa
2. Miyazaki
3. Miike
4. Mizoguchi
Ik haal ze allemaal door elkaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:36 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Niet de eerste keer da tik ze door elkaar haal.
De pet van Ozu is even karakteristiek als de zonnebril van Kurosawa.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:36 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Niet de eerste keer da tik ze door elkaar haal.
Ik wist dat één van hen vaak een pet op had, maar welke...?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De pet van Ozu is even karakteristiek als de zonnebril van Kurosawa.
Daar heb ik dan weer nooit van gehoord. Staat ik niet in de top 100 van TSPDT.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mikio Naruse is ook nog eentje die (bij Japanners) vaak in dat rijtje staat, maar op FOK! minder wordt aangehaald. Maar goed.
[ afbeelding ]
Titel?
Eén shot.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee.
Deze film heeft iets speciaals, wat weinig andere films hebben.
Dat was de vraag niet.quote:
quote:
Er zijn twee Favela's op IMDb, maar eentje is een short en de ander heeft nog niet eens vijf votes...quote:
quote:
Ken je talen pico.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:11 schreef picodealion het volgende:
Wilde gok (want niet gezien), maar Nuovo Cinema Paradiso?![]()
Ah, Italiaans. Daar heb ik amper wat van gezien, en op het woordje 'Nuovo' kon ik niet zien of het spaans, italiaans of portugees/braziliaans wasquote:
Ja, ik bedoelde die laatste dus. Goede film.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Er zijn twee Favela's op IMDb, maar eentje is een short en de ander heeft nog niet eens vijf votes...
Grapjas.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde die laatste dus. Goede film.
Vreemd...quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef wyccie het volgende:
Tot en met Blade Runner allemaal niet.
momentje...
Ik ben behalve Running nu ook Run aan het checken, en het blijft nee tot en met Blade Runner.
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:26 schreef picodealion het volgende:
Lock, Stock & Two Smoking Barrels begint met rennende mensen![]()
Cidade de Deus ook trouwens.![]()
Inderdaad...ik snap nu ook niet meer waar dta op gebaseerd is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:27 schreef Gillingham het volgende:
Vreemd...
Ik moet me maar eens voornemen nooit meer op die keywords te vertrouwen. Niet dat ik dat echt deed, maar ik stel er zo nu en dan ook vragen over en dan blijf ik me ook verbazen.
Yes. Dopekoe +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |