Nee. Anders had ik dat laten staan. Grapje mag best. Maar een bekend persoon bashen nadat diegene vrijgesproken is van alles (om op te hitsen) is niet leuk, zeker niet in dat topic.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:26 schreef Sloggi het volgende:
Wat was de grap?
Ging hij over de blauwe homo's, de KM waar de vetbak 24/7 aan staat, de KLu waar ze er als zwervers bij lopen omdat ze het uniform niet op de juiste manier dragen of over de Landmacht waar ze kamperen in de vlindertuin?
Wanneer volgen de opleidingstopics voor de overige Krijgsmacht onderdelen?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:58 schreef Pumatje het volgende:
Heren, ook makkelijk om dit via dit topic duidelijk te maken. Er zijn centrale opleidingstopics gekomen in de vorm van Sticky's.
Sowieso is V&V veel defensiebreder dan alleen een landmachtopleiding.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wanneer volgen de opleidingstopics voor de overige Krijgsmacht onderdelen?
En waarom zijn die sticky gemaakt?
Gezien de rol die ik het DEF gedeelte van Fok! wil laten spelen, samen met Lotusss natuurlijk is het juist belangrijk dat deze topics duidelijk herkenbaar zijn en een centrale plaats krijgen in Fok!.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 07:55 schreef Cobra4 het volgende:
Worden dat dan niet een beetje veel sticky topics? Er zijn er nu al 8.
Waar ik op doel is dat je dan een berg stickies gaat krijgen en maar een paar lopende topics die het begin scherm vullen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:52 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Gezien de rol die ik het DEF gedeelte van Fok! wil laten spelen, samen met Lotusss natuurlijk is het juist belangrijk dat deze topics duidelijk herkenbaar zijn en een centrale plaats krijgen in Fok!.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Er gaat nog veel meer gebeuren , wil over een tijdje gaan beginnen met wat testen van producten proberen te introduceren...
Een fok def t-shirtquote:
Daar ben ik bang voor. Def reclame.quote:
Ja, de actieve topics ook.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:36 schreef Nibb-it het volgende:
Mja, de sticky topics kan je 'uitzetten' door op het driehoekje links te klikken.
Daarom stickys onder aan de pagina, zodat je het alleen hoeft te zien als je ze nodig hebt. En de zoekfunctie word toch niet gebruikt, er word gewoon een nieuw topic aangemaaktquote:Op zondag 26 juni 2011 15:21 schreef Cobra4 het volgende:
Je spreekt je zelf tegen.
Die topics moeten dus sticky om verwarring te voorkomen maar voor de overzichtelijkheid toch maar niet.
En dat bedoel ik dus. We (DEF) stevenen af op een enorm aantal sticky topics terwijl dat niet nodig is.
Waarom users faciliteren met bergen sticky topics terwijl de info die men zoekt al te vinden is via de zoek functie.
Truequote:Op zondag 26 juni 2011 15:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, de actieve topics ook.
Maar een overdosis sticky topics kan nooit de bedoeling zijn van een sub-forum.
nee maar nog niet helemaal uitgedacht dus daarom laat ik me er nog niet over uitquote:
jij bent vast het heldere licht van je eenheidquote:
Het is geen raketwetenschap, waarom voeg je dan niet gewoon het "wat is jouw werk" en "wie doet wat" samen tot 1 overzichtelijke stickie?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:01 schreef Pumatje het volgende:
[..]
jij bent vast het heldere licht van je eenheid
dat is namelijk vaak zo als er plannen voor iets zijn.. dat er niets werkelijks is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |