SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Ach soquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:21 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het werd herhaalt na de reclame, ik had dat stukje nog niet gehoord
Oh ok wat gaaf!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:22 schreef Cateye2011 het volgende:
Ja, ik ben twee keer bij Topchef geweest en heb met Julius zitten kletsen, ook over die kaarten, hij vindt ze te leuk zei ie tegen me.
Julius dus in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:22 schreef Selestha het volgende:
Weten Julius en Robert echt van die bingokaarten?
Altijd leuk om te horen toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:25 schreef Selestha het volgende:
[..]
Jij mag er ook zijn!(niet amoreus bedoelt, ik ben ook een vrouw
maar ik meen het wel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zat ik me net af te vragenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig geen michelinster
Of door een saladequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:29 schreef Cee het volgende:
Ik verachtte vroeger tonijn. Paar maanden geleden dacht ik "ik doe eens gek, ik ga tonijn door m'n pasta gooien." Sindsdien: tonijn.
Het gerenommeerde restaurant Goodyear-Bridgestone.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig geen michelinster
15 min verlengen en dan penalty'squote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:30 schreef Cateye2011 het volgende:
30 minuten? Er stond 45 minuten op de klok!
Het leven is een Alleszeggende Toeter.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:35 schreef Cateye2011 het volgende:
Een komkommertje gaat er altijd in
Een komkommertje geeft je leven zin
Je hebt de drill in het begin gemist?quote:
quote:
Nope, ik post al vanaf het begin meequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt de drill in het begin gemist?
Daar waren ze anders behoorlijk aanwezig hoorquote:
Ze moeten niet altijd bij het handje worden vastgepaktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:38 schreef Selestha het volgende:
Maar net tijdens die groepsoefening zeiden ze helemaal niks!
Haha, exact die expressiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit het al een paar keer terug te kijken. Echt zo van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de reclames van carglass zijn dan ook belangrijkquote:
En dan die kat wegslaanquote:
Nog een voordeel van brokjes geven, je hoeft niet tijdens een TV programma speciaal je kat te voerenquote:
Dat WIL je gewoon horenquote:
dan moeten ze m maar voeren, kaken op en neer bewegen... Zelf moet ie dan alleen nog ff slikkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vossius wil niet aan het werk worden gezet
Of op precies de goeie, het is maar hoe je ernaar kijktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Julius zit echt op de verkeerde plek
Privéclass van die visboer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Cee het volgende:
Wat was nou de privilege die de drie winnaars van gisteren hadden gekregen? Vraag ik me nu af. Of is dat een domme vraag.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Of op precies de goeie, het is maar hoe je ernaar kijkt
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:53 schreef RanTheMan het volgende:
ik vrees dat kees er uit gaat, zo spijtig, ik ben voor boeren!!!!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:53 schreef RanTheMan het volgende:
en die eelco maar steeds met zn big smile
GRUNN!quote:
Die man blijft maar plezier uitstralen..echt een eindbaasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:53 schreef RanTheMan het volgende:
Eelco mag dat, als überbaasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:53 schreef RanTheMan het volgende:
Hij moet winnen, dan is ie echt de ultieme eindbaasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die man blijft maar plezier uitstralen..echt een eindbaas
Eens!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij moet winnen, dan is ie echt de ultieme eindbaas
Zelfs als hij niet wint zou hij een baan moeten krijgen bij een goede tent met een opleidingstraject. Echt een natuurtalent als je dit als amateur kan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij moet winnen, dan is ie echt de ultieme eindbaas
quote:
Gelijk op marktplaats dumpen dat dingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:57 schreef Drassss het volgende:
Geweldig Kees krijgt het pest apparaat gratis mee
Op z'n ninja's?quote:
ja ik dacht dat ze t tegen een ander hadden...quote:
Julius had weer eens hongerquote:
in de teriyaki verwerktquote:
Als je aan de andere kant naar een restaurant gaat en een gebakken slibtongetje met bearnaisesaus en verse frietjes besteld, en je daarvoor in de plaats een en papillotte bereiding van kabeljauw krijgt, zul je als klant ook zeggen dat je dat niet hebt besteld, ongeacht de moeite die de chef er in gestoken heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:28 schreef SiGNe het volgende:
Blijft trouwens jammer dat ze nog steeds geen eigen gerecht mogen koken maar dat ze opdrachten moeten uitvoeren.
Ik zou graag zien dat ze een (paar) ingrediënt(en) krijgen en dat ze daar zelf ook nog ingredienten bij moeten kiezen om zo een mooi gerecht te krijgen.
Op die manier heb je veel meer variatie in de gerechten en zie je ook meer van de creativiteit van de kandidaten.
Als het eenmaal op de kaart staat moet je er niets anders meer mee doen inderdaad, maar je wil toch ook wel een chef die zelf recepten kan creeëren die op de kaart kunnen komen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je aan de andere kant naar een restaurant gaat en een gebakken slibtongetje met bearnaisesaus en verse frietjes besteld, en je daarvoor in de plaats een en papillotte bereiding van kabeljauw krijgt, zul je als klant ook zeggen dat je dat niet hebt besteld, ongeacht de moeite die de chef er in gestoken heeft.
Het lijkt mij niet dat je in de keuken van een willekeurig sterren restaurant zomaar aan de slag kunt gaan met je eigen creativiteit als je de gerechten die normaal gesproken op de kaart staan niet kunt bereiden.
Je hebt in nederland gewoon een te kleine vijver om uit te vissen als het om kanidaten gaat, als je die gasten die nu in topchef staan een grote vrijhied geeft krijg je alsnog de zelfde gerechten, waarin mssn 2-4 proffesionele techinieken in verwerkt worden omdat de leerling-kok deze toevallig net geleerd heeft, de verrassing komt juist als je zo'n leerling-kok vraagt een gerecht te maken waar een stuk of 5 lastige technieken/bereidingstijden in verwerkt zitten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als het eenmaal op de kaart staat moet je er niets anders meer mee doen inderdaad, maar je wil toch ook wel een chef die zelf recepten kan creeëren die op de kaart kunnen komen?
Ik heb op de BBC Masterchef gevolgd, wat een recepten kwamen daar naar voren![]()
Ossehaas gemarineerd met gemalen koffie bijvoorbeeld, stikstof werd gebruikt om ijs en sorbets te maken, vacuümmachines werden gebruikt in combinatie met slow-cooking, etc.
Echt recepten van amateurchefs die zo een (sterren)restaurant kunnen beginnen met enorm mooie en creative gerechten op de kaart.
Niet "we willen dat je dit gerecht klaarmaakt op precies de manier die wij willen"
OK, dit is natuurlijk ook gewoon een enorm lang sollicitatiegesprek voor een baan bij Bridges en daar moet je doen wat de chef van je wil, maar als je zelf ook "een Kranenborg" wil worden zal je de chef ook moeten verrassen door voor hem gerechten buiten de kaart te laten proeven.
Geweldig!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb enkele quotes van Topchef op m'n whiteboard geschreven dat naast het fornuis hangt, zodat m'n vriendin zo nu en dan hopelijk een beetje lekker gaat koken
[ afbeelding ]
Elke ochtend toch een glas verse biologische Arla melk?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb enkele quotes van Topchef op m'n whiteboard geschreven dat naast het fornuis hangt, zodat m'n vriendin zo nu en dan hopelijk een beetje lekker gaat koken
[ afbeelding ]
Haha, had er eigenlijk ook wel opgemoeten, net als een lekker stuk Old Amsterdamquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Elke ochtend toch een glas verse biologische Arla melk?
Vergeet niet een koude Grolsch he..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Haha, had er eigenlijk ook wel opgemoeten, net als een lekker stuk Old Amsterdam
Eigenlijk wel, maar Grolsch komt er bij mij niet inquote:
Alleen er uit zeker.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar Grolsch komt er bij mij niet in
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar Grolsch komt er bij mij niet in
SCHONE RANDEN!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat je langs de randen van het whiteboard nog een kader moet creeëren dat nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom spelt.
quote:
Dan mis je echt een smaaksensatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:28 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ben zowat in de Grolschfabriek geboren, maar vind het ook niet te zuipen. Geen enkel bier overigens![]()
aah een achterhoeker of tukker dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:28 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ben zowat in de Grolschfabriek geboren, maar vind het ook niet te zuipen. Geen enkel bier overigens![]()
Prima sollicitatie materiaal denk ik dit hoor. Bij de laatste 8 van Topchef..staat prima op je CV.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:53 schreef roos85 het volgende:
die tonijn, wat een bakvis bakbeest
Eelco is en blijft een uberbaas![]()
![]()
Jammer dat Kees eruit is.. maar hij kan er vast nuchter mee omgaan.
je zou maar zo'n blender winnenkan je beter in de eerste ronde eruit vliegen
Laatste 16.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima sollicitatie materiaal denk ik dit hoor. Bij de laatste 8 van Topchef..staat prima op je CV.
Niet iedereen krijgt een bijna 1-op-1 topclass van een twee sterren chef en als je dat al voorelkaar zou krijgen kun je voor die prijs ws wel 3 van die BBQs krijgen, of het op lange termijn iets oplevert is natuurlijk een tweede.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:56 schreef SiGNe het volgende:
Ja, die prijzen zijn een tikje triest.. gewoon weer dezelfde prijzen als bij de voorrondes.
Geef ze dan een blender én een BBQ ofzo.
ohja fuck, maar dan nogquote:
dat is zeker zo, zal zeker meespelen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt een bijna 1-op-1 topclass van een twee sterren chef en als je dat al voorelkaar zou krijgen kun je voor die prijs ws wel 3 van die BBQs krijgen, of het op lange termijn iets oplevert is natuurlijk een tweede.
geef mij maar zo'n weber bbqquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:57 schreef wonderer het volgende:
Ik heb liever zo'n blender dan een bbq eigenlijk.
dat bedoel ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, kan je van die lekkere lamsburgers maken
maar dat krijgen alle kandidaten die nog in de race zijn, dat je tot de laatste 16 bent gekomen mag wel iets meer geprezen worden vind ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt een bijna 1-op-1 topclass van een twee sterren chef en als je dat al voorelkaar zou krijgen kun je voor die prijs ws wel 3 van die BBQs krijgen, of het op lange termijn iets oplevert is natuurlijk een tweede.
amenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
maar dat krijgen alle kandidaten die nog in de race zijn, dat je tot de laatste 16 bent gekomen mag wel iets meer geprezen worden vind ik.
Vorig jaar vond ik het ook zo tegenvallen, Rico kreeg geloof ik een restaurantcheque van ¤250,- terwijl ie zich daarvoor weken heeft ingespannen...zelfde prijs als de laatste afvallers van de voorrondes.
En wat betreft de masterclasses van de sterrenchefs.. daarbij heb ik ook nog niet superspannende gerechten gezien, je kan wel voor ¤50,- aan truffel in een gerecht stoppen maar dat maakt het nog geen speciaal gerecht.. wel een duur gerecht.
Dan zijn de technieken van de visboeren en slagers die ook in het programma langskomen interessanter om mee te maken.
Hoe vaak moet je tenslotte een hele tonijn fileren of een rund ontleden?
Een sterrenrestaurant bestelt wel grote stukken vlees en vis maar meestal hoeft dat dan alleen nog geportioneerd te worden.
Helemaal mee eens.. ze hadden het anders aan moeten pakken, dit is niet echt eerlijk zo..quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:50 schreef ScottTracy het volgende:
Deze opzet van de finale stoot me enorm tegen het hoofd. Wat overheerst is dat er, nog meer dan in de voorrondes, sprake lijkt van willekeur en dat toeval en geluk een veel te grote rol hebben.
- De priviliges waren geen priviliges. Je had er niks aan tijdens het uitvoeren van de opdracht.
- Er werd een team van 2 mensen weggestuurd. Waarom dat? Een team is zo sterk als zijn zwakste schakel, je zult als topchef maar worden gekoppeld aan de slechtste. Het had zomaar einde oefening kunnen beteken voor één der favorieten, terwijl dat op individueel niveau niet terecht zou zijn.
- En ik blijf erbij dat 16 mensen teveel is om in één keer mee te nemen. Zo heb je niet de tijd om diep in te gaan op de beoordelingen en wat er dus niet goed was. De verschillen zijn niet duidelijk. Daarbij is er nu op basis van 1 gerecht een team weggestuurd, terwijl in de voorrondes je pas écht kan sneuvelen na 6 gerechten. Waarom niet gewoon eerst twee halve finales met ieder 8 personen en dán pas een finaleweek? Dan krijgen alle (halve) finalisten de tijd en de kans die ze verdienen.
Ik blijf uiteraard wel kijken
Hoeft toch ook niet per se? Topchef is niet alleen leuk voor de winst, het draait ook om de ervaring en de kennis die wordt opgedaan. Bovendien leken de kandidaten het wel prima te vinden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:50 schreef ScottTracy het volgende:
Deze opzet van de finale stoot me enorm tegen het hoofd. Wat overheerst is dat er, nog meer dan in de voorrondes, sprake lijkt van willekeur en dat toeval en geluk een veel te grote rol hebben.
- De priviliges waren geen priviliges. Je had er niks aan tijdens het uitvoeren van de opdracht.
volgens mij bedoel je gerennnomeerd restoerannnquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:54 schreef Paul-89 het volgende:
Dan maak JIJ kans op die droombaan, Chef de Parti in een gerenomeerd restaurant.
Idd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet per se? Topchef is niet alleen leuk voor de winst, het draait ook om de ervaring en de kennis die wordt opgedaan. Bovendien leken de kandidaten het wel prima te vinden.
[..]
volgens mij bedoel je gerennnomeerd restoerannn
Dat er soms een wat kromme beoordeling is, is jammer genoeg vaker gebleken in Topchef. Daar hebben ze niet echt van geleerd na het eerste seizoen.Hopelijk wel in het volgende seizoenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:50 schreef ScottTracy het volgende:
- Er werd een team van 2 mensen weggestuurd. Waarom dat? Een team is zo sterk als zijn zwakste schakel, je zult als topchef maar worden gekoppeld aan de slechtste. Het had zomaar einde oefening kunnen beteken voor één der favorieten, terwijl dat op individueel niveau niet terecht zou zijn.
- En ik blijf erbij dat 16 mensen teveel is om in één keer mee te nemen. Zo heb je niet de tijd om diep in te gaan op de beoordelingen en wat er dus niet goed was. De verschillen zijn niet duidelijk. Daarbij is er nu op basis van 1 gerecht een team weggestuurd, terwijl in de voorrondes je pas écht kan sneuvelen na 6 gerechten. Waarom niet gewoon eerst twee halve finales met ieder 8 personen en dán pas een finaleweek? Dan krijgen alle (halve) finalisten de tijd en de kans die ze verdienen.
Ik blijf uiteraard wel kijken
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:21 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
EXTERRRRRMINATE!
Beetje in de oorlog sfeer ja.. 2 commandanten en hun 16 soldaten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:08 schreef hexje het volgende:
Ik vind de eerste opdracht niet zo leuk.....
Op sommige momenten vragen ze een van de kandidaten iets en dan hoor je Jaspers ook maar heel erg ver op de achtergrond wat roepen, kan me voorstellen dat de kandidaten lang niet alles gehoord hebben. Ik vond Kranenborg ook net iets teveel acteren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:08 schreef hexje het volgende:
Ik vind de eerste opdracht niet zo leuk.....
klopt, sommige dingen waren voor ons al amper te horen, laat staan op zo'n moment als je onder druk moet koken..quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Op sommige momenten vragen ze een van de kandidaten iets en dan hoor je Jaspers ook maar heel erg ver op de achtergrond wat roepen, kan me voorstellen dat de kandidaten lang niet alles gehoord hebben. Ik vond Kranenborg ook net iets teveel acteren.
quote:
En dan dit, maar dan met die gast en z'n ketjap:quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Beetje in de oorlog sfeer ja.. 2 commandanten en hun 16 soldaten.
FMJquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En dan dit, maar dan met die gast en z'n ketjap:
Verder alles goed en je vermaakt je ook prima?quote:
met mij gaat het prima hoor, verveel me alleen een beetjequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Verder alles goed en je vermaakt je ook prima?
Merk hetquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
met mij gaat het prima hoor, verveel me alleen een beetje
eigenlijk ben ik gewoon weer eens diehard aan het soggenquote:
ben ik ook wel benieuwd naar, als ze elke dag 2 kandidaten eruit pleuren gaat het wel erg hardquote:Nog 2.5u uur natuurlijk... ik ga hem wel missenBenieuwd hoeveel mensen er deze week nog uit gaan..
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:41 schreef roos85 het volgende:
eigenlijk ben ik gewoon weer eens diehard aan het soggen
Misschien dat ze in de 2e finale week nog 8 kandidaten overhouden en dan met z'n 4en in de finale staan..quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Merk het
Nog 2.5u uur natuurlijk... ik ga hem wel missenBenieuwd hoeveel mensen er deze week nog uit gaan..
Het zal weer eens nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:41 schreef roos85 het volgende:
eigenlijk ben ik gewoon weer eens diehard aan het soggen
dat kan wel, de finale duurt iig 3 wekenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:26 schreef RanTheMan het volgende:
ze zeiden toch dat de finale 15 dagen koken was? Dus elke dag er 1 uit, gisterne 2 omdat er maandag niemand uit ging..
daar heb je ook weer een punt, misschien dat er om de dag 2 uitgaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:30 schreef Felagund het volgende:
Het lijkt me logischer dat er steeds twee per keer uit gaan. Met een oneven aantal is het moeilijk duo's vormen.
dat is nu het trieste aan deze opzetquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:59 schreef SiGNe het volgende:
Ik hoop niet dat ze nu alleen duo's moeten gaan vormen, als je partner het gerecht verneukt lig jij er ook uit, hoe goed je ook bent..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zo is Sjarrel door Kees geëlimineerd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:59 schreef SiGNe het volgende:
Ik hoop niet dat ze nu alleen duo's moeten gaan vormen, als je partner het gerecht verneukt lig jij er ook uit, hoe goed je ook bent..
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:04 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja, zo is Sjarrel Kees door Kees Sjarrel geëlimineerd.
Tijdens de uitzending moet je ook goed opletten...quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:12 schreef Djokotron het volgende:
Tijdens het theekransje hier wordt er nog meer gepost dan tijdens de uitzending
Tijd voor een (digitale) HD recorderquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef Cateye2011 het volgende:
Ha, ben er toch, boodschappen doen we morgen, de winkel is tot 19.00 open, ik ben er dus bij straks
Ja ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik hoop op weer een mooi acteermomentje van Vossius
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik hoop op weer een mooi acteermomentje van Vossius
Ik bedoel maarquote:
En hij zegt net over Eelco dat die tot nu toe het minst gepresteerd heeftquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:38 schreef roos85 het volgende:
wie zal er vanavond uitvliegen?
Hopelijk niet Han, daar wil ik nog wel meer van zien...
Ik hoop zelf op Elian, kan er niet tegen als een ander de leiding wilt nemen en heeft geen zelfkennis.
Arla wilde weer eens iets met karnemelkquote:
Juul.....vriend van mequote:Op woensdag 4 mei 2011 19:06 schreef Djokotron het volgende:
Julius heeft de schotel bedacht.. caramel, room, ijs en nog meer van die shizzle
Lijkt me dus echt 3keer niks!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Arla wilde weer eens iets met karnemelk
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Check die pakken Arla steeds in de goede richting van de camera staan
quote:
Uiteraard. Zelfs de lokale Mac heeft er al één, wie nietquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Uiteraard. Zelfs de lokale Mac heeft er al één, wie niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |