SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Ach soquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:21 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het werd herhaalt na de reclame, ik had dat stukje nog niet gehoord
Oh ok wat gaaf!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:22 schreef Cateye2011 het volgende:
Ja, ik ben twee keer bij Topchef geweest en heb met Julius zitten kletsen, ook over die kaarten, hij vindt ze te leuk zei ie tegen me.
Julius dus in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:22 schreef Selestha het volgende:
Weten Julius en Robert echt van die bingokaarten?
Altijd leuk om te horen toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:25 schreef Selestha het volgende:
[..]
Jij mag er ook zijn!(niet amoreus bedoelt, ik ben ook een vrouw
maar ik meen het wel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zat ik me net af te vragenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig geen michelinster
Of door een saladequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:29 schreef Cee het volgende:
Ik verachtte vroeger tonijn. Paar maanden geleden dacht ik "ik doe eens gek, ik ga tonijn door m'n pasta gooien." Sindsdien: tonijn.
Het gerenommeerde restaurant Goodyear-Bridgestone.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig geen michelinster
15 min verlengen en dan penalty'squote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:30 schreef Cateye2011 het volgende:
30 minuten? Er stond 45 minuten op de klok!
Het leven is een Alleszeggende Toeter.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:35 schreef Cateye2011 het volgende:
Een komkommertje gaat er altijd in
Een komkommertje geeft je leven zin
Je hebt de drill in het begin gemist?quote:
quote:
Nope, ik post al vanaf het begin meequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt de drill in het begin gemist?
Daar waren ze anders behoorlijk aanwezig hoorquote:
Ze moeten niet altijd bij het handje worden vastgepaktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:38 schreef Selestha het volgende:
Maar net tijdens die groepsoefening zeiden ze helemaal niks!
Haha, exact die expressiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit het al een paar keer terug te kijken. Echt zo van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de reclames van carglass zijn dan ook belangrijkquote:
En dan die kat wegslaanquote:
Nog een voordeel van brokjes geven, je hoeft niet tijdens een TV programma speciaal je kat te voerenquote:
Dat WIL je gewoon horenquote:
dan moeten ze m maar voeren, kaken op en neer bewegen... Zelf moet ie dan alleen nog ff slikkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vossius wil niet aan het werk worden gezet
Of op precies de goeie, het is maar hoe je ernaar kijktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Julius zit echt op de verkeerde plek
Privéclass van die visboer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Cee het volgende:
Wat was nou de privilege die de drie winnaars van gisteren hadden gekregen? Vraag ik me nu af. Of is dat een domme vraag.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Of op precies de goeie, het is maar hoe je ernaar kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |