Je gaat de Maatschappelijke Dienstverlening Flevoland op maat zagen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:48 schreef betyar het volgende:
Zo kinderen naar bed nu lekker rust, dadelijk na de koffie even het MDF op maat zagen voor morgen.
De botte zaag erin, nutteloze linkse hobby's.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Je gaat de Maatschappelijke Dienstverlening Flevoland op maat zagen?
Nah, moest bij het stadion zijn.quote:
Heb geen doodswens vooralsnog.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:47 schreef eriksd het volgende:
Ben je niet even snel bij Du_ke binnengewipt VS?
I like him already.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Duke doet geen vlieg kwaad
Alleen katten
Ongediertequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Duke doet geen vlieg kwaad
Alleen katten
Stoere jongenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
Zo, weer even een rondje door het bos gemountainbiket.
Hoe schrijf je bier, tieten en neuken in het hongaars?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:04 schreef betyar het volgende:
koffie!!!
Nog steeds effe wennen aan het 101 hongaars toetsenbord.
Dat dacht ik.quote:
Daar ga ik niet over. Maar je kan altijd een betere 60x60 (uitsnede van een) foto nemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:09 schreef phpmystyle het volgende:
@ remlof, Kunnen de maten voor de UI's niet wat verruimen? Heel veel dingen komen niet tot hun recht omdat het net een slagje te klein is.
Sör is voldoende.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe schrijf je bier, tieten en neuken in het hongaars?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook mooi
Maar mijn huidige favorietenlijst; montblanc, omega, breitling en tudor.
Volgend jaar komt er een Rolex of Cartier bij
Bij willekeurige google foto's is dat toch niet mogelijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over. Maar je kan altijd een betere 60x60 (uitsnede van een) foto nemen.
Ah, Glashütte. U heeft smaak.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Glashütte.
En ben je moe?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
Zo, weer even een rondje door het bos gemountainbiket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |