quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:52 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Moet je wel de buurvrouw voor doen denk?
Nieteens, ze had teveel gemaaktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je wel een tegenprestatie geleverd
Emmen!quote:
Nee onlogischquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:57 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Emmen ghetto... laat me niet lachen!
Ik ga weg!
PAPECITY RIVERSIDE!! Ofzoiets.quote:
Ow datquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Concert. Kan all1 niet meer herinneren van wie.
Mwa das toch best te behappen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ow dat
Ik mocht mee met Knetter maar nee dank jeRacoon
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat zal jij blij zijn dat de TT anders is dan die van net!
Ghehequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat zal jij blij zijn dat de TT anders is dan die van net!
Wil niet beweren dat emmen als New York is, maar je hebt zo van die mensen die doen net of het een dorp is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dude voor drentse begrippen wel hoor
Ik ben Rotterdam gewent. Dit is echt geen ghetto ofzo hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil niet beweren dat emmen als New York is, maar je hebt zo van die mensen die doen net of het een dorp is.
57.000 mensen in voor Randstadbegrippen toch wel een dorp hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil niet beweren dat emmen als New York is, maar je hebt zo van die mensen die doen net of het een dorp is.
Jij noemt het altijd een ghetto, ik gooide er alleen maar even een stukje uit van Ali B uit Ghetto samen met Akon en Yes-rquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben Rotterdam gewent. Dit is echt geen ghetto ofzo hoor
yes-r en ghetto in één zinquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij noemt het altijd een ghetto, ik gooide er alleen maar even een stukje uit van Ali B uit Ghetto samen met Akon en Yes-r
Ik lach me rot hier. Gasten die niks voorstellen maar wel doen alsof ze king of the world zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij noemt het altijd een ghetto, ik gooide er alleen maar even een stukje uit van Ali B uit Ghetto samen met Akon en Yes-r
Ja die hebben we hier ook veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lach me rot hier. Gasten die niks voorstellen maar wel doen alsof ze king of the world zijn
Ah wat schattigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:05 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
varkentje met laarsjes voor jullie
Gewend. Huppel toch!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben Rotterdam gewent. Dit is echt geen ghetto ofzo hoor
Mag ik hem ook gebakken met een peper roomsausje op mn bordquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:05 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
varkentje met laarsjes voor jullie
Nee, varkens zijn vies.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mag ik hem ook gebakken met een peper roomsausje op mn bord
Vies?quote:
Mooi! Een paar lekkere ribbetjes anders ook wel!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vies?
Varkenshaasje zou dr anders best ingaan
Als ik tijdens het eten ff niet oplet heeft mijn hond het al op.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:06 schreef Annnet het volgende:
[..]
Lief he. Mijn poesje is nu de pizzakorsten aan het opknabbelen
Weet Akon ook dat ie mee zingt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jack al verongelukt tijdens het racen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn soap kijken of onlogisch luisteren.
Kijk mn soap morgen wel
Andersom eerder toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vats wel, is toch een hele eer als Yes-R met je wil samenwerken.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn soap kijken of onlogisch luisteren.
Kijk mn soap morgen wel
quote:
Nope, gewonnen. Noah wordt nu gereanimeerd, die flikkerde van een trapquote:
Sarcasme, herken het!quote:
Knetter, ga van Jofu zn account afquote:
Oj, dat is niet zo mooi.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, gewonnen. Noah wordt nu gereanimeerd, die flikkerde van een trap
Ontploffend vuurwerk.quote:
Het zit ze ook niet mee in die familiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ontploffend vuurwerk.
Dj ik heb besloten niet meer te janken om DS of MK dus draai daar ook maar wat van
Ja, nouquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Draai je dan wel iets liefs voor mequote:
Dealquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat je iemand probeert te versieren prima, go for it. Maar please kappen met die zoetsappige meuk op de radio zeg
Eet smakelijk schatquote:
Lekker slim ook als ze niet eens luistert omdat ze in de trein zitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Onlogisch versiert Samzz via de radio? Origineel
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker slim ook als ze niet eens luistert omdat ze in de trein zit
Dat.. Is minder handig jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Agossiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog weleens gedaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ach het heeft wel wat. Deed me denken aan vroeger. Dat je een mixtape maakte voor je grote liefde
Ja heb je al die lieve zoetsappige liedjes gemistquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het antwoord kleurde de mijne in alle kleuren van de regenboog
In jouw tijd werd je toch nog aan je haren z'n grot in gesleept?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ach het heeft wel wat. Deed me denken aan vroeger. Dat je een mixtape maakte voor je grote liefde
Ja, verdommequote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja heb je al die lieve zoetsappige liedjes gemist
Ghehe ik heb wel bandjes gekregen vroegerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog weleens gedaan.
Nooit niks geworden.
Het zelf teksten schrijven werkte beter.
Ja door grote stoere sterke mannen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In jouw tijd werd je toch nog aan je haren z'n grot in gesleept?
Whatsapp hemquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, verdommeIk wil de playlist zodat ik ze iig kan zien
Ouch, backfire..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik heb wel bandjes gekregen vroeger
[..]
Ja door grote stoere sterke mannen.
Het is dus maar goed dat jij nu leeft en niet toen!
En hoequote:
Denk dat mijn muzieksmaak toen al niet gewaardeerd werd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik heb wel bandjes gekregen vroeger
[..]
Ja door grote stoere sterke mannen.
Het is dus maar goed dat jij nu leeft en niet toen!
Wacht maar, ik krijg je nog wel als ik later groot ben!quote:
Prachtig die ijdele hoopquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht maar, ik krijg je nog wel als ik later groot ben!
Nah dat heb ik dan weer niet. Ik heb dan zoiets van ja ja en voor mijn naam er stond had je al tig andere namen daar staan hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat mijn muzieksmaak toen al niet gewaardeerd werd.
Als je zelf een tekst schrijft voelen ze zich veel specialer.
Je denkt altijd zo slecht he.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prachtig die ijdele hoop
[..]
Nah dat heb ik dan weer niet. Ik heb dan zoiets van ja ja en voor mijn naam er stond had je al tig andere namen daar staan he
Ah het was dus 10 want nu 9 wachtenden.... Ehm Correctie 8 want ik heb opgehangen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:46 schreef Outpost76 het volgende:
Zit ik aan de telefoon bij mn internet provider krijg je heel t riedeltje.... Om vervolgens : "Er zijn nog x wachtenden voor u. U wordt zo spoedig mogelijk geholpen." te horen. Zegt die kut computer t zo raar dat die x 3 kan zijn maar ook 10.....
Op 3 wil ik evt wel wachten maar 10 niet!
Maar ik wil niet door jou gepakt wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt waar hoor! Dan pak ik je genadeloos!
Ja zal vast.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je denkt altijd zo slecht he.
Als ik iets schrijf dan is het gemeend.
Je bent gewoon bang aan stukken gescheurd te wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik wil niet door jou gepakt worden![]()
*ril*
Ja, teksten moeten uit het hart komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik wil niet door jou gepakt worden![]()
*ril*
[..]
Ja zal vast.
David de Kabouter on steroids?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang aan stukken gescheurd te worden
Uhuh maar ik heb liever een mixtape/cd/rar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, teksten moeten uit het hart komen.
Tenminste bij mij dan
Oh, nou dan stop ik maar weer met schrijven voor jou.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh maar ik heb liever een mixtape/cd/rar.
Maar hey wie ben ik
Strak planquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, nou dan stop ik maar weer met schrijven voor jou.
Zodra ik hand in hand ofzo hoor ga ik kickenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Met 1 of misschien zelfs 2 speciale nummers voor Huppel
Top 2000 schat! Helaas staat dat bazennummer daar niet inquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra ik hand in hand ofzo hoor ga ik kicken
Geheel onterechtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Top 2000 schat! Helaas staat dat bazennummer daar niet in
Ik ga het missen.. half 7 moet ik gaan werken.. tot morgenochtend 04:00quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het wordt zo om 18:00 uur vooral Top 2000 Top 100 uurtje
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga het missen.. half 7 moet ik gaan werken.. tot morgenochtend 04:00
Niet zo slim he. Nu zoek je je rot naar een kaboutervrouwtjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey, de rest moet toch ergens gebleven zijn..
Hoe je het volhoudtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga het missen.. half 7 moet ik gaan werken.. tot morgenochtend 04:00
Je had al pen en papier gepakt?quote:
Jaa heerlijk.. En om half 6 morgenochtend mag ik nog even verder, en dan 's aovnds weer van 7 tot 12 ofzo.. Donderdag ochtend nog een paar uur, en dan vrij tot vrijdag middag..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Jammer man! Lekkere werktijden heb je
Is dat elke week zo of uitzondering?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaa heerlijk.. En om half 6 morgenochtend mag ik nog even verder, en dan 's aovnds weer van 7 tot 12 ofzo.. Donderdag ochtend nog een paar uur, en dan vrij tot vrijdag middag..
Is maar 9 uurtjes, niks aanquote:
Mwah, tis druk, en 3 collega's op vakantie ofzo, zelfs de planner en zoon van de baas hebben vanmiddag in moeten vallen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is dat elke week zo of uitzondering?
Ja.quote:
Auberginesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Had het volgende al.
Huppel is een chick daar ga je beter niet mee fucken.
Het beste loop je heel hard weg als ze je vraag om te bukken.
De enige echte ghettoqueen met een gat in haar ruit.
En aubergines vind ze zeker een geweldig stuk fruit.
Ik zou dat heel mooi kunnen inspreken..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Had het volgende al.
Huppel is een chick daar ga je beter niet mee fucken.
Het beste loop je heel hard weg als ze je vraag om te bukken.
De enige echte ghettoqueen met een gat in haar ruit.
En aubergines vind ze zeker een geweldig stuk fruit.
Ja heb meegekeken. 25 secquote:
Briljante film maar toch zou ik het laatste kiezenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:01 schreef Outpost76 het volgende:
Lastige keuze.... Der Untergang (want nog niet gezien) of voor de 30e keer dit seizoen Barca - Madrid....![]()
Ja dat kan ik via een stream kijken en dan hier blijven baggeren enzo mja dan gaat t weer zo laat worden. Als ik tv ga kijken gaat ik eerder slapen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Briljante film maar toch zou ik het laatste kiezen
Ik was dan ook giga in de war met een ander nummer van zequote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was dan ook giga in de war met een ander nummer van ze
Okquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:07 schreef Zokunen het volgende:
Hmm er is vandaag nog heul geen trance/hardstyle/deephouse oid gedraaid, zal ik van 23-00 daarmee vullen, moet nog ff kijken wel genre ik dan pak btw.
Hahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Kutkledder van mij!
ik: Oh huppelkind wat ben je toch een lief kind
hij: waarom?
Ik: omdat appel!
Hij:
Mama het wordt toch tijd dat je mij verteld waar jij je medicijnen bewaart hoor. Lijkt me handig dat ik ze ook weet te vinden als je een keer doordraait ofzo
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Kutkledder van mij!
Hij:
Mama het wordt toch tijd dat je mij verteld waar jij je medicijnen bewaart hoor. Lijkt me handig dat ik ze ook weet te vinden als je een keer doordraait ofzo
Moest eigenlijk hard op lachenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Kutkledder van mij!
Hij:
Ja ik ook stiekem wel. Kutkoter. Hij is te goed geworden in uhm vooral mij dissenquote:
Ach je begon zelf al over een appel en die valt doorgaans niet zo ver van de boom.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ook stiekem wel. Kutkoter. Hij is te goed geworden in uhm vooral mij dissen
Die koter is te erg somsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach je begon zelf al over een appel en die valt doorgaans niet zo ver van de boom.
Beter dat als een half tamme waar helemaal niets uitkomtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die koter is te erg soms![]()
Vaak wel geniaal hoor
Dat net ff te erg maakt t juist zo leuk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die koter is te erg soms![]()
Vaak wel geniaal hoor
Ook dat!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Beter dat als een half tamme waar helemaal niets uitkomt
Ghehe het kind is een stille maar als ie eenmaal begint dan oh god berg je dan maarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Beter dat als een half tamme waar helemaal niets uitkomt
Jep geen buffer of stotter hier.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komt de muziek nog goed door? Geen buffers?
Gaat dat per 100 dagen tegenwoordig. Ik betaal 25 euro per jaar met nog 2 vriendenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:16 schreef Zokunen het volgende:
hoe lang zou het duren voor mijn usenet subsription weer verlengd is was verlopen dus weer ff 100 dagen bijgekocht.
Gaaf toch juist!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe het kind is een stille maar als ie eenmaal begint dan oh god berg je dan maar
Deze is 100 dagen voor 8,50, maar kan makkelijk vooraf met ideal.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gaat dat per 100 dagen tegenwoordig. Ik betaal 25 euro per jaar met nog 2 vrienden
Oh killing uit de hoek komen is zijn specialiteit manquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaaf toch juist!Continu is niet leuk. Maar zo nu en dan killing uit de hoek komen juist wel.
Keep us posted!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh killing uit de hoek komen is zijn specialiteit man
Je bent toch een vent of niet danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:18 schreef Zokunen het volgende:
Hmm kut wordt net gebeld of ik morgen om 6:30 kan beginnen, nah ja dan maar wat korter slapen
Werksequote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent toch een vent of niet dan
Ik ga ook eens aan de slag
Werkse!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Werksequote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tot nu toe niets te klagen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is niet echt een tijdstip met veel luisteraarsNaja als degene die wel luisteren het maar kunnen waarderen
Ghehe Nah niet alles is geschikt voor FOK!quote:
Zou kunnen maar neequote:
ZOOOOOOO erg?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe Nah niet alles is geschikt voor FOK!
Dan ben je al een heel eindquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zou kunnen maar neeGa straks Paella eten. Heb de uien en paprika al gesneden
Whaha nee. Gewoon gaat jullie dan niks aanquote:
Jawelquote:
hahahahaha dan pm je maar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe Nah niet alles is geschikt voor FOK!
En de vis en schelpdieren etc dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JawelAlleen nog kipfilet in de pan en dan die shit uit het pak erbij en klaar
Oh lekkel!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zou kunnen maar neeGa straks Paella eten. Heb de uien en paprika al gesneden
Niet te moeilijk eten, dat koop ik nooitquote:
Vooral dat laatste wordt wss veel editten en noten maarja heb nog collega modsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh lekkel!!Je zal t druk hebben. Snijen, posten, liedjes draaien en straks nog barca - real live topic.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet te moeilijk eten, dat koop ik nooit
Dan is het ook geen paellaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet te moeilijk eten, dat koop ik nooit
Kan ik begrijpen. Tis oa 1 van de redenen waarom ik me nooit zou opgeven voor een mod functie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste wordt wss veel editten en noten maarja heb nog collega mods
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAA THE DOORS!!![]()
BAZENUURTJE DIT!!
Ik vind het wel leuk om voor Navy SEAL te spelen hierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen. Tis oa 1 van de redenen waarom ik me nooit zou opgeven voor een mod functie.
Het is weer redelijk druk tegenwoordig gelukkigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:28 schreef Zokunen het volgende:
Ik weet niet hoe druk vbl nu is, zit zelf tegenwoordig meer op wzv (zal de naam maar even weglaten), maar dat kan inderdaad wel verhit zijn en dus veel modwerk.
Mij niet gezien. Moet ik verplicht op Fok! omdat de kinders zich anders niet gedragen....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om voor Navy SEAL te spelen hierEn dit zijn uitzonderingen hé. Net zoals bijv. Ajax - Feyenoord
Doe maar dan stop ik wel om 00:00 sharp.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Zook moet ik jou op het rooster zetten voor vanavond?
Dat soort wedstrijden zijn een uitzondering qua modwerk omdat je 2 kampen hebt die elkaar constant in de haren vliegenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Moet ik verplicht op Fok! omdat de kinders zich anders niet gedragen....
Hoe bedoel je uitzondering?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:30 schreef Zokunen het volgende:
Real en Barca liggen elkaar niet zo
Net als the old firm
Op die fietsch... Daar zou ik al helemaal niet tegen kunnen. Denk dat ik zo een hele berg bans zou uitdelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat soort wedstrijden zijn een uitzondering qua modwerk omdat je 2 kampen hebt die elkaar constant in de haren vliegen
Lijkt me ook vetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:31 schreef Zokunen het volgende:
The Old Firm zou ik eigenlijk best stiekem een keer mee willen maken.
Maar die is wel HEEL extreem.
Wat wordt het genre? Er staat nu Tranceachtig iets geloof ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Doe maar dan stop ik wel om 00:00 sharp.
En dragems pak ik evt ook wel op denk ik, maar dat is dan gewone muziek en verzoekjes.
Dat kan ik niet he. Ik meld het en FA's bannen eventueelquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Op die fietsch... Daar zou ik al helemaal niet tegen kunnen. Denk dat ik zo een hele berg bans zou uitdelen.
Zit nog een beetje in dubio, hoopte eigenlijk nog wat extra zut binnen te halen maar usenet werkt niet mee nu.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat wordt het genre? Er staat nu Tranceachtig iets geloof ik
CCR
Ohquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet he. Ik meld het en FA's bannen eventueel
The Old Firm is de, meestal spottend bedoelde, benaming voor de wedstrijden tussen Glasgow Rangers en Celtic die viermaal in het jaar plaatsvinden in de Schotse voetbalcompetitie. Het is dé wedstrijd van het voetbalseizoen in Schotland.quote:
Glasgow Rangers - Celtic. In Schotlandquote:
Ok thnx.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
The Old Firm is de, meestal spottend bedoelde, benaming voor de wedstrijden tussen Glasgow Rangers en Celtic die viermaal in het jaar plaatsvinden in de Schotse voetbalcompetitie. Het is dé wedstrijd van het voetbalseizoen in Schotland.
Verschilt heel erg per seizoen. All1 maken de supporters daar veeeeel meer sfeer dan hier.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok thnx.
Zijn daar de klassiekers nog wel echte klassiekers?
Want hier in NL valt het maar vies tegen allemaal met de zogenaamde klassiekers.
Het voetbal is vreselijk slecht maar de sfeer en overtredingen maken een hoop goedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok thnx.
Zijn daar de klassiekers nog wel echte klassiekers?
Want hier in NL valt het maar vies tegen allemaal met de zogenaamde klassiekers.
Spoort idd niet. In Engeland ook niet. Ga eens tellen hoeveel clubs er daar niet uit Londen komen....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:35 schreef Zokunen het volgende:
En ze komen beide uit Glasgow.
En ja dat is nog echt gekkenhuis
Chelsea, Arsenal, Everton, Tottenham Hotspur, ehhhhquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Spoort idd niet. In Engeland ook niet. Ga eens tellen hoeveel clubs er daar niet uit Londen komen....
Wimbledon QPR Millwallquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Chelsea, Arsenal, Everton, Tottenham Hotspur, ehhhh
Ik weet t zelf niet want teweinig voetbal kennis maar ik weet dat t er veel zijn. Die je nu even snel noemt zijn dan 4 uit de pl maar het zijn er veel meer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Chelsea, Arsenal, Everton, Tottenham Hotspur, ehhhh
Doe je dingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Huppel... vind je het erg als ik Stef Bos met Papa draai?
Kijk Barça en je ziet de ware schoonheid van het spelletje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb sowieso het idee dat ik meer engels voetbal moet gaan kijken.
Wel een aanradertje ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb sowieso het idee dat ik meer engels voetbal moet gaan kijken.
Ik heb een paar keer met Eze een wedstrijd van Ajax gekeken. Ik versta nooit wat ze op de tribune zingenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:37 schreef Zokunen het volgende:
Al moet ik zeggen dat 410 en de F-side zich de laatste jaren ook echt goed laten horen en zien.
Best vaak dat het Ajax uitvak de thuisclub overstemd nu.
Kom jij me dan voorzien van bier tijdens de wedstrijd?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk Barça en je ziet de ware schoonheid van het spelletje.
Xavi
Inietsa
Messi
Over de muurquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Met Over De Muur vind ik dit het beste Nederlands nummer
Zijn mooi ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Met Over De Muur vind ik dit het beste Nederlands nummer
Dat zei mijn moeder ook een keer tegen mij!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een goddeloos geloof en ik hou van elke vrouw
En misschien ben ik geworden wat jij helemaal niet wou
Maar papa ik lijk steeds meer op jou!
Mooiste compliment dat ik van mn zusje kreeg: Wow zus, net alsof ik bij papa in de auto zit, je rijdt precies zoals hij.
Die is idd wel mooi, vaak vind ik Nederlandstalig wel om aan te horen maar vaak raakt het je gewoon niet en dat heeft papa wel, terwijl die ouwe van me nog gewoon leeft.quote:
Raakt mij ook idd. Mijn vader leeft ook nog maar ik wil dat nummer zeker draaien op zijn begrafenis.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die is idd wel mooi, vaak vind ik Nederlandstalig wel om aan te horen maar vaak raakt het je gewoon niet en dat heeft papa wel, terwijl die ouwe van me nog gewoon leeft.
RAMSESquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:49 schreef Myraela het volgende:
Men. Ik schrik me een ongeluk, ik sta op en loop naar de keuken om met het eten te beginnen en ik kan maar niet stoppen met trillen. Mijn benen, met armen, echt alles. Maar mijn moeder zegt dat het niet erg is.
Beetje suiker tekort?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:49 schreef Myraela het volgende:
Men. Ik schrik me een ongeluk, ik sta op en loop naar de keuken om met het eten te beginnen en ik kan maar niet stoppen met trillen. Mijn benen, met armen, echt alles. Maar mijn moeder zegt dat het niet erg is.
Mijn moeder is verpleegkundige. Moet gewoon even eten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Misschien voor de zekerheid de dokter bellen?
wutquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:49 schreef Myraela het volgende:
Weinig slaap en veel doen kan in deze tijd van het jaar dat wel veroorzaken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Beetje suiker tekort?
Heb ik ook wel eens gehad, paar scheppen suiker oplossen in water ff wegslaan, even wachten en als het dan beter is is dat het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dildo al uitgezet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:49 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef Outpost76 het volgende:
Oh LAnge Frans en Baas B met zinloos raakt ook een snaar bij mij.Echt, wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar kan ik zo boos om worden he
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Die wordt morgen gebrachtquote:
Nee album versiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dit die live versie? Nee he?
Die vind ik gewoon super, vooral omdat Robert Plant dan vraagt: Does anyone remember laughter?
Iedereen heeft suiker nodig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
En ik mag geen snoep of suiker.Dieet.
Maar elk eten helpt, dus het is zo wel weg.
Ja ik ook. Maarja was gelukkig stom dronken dat ik t niet echt gevoelt heb. Had ook geen kans daardoor trouwens. Hoe laf.....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Echt, wtfDaar kan ik zo boos om worden he
Heb hem nog niet gezienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee album versie
Is Viro al gesignaleerd? Anders draai ik wel ff door totdat hij er is...
Inderdaadquote:
Beetje suiker doet wonderenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
En ik mag geen snoep of suiker.Dieet.
Maar elk eten helpt, dus het is zo wel weg.
Diep en diep triest echt!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maarja was gelukkig stom dronken dat ik t niet echt gevoelt heb. Had ook geen kans daardoor trouwens. Hoe laf.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |