quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:52 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Moet je wel de buurvrouw voor doen denk?
Nieteens, ze had teveel gemaaktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je wel een tegenprestatie geleverd
Emmen!quote:
Nee onlogischquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:57 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Emmen ghetto... laat me niet lachen!
Ik ga weg!
PAPECITY RIVERSIDE!! Ofzoiets.quote:
Ow datquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Concert. Kan all1 niet meer herinneren van wie.
Mwa das toch best te behappen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ow dat
Ik mocht mee met Knetter maar nee dank jeRacoon
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat zal jij blij zijn dat de TT anders is dan die van net!
Ghehequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat zal jij blij zijn dat de TT anders is dan die van net!
Wil niet beweren dat emmen als New York is, maar je hebt zo van die mensen die doen net of het een dorp is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dude voor drentse begrippen wel hoor
Ik ben Rotterdam gewent. Dit is echt geen ghetto ofzo hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil niet beweren dat emmen als New York is, maar je hebt zo van die mensen die doen net of het een dorp is.
57.000 mensen in voor Randstadbegrippen toch wel een dorp hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil niet beweren dat emmen als New York is, maar je hebt zo van die mensen die doen net of het een dorp is.
Jij noemt het altijd een ghetto, ik gooide er alleen maar even een stukje uit van Ali B uit Ghetto samen met Akon en Yes-rquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben Rotterdam gewent. Dit is echt geen ghetto ofzo hoor
yes-r en ghetto in één zinquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij noemt het altijd een ghetto, ik gooide er alleen maar even een stukje uit van Ali B uit Ghetto samen met Akon en Yes-r
Ik lach me rot hier. Gasten die niks voorstellen maar wel doen alsof ze king of the world zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij noemt het altijd een ghetto, ik gooide er alleen maar even een stukje uit van Ali B uit Ghetto samen met Akon en Yes-r
Ja die hebben we hier ook veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lach me rot hier. Gasten die niks voorstellen maar wel doen alsof ze king of the world zijn
Ah wat schattigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:05 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
varkentje met laarsjes voor jullie
Gewend. Huppel toch!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben Rotterdam gewent. Dit is echt geen ghetto ofzo hoor
Mag ik hem ook gebakken met een peper roomsausje op mn bordquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:05 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
varkentje met laarsjes voor jullie
Nee, varkens zijn vies.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mag ik hem ook gebakken met een peper roomsausje op mn bord
Vies?quote:
Mooi! Een paar lekkere ribbetjes anders ook wel!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vies?
Varkenshaasje zou dr anders best ingaan
Als ik tijdens het eten ff niet oplet heeft mijn hond het al op.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:06 schreef Annnet het volgende:
[..]
Lief he. Mijn poesje is nu de pizzakorsten aan het opknabbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |