Kleine aanvulling gedaan.quote:
Neen, ik deed door het slotje posten.quote:
veel animo voor goede muziekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ziekelijk veel posts vandaag ind eze reeks of ligt dat aan mij?
We bewijzen even aan de nachtploeg dat we het overdag ook zonder ruzie kunnenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ziekelijk veel posts vandaag ind eze reeks of ligt dat aan mij?
Tijd voor een goede relquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We bewijzen even aan de nachtploeg dat we het overdag ook zonder ruzie kunnen
Een nobel strevenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We bewijzen even aan de nachtploeg dat we het overdag ook zonder ruzie kunnen
Rel? Waar?quote:
Waarom wil hij niet meer?quote:
quote:
Hoi jijquote:
Ik heb het gevoel dat die er vannacht/morgen wel zal zijn.quote:
Oh, moment. Even de fok.rar uploaden en een paar kloons aanmaken.quote:
Zullen wij weer eens ruzie gaan maken?quote:
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat die er vannacht/morgen wel zal zijn.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij vindt het niet meer leuk
dus ik wil morgen zijn tijd ipv vanaf 12
Neuh, ik vermoed dat ik zo weer weg ben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen wij weer eens ruzie gaan maken?
kequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL HOMO'S EN KINDEREN RIJDEN GRATIS
Vanacht/morgen? Heb jij inside informatie?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat die er vannacht/morgen wel zal zijn.
Ez zal ik morgen je huis komen schoonmaken zodat ik niet naar de rel hoef te kijken?
Oh ja roy:
21290 tracks in playlist, average track length: 4:18
Estimated playlist length: 1531 hours 28 minutes 11 seconds
Kleine meisjes mogen ook gratis..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL HOMO'S EN KINDEREN RIJDEN GRATIS
Doei babequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh, ik vermoed dat ik zo weer weg ben.
DE BEKER VOOR ONS IN ROTTERDAM!!quote:
Neuh ik verveel me niet hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanacht/morgen? Heb jij inside informatie?
En je mag hier wel schoon komen maken als je je verveeld hoor.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg gisteren een baan aangeboden door een hoer. Of ik der telefoon op wilde nemen, want ze mist telkens klanten als ze bezig is.
OH OH OH DIE OPMERKING KAN IK BETER NIET MAKEN!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg gisteren een baan aangeboden door een hoer. Of ik der telefoon op wilde nemen, want ze mist telkens klanten als ze bezig is.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef Myraela het volgende:
Whut?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OH OH OH DIE OPMERKING KAN IK BETER NIET MAKEN!!
Gewoon negeren, wij weten wel beterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet lief.
Iedereen pest mij omdat ik voor feyenoord ben.
Echt hoor.quote:
Vertel eens over die aanstaande rel dan?quote:
Is toch vaak 's ochtends? Dan gaan er vast wel weer bitchen die eerst hebben teruggelezen ofzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vertel eens over die aanstaande rel dan?
PM of DM mag ook..
Oohh, ik dacht die weet iets wat wij niet weten.. deceptie..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch vaak 's ochtends? Dan gaan er vast wel weer bitchen die eerst hebben teruggelezen ofzo.
Overigens SC's teruglezen
Ja inderdaad, stelletje haters hier.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gewoon negeren, wij weten wel beter
Wat denk je? Daar kijken ze live naar de inval van de Navy SEALS bij Bin Laden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:37 schreef andreas612 het volgende:
[..]
waar is die originele foto dan van? (de bovenste)
aight, awesomequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat denk je? Daar kijken ze live naar de inval van de Navy SEALS bij Bin Laden.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:37 schreef ValHallen het volgende:
Anders vanavond even 4 bazenDJ's achter elkaar(weet niet wie DJmonstercock is
)
Dat is het vermoeden ja. Of ze kijken Leprechaun #2, who knows?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat denk je? Daar kijken ze live naar de inval van de Navy SEALS bij Bin Laden.
MONO!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:37 schreef ValHallen het volgende:
Anders vanavond even 4 bazenDJ's achter elkaar(weet niet wie DJmonstercock is
)
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ooit goedgekeurd voor de mariniers.
Of is dat weer niet stoer genoeg?
Ik krijg het idee dat je aandacht wil?quote:
Hoe gay is dat danquote:
Durf ik nietquote:
Oke! wie zuigt er mee?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je aandacht wil?
Ok ok trek die broek maar uit dan zuig ik je wel ff
Mijn kloon heeft vrij vandaag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
Heuj, Smegma in dit topic?
Wat eng veel blauwe mensen![]()
Nee gelukkig nog niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En heb je vandaag nog bloed over je heen gehad of mensen doodgeschoten zien worden?
Ik slik mijn pil door jwzquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee gelukkig nog niet.
Jij nog bloed over je heen gehad toen je je ongesteld kut ging wassen ?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat we zulke kalenders moesten maken ben ik afgehaakt
Heb je geen vertrouwen in mijn zuigkunstenquote:
Jawel hoor.. maar ik wil er graag 2!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je geen vertrouwen in mijn zuigkunsten
Trioquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:42 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Jawel hoor.. maar ik wil er graag 2!
Watquote:
vinden jullie zulke boys nou aantrekkelijk?quote:
Je kan er eventueel onvruchtbaar van worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm is dat niet ongezond?
En zo niet, waarom doen alle vrouwen dat niet dan ?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgens kan dat ook maar 1 of 2 keer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Makkelijk toch!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan er eventueel onvruchtbaar van worden.
Nee, mijn dokter zegt van nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
/Domme opmerking: ja je moet hem ook doorslikken, niet in je reet steken !quote:
Ik wil geen kinderenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan er eventueel onvruchtbaar van worden.
Oh?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens kan dat ook maar 1 of 2 keer.
Nee hoor je kan hem zo vaak doorslikken als je wil.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens kan dat ook maar 1 of 2 keer.
EEN REDEN OM GEEN KINDEREN TE NEMENquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor je kan hem zo vaak doorslikken als je wil.
Maar er is kans op onvruchtbaarheid.
Al die 15/16-jarige chicks die maar doorslikken en dan als ze 28 zijn en een kind willen snappen ze niet dat het 3 jaar duurt voor ze zwanger worden, als ze al zwanger kunnen worden op de normale manier
Joh van mij mogen ze die hele bende van baarmoeder, eierstokken gewoon weghalenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al die 15/16-jarige chicks die maar doorslikken en dan als ze 28 zijn en een kind willen snappen ze niet dat het 3 jaar duurt voor ze zwanger worden, als ze al zwanger kunnen worden op de normale manier
Ow oke!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet hem ook in haar reet steken als ze hem niet doorsliktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
/Domme opmerking: ja je moet hem ook doorslikken, niet in je reet steken !
Een Belg over een zetpil: "Wat een rotpillen zeg, ze werken totaal niet, ik had ze net zo goed in mijn reet kunnen steken"
Dat wil ik ook wel doen met een kledinghanger hoor, op eigen risico uiteraard.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joh van mij mogen ze die hele bende van baarmoeder, eierstokken gewoon weghalen
Bij mij krijg je er zegels en spaarkaarten van zo goed als elke winkel die je je kan bedenken bij!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie wil mijn baarmoeder kopen? 5 euro
De mijne is ongebruiktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij krijg je er zegels en spaarkaarten van zo goed als elke winkel die je je kan bedenken bij!!
Juist, gewoon droog erinquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je moet hem ook in haar reet steken als ze hem niet doorslikt
Ik wil al 9 jaar sterilisatie ik mag niet want te jong.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel doen met een kledinghanger hoor, op eigen risico uiteraard.
Ik moest zo hard lachen dat ik ging knorren!!quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen dat ik ging knorren!!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen dat ik ging knorren!!
die doe het wel even hoor!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil al 9 jaar sterilisatie ik mag niet want te jong.
Nu in ABN aubquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
die doe het wel even hoor!
liter bleek er in!
Ja knorrenquote:
Waarom ben je te jong? Dus als ik dat VRIJWILLIG wil laten doen, doen ze het niet bij mij?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil al 9 jaar sterilisatie ik mag niet want te jong.
Ik Doe het wel even!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
die doe het wel even hoor!
liter bleek er in!
Die had ik gestuurd tochquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:49 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ik had nog ergens een DM gevonden van lang geleden
De dokter zei letterlijk: Ja stel je voor dat je een nieuwe vriend krijgt en dat hij kinderen wil. Of nog erger dat er iets met je zoon gebeurd en je na een paar jaar toch besluit om alsnog een kind te nemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom ben je te jong? Dus als ik dat VRIJWILLIG wil laten doen, doen ze het niet bij mij?
Deal!!quote:
Ik heb net Royco een mail gestuurd met overzichtje van alle rap die ik hebquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:50 schreef andreas612 het volgende:
maar had toen nog best weinig van Xzibit, heb maandje geleden z'n hele discography gedownload
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net Royco een mail gestuurd met overzichtje van alle rap die ik heb
Geen idee. Zijn maar 21290 liedjes die ik hebquote:
valt mee iddquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn maar 21290 liedjes die ik heb
ok, maar 'k bedoel zeg maar een portable mediaspeler.. dus zeg maar meer een mp3 spelerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb er thuis een van 2tb
En een computer met 500gb en een PS3 met 120gb
jup, ik ga denk binnenkort alle muziek en films overhevelen naar externe disk, scheelt wel heel veel ruimte, misschien wordt ie nog wat sneller ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet een nieuwe externe schijf hebben. Heb er 1 van 400 gig en die staat bijna vol. Laptop staat ook vol.
Ik wil gewoon een pc
Wanneer ga je weer een keer draaienquote:
's goequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben goed, boodschappen doen binnen 20 minuten
met jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2011 15:59:51 ]
Goede lijst Hups.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn maar 21290 liedjes die ik heb
Jij en Onlogischquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij en Onlogisch![]()
Hij zei van de week al dat het pas goede seks is als er stront op het laken zit dus
Jawel hequote:
Oh, in dat geval, kontsexquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij en Onlogisch![]()
Hij zei van de week al dat het pas goede seks is als er stront op het laken zit dus
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef andreas612 het volgende:
[..]
met jouJa, onlogisch met mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En gember?quote:
Ik denk het welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel he![]()
Denk niet dat ie nog aangevuld gaat worden
Geef je mailadres dan mail ik hem ook ff naar jouquote:
Twista is ook een heldquote:
dat wordt de championsleague finale?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik hoop zo dat Barca Real zal afdrogen met 6-0 heh
Wel ziek dat Abidal nu trouwens alweer speelt !
Hij is laatst nog geopereerd aan een tumor
Champions league wordt waarschijnlijk Barcelona (Met Affelay) tegen Manchester United (met van der Sar)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:04 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dat wordt de championsleague finale?
fuck appelvlaai, van der sar is echt uberbaasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Champions league wordt waarschijnlijk Barcelona (Met Affelay) tegen Manchester United (met van der Sar)
Sorry to burst your bubble, maar ik ben geen negert met aids en ik hoef er ook geen.quote:
Affelay vind ik echt een dope stijl hebben hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:05 schreef andreas612 het volgende:
[..]
fuck appelvlaai, van der sar is echt uberbaas
vanwege de belasting?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm misschien wil ik wel vlak over de Duitse of Belgische grens gaan wonen
nais, was in canada ook, 150.000 voor een L-vormige villa + 30 hectare grond erbijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ook, en kijk die prijzen van woningen daar
Voor 1.5 ton gewoon een vrijstaand huis.
Kan ook in Friesland. Al is dat natuurlijk ook al het buitenlandquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ook, en kijk die prijzen van woningen daar
Voor 1.5 ton gewoon een vrijstaand huis.
of in limburg, is hetzelfdequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan ook in Friesland. Al is dat natuurlijk ook al het buitenland
Ik ben bezig met die klotelijst voor julliequote:
Heb even gekeken maar helaas heb geen huis meer in de aanbieding voor jequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil naar Noord-Holland.
Ik zoek dus een rijke kerel die mij een huis daar wil GEVEN
He wat jammer nouquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb even gekeken maar helaas heb geen huis meer in de aanbieding voor je
Mag ik dan bij jou in je bad komen liggenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil gaan kijken voor deze:
http://www.funda.nl/koop/(...)hof-33/fotos/#foto-1
thx! heb 'mquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bezig met die klotelijst voor jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe ik hou niet van badderen, primaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik dan bij jou in je bad komen liggen
Ja jammer he, mocht ik achter komen dat ik in amsterdam toch nog een pandje bezit ben je de eerste die het hoort.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
thx! heb 'mdat word bestandje is idd wat handiger
Ja he, indrukwekkende lijst oh nie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij past bij me
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee IN Amsterdam zou niks voor mij zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja jammer he, mocht ik achter komen dat ik in amsterdam toch nog een pandje bezit ben je de eerste die het hoort.
Oh dan niet he.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee IN Amsterdam zou niks voor mij zijn.
Grachten die dan overstromen enz
En dan je boodschappen doen in je feyenoordshirt?quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan je boodschappen doen in je feyenoordshirt?
Ja, dat kan toch best.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan je boodschappen doen in je feyenoordshirt?
Pareltjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
PUB is echt geniaalis hij geil of niet?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
PUB is echt geniaalis hij geil of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zei het gisteren nog tegen iemand. Ik voel me veiliger als Rotterdamse in Amsterdam dan als Ajacied in Rotterdamquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch best.
Ik heb wel een keer in mijn Feyenoord Casual jas door Amsterdam gelopen.
Was toch blij dat het logo niet heel groot er op stond.
Ik mag er misschien dit jaar ook heen verhuizen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm misschien wil ik wel vlak over de Duitse of Belgische grens gaan wonen
Dat komt omdat die ajacieden alleen maar bluffen he.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren nog tegen iemand. Ik voel me veiliger als Rotterdamse in Amsterdam dan als Ajacied in Rotterdam
En voetballen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat komt omdat die ajacieden alleen maar bluffen he.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En voetballen!
Hadden jullie ook eens moeten doen afgelopen seizoen
Ouch, dat is gemeen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En voetballen!
Ik vond hem wel goedquote:
Jullie hadden anders wel Feyenoord nodig om pisvee in te halen anders stonden die nog gewoon bovenaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En voetballen!
Ach eerst verliezen we van Utrecht, vervolgens van Den Haag. Een paar weken later zijn we die 2 ook dankbaar dus dan kunnen we iedereen wel gaan bedanken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hadden anders wel Feyenoord nodig om pisvee in te halen anders stonden die nog gewoon bovenaan.
Hand in hand zingen in de Arena. Nepsupporters
Hoi jijquote:
Ben jij nou een echte vent?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat was ie ook.
Maar dan is het nog wel gemeen.
K weet niet of je het verder volgt hoor maar dankzij die 3-1 in De Kuip kunnen jullie zondag bij winst tegen Twente kampioen worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach eerst verliezen we van Utrecht, vervolgens van Den Haag. Een paar weken later zijn we die 2 ook dankbaar dus dan kunnen we iedereen wel gaan bedanken.
Zondag is de bekerfinale.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K weet niet of je het verder volgt hoor maar dankzij die 3-1 in De Kuip kunnen jullie zondag bij winst tegen Twente kampioen worden.
Ze gingen zelfs Feyenoord toezingen in de arena __________
Dat weet ik. Ik bedoel all1 te zeggen dat we dan ook Den Haag en Utrecht moeten bedanken. Dh voor de 0-1 in Eindhoven en Utrecht voor t gelijkspel tegen Twente. Zonder dat hadden we over 2 weken ook niet voor t kampioenschap kunnen spelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K weet niet of je het verder volgt hoor maar dankzij die 4-1 in De Kuip kunnen jullie volgende week zondag bij winst tegen Twente kampioen worden.
Ze gingen zelfs Feyenoord toezingen in de arena __________
Volgens mij spelen de A1'tjes tegen elkaar zondagquote:
Volgende week dan.quote:
Je pc is nu ten dode opgeschrevenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:39 schreef andreas612 het volgende:
zeg mensen, een virusmelding van windows security opent toch nooit in een tabblad? maar toch in z'n eigen venster? want ik kreeg precies zo'n zelfde layout en zei dat ik een .exe moest installeren om het te verwijderen... maar nu heb ik het weggeklikt en merk ik niks meer..
Soms word het mij ook ff teveel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi jij
[..]
Ben jij nou een echte vent?![]()
Niet zo janken hoor
Nee dat slaat dan weer nergens op.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik bedoel all1 te zeggen dat we dan ook Den Haag en Utrecht moeten bedanken. Dh voor de 0-1 in Eindhoven en Utrecht voor t gelijkspel tegen Twente. Zonder dat hadden we over 2 weken ook niet voor t kampioenschap kunnen spelen.
Arme sloeber hier!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil naar Noord-Holland.
Ik zoek dus een rijke kerel die mij een huis daar wil GEVEN
Andreas draait en dat kan omdat koelkast van alles aan het testen is in draakquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee dat slaat dan weer nergens op.
Den Haag en Utrecht wonnen ook bij jullie.
Voorafgaande aan die wedstrijd was er alweer een hoop gehuil uit het amsterdamse dat wij die Lampies wel zouden winnen omdat we jullie het kampioenschap niet zouden gunnen blabla.
Mja genoeg voetbal, wie draait er en waarom kan ik gewoon op de pagina van Draakje plaatjes aanvragen
Is wel te hopen of gelijk spelen is genoegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Twente wint gewoon, klaar..![]()
En nee ik hou idd niet van voetbal..
Ok dan blijf ik er verder weg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Andreas draait en dat kan omdat koelkast van alles aan het testen is in draak
'k heb ze verwijderdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:42 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ying yang volgens mij wel.. ff kijken
Samenwonen dan maarquote:
Hij heeft er nu ingebouwd dat je kan zien hoe laat je verzoekje komtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok dan blijf ik er verder weg.
Meestal als er iemand draait krijg je die SQL error dus dan weet je dat er een DJ is. Hoef je niet op het schema te kijken
jup, miss deze week kopenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:44 schreef Watertornado het volgende:
Andreas heb je reeds een koptelefoon kunnen uitkiezen?
Hoiiiiiquote:
Ok dat is dan wel weer een verbeteringquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft er nu ingebouwd dat je kan zien hoe laat je verzoekje komt
denk deze:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke wordt het dan? Gewoon een Stax?
Hoi, neuken?quote:
Heb je de tekst uberhaupt wel gelezen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok dat is dan wel weer een verbetering
gayquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
denk deze:
http://www.popelectronics(...)luiting-pr-2773.html
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi, neuken?
[..]
Heb je de tekst uberhaupt wel gelezen?
samenwonen... na zal ik nooit doen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samenwonen dan maar![]()
Mijn hond met jouw katten, kan leuk zijn
[..]
Hij heeft er nu ingebouwd dat je kan zien hoe laat je verzoekje komt
Wat denk jezelfquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:47 schreef andreas612 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 3 mei 2011 16:46 schreef Annnet het volgende:
[..]
gay
hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verliefd, verloofd.
Ik denk nee. Want je bent het er toch niet mee eens.quote:
WAT?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan trouwens niet draaien zometeen.
Sorry
Iemand die mij wil overnemen ?
VERDOMME!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:47 schreef Monopoly het volgende:
Sorry
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
WAT?
Daar ben ik speciaal voor op werk gebleven!
Ik wilde tot half zeven hier blijven zodat ik Baas Flowmopoly niet zou missen.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde tot half zeven hier blijven zodat ik Baas Flowmopoly niet zou missen.
Alsof ik de enige ben die zo denk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk nee. Want je bent het er toch niet mee eens.
Jammer.
Laatste wat ik erover zeg!
Geregeldquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:47 schreef Monopoly het volgende:
Sorry
Moet je wel de buurvrouw voor doen denk?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Spinaziestamppot time![]()
Met dank aan de buurvrouw
Heb je wel een tegenprestatie geleverdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Spinaziestamppot time![]()
Met dank aan de buurvrouw
Is daar wat bijzonders te doen dan?quote:
Onlogischquote:
Den Helder!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
DIT NUMMER![]()
Wonen daar waar de auto's met ductape gerepareerd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |