Ik vond die van Myra beterquote:
Don't worry, hij komt welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Door al dat gepraat over knuffelen wil ik een knuffel
Gelukkig welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eehm ik sla even over bij jou als je t niet erg vind.
Gezien jouw droogstand zou ik die mogelijkheid met 2 handen vastpakkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eehm ik sla even over bij jou als je t niet erg vind.
HAHA IK HAD HEM AL AANGEVRAAGDquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Watertornado
Bericht:
Omdat ik Hijo De La Luna van Loona niet mocht aanvragen van Draakje krijgen jullie dit.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien jouw droogstand zou ik die mogelijkheid met 2 handen vastpakken![]()
KERSTBOOM VERSIEREN
Ehhh ik ben niet van de mannenliefdequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien jouw droogstand zou ik die mogelijkheid met 2 handen vastpakken![]()
KERSTBOOM VERSIEREN
Slaaf-fikkie?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Neuh dank je. Ik geef mn portie dan echt aal fikkie.
Echt niet? Ik dacht gezien het hand in hand kameraden dat je daar juist wel van wasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ehhh ik ben niet van de mannenliefde
Kan het me niet voorstellenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt niet? Ik dacht gezien het hand in hand kameraden dat je daar juist wel van was
Oeh pics!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een lekker wijf, met een heel mooi lijf. Lalala
Hoi, neuken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een lekker wijf, met een heel mooi lijf. Lalala
Lief lief lief.quote:
Mensen kijken ook raar als ik zeg dat ik tattoo's heb, verwachten ze ook nietquote:
Ik wil ook bruin haarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:34 schreef Myraela het volgende:
Ik houd van zoenen, lekker lang zoenen. Met mijn bruine haar krijg ik alles voor elkaar.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt niet? Ik dacht gezien het hand in hand kameraden dat je daar juist wel van was
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:34 schreef Myraela het volgende:
Ik houd van zoenen, lekker lang zoenen. Met mijn bruine haar krijg ik alles voor elkaar.
Ik heb bruin haar en bruine ogenquote:
Ghehequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mensen kijken ook raar als ik zeg dat ik tattoo's heb, verwachten ze ook niet![]()
Ik kan heel verrassend uit de hoek komen
Vraag het knetter en carooltje maar... Bij mij in de buurt voel je je op je gemak en gerustgesteld enzoEn dan doe ik nog helemaal niets..
Je bent aan het stoppen?quote:
Maar goed dat je maagd blijft dan want die neukpeuk/shagfag is toch welquote:
Als ik me ergens echt op mijn gemak voel, gaat als eerst mijn broek uit. Broeken zijn overbodig. Lekker met een dekentje op de bank.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Als ik me ergens echt op mn gemak voel trek ik altijd mn bh uit
Pas bij post 42 kom je kijkenquote:
Tja dat zou ik niet weten..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar goed dat je maagd blijft dan want die neukpeuk/shagfag is toch wel![]()
Rens, nee echt, moest het
Nee ik heb te vaak een ik-doe-mooi-geen-string-aan-buiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik me ergens echt op mijn gemak voel, gaat als eerst mijn broek uit. Broeken zijn overbodig. Lekker met een dekentje op de bank.
Zo snel? En zonder drank?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Als ik me ergens echt op mn gemak voel trek ik altijd mn bh uit
Ja ik moest even schijten, er ging wel een belletje rinkelen.. maarja je moet wat hé.quote:
Oh, die heb ik dan weer wel aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb te vaak een ik-doe-mooi-geen-string-aan-bui
Arme jijquote:
BH is irritant. Heel irritantquote:
Ja, maar niet van Loona. Ik dacht zo kun je hem twee keer luisteren maarrr Draakje kijkt óók naar losse titels.quote:
Een beetje mod zit toch met zn foon/laptop op de plee just in case?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja ik moest even schijten, er ging wel een belletje rinkelen.. maarja je moet wat hé.
Ghehequote:
Die zijn over datum.quote:
En juist dáárom ben je mijn droomvrouwquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik me ergens echt op mijn gemak voel, gaat als eerst mijn broek uit. Broeken zijn overbodig. Lekker met een dekentje op de bank.
Totdat die keer dat je terugloopt met een toiletrol en de laptop hebt doorgespoeldquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een beetje mod zit toch met zn foon/laptop op de plee just in case?
[..]
Ghehe
Kan ik ergens wel begrijpen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arme jij
[..]
BH is irritant. Heel irritant
Doe dan je shirt ook gelijk uitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Totdat die keer dat je terugloopt met een toiletrol en de laptop hebt doorgespoeld
En maar beweren dat je lief doetquote:
Dat wordt het daarnaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het moet nog wel een beetje spannend blijven he!
Meestal loop ik dan gewoon in een lang topje rond. Moet toch een beetje fatsoenlijk gekleed zijn.quote:
quote:
Lang topje? Zijn shirt!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meestal loop ik dan gewoon in een lang topje rond. Moet toch een beetje fatsoenlijk gekleed zijn.
Unconditional love- 2pacquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik die tekst ergens van!!
DS
Ja duh maar meteen een halfnaakte vrouw voor je neus is niet zo leuk. Tenminste dat is ook leuk maar ik vind t ook leuk om een beetje te voelen enzo met kleren aan.quote:
Ik snap jou echt nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja duh maar meteen een halfnaakte vrouw voor je neus is niet zo leuk. Tenminste dat is ook leuk maar ik vind t ook leuk om een beetje te voelen enzo met kleren aan.
Overhemd van hem zou ook wel fijn zijn. Maar ik heb gewoon altijd lekker lange topjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang topje? Zijn shirt!!![]()
Liefst een overhemd van hem eigenlijk
Vind het zonder kleren aan toch leuker voelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja duh maar meteen een halfnaakte vrouw voor je neus is niet zo leuk. Tenminste dat is ook leuk maar ik vind t ook leuk om een beetje te voelen enzo met kleren aan.
Goed punt. En dan al zoenend de kleding langzaam uittrekkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die krijg je niet, daar kom je niet in bij mij.. alhoewel, 2 van m'n overhemden wel misschien..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
's ochtends samen in badjas een bakkie doen en een peukquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik heb allemaal getailleerde overhemden.
Denk niet mijn vriendin die past met haar tieten
Ze draagt altijd mijn badjas, met daar achterop: "Nieuwjaarsduik Hoorn"
Ik ook. Wijde kleding vind ik vreselijk. Allemaal tight of slim fitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik heb allemaal getailleerde overhemden.
Van mij wil je natuurlijk weer geen shirt lenen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Goed punt. En dan al zoenend de kleding langzaam uittrekken
Daar pas ik niet in.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ook. Wijde kleding vind ik vreselijk. Allemaal tight of slim fit
Mij krijg je ECHT NIET in een kakkerlakshirt!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van mij wil je natuurlijk weer geen shirt lenen?
Challenge acceptedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij krijg je ECHT NIET in een kakkerlakshirt!
Over knuffelenquote:
Dat komt vanzelf wel. Je moet niet te snel gaan. Tenminste niet altijd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het zonder kleren aan toch leuker voelen
Ik kom pas naar jouw kroeg als ik een complete Ajax outfit heb, dat snap je he!quote:
Dan kom je er niet in, dat snap je he!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom pas naar jouw kroeg als ik een complete Ajax outfit heb, dat snap je he!
Je zag er lekker uit ja!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:46 schreef Monopoly het volgende:
Nu we het over overhemden hebben, Hups, die ene die ik aanhad die zaterdag avond is echt tof he
Ik heb er zaterdag 2 vrouwen mee kunnen versieren
Ik moet ze opschrijven, ik vergeet ze telkensquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zag er lekker uit ja!
Ik moet wel nog steeds lachen om jouw voor het slapen gaan opmerking
Mijn God, wat ben je irritant vandaagquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Slobbertruien voor de brakke zondagmiddagen
Sowieso. Liefde aan mijn veel te grote trui.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die zijn leukquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay okay.
Gelukkig heb ik nieuwe lange topjes gehaald.
Zelfs dat doe ik nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat. Denk ook aan de wat oudere medemensquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:48 schreef andreas612 het volgende:
godver, gaat een beetje snel mensen, kan het amper bijhouden
Situatieschets:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet ze opschrijven, ik vergeet ze telkens
Wat heb ik gezegd ?
Smeg, heb ik wel eens gezegd dat jij de beste mod op fok bent ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat. Denk ook aan de wat oudere medemens
Hoe brak ik ook ben maar dat NOOIT!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zelfs dat doe ik nietDan heb ik meestal mijn Feyenoord shirt aan
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Situatieschets:
Ik lag godzijdank al onder de dekens halfnaakt, Ez stapte net bed in komt daar een mono de slaapkamer ingerend met in zijn hand 2 condooms.
Hups wat denk je ervan? Jij, ik en een DP'tje_!
Oh jij verschrikkelijk rotjonk!quote:
Neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Smeg, heb ik wel eens gezegd dat jij de beste mod op fok bent ?
Je gebruikt toch geen harddrugs hé?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:49 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama aan de telefoon. "Hallo, blablabla, ja maar ik ben uw contactpersoon als het gaat over naalden en spuiten."
Ik moest giechelen.
He.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Smeg, heb ik wel eens gezegd dat jij de beste mod op fok bent ?
Dat deed Ezquote:
Ik en Myr zijn één. Dus dat maakt haar ook de beste.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij deze. Beste mod die ik ooit meegemaakt heb hier op Fok.
Nee. Hoewel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je gebruikt toch geen harddrugs hé?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik en Myr zijn één. Dus dat maakt haar ook de beste.
Ik krijg van de zomer wel een mod over de vloer maar vriendjes is waarschijnlijk wat teveel gezegd.quote:
Dat is toch wel NA je show hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt vanavond een druk mod avondje.... live topic Barcelona - Real Madrid
Barca, real is morgen toch pasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoewel wat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Hoewel.![]()
Mijn mama verkoopt naalden en meters en dingen aan ziekenhuizen.
Ja, begint pas om 20:45quote:
Nee Man Utd. is morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Barca, real is morgen toch pas?!?!?!
Ik moet voetballen vanavond, ik ging er vanuit dat vandaag Manchester - Schalke is!!
Helaas. Vanavond Barca Realquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik moet voetballen vanavond, ik ging er vanuit dat vandaag Manchester - Schalke is!!
Nee vanavondquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens nog een modje nodig bij VBLquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Godverdommequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, begint pas om 20:45
[..]
Nee Man Utd. is morgen
Niet direct volgens mij maar je kan altijd een poging wagen door naar forum@fok.nl te mailen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens nog een modje nodig bij VBL?
Soft is drank, koffie, peuken, wietquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soft is drank, koffie, peuken, wiet
Hard is een lul, coke, speed, xtc, heroine enz
Oh.quote:
Die begint alle notes die hij uitdeelt met: Hey pitje,....quote:
Eindelijk een echte manquote:
Ik vind mod van KEL wel wat voor monoquote:
Hmm hoe werken dat soort dingen ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet direct volgens mij maar je kan altijd een poging wagen door naar forum@fok.nl te mailen.
Truste me, maakt niet uitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm hoe werken dat soort dingen ?
Ik heb al wel iets van 75 notes namelijk, of zal dat niet veel uitmaken ?
Ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind mod van KEL wel wat voor mono
Ik weet zeker dat ik heel flexibel zou zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die begint alle notes die hij uitdeelt met: Hey pitje,....
Neuh. De grootste baggeraars zijn mod geworden of zelfs FA (Biogardequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm hoe werken dat soort dingen ?
Ik heb al wel iets van 75 notes namelijk, of zal dat niet veel uitmaken ?
Mijn hart, wat doe jequote:
Wanneer ga ik een lieve note krijgen van jou? Of moet ik dan ook al eerst tietenpics sturenquote:
quote:
You know the drillquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer ga ik een lieve note krijgen van jou? Of moet ik dan ook al eerst tietenpics sturen
whut. Vroegah. Was ik ook zo hoor.quote:
Wint met wat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
whut. Vroegah. Was ik ook zo hoor.Waarschijnlijk waren mensen net zo verbaasd toen ik mod werd, als toen jij mod werd. Nouja, jij wint wel.
Ik wacht wel tot ik abo heb, dan kan ik hem ook meteen lezenquote:
ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie draait deze Shake ya tailfeathah![]()
?
Met baggeren. Of op z'n minst, jouw reputatie was groter dan de mijne. Ik stond vooral bekend als een aandachtshoer. Natuurlijk, stiekem fapte ik altijd al op je. Tot je bij ONZ kwam helpen. Toen was ik eventjes bang.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wint met wat?Baggeren? Vond je mij ook al zo'n geyle baas toen ik nog geen mod was dan?
Vergeet zijn epische billetjes nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:00 schreef Monopoly het volgende:
Myraela, wil jij nog een goed woordje voor mij doen achter de schermen ?
Een topic: Monopoly moet mod worden, goede user, gezellig en sfeermaker. Recht toe recht aan no nonsense!
Volgens mij heb ik je naam al eens genoemd toen het over mods ging. Weet alleen niet meer of ik positief of negatief was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:00 schreef Monopoly het volgende:
Myraela, wil jij nog een goed woordje voor mij doen achter de schermen ?
Een topic: Monopoly moet mod worden, goede user, gezellig en sfeermaker. Recht toe recht aan no nonsense!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo'n achterlijke travestiet hebben we hier op het werk lopen heh.
Ze stinkt en komt steeds met haar/zijn bullshit verhalen bij me staan, serieus tyft op mislukt pitje dat je d'r bent !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met baggeren. Of op z'n minst, jouw reputatie was groter dan de mijne. Ik stond vooral bekend als een aandachtshoer. Natuurlijk, stiekem fapte ik altijd al op je. Tot je bij ONZ kwam helpen. Toen was ik eventjes bang.![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je naam al eens genoemd toen het over mods ging. Weet alleen niet meer of ik positief of negatief was.
Hebben we die niet allemaal hier?quote:
Neu.quote:
True.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
'Vroeger' had ik nog een goede reputatie op de FOK!s, toen was ik nog een echte klaagbaas.
Ik heb nooit een goede rep gehad.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
'Vroeger' had ik nog een goede reputatie op de FOK!s, toen was ik nog een echte klaagbaas.
epic boobs are epicquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nooit een goede rep gehad.
Eerst dacht iedereen dat ik een kloon van Het_hupt was![]()
Volgens mij zijn mn tieten bekender dan ik_!
QFTquote:
En zo epic en bijzonder vind ik ze dus echt nietquote:
Geen idee wat mijn reputatie is, is ook niet echt boeiend.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nooit een goede rep gehad.
Eerst dacht iedereen dat ik een kloon van Het_hupt was![]()
Volgens mij zijn mn tieten bekender dan ik_!
Ze zijn groot toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zo epic en bijzonder vind ik ze dus echt niet
'k heb misschien wat gemist hoor, maar wat heb je destijds gedaan met de boobies dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zo epic en bijzonder vind ik ze dus echt niet
Stomme kakkerlakquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee wat mijn reputatie is, is ook niet echt boeiend.
Kon je me toen alquote:
ga niet praten, moet nog een keer zo'n grafding aanschaffen, ludacris en t-pain komen in de loop van de 2 uurtjesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stomme kakkerlak![]()
Dre ga je ook praten? Heb je ook Ludacris? T-Pain? The Coup? UGK? Bun B?
Die reputatie heb ik bij jou, maar vast niet op heel fokquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stomme kakkerlak![]()
Dre ga je ook praten? Heb je ook Ludacris? T-Pain? The Coup? UGK? Bun B?
Ze zeggen hetquote:
Je plaatst 1 foto in US en meteen het hek van de damquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:06 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k heb misschien wat gemist hoor, maar wat heb je destijds gedaan met de boobies dan?
hihi kakkerlakquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die reputatie heb ik bij jou, maar vast niet op heel fok
En de rest?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ga niet praten, moet nog een keer zo'n grafding aanschaffen, ludacris en t-pain komen in de loop van de 2 uurtjes
Hihiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die reputatie heb ik bij jou, maar vast niet op heel fok
quote:
'k heb wel wat van kurupt, ff zoeken hoor, rest nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de rest?
Heb je Kurupt - C-walk? The Coup - Laugh, love, fuck?
Ja, ik kende je topics. Jewaits. En eens over KLB.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kon je me toen al?
Nu met een een ONZ-mongool![]()
Maar KLB is niet zo leuk meer sinds 1 jaar terug
2007 met huppelmutsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Outpost76 het volgende:
Mensen die over een rep praten terwijl ze pas sinds 2009 lid zijn van fok!![]()
![]()
.
.
Bel mij dan ffquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Rensjebree het volgende:
Niet praten! Tsssskk
Ik ga wel even praten!
Dit is mijn 5e ofzoquote:
Okay volgende rijtjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k heb wel wat van kurupt, ff zoeken hoor, rest niet
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2007 met huppelmuts![]()
2003 met mn vorige account
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:11 schreef smegmanus het volgende:
Godver, kan ik volgende week een rondleiding gaan geven aan een berg studenten
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay volgende rijtje![]()
Paul Wall? Chamillionaire? K-rino? Pimp C? Too Short?
enigequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
Dit is mijn eerste account.Maar niet mijn enigste.
Zal ik mijn rapcollectie even met je delenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:12 schreef andreas612 het volgende:
[..]
chamillionaire komt er ook aan, en too short ook, rest niet
Omdat ze wat willen leren denk ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo?
Waar?
Leuke studentes uitwonen
Doe maar niet uitwonen dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Omdat ze wat willen leren denk ik
In een datacenter ook nog.
Het zijn kerels, IT jwz.
quote:
Dat begrijp ik dus niet he. Ik vind stats juist wel leuk. Ok allround op Fok stel ik niks voor maar daar zat ik ook niet voor op Fok.quote:
Ik wil ook een rondleiding in een datacenter!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Omdat ze wat willen leren denk ik
In een datacenter ook nog.
Het zijn kerels, IT jwz.
Ik wil wel een keer in je playlist spieken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik mijn rapcollectie even met je delen
hehequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik mijn rapcollectie even met je delen
Die intentie had ik al nietquote:
Mn playlist is leeg jewaitsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer in je playlist spieken.
Geloof me, er is geen snars aanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook een rondleiding in een datacenter!!
Misschien dat ik dan de foto's die Ez me soms stuurt eindelijk ga snappen
'k heb niet eens 160gb aan muziekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn playlist is leeg jewaits![]()
Heb maar iets van 160 gig aan hiphop op mn schijf staan
Ik hoor hetquote:
Dan moet je als je komt (hihi komt) je harde schijf meebrengen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn playlist is leeg jewaits![]()
Heb maar iets van 160 gig aan hiphop op mn schijf staan
Welke stats?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dat begrijp ik dus niet he. Ik vind stats juist wel leuk. Ok allround op Fok stel ik niks voor maar daar zat ik ook niet voor op Fok.
Drugshandel mislukt, meisje wil geld van mij #2quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik kende je topics. Jewaits. En eens over KLB.
Neuh... Ik woon tegen Berkel aan en dat grenst tegenwoordig aan Rotterdam. Ligt er dus maar helemaal aan waar in Rotterdam je bedoeld.quote:
Ja dat kan ik al zien aan de foto'squote:
Ik ben helemaal geen hiphopper. Heb 160 gig aan hiphop en dan iets van 20 gig "andere" muziek.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Drugshandel mislukt, meisje wil geld van mij #2
Als je een topic als deze 1.5 jaar terug in KLB had heh![]()
Toen mocht er nog gehunt worden etc.
Gehunt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Drugshandel mislukt, meisje wil geld van mij #2
Als je een topic als deze 1.5 jaar terug in KLB had heh![]()
Toen mocht er nog gehunt worden etc.
2002 baas!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is mijn eerste en enige account! BAM!
Nee dat doe ik niet meerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je als je komt (hihi komt) je harde schijf meebrengen.
Oh. Daar maak ik me nooit zoveel zorgen over. Ik huppel afentoe een reeks binnen en zit vooral gewoon overal en nergens. Zal nergens in de stats staan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die van Piles. http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=8
Charlois woont Myra, op zuid dus..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh... Ik woon tegen Berkel aan en dat grenst tegenwoordig aan Rotterdam. Ligt er dus maar helemaal aan waar in Rotterdam je bedoeld.
Ja ok, dat welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het in ons datacenter altijd prima vertoeven in de zomer als het 28+ graden is!
Voor hattrick ben ik op Fok gekomen. Ik wist de 1e 2 jaar niet eens dat er nog meer was dan all1 games ed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Daar maak ik me nooit zoveel zorgen over. Ik huppel afentoe een reeks binnen en zit vooral gewoon overal en nergens. Zal nergens in de stats staan.
Oh zoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hyves pagina's / telefoonnummers / e-mail adressen / woon adressen, etc
Ik ook, eng hoog ookquote:
Das niet bepaald om de hoek idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Charlois woont Myra, op zuid dus..
Ikzelf woon in West, paar honderd meter van de Euromast af..
Dat is waarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja ok, dat welMaar ik zit dan liever op een terras
Ik zie nu pas hoe weinig posts jij hebt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef smegmanus het volgende:
Ik doe nooit zoveel SC dus ik zal wel nooit in de top500 komen
Maakt dat mij ondergeschikt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie nu pas hoe weinig posts jij hebt.
zet hem dan in 1 keer overquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet meer![]()
Laatste keer dat ik mn schijf meenam ergens heen lag dat ding 2 weken in Purmerend
QFT.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |