quote:Op maandag 2 mei 2011 22:34 schreef handboek het volgende:
Beste fokkers, Ineens na 2 jaar begint er een meisje tegen mij te praten. Nu denken jullie vast Oeeeee... so what? Nu is het zo dat het meisje in kwestie geld wil zien van TS.. En waarom? Nou dat zal ik jullie eens vertellen. Dit meisje heeft namelijk een vriend, TS was 2 jaar terug op een feest bij deze beste man. TS ging toen samen met een meisje op een tuinstoel liggen en hiervan brak een poot af. Wat bleek, de stoel was rot. Al met al, TS had aan het begin van de avond 'entree' geld betaald dus dat was tegelijkertijd een verzekeringspolis.
Nu komt dit vriendinnetje ineens aanzetten met dat ze 250 euro wil voor die stoel na 2 jaar want anders gaat ze naar de politie omdat TS haar blijkbaar heeft aangerand.
TS is een bad-boy die blijkbaar slecht staat bij drugsdealertjes van 16 jaar.
Msn gesprek:bewijs van het gesprekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste meuk:quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2011 00:37:23 ]
vorige TS handboek maakt brakka tuinstoel kapot van mickquote:
Schitterend.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:29 schreef KirovAir het volgende:
[..]
vorige TS handboek maakt brakka tuinstoel kapot van mick
handboek's chick gaat met mick
na twee jaar is het geld van chick op en moet ze sprokkelen
chick gaat bitchen op handboek dat de brakka stoel veel waard is.
EN ZO DIT TOPIC IN 4 ZINNEN SAMENGEVAT.
WTF heb jij het over? Is dat weer zo een nietszeggende nieuwe en superhandige kutfeature van danny of wat????quote:
Neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:40 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF heb jij het over? Is dat weer zo een nietszeggende nieuwe en superhandige kutfeature van danny of wat????![]()
gelukkig zie ik hem niet, komt denk ik door mijn adblocker![]()
Op Hyvesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:40 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF heb jij het over? Is dat weer zo een nietszeggende nieuwe en superhandige kutfeature van danny of wat????![]()
gelukkig zie ik hem niet, komt denk ik door mijn adblocker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |