Duur is het zeker, ik moet het helaasch allemaal zelf betalen. (Ok, exclusief les nr 1, dat was een verjaarscadeautje) Wel iets minder, ik betaal ¤40 per les.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef WG1122 het volgende:
Morgen rijles nummer 6. Ik vind het wel erg traag gaan met maar een les per week.
Klagen mag ik echter niet. Mijn moeder betaald godzijdank veel lessen en een les kost maar liefst 46 euro! Vind ik trouwens een behoorlijke smak geld. Betalen jullie ook zoveel?
Ah, ik ook. Lijkt me maar niks om 't zelf te betalen, bah. Heb dinsdag weer een rijles, hopelijk mag ik dan wat meer dingen uitproberen (bijzondere verrichtingen of zo)quote:Op maandag 16 mei 2011 00:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Duur is het zeker, ik moet het helaasch allemaal zelf betalen. (Ok, exclusief les nr 1, dat was een verjaarscadeautje) Wel iets minder, ik betaal ¤40 per les.
als je niet slaagt kan je gewoon niet rijden.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:27 schreef Janeiros het volgende:
Vanmiddag herexamen. Mag hopen dat ik nu niet door het corrupte CBR genaaid wordt in de laatste straat..
Dan moet jij je maar eens verdiepen in het CBR. Draait allemaal om geluk met je examinator. En bij hun draait het alleen maar om geld...quote:Op maandag 16 mei 2011 10:02 schreef fespo het volgende:
[..]
als je niet slaagt kan je gewoon niet rijden.
Gefeliciteerrdquote:Op maandag 16 mei 2011 17:02 schreef Janeiros het volgende:
Rijbewijs binnen :-) Tijd voor een feestje!
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:02 schreef Janeiros het volgende:
Rijbewijs binnen :-) Tijd voor een feestje!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:43 schreef Yaku het volgende:
GESLAAGD! 1e keer. Kan nu Rotterdam onveilig maken.
Dat te hard door bochten heen zou er toch wel een beetje uit moeten zo langzamerhandquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:26 schreef LUFC het volgende:
Vandaag weer rijles om 18.00 anderhalf uurtje en morgen 2 uur lang dan ook de snelweg op. Alweer op 45 lessen en moet nu gaan betalen. Rijden gaat wel beter, maar aantal dingen gaan nog steeds niet goed. Voor oranje proberen te stoppen ipv doorrijden en te hard door bochten heen.
Wel volgende week alvast bijzondere verrichtingen en zo doen.
Ze kunnen inprincipe de dag na het examen meteen een nieuw examen plannen. Dit zal dan een examen zijn van 2/3/4 weken later. Bij mij zei die ook 2 weken maar werd het uiteindelijk een maand..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:40 schreef 91Vos het volgende:
Wat ik altijd doe tijdens het lessen is als ik op een bocht af kom is de koppeling indrukken en remmen totdat ik 40km/u rij, dan laat ik de koppeling komen waardoor hij dat laatste stukje zelf afremt op de motor en tegelijk in de 2 is. Zal wel obvious informatie zijn maar zo hou ik het in mn hoofd.
EDIT; Weet trouwens nou niemand hoe snel je na het zakken van je praktijk een nieuw examen kan aanvragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |