Ja, vooral omdat Klaus ook lekker betrouwbaar is :Squote:Op maandag 9 mei 2011 08:37 schreef Koningin het volgende:
Ja volgens mij is het ook gewoon gelukt.
Vond wel raar van Elijah dat je ongeveer 500 jaar bezig bent met het vermoorden van je broer, dat je dan na 1 belofte alles intrekt.
oh!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:57 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
tsk tsk niet goed opgelet![]()
Ze hadden een spreuk gevonden in dat ene dagboek van Emily Bennet over een baby waarvan de moeder wilde dat die zou blijven leven (was ziek ofzo) dus hadden ze de levenskracht van de moeder verbonden met de baby. Dus toen baby doodging werd die weer levend door de levenskracht van de mama. Die spreuk hebben ze ook toegepast op John en Elena.
So far so good natuurlijk. Ware het niet dat die moeder daarna dus doodging omdat die levenskracht naar die baby ging (Jeremy leest tenminste wel even verder). John wist dit ook al en dus toen Elena weer tot leven kwam....bye bye John.
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:10 schreef Ticootje het volgende:
Die weerwolfkant was toch door een spreuk slapend? Dus hij kan nu wel turnen.
Ik dacht dat hij wel kon veranderen, maar dat dat alleen met volle maan was en dat hij nu altijd kan veranderen.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:10 schreef Ticootje het volgende:
Die weerwolfkant was toch door een spreuk slapend? Dus hij kan nu wel turnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee toch... Hij was slapend die kant en kon er niets mee.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:07 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wel kon veranderen, maar dat dat alleen met volle maan was en dat hij nu altijd kan veranderen.
Ja dat dacht ik ook. En is hij nu een wompier hihihi. Offfeeh vampolf? Of weervamp?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:14 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee toch... Hij was slapend die kant en kon er niets mee.
iemand aub??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:12 schreef casper019 het volgende:
ik heb een tijdje the vampire diaries niet gevolgd en wil nu weer gaan kijken (lekker veel episodes achter elkaar!!)
alleen ben ik een beetje de draad kwijt wat er allemaal al gebeurd is waardoor ik nu met allemaal vragen zit
zou iemand mij aub willen helpen mn geheugen op te frissen?
- wie is elijah en wat wil hij nou precies?
- wie en wat wil clauss?
Gewoon verder kijken.quote:
idd gewoon lekker kijken, je komt er vanzelf achter en hebt nog tig leuke afleveringen voor de boeg zo te lezenquote:
Als je zo ongeduldig gaat lopen doen heb ik al geen zin meer om te antwoorden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet wachten!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Esje-lief op 13-05-2011 12:30:08 ]Be brave. Be kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben heel benieuwd of we Klaus zijn familie volgend seizoen gaan zien en hoe het nu verder gaat met Stefan.
Damon
Elena
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk begint het nieuwe seizoen op 8 of 15 september; duurt nog zo lang, maar ik ben wel blij dat ik vier maanden lang niet om 4 uur hoef op te staan op een vrijdag
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga denk ik de zomer gebruiken om de boeken eens verder te lezen.. Toen was het niet boeiend genoeg.. misschien nu weer wel ok..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be brave. Be kind.
Ja dat mes! Dat zit er nog in! Dus als Damon en Elena straks opzoek gaan naar hun, (want dat gaan ze) dan kunnen ze vast alle messen uit de familie trekken en dan met zn allen jacht maken op Klaus!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:48 schreef Koningin het volgende:
Oeh spannend!
Ik had wel verwacht dat Klaus loog tegen Elijah, maar hoe makkelijk hij hem doodde niet. Hij kan trouwens nog levend worden als het mes uit hem gaat?? De rest van de familie kan ook nog interessant worden...zijn zij ook allemaal vampier geweest?
Is de rest van de familie niet gewoon mens?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja dat mes! Dat zit er nog in! Dus als Damon en Elena straks opzoek gaan naar hun, (want dat gaan ze) dan kunnen ze vast alle messen uit de familie trekken en dan met zn allen jacht maken op Klaus!![]()
Komt door de rol die hij speelt, als hij vanaf season 1 de rol van bv stefan had gehad, had je hem waarschijnlijk wel gemogen =pquote:
Nee, de Originals (dus de eerste vampieren) zijn alle gezinsleden van het gezin waar Klaus en Elijah deel van uitmaakten. Elijah vertelde Elena dat ze met 7 kinderen waren; plus de ouders maakt dit dus 9 Originals totaal, waarvan Klaus er nu 8 ergens "opgeslagen" heeft liggen. Hoe en door wie het hele gezin in vampieren is veranderd is nog niet verteld.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is de rest van de familie niet gewoon mens?
Nee, maar zijn 'weer levend maken' zou met consequenties komen. Nou Tadaa! "I see dead people"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:44 schreef EilandjeOnline het volgende:
jeremy een vampier ? volgens mij is hij nog gewoon mens
Ben erg benieuwd naar het verhaal wat daar achter zitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:54 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Nee, de Originals (dus de eerste vampieren) zijn alle gezinsleden van het gezin waar Klaus en Elijah deel van uitmaakten. Elijah vertelde Elena dat ze met 7 kinderen waren; plus de ouders maakt dit dus 9 Originals totaal, waarvan Klaus er nu 8 ergens "opgeslagen" heeft liggen. Hoe en door wie het hele gezin in vampieren is veranderd is nog niet verteld.
Ik ook!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar het verhaal wat daar achter zit
Iemand enig idee wanneer ze weer beginnen?
Whoah! Zolang? He shit. Ik moet echt dat True Blood downloaden. Ik heb al mn series al uitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:18 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Ik ook!
Opnames beginnen weer in juli, uitzendingen op 8 of 15 september.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:42 schreef Ang3l het volgende:
En ik na 10 min maar denken "He? Wat... huh?"... heb ik goddomme afl 21 nog niet gezien
Dat is er toch wel eentje die je gezien moet hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:42 schreef Ang3l het volgende:
En ik na 10 min maar denken "He? Wat... huh?"... heb ik goddomme afl 21 nog niet gezien
LOL! Inderdaad! Plotholequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
1 ding: who the hell heeft Katherina uitgenodigd in Elenas/Stefans/Damons huis? Kat zat toch bij Klaus toen Elena het huis kreeg? Toch? Of heb ik weer niet goed op zitten letten?
Haha ja, klopt niet inderdaad. Hoewel ze daar vast iets op bedenken als 'De dwang van een weerpier overruled huisregels'.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
1 ding: who the hell heeft Katherina uitgenodigd in Elenas/Stefans/Damons huis? Kat zat toch bij Klaus toen Elena het huis kreeg? Toch? Of heb ik weer niet goed op zitten letten?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik las op internet dat het kwam omdat Elena vorige week ff dood was tijdens de sacrifice.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:47 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha ja, klopt niet inderdaad. Hoewel ze daar vast iets op bedenken als 'De dwang van een weerpier overruled huisregels'.
Ja dat dacht ik dus ook. Technisch gezien is ze dood dus tis weer open housequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:43 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ik las op internet dat het kwam omdat Elena vorige week ff dood was tijdens de sacrifice.
Haha, ik moest ook lachen hoor. Gone with the wind, really?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:22 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nog niemand die ook maar iets over de dorpsactiviteit van deze week heeft gecommentMoest zo lachen dat ze toch nog iets hebben gevonden om het dorp bezig te houden
Ook leuk: ach ja ben gisteren gesacrifed, onze tante/voogd is dood, mn echte vader is dood dus laten we picknicken!
![]()
Ze had daarna toch pas dat huis gekregen ofnie?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:25 schreef Beach het volgende:
Ik kreeg ook wat traantjes bij Damon en Elenazo zielig maar o zo mooi.
En Katherina was al eerder uitgenodigd in het huis (toen ze gingen plotten om Eijah te vermoorden), dus vandaar dat ze nu ook gewoon naar binnen kon.
dat was in de tijd dat damon en stephan eigenaren warenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:25 schreef Beach het volgende:
En Katherina was al eerder uitgenodigd in het huis (toen ze gingen plotten om Eijah te vermoorden), dus vandaar dat ze nu ook gewoon naar binnen kon.
ojaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dat was in de tijd dat damon en stephan eigenaren waren
nepfanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:10 schreef Beach het volgende:
[..]
nepfan
Alles beetje opsparen en dan pas kijken.Maar ik zag wel de finale samen met jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu weet ik niet meer wat te kijken in de tussentijd.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
Denk dat ze dat pas besluiten nadat ze zien hoe seizoen 3 gaat?quote:
Een derde komt sowieso.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:17 schreef casper019 het volgende:
omggg net episode 18&19 gekeken
wat een leipe serie
morgen de laatste 3
is er al bekent of er nog een seizoen komt??
Nah, van VD heb ik nu wel weer gezien, tijd voor true bloodquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:54 schreef pberends het volgende:
Worden jullie die vampierenonzin nou nooit moe? Alleen al dat gayplaatje uit de OP.
Gaat het over vampieren dan? Ik kijk alleen naar de fijne mannenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:54 schreef pberends het volgende:
Worden jullie die vampierenonzin nou nooit moe? Alleen al dat gayplaatje uit de OP.
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:35 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Gaat het over vampieren dan? Ik kijk alleen naar de fijne mannen
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:08 schreef Koningin het volgende:
Ik zag dit op de hyves pagina, moest er wel om lachen:
[ afbeelding ]
Ik vond het eigenlijk meer een kusje...quote:Op maandag 16 mei 2011 15:35 schreef Ticootje het volgende:
Ik was helemaal aan het juigen bij de kus!!!! JEEEEEE
ja joh, ze konden elkaar moeilijk vol op de mond pakkenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:47 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk meer een kusje...
team Stefan
off-topic Nikita renewed is wel tofquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef planethugo het volgende:
er komt een nieuwe serie aan van dezelfde schrijfster als The Vampire Diaries boeken. Dit keer over een heks.
Nikita & One Three Hill keren terug, 'Vampire Diaries'-schrijfster krijgt serie
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
ja joh, ze konden elkaar moeilijk vol op de mond pakken
Hij lag daar dood te gaan en zei is met 'die ander'
Ik vond het een geweldige voorzichtige liefdeskus![]()
Team Damon![]()
K hadnu graag een Like button gehad.
Sowieso +1
Team Damon!!
Ik denk bij zulk zweet altijd maar dat ze hem flink nat hebben gemaakt met een plantenspuit, wordt het gelijk een stuk aangenamer vanquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:44 schreef Ticootje het volgende:
Team damon!!!
Vooral zo van ik vind je leuk zoals je nu bent.. <3
Maar dan nog, hij lag wel lief dood te gaan.. Dat zweet was alleen wel wat smerig.
Mss dat Bonnie dan daar leuk heksje kan spelenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef planethugo het volgende:
er komt een nieuwe serie aan van dezelfde schrijfster als The Vampire Diaries boeken. Dit keer over een heks.
Nikita & One Three Hill keren terug, 'Vampire Diaries'-schrijfster krijgt serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |