Je gebruikt een opvallende vorm van redenatie, door mensen die het woord 'twitchen' niet kennen wordt het ook wel ad-hominemredenering genoemd. Kennelijk denk je dat mijn 'postst' meer of minder waard zijn door mijn -vermeende- gedrag op straat?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:14 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Gaaaast, als je een hekel hebt aan Turken in het algemeen zonder daadwerkelijk verdedigbare reden, ga dan niet op een forum beweren dat je op het scherpst van de snede aan het discussiëren bentJe bent minimaal zo erg als die paar Turken hier met je 'jamaar MIJN belediging was een grapje, en kijk een hoe raar ze reageren terwijl ik ze alleen in verband breng met het mishandelen van vrouwen en het plegen van genocide!!1'.
Daarnaast kan iedereen die wel eens buiten komt aanvoelen dat jij ECHT zo'n gozer bent die gaat twitchen als hij Turken op straat ziet. Je bent waarschijnlijk ook daadwerkelijk een beetje bang voor ze, en probeert nu door overdreven standpunten in te nemen die angst voor jezelf te rechtvaardigen.
Je bent hier wel erg generaliserend, jammer. Het zijn precies dergelijke opvattingen (over "Turken" als een herkenbaar geheel) die hebben geleid tot oerdomme radicale opvattingen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:16 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Wat jij doet als je Turken ziet, ben je dom ofzo?
Nee, het is iets wat ik daarnaast observeer. Vandaar dat het woord DAARNAAST vooraf gaat aan de zin waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:21 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Je gebruikt een opvallende vorm van redenatie, door mensen die het woord 'twitchen' niet kennen wordt het ook wel ad-hominemredenering genoemd. Kennelijk denk je dat mijn 'postst' meer of minder waard zijn door mijn -vermeende- gedrag op straat?
Aha, dus het ligt niet aan het in verband brengen met genocide, maar aan de reflexmatige reactie als je ze in verband brengt met genocide? Dus in principe worden ze TOCH in verband met genocide gebracht?quote:Overigens heb ik mijzelf niet kunnen betrappen op overdreven standpunten (tenzij het overduidelijk was dat ik de anti-these aannaam om de synthese te bewerkstelligen, kortom twee radicalen zorgen voor een middenweg), ik heb je al drie keer proberen uit te leggen dat het in verband brengen met genocide niet om de genocide ging, maar om de reflexmatige reactie daarop.
Geen idee of je westers, niet westers, autochtoon of allochtoon bent, maar het is wel duidelijk dat ergens in je geest de ratio verloren is gegaan ten gunste van een ongefundeerde (dat vind je zelf niet nee, dat hoef je niet nog een keer te benadrukken) afkeer, mogelijk zelfs angst jegens een groep mensen..quote:Op andere plekken (ook op fok!) heb ik juist kritiek geleverd op de wijze waarop cultuur in verband wordt gebracht met specifieke gedragingen, ben ik dan opeens ook een niet-westerse allochtoon die niet twitcht?
Oerdom ja, inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:24 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Je bent hier wel erg generaliserend, jammer. Het zijn precies dergelijke opvattingen (over "Turken" als een herkenbaar geheel) die hebben geleid tot oerdomme radicale opvattingen.
Ga vooral nog persoonlijker worden, dat zet je argumentatie echt kracht bij.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb mijn punt wel voldoende uitgelegd, en het zou anders toch vooral een welles-nietes-spelletje worden.
Maargoed, in tegenstelling tot squatt3r waar nog wel normaal mee te discussiëren valt, ben jij zo te zien echt een schreeuwende mongool die beter op eerdergenoemde sites terecht kan.
Gelukkig heb jij al een flinke inhoudelijke inbreng hier. Daarbij ben jij degene die het tot een persoonlijke discussie maakte door te beginnen over dat ik een moraalridder was. Stakkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga vooral nog persoonlijker worden, dat zet je argumentatie echt kracht bij.
"Ja maar hunnie..."quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij al een flinke inhoudelijke inbreng hier. Daarbij ben jij degene die het tot een persoonlijke discussie maakte door te beginnen over dat ik een moraalridder was. Stakker.
Nee, helemaal niet. Jij noemt mij een moraalridder, ik verdedig mij, jij beschuldigt mij dat ik er een persoonlijke discussie van maakquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Ja maar hunnie..."
Classy, real classy gast.
Je verdedigt jezelf door woorden als 'schreeuwende mongool', 'stakker' en 'faler' te gebruiken, dat is je argumentatie? Again, real classy.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Jij noemt mij een moraalridder, ik verdedig mij, jij beschuldigt mij dat ik er een persoonlijke discussie van maak. Faler.
Ah, ik was even vergeten dat je empirisch onderzoek hebt gedaan door mijn gedrag op straat te observeren. En ik begrijp dat je ook een gevoelsargument inbrengt:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Nee, het is iets wat ik daarnaast observeer. Vandaar dat het woord DAARNAAST vooraf gaat aan de zin waar je het over hebt.
Je geweldige argument is dat je hoofdletters gebruikt en 'dat iedereen het aan kan voelen'?! Wederom, dergelijke redeneringen hebben geleid tot oerdomme opvattingen waar jij je juist tegen verzet. Ik nodig je uit om je argument te onderbouwen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:14 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Daarnaast kan iedereen die wel eens buiten komt aanvoelen dat jij ECHT zo'n gozer bent die gaat twitchen als hij Turken op straat ziet. Je bent waarschijnlijk ook daadwerkelijk een beetje bang voor ze, en probeert nu door overdreven standpunten in te nemen die angst voor jezelf te rechtvaardigen.
Dat is waar, maar het gaat niet om of het wel of niet heeft plaatsgevonden, maar op de intuïtieve reactie waar ik eerder uitgebreid op in ben gegaan. Hoewel, toegegeven, ik dat punt niet zo helder heb gemaakt, waarvoor mijn oprechte excuses.quote:Aha, dus het ligt niet aan het in verband brengen met genocide, maar aan de reflexmatige reactie als je ze in verband brengt met genocide? Dus in principe worden ze TOCH in verband met genocide gebracht?
Hier is je argument 'het is wel duidelijk', ook dat is geen geldig argument. Los van mijn fipo heb ik mijn reacties onderbouwd, die fundering/onderbouwing is in deze reactie van jou totaal afwezig, behalve dan dat 'het wel duidelijk is' en 'iedereen het wel aanvoelt'.quote:Geen idee of je westers, niet westers, autochtoon of allochtoon bent, maar het is wel duidelijk dat ergens in je geest de ratio verloren is gegaan ten gunste van een ongefundeerde (dat vind je zelf niet nee, dat hoef je niet nog een keer te benadrukken) afkeer, mogelijk zelfs angst jegens een groep mensen..
14.gifquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef squatt3r het volgende:
Heel goed topic. Bij Turkse mannen vind ik het zo'n apart zenuwtrekje dat ze hun vrouw slaan en stelen. Ik denk dat dat voorkomt uit diepgeworteld wantrouwen.
Dat is niet mijn argumentatie, daar lees je dan overheen. Maar aangezien je alleen nog maar over de vorm begint en niet over de inhoud, weet ik dat jij weet dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je verdedigt jezelf door woorden als 'schreeuwende mongool', 'stakker' en 'faler' te gebruiken, dat is je argumentatie? Again, real classy.
Ja, natuurlijk, dat klinkt volkomen logisch wat je nu allemaal bazeltquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat is niet mijn argumentatie, daar lees je dan overheen. Maar aangezien je alleen nog maar over de vorm begint en niet over de inhoud, weet ik dat jij weet dat ik gelijk heb.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef squatt3r het volgende:
Heel goed topic. Bij Turkse mannen vind ik het zo'n apart zenuwtrekje dat ze hun vrouw slaan en stelen. Ik denk dat dat voorkomt uit diepgeworteld wantrouwen.
En TS hoor je niet meerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:32 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is het fout gegaan, arme byzantijnen.![]()
Ik kan er ook niks aan doen als jij dat niet kan volgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, dat klinkt volkomen logisch wat je nu allemaal bazeltjij weet dat ik weet dat jij weet... wtf?
![]()
Dat is een 7 jaar oude foto iddquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heb wel een foto van amenth gezien, een 15 jarig turkje of zo? Ziet niet echt in wat hij iemand kan maken.
Ben weer terugquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:29 schreef Snever het volgende:
[..]
En TS hoor je niet meer
Hoop dat die nu voorgoed opgerot is. Die aap
Tuurlijk, het ligt altijd aan een ander en nooit aan de Moraalridder. Nog meer poep uit je toetsenbord die je wilt opserveren ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen als jij dat niet kan volgen.
Die zin klopt anders gewoon hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk, het ligt altijd aan een ander en nooit aan de Moraalridder. Nog meer poep uit je toetsenbord die je wilt opserveren ?
Zolang je er zelf maar in gelooftquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die zin klopt anders gewoon hoor.
Delen vriendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heb wel een foto van amenth gezien, een 15 jarig turkje of zo? Ziet niet echt in wat hij iemand kan maken.
valt me dan weer mee van jequote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:38 schreef squatt3r het volgende:
Welkom terug Amenth, spijtig van die ongetwijfeld onterechte ben, maar er is sprake van discriminatie op het forum. Ik sluit graag vrede met iedere broeder.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef squatt3r het volgende:
Wanneer rot je voorgoed op?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:22 schreef amenth het volgende:
Sorry voor de laatste reactie, ik was even gebent
Ben weer terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |