quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef squatt3r het volgende:
Heel goed topic. Bij Turkse mannen vind ik het zo'n apart zenuwtrekje dat ze hun vrouw slaan en stelen. Ik denk dat dat voorkomt uit diepgeworteld wantrouwen.
Sorry. Hoewel ik ook een backfire-aandeel heb geleverd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:54 schreef Verbodsbord het volgende:
Toch jammer dat zo'n potentieel mooi backfire topic verpest word door een serieuze discussie.
Ik zie gewoon het verband tussen een Nederlandse Turk en de vermeende genocide in Armenië niet.. Tevens is het mijns inziens niet vreemd om beledigd te zijn als men je in verband brengt met de eerder genoemde vermeende genocide. Zeker 100 jaar na datoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:47 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt niets van he, de genocide ging over een "zenuwtrekje", namelijk die van ontkenning (naar buiten) en snel beledigd zijn, dat heb ik eerder ook onderbouwd (het beledigd zijn).
Maar jij vindt kennelijk dat om gedrag van mensen te verklaren, je het enkel mag hebben over lokale factoren? Mwaha.
Deze gaat voor de awardsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef squatt3r het volgende:
Heel goed topic. Bij Turkse mannen vind ik het zo'n apart zenuwtrekje dat ze hun vrouw slaan en stelen. Ik denk dat dat voorkomt uit diepgeworteld wantrouwen.
Ik heb het nu al drie keer uitgelegd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:34 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik zie gewoon het verband tussen een Nederlandse Turk en de vermeende genocide in Armenië niet.. Tevens is het mijns inziens niet vreemd om beledigd te zijn als men je in verband brengt met de eerder genoemde vermeende genocide. Zeker 100 jaar na dato
zekers, zodra het cadeautje is uitgepaktquote:
Volgens mij kan je na deze opmerking dit topic wel sluiten. Beste conclusie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef squatt3r het volgende:
Hij zal regaeren door toe te lichten dat hij aan MMA doet (volledig onbekend waar, volgens mij is er geen sportschool in Rotterdam of omstreken waar MMA in de middag wordt beoefend) en dat hij een niet gestolen BMW rijdt. Dit alles in onfatsoenlijk Nederlands omdat hij op een boot zit en via zijn telefoon reageert en naar eigen zeggen binnenkort gedetineerd is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:28 schreef solyaris het volgende:
Ts zijn topic is een schande voor dit forum!!! Ik zal de eer van Fok! redden door mij te seksueel te wreken op zijn zusje.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:28 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Hij zal regaeren door toe te lichten dat hij aan MMA doet (volledig onbekend waar, volgens mij is er geen sportschool in Rotterdam of omstreken waar MMA in de middag wordt beoefend) en dat hij een niet gestolen BMW rijdt. Dit alles in onfatsoenlijk Nederlands omdat hij op een boot zit en via zijn telefoon reageert en naar eigen zeggen binnenkort gedetineerd is.
Ondertussen bezorgt hij op zijn fiets reclamefolders voor de belwinkel van zijn oom
jij bent ook een schandequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:28 schreef solyaris het volgende:
Ts zijn topic is een schande voor dit forum!!! Ik zal de eer van Fok! redden door mij te seksueel te wreken op zijn zusje.
Ik zal mijn eerwraak ook op jouw zusje toepassen om de eer van FOK! te redden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:33 schreef Freerunner038 het volgende:
[..]
[..]
jij bent ook een schande![]()
Ik ben Zwollesjappie btw
Heldquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef squatt3r het volgende:
amenth is goede vriend van mij, maar je moet niet fokken met hem wat je geeft krijg je terugquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:16 schreef squatt3r het volgende:
Voor de mensen die zich zorgen maken over TS, ik kreeg een PM van hem. Gelukkig wist hij direct alle vooroordelen te ontkrachten en laat hij zien dat Turkse jongens ook manieren hebben: de PM was enkel in hoofdletters, zat vol ziektes en ander gescheld en het regende spelfouten. Daarnaast bevatte het een sportieve uitnodiging om met zijn vechtkunsten kennis te maken.
Ik weet daarom niet zeker of ik zijn PM goed begrepen had, maar hij vertelde dat hij een ban had, anders had hij zeker van zich laten horen! Onbegrijpelijk dat zo'n beleefde jongen een ban krijgt. Ik heb hem vriendelijk geantwoord, bedankt voor zijn PM en uitgelegd dat in Nederland het niet zo beleefd wordt gevonden om allerlei scheldwoorden te gebruiken (en dan veronderstel ik even dat KK kiss kiss betekent).
Het is jammer dat ik PM's niet openbaar mag maken, want dit was echt een juweeltje.
Heb wel een foto van amenth gezien, een 15 jarig turkje of zo? Ziet niet echt in wat hij iemand kan maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:47 schreef Freerunner038 het volgende:
[..]
amenth is goede vriend van mij, maar je moet niet fokken met hem wat je geeft krijg je terug
Hij is 23 en meer meegemaakt dan je moederquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heb wel een foto van amenth gezien, een 15 jarig turkje of zo? Ziet niet echt in wat hij iemand kan maken.
Dat hij zich dagelijks door mannen laat uitwonen hoef ik niet te weten. En als hij daadwerkelijk 23 is dan moet hij echt eens hoognodig terug naar school.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:58 schreef Freerunner038 het volgende:
[..]
Hij is 23 en meer meegemaakt met dan je moeder
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat hij zich dagelijks door mannen laat uitwonen hoef ik niet te weten.
Is dat een gezegde uit Turkije? Ik vond "Als er iets is gebeurd, dan moet het tussen ons blijven. Wij mogen het wel weten. Maar niet de hele wereld.'' toch beter passen. Of: "Je moet niet met hem fok!ken, want anders komen zijn andere 15-jarige laagopgeleide pizzabezorgers of voor-belhuis-hang-fanaten zonder startkwalificatie ook!"quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:47 schreef Freerunner038 het volgende:
[..]
amenth is goede vriend van mij, maar je moet niet fokken met hem wat je geeft krijg je terug
Ah! Hierdoor wordt dit nog veel geloofwaardiger:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:58 schreef Freerunner038 het volgende:
[..]
Hij is 23 en meer meegemaakt dan je moeder
Weer zo'n bijzonder zenuwtrekje, dat voortdurende liegen en verzinnen, maar het zal om te overleven zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:24 schreef amenth het volgende:
Ik heb zojuist een brief gehad met een oproep dat ik in Juni een maand moet vast zitten. Het gaat over eem zaal van ongeveer 9 jaar geleden, om vele malen joy rijden en met alcohol achter het stuur en onbetaalde boetes daarvanIk dacht dat deze allang geseponeerd waren
Klacht: binnenkort opgesloten voor 9 jaar oude zaak!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |