Game, set, match.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef squatt3r het volgende:
Heel goed topic. Bij Turkse mannen vind ik het zo'n apart zenuwtrekje dat ze hun vrouw slaan en stelen. Ik denk dat dat voorkomt uit diepgeworteld wantrouwen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef squatt3r het volgende:
Heel goed topic. Bij Turkse mannen vind ik het zo'n apart zenuwtrekje dat ze hun vrouw slaan en stelen. Ik denk dat dat voorkomt uit diepgeworteld wantrouwen.
klik klik, backfirequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef squatt3r het volgende:
goed topicquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef squatt3r het volgende:
Even kwoten net zoals iedereenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef squatt3r het volgende:
Hehehe.. BURNquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef squatt3r het volgende:
Heel goed topic. Bij Turkse Hollandse mannen vind ik het zo'n apart zenuwtrekje dat ze hun vrouw buurmeisje slaan verkrachten en stelen doden of met een zwarte swift bejaarde vrouwen omverrijden of ze in het winkelcentrum doodschieten. Ik denk dat dat voorkomt uit diepgewortelde wantrouwen domheid.
jammer ditquote:
Eh een zenuwtrekje suggereert een structureel of in ieder geval repeterend en terugkerend karakter. De incidenten die jij noemt vallen daar niet zo snel onder. Fok! ziet echter wel andere verbanden: Turk: 'Vrouw slaan is traditionele dans'quote:
Je zal verbaasd staan hoeveel Hollandse mannen hun vrouw slaan, het is wel een feit dat Hollandse mannen meer houden om hun vrouw te schoppen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef squatt3r het volgende:
Ik voorspel dat hij ontkent dat hij dit topic ooit is begonnen. Als je een massamoord durft te ontkennen is een topic een kleine moeite.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:12 schreef Alborz het volgende:
Vooralsnog wachtend op een spoedpoging van TS om zijn topic te redden
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:25 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Bovendien slaat dat stelen nergens op, Turken stelen bijna niet dat is oneervol. Als Turken crimineel zijn dan is het of maffia (waar niemand last van heeft) of genocide of een verscheidenheid aan georganiseerde misdaad: drugs- en wapenhandel, mensensmokkel, mensenhandel, financieel-economische criminaliteit en geweld. of ze zijn gewoon normaal, kleine criminaliteit doen we niet aan.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:26 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ik voorspel dat hij ontkent dat hij dit topic ooit is begonnen. Als je een massamoord durft te ontkennen is een topic een kleine moeite.
En dan nog, trappen is minder erg dan gelijk (in de brand)stekenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:25 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Je zal verbaasd staan hoeveel Hollandse mannen hun vrouw slaan, het is wel een feit dat Hollandse mannen meer houden om hun vrouw te schoppen.
Ik liep een keer in Haarlem zag ik daar een Hollands ruziemakend stelletje, op een gegeven moment verkoopt de man de vrouw zo'n harde trap dat iedereen zo zat te kijken van![]()
Mijn onderburen van 6 jaar terug ook hetzelfde, ruzie in de trappenhal en ja hoor 'TRAP'.
Bovendien slaat dat stelen nergens op, Turken stelen bijna niet dat is oneervol. Als Turken crimineel zijn dan is het of maffia (waar niemand last van heeft) of ze zijn gewoon normaal, kleine criminaliteit doen we niet aan.
't Is niet voor niets een trappenhuis!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:25 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Mijn onderburen van 6 jaar terug ook hetzelfde, ruzie in de trappenhal en ja hoor 'TRAP'.
Weet je hoeveel Turken er omgekomen zijn tijdens die grote grenzenveranderingen? Daar hoor je niemand over.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
Turken zijn ook goed in het uitmoorden van Assyriėrs, Grieken en Armenen en het dan gewoon blijven ontkennen.
Jouw reactie is precies het zenuwtrekje waar ik op doelde. Maar ik begrijp dat jij stelt dat er te weinig bewijs is en dat er geen sprake was van een genocide?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:35 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Weet je hoeveel Turken er omgekomen zijn tijdens die grote grenzenveranderingen? Daar hoor je niemand over.
Een raar zenuwtrekje vind ik dat je iets roept, maar er fel op tegen bent dat er inderdaad een onafhankelijk internationaal onderzoek onder leiding van de VN naar het feit gepleegd wordt in hoeverre dat gene heeft plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:43 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Jouw reactie is precies het zenuwtrekje waar ik op doelde. Maar ik begrijp dat jij stelt dat er te weinig bewijs is en dat er geen sprake was van een genocide?
Gelukkig denkt de rest van de wereld er anders over.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:45 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Er moet aangetoond bewijs zijn, de archieven moeten geopend worden uit die tijd. Er zijn miljoenen Turkse en Russische archieven uit die tijd. Dat moet allemaal onderzocht worden en dat moet gedaan worden door een internationaal onafhankelijk team van onderzoekers, waarbij ze ook de grond mogen gaan spitten.
rest van de wereld? 22 landen die het erkennen, waaronder Nederland.......quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:47 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Gelukkig denkt de rest van de wereld er anders over.
Bouw anders nog wat dammenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:49 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
rest van de wereld? 22 landen die het erkennen, waaronder Nederland.......
Gelukkig weet jij het al helemaal zeker, zonder onafhankelijk onderzoek, of uberhaupt geloofwaardige claimquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:47 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Gelukkig denkt de rest van de wereld er anders over.
Gelukkig is KLB de plek om het daarover te hebben. Er is volop onderzoek naar gedaan en dat gaat toch wat verder dan het youtube filmpje waar worldpeaceleader (!) mee komt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:51 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij het al helemaal zeker, zonder onafhankelijk onderzoek, of uberhaupt geloofwaardige claim
Dat is juist nooit gebeurd, de archieven uit die tijd zijn nooit onderzocht. Er zijn alleen maar dingen geroepen, dat internationaal gecoördineerde onderzoek moet er komen, maar Armeniė weigert.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:54 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Gelukkig is KLB de plek om het daarover te hebben. Er is volop onderzoek naar gedaan .
Jij ziet een beetje tegengas als belediging? Als je vrouw dat doet, ga je ook trappen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:56 schreef squatt3r het volgende:
Maar de moeilijkste vraag moet onderhand toch maar eens gesteld worden: waarom zijn Turken zo snel beledigd?
Waarom moet jij zo ontzettend aanvallend zijn jegens de Turken? Zo aanvallend zelfs dat je mensen met Turkse roots, hier, nu in 2011 moet aanvallen op iets wat zich wel of niet heeft voorgedaan in 1915.. Dat is bijna 100 jaar geleden dikke, zo kun je de Nederlanders ook wel wegzetten als een moordlustig rattenvolkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:56 schreef squatt3r het volgende:
Maar de moeilijkste vraag moet onderhand toch maar eens gesteld worden: waarom zijn Turken zo snel beledigd?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:00 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Jij ziet een beetje tegengas structureel wantrouwen als belediging? Als je vrouw dat doet, ga je ook trappen?
Mag, ik zou daar nooit zo 'geagiteerd' op reageren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:00 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Waarom moet jij zo ontzettend aanvallend zijn jegens de Turken? Zo aanvallend zelfs dat je mensen met Turkse roots, hier, nu in 2011 moet aanvallen op iets wat zich wel of niet heeft voorgedaan in 1915.. Dat is bijna 100 jaar geleden dikke, zo kun je de Nederlanders ook wel wegzetten als een moordlustig rattenvolk
Logisch. Dat is puur schuldbewustheidquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:02 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Mag, ik zou daar nooit zo 'geagiteerd' op reageren.
Nederlanders geven toe dat ze bloed aan hun handen hebben, rijk zijn geworden door slavernij en koloniėn als Indonesiė hebben geplunderd en de bevolking hebben uitgemoord. Dat staat ook gewoon in de geschiedenisboeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:00 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Waarom moet jij zo ontzettend aanvallend zijn jegens de Turken? Zo aanvallend zelfs dat je mensen met Turkse roots, hier, nu in 2011 moet aanvallen op iets wat zich wel of niet heeft voorgedaan in 1915.. Dat is bijna 100 jaar geleden dikke, zo kun je de Nederlanders ook wel wegzetten als een moordlustig rattenvolk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |