abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96594602
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:20 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ah je ogen bewust sluiten voor de realiteit dus, heb je nog last van implants ofzo?
Alleen als ik jouw icoontje zie.
pi_96594968
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:23 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Alleen als ik jouw icoontje zie.
Waar heb je moeite mee dan? Dan leg ik het uit. Want je kan wel zitten schoppen tegen mijn posts maar daar schieten we niks mee op, misschien steek je er nog wat van op.
pi_96595035
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En wat zijn liquid planes ?
Ben hier (nog) niet in thuis ... daarom ook de vraag voor een apart topic :P
Ken je de T-1000 uit Terminator 2? Denk aan die technologie maar dan voor voertuigen.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:44:25 #279
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_96595529
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:22 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ticker, hoe kom je aan deze terminologie .... ?
Tja lastig..

Ok ik geef hem prijs

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_96596062
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:44 schreef Ticker het volgende:

[..]

Tja lastig..

Ok ik geef hem prijs

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch apart hoe er wordt omgegaan met veteranen. Zo vlieg je met een X28 volgeladen met zilver en goud door dal-universums heen om vervolgens als een hond behandeld te worden door het thuisfront. Heel erg vind ik dit.
pi_96596361
quote:
dinsdag 10 mei 2011 13:18[/url] schreef HyperViper het volgende:[/b]

[..]

Sorry maar dit klopt niet. Mininukes zijn niet gebruikt in Vietnam, tevens hebben ze überhaupt nooit mini nukes gebruikt, die technologie was na de 2e wereldoorlog al achterhaald. Waarom denk je dat ze in 1970 al aan het slepen waren met delen van de deeltjesversneller? 90% van de ziekteverschijnselen uit de Golfoorlog zijn te wijten aan de "liquid planes" afkomstig van de agressieve entiteiten uit het 4e dal-universum. Reptielen zijn niet ons primaire probleem, geloof mij maar.
Ok nu ik "weet" wat liquid planes zijn, blijft volgende post me fascineren :
Waarom waren ze in 1970 al bezig met de deeltjesversneller ? Wat is het doel van die machine volgens jou ? (De enige alternatieve visie hierover die ik tegengekomen ben, was dat het een eventuele tijdmachine zou kunnen worden.)
En wat hebben 4e dal aliens met de golfoorlog te maken ?
Kunnen we ons hierover ergens inlezen ?
Ik geloof zelf ook wel in meerdere dimensies mét entiteiten maar totnutoe heb ik enkel over de positieve kant hiervan gelezen.

Dit gaat natuurlijk compleet offtopic in het OBL-topic ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_96597060
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ok nu ik "weet" wat liquid planes zijn, blijft volgende post me fascineren :
Waarom waren ze in 1970 al bezig met de deeltjesversneller ?
Om dezelfde reden dat ze nu nog bezig zijn: stof X. Ik noem het maar even X omdat er geen officiële benaming voor is, men noemt het ook wel "the God particle"
quote:
Wat is het doel van die machine volgens jou ? (De enige alternatieve visie hierover die ik tegengekomen ben, was dat het een eventuele tijdmachine zou kunnen worden.)
Het is ook een tijdsmachine, deels. Je moet begrijpen dat buiten onze planeet de term "tijd" niet bestaat. Het is mogelijk om naar verschillende dimensies te reizen door portalen te openen, met extreem veel gevaar. Daar is het apparaat niet voor gemaakt, stof X is de reden.
quote:
En wat hebben 4e dal aliens met de golfoorlog te maken ?
Ik geloof zelf ook wel in meerdere dimensies mét entiteiten maar totnutoe heb ik enkel over de positieve kant hiervan gelezen.
Ze zijn verantwoordelijk voor veel van de slachtoffers door het gebruik van hun "liquid planes" door onze regeringen. Het 3e dal-universum bruist van de positiviteit, mentaal sterke entiteiten leven daar. Het 4e en geheime 5e dal-universum daarentegen... Daar komen we sinds 1954 niet meer, na contact gezocht te hebben en kleine uitwisselingen van grondstoffen en techniek doorgemaakt te hebben zijn ze gestopt met ons (het westen) te communiceren. Ze doen liever zaken met inheemse bevolkingen.
quote:
Dit gaat natuurlijk compleet offtopic in het OBL-topic ...
Ja, oops. Maar ja weetje, de waarheid moet boven tafel.

Nu weer over Osama dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door HyperViper op 10-05-2011 14:27:32 ]
pi_96597463
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:21 schreef HyperViper het volgende:
Ja, oops. Maar ja weetje, de waarheid moet boven tafel.
Als je vindt dat de waarheid boven tafel moet, moet je er een topic over openen *O*
:P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_96597553
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Als je vindt dat de waarheid boven tafel moet, moet je er een topic over openen *O*
:P
Komt voor de bakker, hopelijk komt Bankfurt ook.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:41:45 #285
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_96600459
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:16 schreef Bankfurt het volgende:
Ben even laden.

http://www.sott.net/artic(...)oulders-and-Left-Ear

laden en lossen.

Opladen van Osama Bin Photoshop Laden

:)
Lol, bij die tweede foto van z'n oren worden zijn oren gewoon naar buiten gedrukt door de tulband. En dat is bewijs dat het een andere man is?!
Dat noem ik nou een wassen neus ;)

En nu ik het toch over die neus heb, die vind ik juist erg gelijkend en dit is voor mij dus eerder bewijs dat het dezelfde vent is, dan twee compleet verschillende.

Dit geldt dus voor jou als overduidelijk bewijs?

Ik sta ook kritisch ten opzichte van OBL en of hij dood is en wanneer (en hoe), maar dit is gewoon klinkklare onzin.
Ik heb geen signature.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:47:03 #286
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_96600656
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:12 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Er is een ziekteverschijnsel opgelopen door Vietnam-oorlogsveteranen; men brengt dit in verband met een ontbladeringsmiddel; Agent Orange etc etc.; maar deze ZIEKTEVERSCHIJNSELEN hebben een andere oorzaak: straling van mininukes.
En als ik dit dan ook weer lees en de frustratie weer voel opborrelen in mijn aderen, dan heb ik altijd een beetje spijt dat ik toch weer in BNW zit te kijken.
Ik heb geen signature.
pi_96604070
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

En als ik dit dan ook weer lees en de frustratie weer voel opborrelen in mijn aderen, dan heb ik altijd een beetje spijt dat ik toch weer in BNW zit te kijken.
Als je denkt dat het onzin is wat hij verteld heb je implants, fysiek of spiritueel. De spirituele implants zijn het ergst, probeer ze maar weg te krijgen, lukt je niet. Tenzij je de juiste informatie hebt. Belangrijk is dat je vooral blijft visualiseren dat je in een violet gekleurd gewaad de strijd aan gaat met de implants, visualiseer kettingzagen en vlammenwerpers en laat je vooral niet verrassen.
pi_96604419
HyperViper, je bent een held.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:16:27 #289
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96605216
Ik vermoed dat die religieuze fanaten in het Midden-oosten zijn opgehitst. Al Qaida is in het leven geroepen door de CIA omdat dat kan. Eerst hebben zij samen gevochten tegen de Russen om een band en grond teleggen voor deze nieuwe beweging. En nu worden zij te pas en te onpas gebruikt door dizelfde Amerikanen waarvan de volgelingen van Al Qaida denken tegen te zijn.

De mythe Al Qaida wordt ook in stand gehouden door de media die er constant over berichtten vind ik. Zo ook laatst bij Pauw en Witteman en dat domme miepje dat zg. deskundge is. Dat effe uiteenlegt hoe gevaarlijk terrorisme wel niet is. Ja dat begrijp ik ook wel. Maar zij en de hele media-circus eromheen vind ik net zo gevaarlijk. het voegt toe aan de mythe en de hype. Dat het allemaal echt en maar toeval zou zijn. ipv gefabriceerde opzet. Een zg "echt gevaar".

CIA laat Al Qaida overal aanslagen plegen in het Westen om de mythe hoog te houden. Zodat zij blijvend worden gesubsidieerd. Door dezelfde belastingebetalers die zij afentoe plagen met terreurdaden. En wat levens nemen hier en daar wat kan hen het schelen. Zij beroepen zich vast op plausible deniability als een kritische burger dit beweert, Maar ik beroep mij op plausible fact gezien wat die Amerikanen al allemaal hebben uitgevreten.

En als men zich nou niet zo gek liet maken door de media en de hype. Dan zou men dit ook als mogelijkheid kunnen beschouwen. Helaas moeten mensen angst worden ingeboezemt om de gefabriceerde mythe hoog te houden.Om de olie, om de subsidie. Om het imperialisme, om de New World Order. Omdat banken en omdat Shell. En omdat het anglo-saksische al honderden jaren een plan aan het uitwerken is om de wereld overtenemen onder haar facistische ego.

[ Bericht 6% gewijzigd door Schenkstroop op 10-05-2011 18:05:13 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:32:20 #290
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96605861
Het heeft allemaal met mekaar te maken. Ringen binnen ringen binnen ringen. Het binnenbewind weet wat het buitenbewind niet weet. Het buitenbewind kan welleens dénken dat het voor een goede zaak vecht. terwijl juist het tegenovergestelde wordt bewerkstelligt, Zie maar eens wat de politici doen. "Alles voor uw eigen bestwil". Dat was de zorg, het vervoer, de banken, het millieu en de kastjes. Dat is geen toeval meer, Dat is met opzet.

En let op, alles wat goed lijkt (een millieu beweging bijv) is net zo goed kwaadaardig. Want je mag letterlijk minder en moet meer betalen. De vraag is aan wie. En Waarvoor. Waar gaat het leeuwendel heen? En waag het niet om goede bedoelingen tegentespreken. nee dat kan nie dan ben je de kwaadheid zelve.. Zo gaat dat tegenwoordig. Dat is een trend, en dat is geen toeval. Dat is met opzet.

SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door Schenkstroop op 10-05-2011 18:07:22 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96608449
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:59 schreef Degodvader het volgende:
Hij doet het echt goed! *O*

Laten we er een hype van maken! :D
pi_96608721
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:31 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Waar heb je moeite mee dan? Dan leg ik het uit. Want je kan wel zitten schoppen tegen mijn posts maar daar schieten we niks mee op, misschien steek je er nog wat van op.
Ik schop absoluut niet tegen jouw posts; jouw icoontje is in vervelende kleuren en symbolen opgesteld; maar daar hadden we het een tijdje geleden al over gehad, n.l. datze etherische implanten kunnen veroorzaken.
pi_96608831
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:53 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Als je denkt dat het onzin is wat hij verteld heb je implants, fysiek of spiritueel. De spirituele implants zijn het ergst, probeer ze maar weg te krijgen, lukt je niet. Tenzij je de juiste informatie hebt. Belangrijk is dat je vooral blijft visualiseren dat je in een violet gekleurd gewaad de strijd aan gaat met de implants, visualiseer kettingzagen en vlammenwerpers en laat je vooral niet verrassen.
aardige optie, die van de violette cirkelzaag bedoel ik dan.

Maar ik ben inmiddels bezig met zwaarder geschut; er zijn wat ontwikkelingen in de hoogste spirituele sferen gaande, en daar moet ik bij zijn.
pi_96612751
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:38 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik schop absoluut niet tegen jouw posts; jouw icoontje is in vervelende kleuren en symbolen opgesteld; maar daar hadden we het een tijdje geleden al over gehad, n.l. datze etherische implanten kunnen veroorzaken.
Dat weet ik nog wel ja. Toch heeft dit icoontje grote betekenis voor mij.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:41 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

aardige optie, die van de violette cirkelzaag bedoel ik dan.

Maar ik ben inmiddels bezig met zwaarder geschut; er zijn wat ontwikkelingen in de hoogste spirituele sferen gaande, en daar moet ik bij zijn.
Ah, kijk. Ik wil je toch even waarschuwen, ik ben daar geweest, ik heb dat gedaan en het is niet niets. Het is niet iets voor marginale geesten, dat garandeer ik je. Pas op voor de zwakke plekken, de hoogste spirituele sferen zijn fragiel.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:59 schreef Degodvader het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:33 schreef Gray het volgende:

[..]

Hij doet het echt goed! *O*

Laten we er een hype van maken! :D
Ik ben blij dat mijn input gewaardeerd wordt. :)

[ Bericht 14% gewijzigd door HyperViper op 10-05-2011 20:23:10 ]
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:25:50 #295
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_96614924
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Het heeft allemaal met mekaar te maken. Ringen binnen ringen binnen ringen. Het binnenbewind weet wat het buitenbewind niet weet. Het buitenbewind kan welleens dénken dat het voor een goede zaak vecht. terwijl juist het tegenovergestelde wordt bewerkstelligt, Zie maar eens wat de politici doen. "Alles voor uw eigen bestwil". Dat was de zorg, het vervoer, de banken, het millieu en de kastjes. Dat is geen toeval meer, Dat is met opzet.

En let op, alles wat goed lijkt (een millieu beweging bijv) is net zo goed kwaadaardig. Want je mag letterlijk minder en moet meer betalen.
En dat geldt niet voor de echte vervuilers.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:26:54 #296
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_96614998
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:54 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dat weet ik nog wel ja. Toch heeft dit icoontje grote betekenis voor mij.
je plasser beschadigd na het pissen tegen een draad waarbij dat logo stond ?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_96621107
Een draad waar 't logo op stond ja^^. Klein logo dan.
pi_96622906
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je plasser beschadigd na het pissen tegen een draad waarbij dat logo stond ?!
Waarom moet alles altijd zo negatief zijn bij jou? :r
pi_96624906
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:07 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Waarom moet alles altijd zo negatief zijn bij jou? :r
Waarom negatief ?

Het zou in ieder geval kunnen verklaren waarom jij zou koppig vasthoudt aan dit bliksem-icoontje.

ter toelichting:een soort onbewust Post-Freudiaans ingebouwd bevestigingsverlangen van een opgelopen trauma; daarmee ben je een standaard geval van electronic mind-control van 50Hz.

Let wel, ik pleeg hier een voorwaardelijke diagnose; ik spreek geen oordeel uit, dus ik houd me keurig aan de forumregels.

:s)
pi_96625745
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:29 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Waarom negatief ?

Het zou in ieder geval kunnen verklaren waarom jij zou koppig vasthoudt aan dit bliksem-icoontje.

ter toelichting:een soort onbewust Post-Freudiaans ingebouwd bevestigingsverlangen van een opgelopen trauma; daarmee ben je een standaard geval van electronic mind-control van 50Hz.

Let wel, ik pleeg hier een voorwaardelijke diagnose; ik spreek geen oordeel uit, dus ik houd me keurig aan de forumregels.

:s)
Incorrect. Er schuilt een romantisch verhaal achter dit icoontje waar jouw oortjes van zouden wapperen. Tevens is electronische mind-control al tientallen jaren achterhaald. Maar leuk geprobeerd, je hebt nog veel bij te leren voor je begint met diagnoses te stellen. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')