abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96566558
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:08 schreef Darklight het volgende:
Waar blijft nou het bewijs dat die dood is? Obama kan wel van alles roepen, maar heb nog steeds niks gezien, behalve wat funniest homevideos van 'Osama' :')
Hij is al bijna 10 jaar dood.

Daarvoor is genoeg bewijs beschikbaar, maar het volk wil bedrogen worden.
pi_96569368
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:08 schreef Darklight het volgende:
Waar blijft nou het bewijs dat die dood is? Obama kan wel van alles roepen, maar heb nog steeds niks gezien, behalve wat funniest homevideos van 'Osama' :')

misschien is het wel een tactiek om ons af te leiden van iets anders want de halve wereld wil die foto's wel zien als je de dooie lijfwachten op de foto's ziet kan bin laden ook getoond worden want zo blijven er complotten bestaan ze gebruiken het als een troef om de strijd met moslims door te laten gaan Terwel al qaida haast niet meer onder de bevolking speelt meestal is Amerika een land dat zijn trofeeën wil tonen aan zijn land net zoals sadam ik blijf het vreemd vinden
pi_96569501
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Laatst zei je nog dattie nog leeft?
  maandag 9 mei 2011 @ 22:16:34 #254
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96572834
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:18 schreef nokwanda het volgende:
Hoe slechter welvaart verdeeld is in een land, hoe extremistischer de mensen. Mensen zijn daarin overal gelijk.
Ja en Nee.

Want onbegrip van de realiteit kan ook tot extremisme/gevaarlijke opvattingen leiden. Dat zie je bij de jeugd in Nederland vaak. Ze kunnen/willen zich niet conformeren aan het land en voelen zich gestigmatiseerd (gevolg - effect?). Hierdoor worden ze gevoeliger voor idiote gedachtes als 'alle westerlingen zijn ongelovige honden'.
pi_96577151
Ben even laden.

http://www.sott.net/artic(...)oulders-and-Left-Ear

laden en lossen.

Opladen van Osama Bin Photoshop Laden

:)
pi_96579060
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:31 schreef Gray het volgende:

[..]

Laatst zei je nog dattie nog leeft?
Ik heb z'n tegenstrijdigheden omtrent Osama al eerder op een rijtje gezet, moet je eventjes dit topic backtracken.
pi_96579713
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:49 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Ik heb z'n tegenstrijdigheden omtrent Osama al eerder op een rijtje gezet, moet je eventjes dit topic backtracken.
Dat is jouw perceptie

Jij weet niet het verschil tussen beeldvorming door MSM en realiteit omtrent OBL.

Dat heb je in deze thread al laten zien.
pi_96588551
quote:
CIA-baas: Live-verbinding viel weg bij dood Bin Laden
zaterdag 7 mei 2011 13:19

Er zijn geen live-beelden van het moment waarop de Amerikaanse Navy-Seals 's werelds meest gezochte terrorist Osama bin Laden doodschieten.

Er zijn toch geen live-beelden van de dood van Osama bin Laden
Lees alles over de operatie en de dood van de Al-Qa'ida-leider in het dossier Osama bin Ladens dood

Dat heeft CIA-baas Leon Panetta gezegd tegen de Amerikaanse publieke omroep.

Helm
Vanwege technische problemen ging het beeld op zwart toen de Navy-Seals het huis van Bin Laden binnenvielen.

De Amerikaanse commando's maakten met behulp van camera's op hun helm opnames van de operatie, maar op het moment dat ze het huis bestormden, viel de live-verbinding weg.

Zwart
Ook de Amerikaanse president Barack Obama, die vanuit Washington DC meekeek, kon niets meer zien. Het scherm bleef 25 minuten, het grootste deel van de operatie, op zwart.

Het Witte Huis meldde eerder dat Obama live getuige was van 'operatie-Geronimo'. 'We konden redelijk volgen wat er gebeurde,' zegt Panetta, 'maar hadden geen directe verbinding toen de Navy-Seals het huis binnengingen.'

Na eerder Al-Qa'ida, hebben nu ook de Taliban de dood van Bin Laden erkend.

Door Jeroen Langelaar
Topic: Verbindingen op zwart tijdens executie Bin Laden
Bron: http://www.elsevier.nl/we(...)j-dood-Bin-Laden.htm

:N
Twiddel
pi_96588978
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:03 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat is jouw perceptie

Jij weet niet het verschil tussen beeldvorming door MSM en realiteit omtrent OBL.

Dat heb je in deze thread al laten zien.
Ik heb een bericht gemaakt met alle posts van jou op een rijtje die zichzelf duidelijk tegenspreken. Ook vind ik de stelling die je er nu ingooit. "Jij weet niet het verschil tussen beeldvorming door MSM en realiteit omtrent OBL." Een beetje raar. Als het gaat over het naar geloven van het naar ons toe gecommuniceerde verhaal klopt je stelling niet, ik heb namelijk nergens uitgelaten dat ik dat verhaal geloof. Dit doe ik dan ook niet voor de volle 100% (wie eist bewijst dus laat maar zien!) Als je het hebt over MSM beeldvorming in het algemeen dan sla je de plank nog verder mis aangezien deze algemene beeldvorming niets te maken heeft met de specifieke kwestie "realiteit omtrent OBL."
pi_96589623
o Mama, ben even laden (mijn mobieltje).
pi_96590611
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Grappig dat je dat denkt, OBL is namelijk een verzonnen identiteit, hij heeft nooit werkelijk bestaan. Na de tweede wereldoorlog zijn ze al begonnen met het maken van valse identiteiten; Bill Gates, André van Duin (puppet voor de Van Duyn's), Obama en Osama dus ook. Hij is niet dood want hij heeft nooit bestaan, het is slechts een entiteit om te verhullen dat de fundering is gelegd voor de overname door de kwaadaardige uit het 4e dal-universum. Nu brengen ze naar buiten dat "het" dood is en zal straks niemand meer bang zijn voor terroristen, maar des te meer voor het 4e dal-universum. Het zal niet lang meer duren voor ze arriveren met hun "liquid planes", wat kunnen wij ertegen doen? Vooral blijven geloven in je eigen body, dat je de power hebt om alles te kunnen. Visualiseer ook vlammenwerpers en sterke wapens om je heen.
pi_96593561
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:45 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Grappig dat je dat denkt, OBL is namelijk een verzonnen identiteit, hij heeft nooit werkelijk bestaan. Na de tweede wereldoorlog zijn ze al begonnen met het maken van valse identiteiten; Bill Gates, André van Duin (puppet voor de Van Duyn's), Obama en Osama dus ook. Hij is niet dood want hij heeft nooit bestaan, het is slechts een entiteit om te verhullen dat de fundering is gelegd voor de overname door de kwaadaardige uit het 4e dal-universum. Nu brengen ze naar buiten dat "het" dood is en zal straks niemand meer bang zijn voor terroristen, maar des te meer voor het 4e dal-universum. Het zal niet lang meer duren voor ze arriveren met hun "liquid planes", wat kunnen wij ertegen doen? Vooral blijven geloven in je eigen body, dat je de power hebt om alles te kunnen. Visualiseer ook vlammenwerpers en sterke wapens om je heen.
Mismis.

Je houdt je niet meer serieus bezig met deze BNW stuff. Je was er tot voor kort wel druk mee bezig; maar het overzicht ben je kwijt geraakt door gebrek aan zekerheid in de BNW-verhalen die je dacht te kennen, en daarom ga je een beetje semi-conspiracy verhaaltjes verzinnen om af te reageren.
pi_96594021
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:58 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Mismis.

Je houdt je niet meer serieus bezig met deze BNW stuff. Je was er tot voor kort wel druk mee bezig; maar het overzicht ben je kwijt geraakt door gebrek aan zekerheid in de BNW-verhalen die je dacht te kennen, en daarom ga je een beetje semi-conspiracy verhaaltjes verzinnen om af te reageren.
Mismis, ik houd mij altijd al bezig met BNW stuff. Waarschijnlijk heb je gewoon desinformatie tot je genomen, dat verklaart jouw reactie. Tevens hoef ik geen zekerheid, zekerheid is niet spannend dus daar rol ik niet mee. Ik verzin niets Bankfurt, deze informatie is net zo legitiem als jouw informatie. Jij stelt dat agent orange bijvoorbeeld een mini nuke is en een verzamelnaam voor ziektes uit de golfoorlog, dat vind ik dan weer onserieus. Volgens mij ben JIJ diegene die hier mensen in de maling probeert te nemen.
pi_96594133
Tevens verbaast het mij niets dat jij geen kennis hebt van het derde, vierde en geheime vijfde dal-universum. Dit soort informatie is niet op dertien in een dozijn schreeuwsites te vinden, dit is echte shit rechtstreeks uit het hol van de leeuw.
pi_96594144
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:09 schreef HyperViper het volgende:

[..]

..Jij stelt dat agent orange bijvoorbeeld een mini nuke is als een verzamelnaam voor ziektes uit de golfoorlog, dat vind ik dan weer onserieus. Volgens mij ben JIJ diegene die hier mensen in de maling probeert te nemen.
Er is een ziekteverschijnsel opgelopen door Vietnam-oorlogsveteranen; men brengt dit in verband met een ontbladeringsmiddel; Agent Orange etc etc.; maar deze ZIEKTEVERSCHIJNSELEN hebben een andere oorzaak: straling van mininukes.
pi_96594199
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:11 schreef HyperViper het volgende:
Tevens verbaast het mij niets dat jij geen kennis hebt van het derde, vierde en geheime vijfde dal-universum. Dit soort informatie is niet op dertien in een dozijn schreeuwsites te vinden, dit is echte shit rechtstreeks uit het hol van de leeuw.
Dit soort kennis wil ik niet eens weten.
pi_96594201
quote:
Kan je daar es geen topic over starten ? :)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_96594228
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Kan je daar es geen topic over starten ? :)
met de nadruk op "geen topic", alsjeblieft...
pi_96594240
Met de nadruk op "geen topic".

gvd. ik wordt gehacked door de WIndsors. ... weg jullie !! }:|
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:17:39 #270
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_96594356
quote:
Ahhhh..
Jij bent van de Haunebu generatie.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_96594397
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:12 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Er is een ziekteverschijnsel opgelopen door Vietnam-oorlogsveteranen; men brengt dit in verband met een ontbladeringsmiddel; Agent Orange etc etc.; maar deze ZIEKTEVERSCHIJNSELEN hebben een andere oorzaak: straling van mininukes.
Sorry maar dit klopt niet. Mininukes zijn niet gebruikt in Vietnam, tevens hebben ze überhaupt nooit mini nukes gebruikt, die technologie was na de 2e wereldoorlog al achterhaald. Waarom denk je dat ze in 1970 al aan het slepen waren met delen van de deeltjesversneller? 90% van de ziekteverschijnselen uit de Golfoorlog zijn te wijten aan de "liquid planes" afkomstig van de agressieve entiteiten uit het 4e dal-universum. Reptielen zijn niet ons primaire probleem, geloof mij maar.
pi_96594474
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:13 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dit soort kennis wil ik niet eens weten.
Ah je ogen bewust sluiten voor de realiteit dus, heb je nog last van implants ofzo?
pi_96594503
:D
pi_96594518
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:18 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Sorry maar dit klopt niet. Mininukes zijn niet gebruikt in Vietnam, tevens hebben ze überhaupt nooit mini nukes gebruikt, die technologie was na de 2e wereldoorlog al achterhaald. Waarom denk je dat ze in 1970 al aan het slepen waren met delen van de deeltjesversneller? 90% van de ziekteverschijnselen uit de Golfoorlog zijn te wijten aan de "liquid planes" afkomstig van de agressieve entiteiten uit het 4e dal-universum. Reptielen zijn niet ons primaire probleem, geloof mij maar.
En wat zijn liquid planes ?
Ben hier (nog) niet in thuis ... daarom ook de vraag voor een apart topic :P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_96594572
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:17 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ahhhh..
Jij bent van de Haunebu generatie.
Ticker, hoe kom je aan deze terminologie .... ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')