Mompelt iets over de patriot act. Dan mag alles.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:15 schreef damirovic het volgende:
Het gehele operatie is toch in strijd met internationale wetgeving? Volgens mij mag Amerika niet zomaar een land binnenvallen en iemand daar proberen te arresteren/doden oid. Maar ja, 't is Amerika hè.
Hij oogt oud door die grijzen baard, die hij nu blijkt te vervenquote:Op maandag 9 mei 2011 01:55 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind het erg lachwekkend dat ze OBL steeds neerzetten als een ouwe grijze vent (ook in die zogenaamde video's), terwijl die man 54 is/was. Maar ze doen steeds alsof het een ouwe seniele bejaarde in een rolstoel is
Op TV, in kranten, filmpjes, overal.
Die heeft alleen betrekking op de Verenigde Staten, natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mompelt iets over de patriot act. Dan mag alles.
Goed beschreven... Osama als gezicht van de krachten van 'het kwaad' dat nu ogenschijnlijk overwonnen is door de mythische krachten van 'het goed', de VS die een heilige oorlog (kruistocht) in naam van God tegen de boeman islamfundamentalisme heeft gevoerd en heeft overwonnen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat Osama toevallig de ongelukkige persoon is die uitgekozen is om als boeman te fungeren. Het Islamitische terreur moest een gezicht krijgen waar iedere westerling angst voor zou hebben. In werkelijkheid is het allemaal psychologische oorlogsvoering waarbij de tvkijker het doelwit is. Osama is waarschijnlijk al lang niet meer. Ze hebben hem wellicht al uit de weg geruimd voordat die hele War on Terror begon.
Je denkt toch niet dat ze zo'n gruwelijke fout zouden maken, zoals je nu schetst. Er zitten heel wat slimme koppen bij de psyop divisie van Uncle Sam.
Net als die 1,5 miljard moslims in de wereld?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:51 schreef nokwanda het volgende:
Nou ja, okay, dat ZIJN ook best wel engnekken
Dat zijn niet allemaal enge mensen. Alleen de fundamentalisten en extremisten. Die zijn er in elk geloof, alleen in wat verder geevolueerde geloven wat minder.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Net als die 1,5 miljard moslims in de wereld?
Nee, maar de engnekken onder die diverse groepen dan weer wel. Die lui die zeggen: either you're for us, or you're against us. Die je het liefst willen omleggen als je niet hetzelfde standpunt hanteert.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Net als die 1,5 miljard moslims in de wereld?
Onder de moslims die ik persoonlijk ken (een deel van mijn familie trouwens) speelt dat helemaal niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat zijn niet allemaal enge mensen. Alleen de fundamentalisten en extremisten. Die zijn er in elk geloof, alleen in wat verder geevolueerde geloven wat minder.
Uiteindelijk zal dat aantal binnen de Islam ook afnemen, als de landen waar deze godsdienst zich concentreert een stap richting ontwikkeling zet. Het fundamentalisme in rijke, democratische Islamitische landen is veel minder aanwezig dan in de bergen van Afghanistan.
Waarom dat woord 'engnekken'. Waarom plak je zo'n denigrerende naam op een groep mensen die je niet kent, die niet gedefinieerd zijn, en als je ze zou kennen je waarschijnlijk weinig van zou begrijpen. Waarom programmeer je jezelf al om een bepaalde groep mensen met bepaalde ideeen of uitspraken te zien als 'engnekken' en ze daarmee te veroordelen voor 'dodenswaardig want gevaarlijk'. Dan doe je precies waar je je hier tegen uitspreekt, mensen onwaardig maken.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, maar de engnekken onder die diverse groepen dan weer wel. Die lui die zeggen: either you're for us, or you're against us. Die je het liefst willen omleggen als je niet hetzelfde standpunt hanteert.
Daar ben ik dus helemaal niet bang voor. Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:
De mindcontrol machine draait op volle toeren.
Ik wacht op de eerste 'terroristische aanval' van een patriottische christenfundamentalist opgezet door een geheime dienst of iets dergelijks.
Ik vond Mei altijd zo'n heerlijk positieve maand eigenlijkquote:Op maandag 9 mei 2011 12:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Goed beschreven... Osama als gezicht van de krachten van 'het kwaad' dat nu ogenschijnlijk overwonnen is door de mythische krachten van 'het goed', de VS die een heilige oorlog (kruistocht) in naam van God tegen de boeman islamfundamentalisme heeft gevoerd en heeft overwonnen.
Typisch ook dat het op de hoogsatanische dag 1 mei is aangekondigd.
Nu is het tijd voor een nieuwe boeman.
Ik gok op de christenfundmentalisten en patriotten van de VS.
Ja goed, maar omdat het in jouw kennissenkring niet speelt kun je er natuurlijk niet vanuit gaan dat het dan nergens speelt.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Onder de moslims die ik persoonlijk ken (een deel van mijn familie trouwens) speelt dat helemaal niet.
Nee precies. Maar jij leeft ook in een ontwikkeld land.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Onder de moslims die ik persoonlijk ken (een deel van mijn familie trouwens) speelt dat helemaal niet.
Familie, he! Da's anders dan kennissen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed, maar omdat het in jouw kennissenkring niet speelt kun je er natuurlijk niet vanuit gaan dat het dan nergens speelt.
Lees de kranten, kijk het nieuws. Het is één en al bedreigingen en aanvallen op kerken en andere narigheid.
Nee idd, de (fake-)aliens zijn nu aan de beurt.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik dus helemaal niet bang voor. Gaat niet gebeuren.
Nee, wel een stammenoorlog Rothschild-Windsor.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef Skint het volgende:
Zijn er geen BNW'ers die in de beschuldigingen van de VS aan Pakistan een mogelijke eerste stap in een serie incidenten die zullen leiden tot een (wereldwijde) kernoorlog zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |