voorzichtig rijdenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:45 schreef bull-sjitt het volgende:
Dames / Heren
ik ga het stalen ros starten en werken
Laterzzz
Wat een leuk filmpje en wat ziet Syl er goed uit.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:43 schreef Reksie1981 het volgende:
Zagen jullie dat ook in beeld?
Vanavond om 19.30 uur vertelt Karim waarom hij het huis uit gaat?
pas op he roertunnel is afgesloten!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:45 schreef bull-sjitt het volgende:
Dames / Heren
ik ga het stalen ros starten en werken
Laterzzz
quote:
wie is Syl heb dat denk ik even gemistquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een leuk filmpje en wat ziet Syl er goed uit.
Dat zijn Sylvia en Eer uit DGK in het filmpje met Geer.quote:
vast een huis verkocht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:49 schreef schizolientje het volgende:
Syl en Erik zaten in de gouden kooi. Maar eigenlijk weer gek dat die elkaar weer allemaal kennen, ik heb gemist hoe Gerard hen nu weer kent
Misschien heeft hij Syl ontmoet in Barcelona en via haar kent hij dan Eer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:49 schreef schizolientje het volgende:
Syl en Erik zaten in de gouden kooi. Maar eigenlijk weer gek dat die elkaar weer allemaal kennen, ik heb gemist hoe Gerard hen nu weer kent
Dus toch, thanx for the info.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:51 schreef Wijnneus het volgende:
Gerard lag met zijn boot in Barcelona,. Daar heeft hij Syl leren kennen. En via Syl ook Erik. Ze hebben Gerard ook wat geholpen met RLS-tips dacht ik
Zo zat het ongeveer begreep ik ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:51 schreef Wijnneus het volgende:
Gerard lag met zijn boot in Barcelona,. Daar heeft hij Syl leren kennen. En via Syl ook Erik. Ze hebben Gerard ook wat geholpen met RLS-tips dacht ik
Laatste keer was toen hier ineens voor de live-show al een foto van hem naast Fenneke opdook. Dat was wel humor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:53 schreef freaky40 het volgende:
Tijdje geleden kwam Eric hier nog wel eens, laatste tijd niet meer gezien hier.
Dat dansen van Sylvia, daar kan opgespoten lip nog een puntje aan zuigen!quote:
Ja, en met ;quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:38 schreef danilel het volgende:
[..]
dit dus!
Mis m potverdorie op de streams.....
Geer, alsjeblieft wil je een eigen videokanaal gaan maken met zulke filmpjes?
die kan echt niet dansen, imiteert een shootersdansje en denkt dan sexy te zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat dansen van Sylvia, daar kan opgespoten lip nog een puntje aan zuigen!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:05 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die kan echt niet dansen, imiteert een shootersdansje en denkt dan sexy te zijn
Dat vind jij dus, voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:05 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die kan echt niet dansen, imiteert een shootersdansje en denkt dan sexy te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |