quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:56 schreef bull-sjitt het volgende:
Bij JoJo trap je altijd wel op minimaal 1 teen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:56 schreef bull-sjitt het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja dat zullen we wellicht nooit weten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:56 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Maar wat bedoelde ze daar dan mee?Want er word nou wel echt achter alles wat gezocht he
Heb het trouwens zelf niet meegekregen.
Snap ook niet waarom ze het "geen opmerking" vind. Heb haar ook nog nooit zien lezen, maar ze speelt denk ik graag het beledigde meisje. Als er niets te zeuren valt, verzinnen we wel iets.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:55 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Hij bedoelde er toch helemaal niks meeIk heb Jo ook nog geen boek zien lezen
dat is geen bosje penen, maar wel een bosje tenen, moet ze wel een ander tenenlakdingie hebben om ze allemaal fatsoenlijk te lakken,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:56 schreef bull-sjitt het volgende:
[ afbeelding ]
Soms praat ze ook echt cryptischquote:
sommige mensen zijn alleen maar gezond als ze wat te miepen hebben met of zonder eisprong.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze het "geen opmerking" vind. Heb haar ook nog nooit zien lezen, maar ze speelt denk ik graag het beledigde meisje. Als er niets te zeuren valt, verzinnen we wel iets.
de pot verwijt de ketel tot ie JoJo heetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:58 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Soms praat ze ook echt cryptischEn dan tegen Flip zeggen dat ie altijd wat zegt maar eigenlijk niks zegt
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:01 schreef bull-sjitt het volgende:
dalik weer boos op die vlieg omdat ie op haat teen staat
[ afbeelding ]
Tot ze er achter komt dat ze het boek op z'n kop houdt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:03 schreef bull-sjitt het volgende:
JoJo vraagt zich of wat al die rare tekentjes op dat papier zijn
.
.
[ afbeelding ]
Een boek is een gebruiksvoorwerp, mag je dubbelvouwen (van mij dan hè).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:08 schreef MargrietV het volgende:
Joanna zo lees je geen boek! Dat is boekenmoord en een ander kan dat boek straks niet meer lezen, aso!
van mij mag dat niet, elk boek dat ik lees, ziet er na het lezen nog maagdelijk uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:12 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Een boek is een gebruiksvoorwerp, mag je dubbelvouwen (van mij dan hè).
daarom leen ik ook nooit boeken uitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:13 schreef MargrietV het volgende:
[..]
van mij mag dat niet, elk boek dat ik lees, ziet er na het lezen nog maagdelijk uit.
leen ze soms uit aan een vriendin, die net zo omgaat met boeken als ik. Heb een heel grote bibliotheek en ik houd van boeken en lezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |