jij blijft voor ons "muh bulletjuh" hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:39 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ik heb het zelfde probleem als JoJo het over d'r hond heeft
hed ondertussen al een nieuw account met toevoeging gemaakt LOL
denk denk denkquote:
Jawel heeft ze toen ook gedaan toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:42 schreef danaqui het volgende:
Ff een vraagje........Waarom mag die snol van een MO wel een tshirt aan met de naam van haar zus?
Jo mog dat toch niet ivm de verjaardag van haar broertje?
Ze heeft wel een week lang de verjaardag van haar broertje gevierd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:42 schreef danaqui het volgende:
Ff een vraagje........Waarom mag die snol van een MO wel een tshirt aan met de naam van haar zus?
Achja maar Joanna mocht dan weer 2 of zelfs 3? keer dur broertjuhs verjaardag met toeters en bellen vieren he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:42 schreef danaqui het volgende:
jawelquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:43 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.
Niet dat ik een fan ben van jo hoor...
Jawel ze heeft toen ook een t-shirt aan gehad, even terug kijken andersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:43 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.
Niet dat ik een fan ben van jo hoor...
1tje was haar broer en die andere was die van 14 december zeker..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Achja maar Joanna mocht dan weer 2 of zelfs 3? keer dur broertjuhs verjaardag met toeters en bellen vieren he?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:45 schreef danilel het volgende:
[..]
1tje was haar broer en die andere was die van 14 december zeker..
JoJo is dan ook diezijnerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:47 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Wel iets origineler dan dat shirt van Mo
Ja, Jo zit in de fasjunquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:47 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Wel iets origineler dan dat shirt van Mo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |