Ahh wat leuk om ze zo los te zien gaan, heb echt met een grijns van oor tot oor zitten kijken.quote:
heel leuk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Ahh wat leuk om ze zo los te zien gaan, heb echt met een grinjns van oor tot oor zitten kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Als het eerlijk had gegaan had hij van Jo gewonnen. Maar het is wat de progammamakers willen jammer genoeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:35 schreef sjampoeh het volgende:
snap nog niet waarom hij minder stemmers had dan jojo
quote:
WS aan het filmen??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
![]()
![]()
En waar was Fenneke? Durft zeker niet te zien voor heul Nederland
Heerlijk om te zien, tis maar goed dat hij al miljonair is anders kwam hij nooit meer aan de bak met zijn gekke uitspattingen
Fenneke filmde misschien wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
![]()
![]()
En waar was Fenneke? Durft zeker niet te zien voor heul Nederland
Heerlijk om te zien, tis maar goed dat hij al miljonair is anders kwam hij nooit meer aan de bak met zijn gekke uitspattingen
Ik heb geen idee of de stemmen nut hebben, wat zowieso al niet helpt want veel kijkers met een clue hebben dit en dit lijken ook vaak Gerard fans te zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:35 schreef sjampoeh het volgende:
snap nog niet waarom hij minder stemmers had dan jojo
dit dus!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:36 schreef delfse het volgende:
[..]
Als het eerlijk had gegaan had hij van Jo gewonnen. Maar het is wat de progammamakers willen jammer genoeg.
Karim mist hem ook, die loopt al een tijdje met zijn ziel onder de arm. Het is ook facking saai, ik zweer het jequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:38 schreef danilel het volgende:
[..]
dit dus!
Mis m potverdorie op de streams.....
Geer, alsjeblieft wil je een eigen videokanaal gaan maken met zulke filmpjes?
Heb enorm met Karim te doen......quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Karim mist hem ook, die loopt al een tijdje met zijn ziel onder de arm. Het is ook facking saai, ik zweer het je
de daily:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Karim mist hem ook, die loopt al een tijdje met zijn ziel onder de arm. Het is ook facking saai, ik zweer het je
was vorige week toch ook van joanna in beeld en die zit er helaas nog gewoon in dus zegt niksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:43 schreef Reksie1981 het volgende:
Zagen jullie dat ook in beeld?
Vanavond om 19.30 uur vertelt Karim waarom hij het huis uit gaat?
nee niet gezienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:43 schreef Reksie1981 het volgende:
Zagen jullie dat ook in beeld?
Vanavond om 19.30 uur vertelt Karim waarom hij het huis uit gaat?
Ach, hij redt zich wel. Nog even door de saaiheid heen bijten. Als hij vandaag genomineerd staat, hoop ik dat hij tegenover Mo staat en met een overweldigende meerderheid aan stemmen weer terug het huis in komt. Dat zal hem een enorme boost geven en zingt hij die laatste week ook nog wel uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |