Ah zo'n typje, mag er ook zijn, ik ken die frustratie, ik heb het weer met andere dingen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:13 schreef MargrietV het volgende:
[..]
van mij mag dat niet, elk boek dat ik lees, ziet er na het lezen nog maagdelijk uit.
Maar dit is sharon haar voet...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:01 schreef bull-sjitt het volgende:
dalik weer boos op die vlieg omdat ie op haat teen staat
[ afbeelding ]
Het is ook weer doodelijk saai in het Huis der bedden...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:17 schreef danilel het volgende:
arme Karim, die verveelt zich te pletter......
ja, hij loopt een beetje doelloos heen en weer door het huis. Verder geen enkele beweging.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:17 schreef danilel het volgende:
arme Karim, die verveelt zich te pletter......
de groeten aan lekkersimpelquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:26 schreef Urb het volgende:
Goeiemiddag stre-amers![]()
![]()
Zal een beetje bijlezen als het nodig is, zo eerst effe gluren bij de kijkcyfers draad, ben benieuwd
Kweenie of het al gedaan was, ik ging vroeg off dus lees DM net pas maar allemaal de groeten van LekkerSimpel, hij heeft een ban en mag pas weer over 3 weken posten.
Beetje jammer natuurlijk, hoewel het er wel aan zat te komen.
Ik blame de saaie streams dan worden mensen verveeld en gaan wee op elkaar letten.
Mo is net terug uit KvdW en zegt dus dat ze de snelste was,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
de groeten aan lekkersimpelhij had niet door moeten gaan, maar hij was wat frusti denk ik. 3 weken dus zonder de finale
![]()
goeiemiddag trouwens.
mo over de zeik of heeft ze weer het hoogste woord
Ojee, wat heeft de robster nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
de groeten aan lekkersimpelhij had niet door moeten gaan, maar hij was wat frusti denk ik. 3 weken dus zonder de finale
![]()
goeiemiddag trouwens.
mo over de zeik of heeft ze weer het hoogste woord
Of juist niet, beestje in huis verbroedert: ik had liever gezien dat de bewoners meer geconfronteerd werden met elkaar. Secredo 'verpest' dat een beetje heel veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:23 schreef Urb het volgende:
Wat zou Secret Story nu toch zijn zonder Secredo he... dat was toch wel een slimme zet om die hond erin te gooien, dat dan weer wel.
Zonder Segredo nog minder streamers en kijkers.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:25 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Of juist niet, beestje in huis verbroedert: ik had liever gezien dat de bewoners meer geconfronteerd werden met elkaar. Secredo 'verpest' dat een beetje heel veel.
Of meer vuur onder de bewoners! Dus meer kijkers.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:27 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zonder Segredo nog minder streamers en kijkers.
snelste waarmee ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Mo is net terug uit KvdW en zegt dus dat ze de snelste was,
die wou ik net posten !quote:
oooh man geweldige vent is het ook he, heerlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |