Ik denk dat margriet het over jo heeft...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat vind jij dus, voor de duidelijkheid.
Maar wat maakt het uit, ze hebben lol en daar gaat het om.![]()
![]()
maakt me niks uit, ik ben het niet, die mijzelf voor schut zet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat vind jij dus, voor de duidelijkheid.
Maar wat maakt het uit, ze hebben lol en daar gaat het om.![]()
![]()
Oh dacht over Sylvia.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk dat margriet het over jo heeft...
Geen idee, ben nu oude muziek aan het luisteren ...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh dacht over Sylvia.![]()
Nouja, dan nog.
Ontopic, gebeurd er nu echt niks boeiends meer?![]()
Sylvia kan ik zeer waarderen, Joanna vind ik echt niet te pruimen. Kwetsen vind ik lekker op een taart en Joanna hoeft voor mij in en op geen enkele taart. Voor wie niet weet wat kwetsen zijn, dat is een pruimensoort.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh dacht over Sylvia.![]()
Nouja, dan nog.
Ontopic, gebeurd er nu echt niks boeiends meer?![]()
I wanna see a rainbow high in the sky?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen idee, ben nu oude muziek aan het luisteren ...
Zie!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:13 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Sylvia kan ik zeer waarderen, Joanna vind ik echt niet te pruimen. Kwetsen vind ik lekker op een taart en Joanna hoeft voor mij in en op geen enkele taart. Voor wie niet weet wat kwetsen zijn, dat is een pruimensoort.
quote:
Over losgaan gesprokenquote:
ah yea!quote:
Op je hoge hakken staan pompen op een duf muziekje onderwijl met een rietje nippend aan een flutdrankje.quote:
pompen ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op je hoge hakken staan pompen op een duf muziekje onderwijl met een rietje nippend aan een flutdrankje.
Binnen de cm² je voeten bewegen, kijken alsof je op de verkeerde plaats, op het verkeerde moment mét de verkeerde mensen bent, maar o zo ontzettend graag gezien willen worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:27 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
pompen ?
kan me nix bij voorstellen (visueel ingesteld)
Ah dat ken ik wel, die mensen die altijd in de weg staan bedoel jequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Binnen de cm² je voeten bewegen, kijken alsof je op de verkeerde plaats, op het verkeerde moment mét de verkeerde mensen bent, maar o zo ontzettend graag gezien willen worden.
Pak elk willekeurig filmpje erbij waar joanna tijdens een feestje op een tafel 'danst'.quote:
dit gaat vast over Joquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ah dat ken ik wel, die mensen die altijd in de weg staan bedoel je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |