Nope.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:45 schreef DragonFodder het volgende:
James was blijkbaar goed.
Meisje.. Emily?
quote:
Je hebt hem alquote:
Iedereen heeft de film wel gezien waarschijnlijk, maar wie heeft dit soort details meegekregen? Slimme vraag dus!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:58 schreef Robby87 het volgende:
Bij mij bleef deze naam echt hangen, en tja Inception dan mag deze vraag toch?
Hij zit ook in een bekende MJF film over tijdreizen, maar wil hem niet wegkapen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:10 schreef DragonFodder het volgende:
Hij zit ook in een zombiefilm o.i.d. Compleet kaal en over the top. Maar ik kan niet op de titel komen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hij zit ook in een bekende MJF film over tijdreizen, maar wil hem niet wegkapen.
Toch bedankt voor het je inhoudenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hij zit ook in een bekende MJF film over tijdreizen, maar wil hem niet wegkapen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:12 schreef picodealion het volgende:
Head Above Water!!
Eindelijk een keer de titel niet vergeten.
1 van Biff zijn vriendenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Toch bedankt voor het je inhouden
Welke BTTF was dat dan? Deel 3? Kan hem daarin helemaal niet herinneren.
Is dit die vrouw van ook The Departed?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:45 schreef picodealion het volgende:
Dan neem ik wel genoegen met in totaal 3 acteurs
Geen idee hoe bekend zij is:
[ afbeelding ],
maar er zit ook een acteur uit Hackers in. Zijn voornaam lijkt meer op een beroep.
ZVJZ=VMR!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:45 schreef picodealion het volgende:
maar er zit ook een acteur uit Hackers in. Zijn voornaam lijkt meer op een beroep.
Inderdaad. De film was Henry's Crime.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:28 schreef picodealion het volgende:
Is dat trouwens Al Bundy? Ik weet niet eens hoe die acteur heet.
Idd, en ze verzorgt iemand (erg bekend iemand). Er zit naast de liggende persoon nog een superbekende dame in de filmquote:
Ed Oneillquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
The Bone Collector
Denzel Washington
Angelina Jolie
Queen Latifah
en... hmm ik weet ook even neit meer hoe Bundy echt heet
Dopekoe +1quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:05 schreef Dopekoe het volgende:
The Bone Collector ?
Angelina Jolie
Ed O'neill
Denzel washington
Queen Latifah
Ik heb net de lijst bekeken toen ik mijn vorige vraag stelde... dus ik zal even wachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:09 schreef Dopekoe het volgende:
1e punt van mei voor mij
Doe mij nog maar 3 films met Ed O'neill
Wachten is voorbijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:16 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik heb net de lijst bekeken toen ik mijn vorige vraag stelde... dus ik zal even wachten.
The sweetest thingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:54 schreef ShaoliN het volgende:
Doe mij maar 6 films van de andere MWC ster, christina applegate
Alvin & the Chipmunks 2?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:20 schreef ShaoliN het volgende:
Stemacteur in deel 2 van een film over eekhoorns met Jason Lee?
Dat moet bijna wel alvin and the chipmunks: the squeekqual zijn ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:20 schreef ShaoliN het volgende:
Stemacteur in deel 2 van een film over eekhoorns met Jason Lee?
Jeepers Creepers Justinquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:16 schreef ShaoliN het volgende:
Een film van 2010 met Drew Barrymore en Justin Long (ja die van Die hard )
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:35 schreef Dopekoe het volgende:
Misschien 1 van de revenge of the nerds films
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:37 schreef Dopekoe het volgende:
Dan zal het wel deel 1 niet zijn![]()
![]()
Revenge of the Nerds 3![]()
![]()
Dopekoe +1quote:
quote:
Er zitten toch wel een paar zeer bekende titels tussenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb ooit een film met hem erin gezien, maar ik ben nu alweer kwijt welke dat was.
1 die ik heb gezien, de rest nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Er zitten toch wel een paar zeer bekende titels tussen
Ook met wezenlijke rollen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Er zitten toch wel een paar zeer bekende titels tussen
Denk niet dat we er dan gaan komen, of zijn er nog Lost-kenners hier?quote:
Das alvast 1quote:
Daar is hij een beetje jong voor lijkt me.quote:
Ja met Wahlberg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Daar is hij een beetje jong voor lijkt me.
Hoewel, er zal vast wel een remake van bestaan...
Dat moet een grote steen geweest zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Daar is hij een beetje jong voor lijkt me.
Hoewel, er zal vast wel een remake van bestaan...
Dacht me al te herinneren dat er een (nogal grote) remake van was, maar wist het niet zeker. Zulke remakes zijn zelden de moeite waard.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat moet een grote steen geweest zijn
http://www.imdb.com/title/tt0133152/
Apenfilm was Mighty Joe Youngquote:
Er komt binnenkort zelfs een soort vervolg:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dacht me al te herinneren dat er een (nogal grote) remake van was, maar wist het niet zeker. Zulke remakes zijn zelden de moeite waard.
1.Il Buono, Il Brutto, Il Cattivoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef Gillingham het volgende:
2001: A Space Odyssey
Dr. Strangelove
Il Buono, Il Brutto, Il Cattivo
C'era una Volta il West
Otto e Mezzo?
Benieuwd of ze nog slechter zijn de de sequels op het origineel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Er komt binnenkort zelfs een soort vervolg:
The rise of the planet of the apes
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
1.Il Buono, Il Brutto, Il Cattivo
2. C'era una Volta il West
3. Psycho
4.Dr. Strangelove
5. Lawrence of Arabia
6.
7.
8. 2001 a space Odyssey
9.
10.
Yojinbo it is M.A2 +1quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef Dopekoe het volgende:
Liam Neeson
Taken![]()
Schindlers List![]()
Star Wars phantom Menace![]()
The A team![]()
The haunting![]()
Ermm.... die ander ken ik wel maar wie het is...
Nu de andere acteur nog. Hij is niet Amerikaans/Brits.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:36 schreef Asap het volgende:
Love Actually![]()
Gangs of NY![]()
en Chronciles of Narnia alle delen als de Leeuw![]()
quote:
Thomas Kretschmann speelt ook nog in films als King Kong en Wanted.quote:
Daar ken ik hem van idd, hij was die kapiteinquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:50 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Thomas Kretschmann speelt ook nog in films als King Kong
Orlando Bloomquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:02 schreef DragonFodder het volgende:
Saffron Burrows (of zoiets, de chick die ook in deep blue sea speelt
film?quote:The name of the movie is taken from the signs found on drive-ins. These signs indicate the length of the shows, which ran "****". The movie is full of references to midnight movies and films which were often intended for teenagers to watch late at night from their cars.
quote:Green blood was used for the **** to get the movie past the censors.
quote:Sex & Nudity: 5/10
Most of the film takes place in a bar in Mexico. Women dance with their buttocks and some breasts showing. Most of the nudity is in the background but a few times breasts are seen.
A woman is raped off-screen. We see quick images of her dead body on a bed with blood all over the place.
Some strong sexual references.
Klinkt warm!quote:
Ik zie niksquote:
Dat is 5, je hebt nog 2 Mexicanen uit o.a. Desperado, Machete etc (Robert Rodriguez vaste acteursquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:18 schreef Gillingham het volgende:
George Clooney
Quentin Tarantino
Salma Hayek
Harvey Keitel
Juliette Lewis
Danny is goedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:20 schreef Gillingham het volgende:
Danny Trejo
Antonio Banderes? Edit: Banderas
Robert Rodriguez zelf?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:37 schreef DragonFodder het volgende:
[random western]shooting at the o.k. corral?![]()
![]()
quote:
Au Hasard Balthazar inderdaad.quote:
Doff +1quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:07 schreef Doff het volgende:
Asterix & Obelix Welke doe ik niet moeilijk over, Jeux Olympiques
Benoit Poelvoorde
Gerard Depardieu
Alain Delon
Zeg ik Asterix & Obelix meet Cleopatraquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:07 schreef Doff het volgende:
Asterix & Obelix
Benoit Poelvoorde
Gerard Depardieu
Alain Delon
jazeker, al eerder aangegeven in het SC topic, ik zal het ff melden in de FBquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:35 schreef Doff het volgende:
Zou deze topic eigenlijk niet nummertje drie moeten zijn?
Nee, maar Arnie klopt uiteraard.quote:
Maar die man in het pak heb ik van het weekend nog gezien toen ik MASH keek (dacht ik)...alleen ik ben zijn naam kwijtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:03 schreef Doff het volgende:
Nee hoor, Arnie speelt hier een heel bescheiden rolletje.
Dat kan heel goed kloppen. Namen hoef ik trouwens niet meer hè, voor alle duidelijkheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar die man in het pak heb ik van het weekend nog gezien toen ik MASH keek (dacht ik)...alleen ik ben zijn naam kwijt
Ik ben zo'n idioot. Ik ging helemaal op in The Big Sleep dat ik daar hintjes voor begon te bedenkenquote:
Ik snapte ook al niet meer wat je wilde zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:28 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik ben zo'n idioot. Ik ging helemaal op in The Big Sleep dat ik daar hintjes voor begon te bedenken. Het is natuurlijk inderdaad The Long Goodbye. Wellicht heb ik echt wat slaap nodig
![]()
Sterling Hayden doet ook nog mee overigens (de man met de baard).
Ik denk dat SoK ook alleen oog had voor de damequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:40 schreef Doff het volgende:
Uh, SoK. Dat staat op de achtergrond. Daarom zei ik: ik heb geen idee.
Zoals ik al zei, ik heb in elk geval geen idee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou zeggen dat je dan nog maar een andere film moet noemen, maar dat wordt dan weer iets te moeilijk, vermoed ik.
We zoeken een kinderfilm.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn broertje en zusje zijn helemaal verliefd op haar.
Ze is ook super mooi idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |