Rens vast wel, luie ambtenaar dat het isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
We zijn toch niet vrij met Bevrijdingsdag ?
Aww koetsjiekoetsjiekoequote:
NEIN!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je niet naar een of ander bevrijdingsfestival?
Meest geniale reply ever op die vraagquote:
Niet, laat die jongen gewoon lekker slapenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben jaloers op mijn zoon, kreng ligt nog steeds te slapen![]()
Met welk muziekje zal ik hem wakker maken?
Okquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet, laat die jongen gewoon lekker slapen
Nee geen traantjes.quote:
Voor jou hequote:
Mja ik wil ook graag een nieuwe uploaden maar dat mag all1 in overleg en aangezien koelkast op vakantie is....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Dikke censuur![]()
Alsof je naar MTV zit te kijken
Huh? Alleen in overleg?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik wil ook graag een nieuwe uploaden maar dat mag all1 in overleg en aangezien koelkast op vakantie is....![]()
quote:
Dacht dat dat bedoeld was als in vraag eerst even "toestemming"...quote:Heb je een nummer voorbij horen komen wat kwalitatief erg slecht is laat het dan weten, daarna kun je zelf een betere versie uploaden.
Nee joh gekkie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat dat bedoeld was als in vraag eerst even "toestemming"...
Ok top!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh gekkie.
Dat doorgeven kan via mij en gewoon gaan uploaden hoor
Kan je doen, hoeft niet hoor. Zorg wel dat bitrate enz klopt hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok top!
Even uncensored in de naam zetten?
Oh ok. Jij geeft dat dan door oid?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je doen, hoeft niet hoor. Zorg wel dat bitrate enz klopt he
Ik heb m gister al gezien bij Barend en Barend.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja huppel, straks om 13:00 wordt het nieuw uitshirt van Ajax gepresenteerd!
Ooh hoe ziet hij er uitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb m gister al gezien bij Barend en Barend.
Zit weer zo'n smerig logo opquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh hoe ziet hij er uit?!
Het is zeker een moderne versie van die lichtblauwe ?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh hoe ziet hij er uit?!
Het is zeker een moderne versie van die lichtblauwe ?
Bitrate is 320 en hij is nu aan t uploaden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je doen, hoeft niet hoor. Zorg wel dat bitrate enz klopt he
Hmm dat dacht ik al, die vind ik lelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beetje als Argentinië maar zag er wel ok uit.
![]()
(al zaten er geen witten banen op maar 2 soorten lichtblauw)
Is het ook cbr ipv vbr?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bitrate is 320 en hij is nu aan t uploaden.
Heb trouwens nog meer van die shizzle. Maar denk dat ik de hele discografie van Eminem er niet hoef op te knallen?
Wat leukquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja huppel, straks om 13:00 wordt het nieuw uitshirt van Ajax gepresenteerd!
Constant of Variabel.quote:
Vind ze niet eens zo lelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja mooi is anders mja ze lopen al seizoenen te kutten met die shirts. Ben t inm wel gewent.
Ik heb dat proggie gebruikt. Hij zegt links onder average bitrate 320\320 In de regel van t nummer staat ook 320. Hoe kan ik dan weten of t average is of werkelijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Constant of Variabel.
Hij moet constant zijn anders kan draak er niet mee omgaan. Op de uploadpagina staat hoe je dat kan checken.
DE ZOMER MOET NOG BEGINNEN GEK!
Ik ga er vanuit dat het dan goed isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb dat proggie gebruikt. Hij zegt links onder average bitrate 320\320 In de regel van t nummer staat ook 320. Hoe kan ik dan weten of t average is of werkelijk?
Dat is goed volgens mijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb dat proggie gebruikt. Hij zegt links onder average bitrate 320\320 In de regel van t nummer staat ook 320. Hoe kan ik dan weten of t average is of werkelijk?
Het uitshirt wat ze nu hebben vind ik wel echt heel mooiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt lelijk is ie ook niet maar mooi is anders.
Kun jij de reden zien waarom nummers afgekeurd zijn?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het dan goed is![]()
Ik heb er verder ook gewoon geen verstand van namelijk
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het dan goed is![]()
Ik heb er verder ook gewoon geen verstand van namelijk
Top dan nu wachten tot t wordt toegevoegd. Meteen ook een nummer van Eminem maar even regelen. Was ook gecensureerd...quote:
Daar werd ik mee wakkerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil het door mij zelf geuploade What It Is aanvragen istie recent al afgespeeld
Nopequote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun jij de reden zien waarom nummers afgekeurd zijn?
Welke? Heb je in de naam gezet dat het ongecensureerd is?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Top dan nu wachten tot t wordt toegevoegd. Meteen ook een nummer van Eminem maar even regelen. Was ook gecensureerd...
Deze moet echt in de top 10, vind je nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
IK WIL JE
BLIJF BIJ ME
HOU VAN ME
GA NOOIT MEER WEG!!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het uitshirt wat ze nu hebben vind ik wel echt heel mooi
Ik ben nog druk met apollo 440 op 1 te krijgenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Deze moet echt in de top 10, vind je niet?
Cleaning out my closet dacht ik. Nee dat hoefde toch niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke? Heb je in de naam gezet dat het ongecensureerd is?
Hoeft ook niet maar dan moet je wel ff titel aan mij doorgeven anders denkt koelkast van hey die staat er al inquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Cleaning out my closet dacht ik. Nee dat hoefde toch niet?
Jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bedoelt Knetter met dat ik speciaal ben dat ik een mongool ben?!
Mja ik wilde m eerst gaan checken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeft ook niet maar dan moet je wel ff titel aan mij doorgeven anders denkt koelkast van hey die staat er al in
Wat heb je een pech....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Godver Stairway to Heaven ook al recently played
quote:
Muten dusquote:
Met zaad?quote:
Ja is een prachtig nummer. Maar inmiddels wel genoeg uitgemolken.quote:
Dat mag de pret niet drukkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met zaad?
[..]
Ja is een prachtig nummer. Maar inmiddels wel genoeg uitgemolken.
quote:
Dit dus.quote:Ja is een prachtig nummer. Maar inmiddels wel genoeg uitgemolken.
Dat is morgen dusquote:Onze gemiddelde levertijd van de producten, mits voorradig, is drie werkdagen.
nope..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet jij wel nummer van Eminem gecensureerd is naast het nummer dat ie mee doet met Dre?
Speelgoedquote:
Hoe bedoel je precies? Bedoel je Still Dre of Guilty Conscience?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet jij wel nummer van Eminem gecensureerd is naast het nummer dat ie mee doet met Dre?
CLD?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Speelgoed![]()
Oh ik zie net dat het gisteren verzonden is dus dan moet ik het in theorie vandaag al krijgen
Ah speelgoed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Speelgoed![]()
Oh ik zie net dat het gisteren verzonden is dus dan moet ik het in theorie vandaag al krijgen
Huhquote:
quote:
Nee. Daar ben ik expres niet gaan kijken, uitleg over why ga ik niet gevenquote:
Natuurlijk nietquote:
Nou ik heb van t weekend een Dr Dre - Forgot About Dre gedraait. (Daar doet Eminem in mee.) Het nummer van Eminem wat ik daarna draaide zat ook vol met censuur. Ik weet all1 niet meer welke dat was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Bedoel je Still Dre of Guilty Conscience?
Hoe ging het nummer?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou ik heb van t weekend een Dr Dre - Forgot About Dre gedraait. (Daar doet Eminem in mee.) Het nummer van Eminem wat ik daarna draaide zat ook vol met censuur. Ik weet all1 niet meer welke dat was.
Mja als ik dat wist weet ik ook wel welk nummer t was.quote:
Bedoel je dan dat je een mongooltje bent? En sopsop wil ook graag weten of je hem speciaal vindt of een mongooltjequote:
Is het een nummer wat in draak staat, of bedoel je gewoon een random eminem nummer?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja als ik dat wist weet ik ook wel welk nummer t was.Was op vrijdag avond en was dronken. Daarna zaterdag en zondag ook gezopen dus mn geheugen.... ehm nouja zeg maar dat ik t vergeten ben.
afhankelijk van voor wie ik het zeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat je een mongooltje bent? En sopsop wil ook graag weten of je hem speciaal vindt of een mongooltje
Een nummer wat in draak staat. Ik wil nl de ongecensureerde uploaden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het een nummer wat in draak staat, of bedoel je gewoon een random eminem nummer?
Heel veel nummers zijn gecensureerd namelijk.
Ik kan me er namelijk wel iets van herinneren. Was het niet The Way I Am?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja als ik dat wist weet ik ook wel welk nummer t was.Was op vrijdag avond en was dronken. Daarna zaterdag en zondag ook gezopen dus mn geheugen.... ehm nouja zeg maar dat ik t vergeten ben.
It's a close call babequote:
Als Ajax de beker wint komt er geen huldiging hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ajax en Twente interesseren zich beide niet in die klote beker
Ze willen beide alleen maar de titel
Gezien de naam in draak van dat nummer zou dat niet moeten... Eminem - The Way I Am (Unedited Version)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik kan me er namelijk wel iets van herinneren. Was het niet The Way I Am?
Die zal waarschijnlijk wel gecensureerd zijn ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik kan me er namelijk wel iets van herinneren. Was het niet The Way I Am?
Nope als Twente wint ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als Ajax de beker wint komt er geen huldiging he
Vinden ze die weer te min?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geweldigquote:
Twente ook niet zeiden ze vanmorgenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze gaan er vanuit dat ze een week later 2 feestjes in 1 kunnen vierenquote:
Ik hou wel van jequote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je vindt me nog maar net geen mongooltje dus?!
Altijd die arrogantie hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze gaan er vanuit dat ze een week later 2 feestjes in 1 kunnen vieren
Ik dacht eerst dat t cleaning out my closet was ja maar ik weet t niet meer zeker...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zal waarschijnlijk wel gecensureerd zijn ja.
En cleanin out my closet volgens mij ook
Was gister al bekend.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Twente ook niet zeiden ze vanmorgen
Ik heb niks tegen Twentequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen TwenteIk doelde dan ook op de arrogantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh waar ga je heen dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
douchen en dan 2 uur treinen.. tot morgen ofzo piepels![]()
amsterdamquote:
Had ie maar eerder zn nest uit moeten komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon vindt dit geen leuk nummer om bij wakker te worden
Ohhhquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
amsterdam
vanavond live racoon
Hmm toen hadden we echt een bazenteamquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm toen hadden we echt een bazenteam
http://ajaxmokum.tripod.com/blankstartfromscratch/id22.html
Goeien shitquote:
Volgens jouw logica moet ik dus voor Feyenoord of nog erger FC Dordrecht zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je ben geboren Amsterdammer, of je bent dat niet heh
Niks moet, ik geef alleen mijn rede aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens jouw logica moet ik dus voor Feyenoord of nog erger FC Dordrecht zijn
Mja ik voor FC Nootdorp.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens jouw logica moet ik dus voor Feyenoord of nog erger FC Dordrecht zijn
AFCA!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niks moet, ik geef alleen mijn rede aan.
Wat een dom wijf zeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:50 schreef Outpost76 het volgende:
http://www.rtl.nl/programma/barendenbarend/home/
2e filmpje. Victoria gister met heerlijk decolleté.....Zou zo dat shirtje naar beneden willen trekken.
![]()
Ach daar zat ik gister helemaal niet op te letten hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat een dom wijf zeg.
Geeft ze antwoord en maakt ze zich helemaal druk om een vraag die niet eens gesteld is
Klopt. Gelukkig hebben ze vaak leuke gasten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En oh god, wat een presentatie dat programma, wat amateuristisch !
Ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pff ik ben een beetje klaar met die klote Bin Laden...
Hij leeftquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Even wat gamemuziek in een popjasje, voor jullie
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
douchen en dan 2 uur treinen.. tot morgen ofzo piepels![]()
Moiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
En welke baas heeft Hooverphonic aangevraagd?
Voor zover ik weet is een cane een wandelstok. Een sugar cane is zo'n snoepstok maar je hebt ook nog cane sugar voor zover ik weet en dat is rietsuiker.quote:
Ok ok, too much info voor iemand die net wakker isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is een cane een wandelstok. Een sugar cane is zo'n snoepstok maar je hebt ook nog cane sugar voor zover ik weet en dat is rietsuiker.
Sjaak wandelstok klonk zo slecht.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:26 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ok ok, too much info voor iemand die net wakker is![]()
Heb je verder nog niks gegeten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dronk net een glas cola en nu heb ik maagpijn.
Hé Homiepoly! Hoe gaat het ouwe neger? Ik zag dat je Zwolle nu tweede staat. Wat een sukkels, met hun voormalige mijlengrote voorsprong.quote:
Zullen we het daar maar niet over hebben ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé Homiepoly! Hoe gaat het ouwe neger? Ik zag dat je Zwolle nu tweede staat. Wat een sukkels, met hun voormalige mijlengrote voorsprong.
Ontwaken met Coca-Cola, mijn heldin.quote:
Oh.quote:
Wat doe je dan allemaal nu? Je bent toch wel bij de buurtsuper?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zullen we het daar maar niet over hebben ?
Verder gaat het wel. Werk belde vandaag dat ik vrij kreeg omdat er te weinig orders waren
Eet jij wel genoeg?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.Dan ga ik wel iets eten.
Ik was wel gewoon 1.4 kilo kwijt vanaf zondag, dus in 2 daagjes. Niceness.
Nee, ben daar weg. Werk nu in Amsterdam tijdelijk tot ik mijn rijbewijs heb gehaald om zo in de beveiliging te kunnenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat doe je dan allemaal nu? Je bent toch wel bij de buurtsuper?
In Amsterdam! En dat zeg je niet effe ofzo!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ben daar weg. Werk nu in Amsterdam tijdelijk tot ik mijn rijbewijs heb gehaald om zo in de beveiliging te kunnen
Jawel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Eet jij wel genoeg?![]()
1.4 kilo is veel in 2 dagen.
Vorige week ofzo een paar keer gezegdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In Amsterdam! En dat zeg je niet effe ofzo!
Lekker samen gesnoven enzo ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel.Normaal wel.
Maar dit was even een brak weekendje bij een vriend.
En om langs mij te kunnen rijden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ben daar weg. Werk nu in Amsterdam tijdelijk tot ik mijn rijbewijs heb gehaald om zo in de beveiliging te kunnen
Oh okquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel.Normaal wel.
Maar dit was even een brak weekendje bij een vriend.
Sobersoquote:
Oh, meh. Dan houd ik niet goed genoeg een oogje in het zeil hier.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vorige week ofzo een paar keer gezegd
Maar ik heb klote tijden, daarom ben ik bijna niet meer in het topic te vinden
Wat een bazen zijn wij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soberso
Wij gaan dan hele avonden samen rondrijden, en op de motorkap kijken naar de zonsondergang met Marvin Gaye op de achtergrond
Maakt niet uit, daarom ben ik hier om het nog maals te zeggen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, meh. Dan houd ik niet goed genoeg een oogje in het zeil hier.
Ik kom niet uit een\de kast!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
OUTKAST!! TOCH HET VERZOEK VAN KOELKAST OF JE ER UNCENSORED BIJ WIL ZETTEN!!
Ga je ook in Amsterdam op 5 mei Jack Parow koekeloeren (of in Almere ofzo)?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, daarom ben ik hier om het nog maals te zeggen!
Of Zwolle of niets doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je ook in Amsterdam op 5 mei Jack Parow koekeloeren (of in Almere ofzo)?
Ik ga dit jaar in Zwolle ook niet naar het festival terrein. Veels te druk en artiesten zijn dit jaar niet om over naar huis te schrijven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In Zwolle is Jack Parow niet.
Wel weer Katzenjammer trouwens.
Had jij een kort rokje aan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi ze dachten dat ik net bij de tennis vandaan kwam![]()
Ik had ook eerst een lange broek aan moeten doen voor ik ging winkelen
Uhm het is zeg maar een hotpants maar dan net iets langer met een rokdingomslagdoek eroverquote:
Ohjaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm het is zeg maar een hotpants maar dan net iets langer met een rokdingomslagdoek erover
een rokdingomslagdoek?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm het is zeg maar een hotpants maar dan net iets langer met een rokdingomslagdoek erover
3x woordwaardequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
een rokdingomslagdoek?
mooi scrabble woord
Ik doe elke zomer weer mn best om bruine benen te krijgenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ik loop nooit in kortje rokjes/broeken.
Altijd jeans. Heel soms een jurkje.
Ik ook, meestal verbrand ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe elke zomer weer mn best om bruine benen te krijgen
Zelfs dat nietquote:
Ik heb een prijs gewonnen, en net het pakketje ontvangen er daar zit een tanning spray in dus die ga ik gebruikenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik blijf enorm bleek.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon witter dan witquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:05 schreef Myraela het volgende:
Nouja, zo heel bleek ben ik eigenlijk niet vergeleken met sommige mensen. Heb gelukkig een beetje kleur van mezelf. Heel klein beetje.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme Mono, niet al onze prive pics hier neer zetten
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:06 schreef Myraela het volgende:
Mijn tieten verbranden altijd, zegmaar, waar geen zon komt met een topje aan, maar wel zon komt als je in je bikini loopt. Krijg je van die pijnlijke plekken.
Jij neemt ook al je neukertjes mee naar Marbella hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]Sorry. Uit deze map zal ik geen foto's meer plaatsen.
Die vakantie van ons samen in Marbella
Geloof me, dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar haal je al die foto's toch vandaan?
Het is mono, die vraag is dan echt zo overbodigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar haal je al die foto's toch vandaan?
Ik ken nog niet iedereen hierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is mono, die vraag is dan echt zo overbodig
quote:
Ja man ik heb letterlijk zitten aftellenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Huppel! Heb je What It Is aangevraagd?
Mono is onze ransaapquote:
Heldinquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja man ik heb letterlijk zitten aftellen![]()
Ik had hem rond 7:59 vanochtend aangevraagd
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono is onze ransaap![]()
Maar we houden van hem!!
Jij bent gewoon jaloers dat hij jou niet met zijn monstercock verwendquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij neemt ook al je neukertjes mee naar Marbella he
quote:
Meer adoratie voor hupsquote:
Hoi. Ik neuk graag crew, is goedquote:
Uhm ja, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat hij jou niet met zijn monstercock verwend
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat hij jou niet met zijn monstercock verwend
Whehe is het zo erg?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan heb je zeker nog geen ervaring met crew-neuken?Dan leer je het wel af.
Crewneuken valt tegen zeker?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan heb je zeker nog geen ervaring met crew-neuken?Dan leer je het wel af.
Hij is mooi hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zit helemaal klaar voor Mark Knopfler. Helaas op m'n werk zodat het volume niet voluit kan
Kippenvel! Sowieso alles van hem en Dire Straitsquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
De 300 minuten zijn voorbij!!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Stiekem heb ik nog nooit crew gedaan.
Er zijn wel genoeg users die jou willen doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Stiekem heb ik nog nooit crew gedaan.
Die hebben me nog nooit irl gezien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn wel genoeg users die jou willen doen
Ik ken er ook die jou wel hebben gezien en jou nog steeds willen doenquote:
Jij krijgt een melding als het over crewneuken gaat?quote:
Zal toch wel meevallen?quote:
Ja?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij krijgt een melding als het over crewneuken gaat?
Hoi, neuken?quote:
Lekken uit de crew-fora. Niet doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen?
Smegmanus wil je wel doen heb ik zo het idee
Raar, die invloed heb ik ook altijd op topics.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:18 schreef smegmanus het volgende:
Elk topic waar ik kom () gaat het over neuken
Dat zegt volgens mij meer over jouquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:18 schreef smegmanus het volgende:
JA JA JAquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik moet echt meer muziek van Mark Knopfler gaan luisteren!
Ik lek niks. Ik veronderstel watquote:
Zo lang het over neuken gaat is het best!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:18 schreef smegmanus het volgende:
Ja man, seks is vies.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:20 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Zo lang het over neuken gaat is het best!
Als mensen echt gaan neuken breekt de hel los!
Blauw is de kleur van geilheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Raar, die invloed heb ik ook altijd op topics.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:20 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Men, daar heb ik nog nooit zo over nagedacht. Het klinkt wel slim. Maar waarom rood dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een blauw hier!
Is blauw trouwens expres gekozen, omdat het ook de kleur van de politie is ?
Navy SEALSquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een blauw hier!
Is blauw trouwens expres gekozen, omdat het ook de kleur van de politie is ?
Outkast is op zoek naar gecensureerde versiesquote:
Rood staat voor dictatorschapquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Men, daar heb ik nog nooit zo over nagedacht. Het klinkt wel slim. Maar waarom rood dan?
Er moet juist meer in het echt geneukt worden door fokkers.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:20 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Want Seal was ook een blauwe?quote:
quote:
Nouja hij neukt Heidi Klum dus een baas is het welquote:
JA MEER SEKS !!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er moet juist meer in het echt geneukt worden door fokkers.
Nou uhm tot over 53,5 jaar dan maar hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:21 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
[..]
Neuken is vies!
blijf maagd tot mijn 78,5 jaar..
Met jou lijkt het me dan weer doodsengquote:
Ja, eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er moet juist meer in het echt geneukt worden door fokkers.
Mono, wanneer krijg ik mijn boek over optische illusies die ik 15 januari j.l. gewonnen heb met onz-radioquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Outkast is op zoek naar gecensureerde versies
Ja die geruchten gaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA MEER SEKS !!![]()
Ik ben voor![]()
Ho wacht ik schijn me al een slag in de rondte te neuken
Ik zal hem binnenkort versturenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mono, wanneer krijg ik mijn boek over optische illusies die ik 15 januari j.l. gewonnen heb met onz-radio?!
Heb jij je hele hand nodig daarvoor dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:22 schreef Monopoly het volgende:
Over neuken gesproken, zo even neuken met mijn rechterhand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |