Rens vast wel, luie ambtenaar dat het isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
We zijn toch niet vrij met Bevrijdingsdag ?
Aww koetsjiekoetsjiekoequote:
NEIN!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je niet naar een of ander bevrijdingsfestival?
Meest geniale reply ever op die vraagquote:
Niet, laat die jongen gewoon lekker slapenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben jaloers op mijn zoon, kreng ligt nog steeds te slapen![]()
Met welk muziekje zal ik hem wakker maken?
Okquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet, laat die jongen gewoon lekker slapen
Nee geen traantjes.quote:
Voor jou hequote:
Mja ik wil ook graag een nieuwe uploaden maar dat mag all1 in overleg en aangezien koelkast op vakantie is....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Dikke censuur![]()
Alsof je naar MTV zit te kijken
Huh? Alleen in overleg?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik wil ook graag een nieuwe uploaden maar dat mag all1 in overleg en aangezien koelkast op vakantie is....![]()
quote:
Dacht dat dat bedoeld was als in vraag eerst even "toestemming"...quote:Heb je een nummer voorbij horen komen wat kwalitatief erg slecht is laat het dan weten, daarna kun je zelf een betere versie uploaden.
Nee joh gekkie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat dat bedoeld was als in vraag eerst even "toestemming"...
Ok top!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh gekkie.
Dat doorgeven kan via mij en gewoon gaan uploaden hoor
Kan je doen, hoeft niet hoor. Zorg wel dat bitrate enz klopt hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok top!
Even uncensored in de naam zetten?
Oh ok. Jij geeft dat dan door oid?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je doen, hoeft niet hoor. Zorg wel dat bitrate enz klopt he
Ik heb m gister al gezien bij Barend en Barend.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja huppel, straks om 13:00 wordt het nieuw uitshirt van Ajax gepresenteerd!
Ooh hoe ziet hij er uitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb m gister al gezien bij Barend en Barend.
Zit weer zo'n smerig logo opquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh hoe ziet hij er uit?!
Het is zeker een moderne versie van die lichtblauwe ?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh hoe ziet hij er uit?!
Het is zeker een moderne versie van die lichtblauwe ?
Bitrate is 320 en hij is nu aan t uploaden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je doen, hoeft niet hoor. Zorg wel dat bitrate enz klopt he
Hmm dat dacht ik al, die vind ik lelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beetje als Argentinië maar zag er wel ok uit.
![]()
(al zaten er geen witten banen op maar 2 soorten lichtblauw)
Is het ook cbr ipv vbr?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bitrate is 320 en hij is nu aan t uploaden.
Heb trouwens nog meer van die shizzle. Maar denk dat ik de hele discografie van Eminem er niet hoef op te knallen?
Wat leukquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja huppel, straks om 13:00 wordt het nieuw uitshirt van Ajax gepresenteerd!
Constant of Variabel.quote:
Vind ze niet eens zo lelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja mooi is anders mja ze lopen al seizoenen te kutten met die shirts. Ben t inm wel gewent.
Ik heb dat proggie gebruikt. Hij zegt links onder average bitrate 320\320 In de regel van t nummer staat ook 320. Hoe kan ik dan weten of t average is of werkelijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Constant of Variabel.
Hij moet constant zijn anders kan draak er niet mee omgaan. Op de uploadpagina staat hoe je dat kan checken.
DE ZOMER MOET NOG BEGINNEN GEK!
Ik ga er vanuit dat het dan goed isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb dat proggie gebruikt. Hij zegt links onder average bitrate 320\320 In de regel van t nummer staat ook 320. Hoe kan ik dan weten of t average is of werkelijk?
Dat is goed volgens mijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb dat proggie gebruikt. Hij zegt links onder average bitrate 320\320 In de regel van t nummer staat ook 320. Hoe kan ik dan weten of t average is of werkelijk?
Het uitshirt wat ze nu hebben vind ik wel echt heel mooiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt lelijk is ie ook niet maar mooi is anders.
Kun jij de reden zien waarom nummers afgekeurd zijn?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het dan goed is![]()
Ik heb er verder ook gewoon geen verstand van namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |