Rens vast wel, luie ambtenaar dat het isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
We zijn toch niet vrij met Bevrijdingsdag ?
Aww koetsjiekoetsjiekoequote:
NEIN!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je niet naar een of ander bevrijdingsfestival?
Meest geniale reply ever op die vraagquote:
Niet, laat die jongen gewoon lekker slapenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben jaloers op mijn zoon, kreng ligt nog steeds te slapen![]()
Met welk muziekje zal ik hem wakker maken?
Okquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet, laat die jongen gewoon lekker slapen
Nee geen traantjes.quote:
Voor jou hequote:
Mja ik wil ook graag een nieuwe uploaden maar dat mag all1 in overleg en aangezien koelkast op vakantie is....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Dikke censuur![]()
Alsof je naar MTV zit te kijken
Huh? Alleen in overleg?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik wil ook graag een nieuwe uploaden maar dat mag all1 in overleg en aangezien koelkast op vakantie is....![]()
quote:
Dacht dat dat bedoeld was als in vraag eerst even "toestemming"...quote:Heb je een nummer voorbij horen komen wat kwalitatief erg slecht is laat het dan weten, daarna kun je zelf een betere versie uploaden.
Nee joh gekkie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat dat bedoeld was als in vraag eerst even "toestemming"...
Ok top!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh gekkie.
Dat doorgeven kan via mij en gewoon gaan uploaden hoor
Kan je doen, hoeft niet hoor. Zorg wel dat bitrate enz klopt hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok top!
Even uncensored in de naam zetten?
Oh ok. Jij geeft dat dan door oid?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je doen, hoeft niet hoor. Zorg wel dat bitrate enz klopt he
Ik heb m gister al gezien bij Barend en Barend.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja huppel, straks om 13:00 wordt het nieuw uitshirt van Ajax gepresenteerd!
Ooh hoe ziet hij er uitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb m gister al gezien bij Barend en Barend.
Zit weer zo'n smerig logo opquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh hoe ziet hij er uit?!
Het is zeker een moderne versie van die lichtblauwe ?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh hoe ziet hij er uit?!
Het is zeker een moderne versie van die lichtblauwe ?
Bitrate is 320 en hij is nu aan t uploaden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je doen, hoeft niet hoor. Zorg wel dat bitrate enz klopt he
Hmm dat dacht ik al, die vind ik lelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beetje als Argentinië maar zag er wel ok uit.
![]()
(al zaten er geen witten banen op maar 2 soorten lichtblauw)
Is het ook cbr ipv vbr?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bitrate is 320 en hij is nu aan t uploaden.
Heb trouwens nog meer van die shizzle. Maar denk dat ik de hele discografie van Eminem er niet hoef op te knallen?
Wat leukquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja huppel, straks om 13:00 wordt het nieuw uitshirt van Ajax gepresenteerd!
Constant of Variabel.quote:
Vind ze niet eens zo lelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja mooi is anders mja ze lopen al seizoenen te kutten met die shirts. Ben t inm wel gewent.
Ik heb dat proggie gebruikt. Hij zegt links onder average bitrate 320\320 In de regel van t nummer staat ook 320. Hoe kan ik dan weten of t average is of werkelijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Constant of Variabel.
Hij moet constant zijn anders kan draak er niet mee omgaan. Op de uploadpagina staat hoe je dat kan checken.
DE ZOMER MOET NOG BEGINNEN GEK!
Ik ga er vanuit dat het dan goed isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb dat proggie gebruikt. Hij zegt links onder average bitrate 320\320 In de regel van t nummer staat ook 320. Hoe kan ik dan weten of t average is of werkelijk?
Dat is goed volgens mijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb dat proggie gebruikt. Hij zegt links onder average bitrate 320\320 In de regel van t nummer staat ook 320. Hoe kan ik dan weten of t average is of werkelijk?
Het uitshirt wat ze nu hebben vind ik wel echt heel mooiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt lelijk is ie ook niet maar mooi is anders.
Kun jij de reden zien waarom nummers afgekeurd zijn?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het dan goed is![]()
Ik heb er verder ook gewoon geen verstand van namelijk
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het dan goed is![]()
Ik heb er verder ook gewoon geen verstand van namelijk
Top dan nu wachten tot t wordt toegevoegd. Meteen ook een nummer van Eminem maar even regelen. Was ook gecensureerd...quote:
Daar werd ik mee wakkerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil het door mij zelf geuploade What It Is aanvragen istie recent al afgespeeld
Nopequote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun jij de reden zien waarom nummers afgekeurd zijn?
Welke? Heb je in de naam gezet dat het ongecensureerd is?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Top dan nu wachten tot t wordt toegevoegd. Meteen ook een nummer van Eminem maar even regelen. Was ook gecensureerd...
Deze moet echt in de top 10, vind je nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
IK WIL JE
BLIJF BIJ ME
HOU VAN ME
GA NOOIT MEER WEG!!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het uitshirt wat ze nu hebben vind ik wel echt heel mooi
Ik ben nog druk met apollo 440 op 1 te krijgenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Deze moet echt in de top 10, vind je niet?
Cleaning out my closet dacht ik. Nee dat hoefde toch niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke? Heb je in de naam gezet dat het ongecensureerd is?
Hoeft ook niet maar dan moet je wel ff titel aan mij doorgeven anders denkt koelkast van hey die staat er al inquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Cleaning out my closet dacht ik. Nee dat hoefde toch niet?
Jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bedoelt Knetter met dat ik speciaal ben dat ik een mongool ben?!
Mja ik wilde m eerst gaan checken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeft ook niet maar dan moet je wel ff titel aan mij doorgeven anders denkt koelkast van hey die staat er al in
Wat heb je een pech....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Godver Stairway to Heaven ook al recently played
quote:
Muten dusquote:
Met zaad?quote:
Ja is een prachtig nummer. Maar inmiddels wel genoeg uitgemolken.quote:
Dat mag de pret niet drukkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met zaad?
[..]
Ja is een prachtig nummer. Maar inmiddels wel genoeg uitgemolken.
quote:
Dit dus.quote:Ja is een prachtig nummer. Maar inmiddels wel genoeg uitgemolken.
Dat is morgen dusquote:Onze gemiddelde levertijd van de producten, mits voorradig, is drie werkdagen.
nope..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet jij wel nummer van Eminem gecensureerd is naast het nummer dat ie mee doet met Dre?
Speelgoedquote:
Hoe bedoel je precies? Bedoel je Still Dre of Guilty Conscience?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet jij wel nummer van Eminem gecensureerd is naast het nummer dat ie mee doet met Dre?
CLD?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Speelgoed![]()
Oh ik zie net dat het gisteren verzonden is dus dan moet ik het in theorie vandaag al krijgen
Ah speelgoed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Speelgoed![]()
Oh ik zie net dat het gisteren verzonden is dus dan moet ik het in theorie vandaag al krijgen
Huhquote:
quote:
Nee. Daar ben ik expres niet gaan kijken, uitleg over why ga ik niet gevenquote:
Natuurlijk nietquote:
Nou ik heb van t weekend een Dr Dre - Forgot About Dre gedraait. (Daar doet Eminem in mee.) Het nummer van Eminem wat ik daarna draaide zat ook vol met censuur. Ik weet all1 niet meer welke dat was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Bedoel je Still Dre of Guilty Conscience?
Hoe ging het nummer?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou ik heb van t weekend een Dr Dre - Forgot About Dre gedraait. (Daar doet Eminem in mee.) Het nummer van Eminem wat ik daarna draaide zat ook vol met censuur. Ik weet all1 niet meer welke dat was.
Mja als ik dat wist weet ik ook wel welk nummer t was.quote:
Bedoel je dan dat je een mongooltje bent? En sopsop wil ook graag weten of je hem speciaal vindt of een mongooltjequote:
Is het een nummer wat in draak staat, of bedoel je gewoon een random eminem nummer?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja als ik dat wist weet ik ook wel welk nummer t was.Was op vrijdag avond en was dronken. Daarna zaterdag en zondag ook gezopen dus mn geheugen.... ehm nouja zeg maar dat ik t vergeten ben.
afhankelijk van voor wie ik het zeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat je een mongooltje bent? En sopsop wil ook graag weten of je hem speciaal vindt of een mongooltje
Een nummer wat in draak staat. Ik wil nl de ongecensureerde uploaden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het een nummer wat in draak staat, of bedoel je gewoon een random eminem nummer?
Heel veel nummers zijn gecensureerd namelijk.
Ik kan me er namelijk wel iets van herinneren. Was het niet The Way I Am?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja als ik dat wist weet ik ook wel welk nummer t was.Was op vrijdag avond en was dronken. Daarna zaterdag en zondag ook gezopen dus mn geheugen.... ehm nouja zeg maar dat ik t vergeten ben.
It's a close call babequote:
Als Ajax de beker wint komt er geen huldiging hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ajax en Twente interesseren zich beide niet in die klote beker
Ze willen beide alleen maar de titel
Gezien de naam in draak van dat nummer zou dat niet moeten... Eminem - The Way I Am (Unedited Version)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik kan me er namelijk wel iets van herinneren. Was het niet The Way I Am?
Die zal waarschijnlijk wel gecensureerd zijn ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik kan me er namelijk wel iets van herinneren. Was het niet The Way I Am?
Nope als Twente wint ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als Ajax de beker wint komt er geen huldiging he
Vinden ze die weer te min?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geweldigquote:
Twente ook niet zeiden ze vanmorgenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze gaan er vanuit dat ze een week later 2 feestjes in 1 kunnen vierenquote:
Ik hou wel van jequote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je vindt me nog maar net geen mongooltje dus?!
Altijd die arrogantie hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze gaan er vanuit dat ze een week later 2 feestjes in 1 kunnen vieren
Ik dacht eerst dat t cleaning out my closet was ja maar ik weet t niet meer zeker...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zal waarschijnlijk wel gecensureerd zijn ja.
En cleanin out my closet volgens mij ook
Was gister al bekend.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Twente ook niet zeiden ze vanmorgen
Ik heb niks tegen Twentequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen TwenteIk doelde dan ook op de arrogantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh waar ga je heen dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
douchen en dan 2 uur treinen.. tot morgen ofzo piepels![]()
amsterdamquote:
Had ie maar eerder zn nest uit moeten komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon vindt dit geen leuk nummer om bij wakker te worden
Ohhhquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
amsterdam
vanavond live racoon
Hmm toen hadden we echt een bazenteamquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm toen hadden we echt een bazenteam
http://ajaxmokum.tripod.com/blankstartfromscratch/id22.html
Goeien shitquote:
Volgens jouw logica moet ik dus voor Feyenoord of nog erger FC Dordrecht zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je ben geboren Amsterdammer, of je bent dat niet heh
Niks moet, ik geef alleen mijn rede aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens jouw logica moet ik dus voor Feyenoord of nog erger FC Dordrecht zijn
Mja ik voor FC Nootdorp.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens jouw logica moet ik dus voor Feyenoord of nog erger FC Dordrecht zijn
AFCA!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niks moet, ik geef alleen mijn rede aan.
Wat een dom wijf zeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:50 schreef Outpost76 het volgende:
http://www.rtl.nl/programma/barendenbarend/home/
2e filmpje. Victoria gister met heerlijk decolleté.....Zou zo dat shirtje naar beneden willen trekken.
![]()
Ach daar zat ik gister helemaal niet op te letten hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat een dom wijf zeg.
Geeft ze antwoord en maakt ze zich helemaal druk om een vraag die niet eens gesteld is
Klopt. Gelukkig hebben ze vaak leuke gasten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En oh god, wat een presentatie dat programma, wat amateuristisch !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |