We herdenken alleen de generaals?quote:
Ik snap dat nooit zo he, zelfs ik kan mijn bek even houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Voor sommige blijft het inderdaad lastig om even een stil te zijn!
Tzzzzz, isj niet mij koeltuur!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Voor sommige blijft het inderdaad lastig om even een stil te zijn!
Ik las konijnenvoerquote:
Anger management!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik wil heel boos worden, maar het heeft toch geen zin, wat is dat frustrerend
Je moet frustraties niet opkroppenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik wil heel boos worden, maar het heeft toch geen zin, wat is dat frustrerend
Recycling to the maxquote:
Strap-on dildo....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:54 schreef L-E het volgende:
Heel freaky trouwens: ik droomde vannacht dat ik seks had met Georgina Verbaan in de bezemkast op mijn werk. Het was best leuk, maar we misten toch een man, besloten we.
DIESKRIMINAZIEEE!!!! Die viese kankerkaaz diskriemieniert mai!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tzzzz dan rot je maar op naar je koeltuur!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:54 schreef L-E het volgende:
Heel freaky trouwens: ik droomde vannacht dat ik seks had met Georgina Verbaan in de bezemkast op mijn werk. Het was best leuk, maar we misten toch een man, besloten we.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DIESKRIMINAZIEEE!!!! Die viese kankerkaaz diskriemieniert mai!!!!
Nee joh, ben jij gek. Ik ben heel terecht boosquote:
Ohw dan niet opkroppen eruit gooien! En tegen deuren slaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, ben jij gek. Ik ben heel terecht boos
Gevalletje butterface voor mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:55 schreef L-E het volgende:
Ik vind Georgina helemaal niet zo aantrekkelijk, dat is dan wel weer jammer aan zo'n droom.
Nee joh, volgens de PvdA is er niets aan de handquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]Het erge is, het gebeurt nog zo ook...
quote:
quote:
Ik ook. Morgen, om 20:00. Uit respectquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo he, zelfs ik kan mijn bek even houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Geen idee, volgens mij dagen geleden toen het hier over GTST ging.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo droom je over Georgina? wanneer heb je daar voor het laatst iets over gezien/gelezen whatever?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Morgen, om 20:00. Uit respectJa idd. En ik hou zelden mijn mondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Volgens Wilder wel, maar die liegt want is racist!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee joh, volgens de PvdA is er niets aan de hand.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Morgen, om 20:00. Uit respectIk ga morgen naar het monument in Zwolle, dan ben ik zelfs een uur stil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet die droom-camera toch eens uit gaan vinden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:54 schreef L-E het volgende:
Dan begin je iets kleinerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niet meteen een heel winkelcentrum neermaaien
Ik zal het zeggen tegen Peuter.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:59 schreef Q. het volgende:
Mensen die niet 1x per jaar twee minuten hun bek kunnen houden moeten ze tegen de muur zetten. Net als ze in 40-45 deden.
Ja maar daar spat het bloed niet zo mooiquote:
Dat is dan weer schending van de mensenrechtenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:59 schreef Q. het volgende:
Mensen die niet 1x per jaar twee minuten hun bek kunnen houden moeten ze tegen de muur zetten. Net als ze in 40-45 deden.
Ik stond vorig jaar tijdens die 2 minuten vol genot een V2 raket te bewonderenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:59 schreef Q. het volgende:
Ik moet binnenkort nog jouw kant op he...quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort nog jouw kant op he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |