We herdenken alleen de generaals?quote:
Ik snap dat nooit zo he, zelfs ik kan mijn bek even houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Voor sommige blijft het inderdaad lastig om even een stil te zijn!
Tzzzzz, isj niet mij koeltuur!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Voor sommige blijft het inderdaad lastig om even een stil te zijn!
Ik las konijnenvoerquote:
Anger management!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik wil heel boos worden, maar het heeft toch geen zin, wat is dat frustrerend
Je moet frustraties niet opkroppenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik wil heel boos worden, maar het heeft toch geen zin, wat is dat frustrerend
Recycling to the maxquote:
Strap-on dildo....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:54 schreef L-E het volgende:
Heel freaky trouwens: ik droomde vannacht dat ik seks had met Georgina Verbaan in de bezemkast op mijn werk. Het was best leuk, maar we misten toch een man, besloten we.
DIESKRIMINAZIEEE!!!! Die viese kankerkaaz diskriemieniert mai!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tzzzz dan rot je maar op naar je koeltuur!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:54 schreef L-E het volgende:
Heel freaky trouwens: ik droomde vannacht dat ik seks had met Georgina Verbaan in de bezemkast op mijn werk. Het was best leuk, maar we misten toch een man, besloten we.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DIESKRIMINAZIEEE!!!! Die viese kankerkaaz diskriemieniert mai!!!!
Nee joh, ben jij gek. Ik ben heel terecht boosquote:
Ohw dan niet opkroppen eruit gooien! En tegen deuren slaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, ben jij gek. Ik ben heel terecht boos
Gevalletje butterface voor mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:55 schreef L-E het volgende:
Ik vind Georgina helemaal niet zo aantrekkelijk, dat is dan wel weer jammer aan zo'n droom.
Nee joh, volgens de PvdA is er niets aan de handquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]Het erge is, het gebeurt nog zo ook...
quote:
quote:
Ik ook. Morgen, om 20:00. Uit respectquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo he, zelfs ik kan mijn bek even houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Geen idee, volgens mij dagen geleden toen het hier over GTST ging.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo droom je over Georgina? wanneer heb je daar voor het laatst iets over gezien/gelezen whatever?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Morgen, om 20:00. Uit respectJa idd. En ik hou zelden mijn mondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Volgens Wilder wel, maar die liegt want is racist!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee joh, volgens de PvdA is er niets aan de hand.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Morgen, om 20:00. Uit respectIk ga morgen naar het monument in Zwolle, dan ben ik zelfs een uur stil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet die droom-camera toch eens uit gaan vinden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:54 schreef L-E het volgende:
Dan begin je iets kleinerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niet meteen een heel winkelcentrum neermaaien
Ik zal het zeggen tegen Peuter.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:59 schreef Q. het volgende:
Mensen die niet 1x per jaar twee minuten hun bek kunnen houden moeten ze tegen de muur zetten. Net als ze in 40-45 deden.
Ja maar daar spat het bloed niet zo mooiquote:
Dat is dan weer schending van de mensenrechtenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:59 schreef Q. het volgende:
Mensen die niet 1x per jaar twee minuten hun bek kunnen houden moeten ze tegen de muur zetten. Net als ze in 40-45 deden.
Ik stond vorig jaar tijdens die 2 minuten vol genot een V2 raket te bewonderenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:59 schreef Q. het volgende:
Ik moet binnenkort nog jouw kant op he...quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort nog jouw kant op he...
en die zat waarin?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stond vorig jaar tijdens die 2 minuten vol genot een V2 raket te bewonderen
Ik kon me vanmorgen nog boos maken over een filmpje van een homoseksuele man in Amsterdam die stelselmatig bedreigd en getreiterd wordt door Marokkaanse jongeren in zijn wijk en waarbij de politie had afgeraden een interview te houden met AT5 ... "omdat er dan oorlog zou uitbreken".quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee joh, volgens de PvdA is er niets aan de hand.
Ik offer mezelf wel op danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort nog jouw kant op he...
Ja en hij kan dan niet zeggen 'Ich habe es nicht gewusst'quote:
Inderdaad, hij kan zich er dan even goed op voorbereiden! En familie en vrienden inlichten dat hij er binnenkort er niet meer is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en hij kan dan niet zeggen 'Ich habe es nicht gewusst'
Mensen die hun kop niet houden hebben geen rechten!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is dan weer schending van de mensenrechten
Zie de krantenkoppen al voor me.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en hij kan dan niet zeggen 'Ich habe es nicht gewusst'
Ja, zover is het gekomen ja. En dan mag je de PvdA "persoonlijk" aanrekenenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kon me vanmorgen nog boos maken over een filmpje van een homoseksuele man in Amsterdam die stelselmatig bedreigd en getreiterd wordt door Marokkaanse jongeren in zijn wijk en waarbij de politie had afgeraden een interview te houden met AT5 ... "omdat er dan oorlog zou uitbreken".M.a.w. hou je mond nou maar,w ant wij durven het probleem niet aan te pakken.
En dat er dan een homo durft te reageren met "Ja, dan moet je ook niet in Amsterdam nieuw west gaan wonen, dat weeet je toch!?"
Zijn we echt zover in Nederland? Dat we moeten gaan uitkijken wara we gaan wonen en dat we op bepaalde plekken niet mogen wonen omdat daar anderen de baas zijn?
Triest hoor
(En hij had toch gewoon het interview met AT5 gehouden... met de afsluiting dat ie het spuugzat was en niet bang.)
Peuters tegen de muur zetten?quote:
Hij lijkt zo echt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals al zo vaak hier in Singles gezegd: kinderen zijn geen mensen.
"Na de schietpartij bleken diverse flessen wodka verdwenen te zijn"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie de krantenkoppen al voor me.
Mooie stille tocht daarna
Ja, ze lijken voor jullie ouders ook mooi en lief... klopt ook nooitquote:
De politie vermoed dat het gaat om een junk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
"Na de schietpartij bleken diverse flessen wodka verdwenen te zijn"
Ik zat bijna m'n bord op te vreten vanochtend. Maar toen besloot ik dat de peperkoek toch lekkerder was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zover is het gekomen ja. En dan mag je de PvdA "persoonlijk" aanrekenen. Die hebben al jaren alle incidenten mbt dit soort zaken met de mantel der liefde bedekt om maar aan de stemmen te komen. En de veiligheid van homo's zal ze inderdaad worst zijn, jullie groep is te klein om voor verschillen in de stemming te zorgen
.
Ze zijn zoooo sociaal die pvda'ers.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
De politie vermoed dat het gaat om een junk!
Lief heb ik nooit beweerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ze lijken voor jullie ouders ook mooi en lief... klopt ook nooit.
Idd, echt te belachelijk voor woorden dat de politie niets voor hem kan doen, heb dat filmpje ook gezien. Respect voor deze man dat hij het toch heeft gedaan, hopelijk heeft dat geen negatieve gevolgen voor hem, dan gaat de politie vast weer zeggen: "zie je, je had naar ons moeten luisteren".quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
(En hij had toch gewoon het interview met AT5 gehouden... met de afsluiting dat ie het spuugzat was en niet bang.)
Er is weinig bekend over de vermeende dader.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
"Na de schietpartij bleken diverse flessen wodka verdwenen te zijn"
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er is weinig bekend over de vermeende dader.
Wel is ze in het milieu beter bekend onder de alias MissB.
quote:
Mooi zijn ze ook niet. Zie hier de resultaten bij google 'mooi kind'quote:
'Ze' zijn niet mooi nee. Die van mij wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi zijn ze ook niet. Zie hier de resultaten bij google 'mooi kind'
http://www.google.nl/sear(...)b=wi&biw=970&bih=513
quote:
Laat eens zien dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker veilig vanuit hun grachtenpandjes. Zo kan ik ook wel sociaal zijn.
Hetgeen ze uiteraard stelselmatig ontkende.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:05 schreef Wicked-Game het volgende:
De politie vermoed dat het gaat om een junk!
Idd, zo fucking hypocriet die gasten, met opperhoer Cohen aan het roerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker veilig vanuit hun grachtenpandjes. Zo kan ik ook wel sociaal zijn.
uitzonderingen daargelatenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi zijn ze ook niet. Zie hier de resultaten bij google 'mooi kind'
http://www.google.nl/sear(...)b=wi&biw=970&bih=513
Dat lijkt me niet echt een kind he...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
uitzonderingen daargelaten
[ afbeelding ]
Heb je er al op geslagen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Waarom besluit de printer er nou weer ineens mee te kappen. Zaterdag was er niks aan de hand, en nu reageert hij niet eens meer. Wat wat wat!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:09 schreef Wicked-Game het volgende:
Haar laatste woorden voordat ze de kogel door de kop van de persoon schoot was "konnichiwa bitches""
Ze is extreem gevaarlijk!
Die is al bijna afgeschrevenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:14 schreef L-E het volgende:
Ik dacht dat Doutzen 18 of 19 was. Is ze gewoon al 26 of iets in die buurt.
Vast je zwagerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Waarom besluit de printer er nou weer ineens mee te kappen. Zaterdag was er niks aan de hand, en nu reageert hij niet eens meer. Wat wat wat!
hey ze stond tussen de resultatenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt een kind he...
Je kent me tochquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Hetgeen ze uiteraard stelselmatig ontkende.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:14 schreef L-E het volgende:
eindgebruikersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Zaterdag was er niks aan de hand, en nu reageert hij niet eens meer.!
"deze is versleten, doe mij een nieuwe"quote:
En uitgelubberdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"deze is versleten, doe mij een nieuwe".
idd, damaged goods, gewoon in de uitverkoopbak mieteren en opzoek naar een nieuwer exemplaarquote:
pagina instellingen ff checken gok ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:16 schreef CherryLips het volgende:
O, vanuit pdf doet hij het wel, maar excel niet. Handig.
Ligt ook een beetje aan de wet. Spugen, roepen, bedreigen etc.... kun je daar iemand voor aanpakken? Bedreigen volgens mij wel he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, echt te belachelijk voor woorden dat de politie niets voor hem kan doen, heb dat filmpje ook gezien. Respect voor deze man dat hij het toch heeft gedaan, hopelijk heeft dat geen negatieve gevolgen voor hem, dan gaat de politie vast weer zeggen: "zie je, je had naar ons moeten luisteren".
Triest.
wat heb ik gemistquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, echt te belachelijk voor woorden dat de politie niets voor hem kan doen, heb dat filmpje ook gezien. Respect voor deze man dat hij het toch heeft gedaan, hopelijk heeft dat geen negatieve gevolgen voor hem, dan gaat de politie vast weer zeggen: "zie je, je had naar ons moeten luisteren".
Triest.
ik heb anders nog wel een ander oud modelletje staan...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, damaged goods, gewoon in de uitverkoopbak mieteren en opzoek naar een nieuwer exemplaar.
spugen is een boete van 250 euro of meer dacht ik....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de wet. Spugen, roepen, bedreigen etc.... kun je daar iemand voor aanpakken? Bedreigen volgens mij wel he?
Moet je nagaan hoe verrot de meeste 26 jarige eruit zien tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:14 schreef L-E het volgende:
Nou, ik zag laatst een interview met haar en ze kwam wat jong over, vandaar. Was niet op uiterlijk gebaseerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe verrot de meeste 26 jarige eruit zien tegenwoordig
Richting een agent ja, toch niet richting een ander?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
spugen is een boete van 250 euro of meer dacht ik....
of schadevergoeding oid....
maar wel iets was er mee
ik weet niet of ik nu moet lachen of huilenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
ik zie geenstijl, niks gemist dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)oorzaakt_oorlog.html
Spugen is wel verboden dacht ik. In freaky situaties kan het zelfs gevaarlijk zijn met ziektes e.d.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Richting een agent ja, toch niet richting een ander?
Als je ze daarvoor idd al kan beboeten dan snap ik het helemaaaaal nietw aarom dat nog nooit is gedaan.
Nou, toen ik vanmorgen in de spiegel keekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:21 schreef Wicked-Game het volgende:
Interview op AT5 met een homo die al heel lang stelselmatig uitgescholden, bespuugd, bedreigd en uit de buurt weggetreiterd wordt door van die Marokkaanse kutjochies en waar AT5 een interview mee wilde doen en de politie dat die man afgeraden had omdat dat wel eens "oorlog zou uit kunnen lokken".quote:
Ik zou je principes eens na laten kijken. Volgens mij zijn ze een beetje in de war door al dat bier.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is tegen mijn principes om rechstreeks naar AT5 te linken.
Ja stel je voor dat ik ook ineens een blingknopje in m'n oor krijg of een pet bovenop mijn hoofd ga dragen als ik weer eens bespuugd wordt door zo iemand!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Spugen is wel verboden dacht ik. In freaky situaties kan het zelfs gevaarlijk zijn met ziektes e.d.
Amsterdam-Gazaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)oorzaakt_oorlog.html
In Utrecht is ook weer een gezin weggepestquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Interview op AT5 met een homo die al heel lang stelselmatig uitgescholden, bespuugd, bedreigd en uit de buurt weggetreiterd wordt door van die Marokkaanse kutjochies en waar AT5 een interview mee wilde doen en de politie dat die man afgeraden had omdat dat wel eens "oorlog zou uit kunnen lokken".
Ofwel: vooral je bek houden als mensen je bedreigen, want de politie durft niets te doen.
DAT is toch terrorisme eigenlijk? De schrik er zo hard injagen dat je niets meer durft te doen?
Als Osama zich daar had verstopt dan was hij nog in leven geweest en had hij een succesvol shoarma restaurant. En een pimped out bmw uit de 3 seriequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Interview op AT5 met een homo die al heel lang stelselmatig uitgescholden, bespuugd, bedreigd en uit de buurt weggetreiterd wordt door van die Marokkaanse kutjochies en waar AT5 een interview mee wilde doen en de politie dat die man afgeraden had omdat dat wel eens "oorlog zou uit kunnen lokken".
Ofwel: vooral je bek houden als mensen je bedreigen, want de politie durft niets te doen.
DAT is toch terrorisme eigenlijk? De schrik er zo hard injagen dat je niets meer durft te doen?
Dan doe je ze een plezier. Dat is dus vriendelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Utrecht is ook weer een gezin weggepest
Ze wonen nu in Nieuwegeinquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan doe je ze een plezier. Dat is dus vriendelijk.
En dat is dan ook seksueel overdraagbaar. Een epidemie mensen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat ik ook ineens een blingknopje in m'n oor krijg of een pet bovenop mijn hoofd ga dragen als ik weer eens bespuugd wordt door zo iemand!
Da's Leusdenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zit Annie daar ook niet? Hstikke gezwellig!
Ik kijk geen geenstijl, dus daar had ik het niet gezien hoorquote:
Ja met dat hondje, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
Politie heeft gewoon gelijk, die kerel zit gewoon de boel uit te lokken!
Had ie maar niet homo moeten worden!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
Politie heeft gewoon gelijk, die kerel zit gewoon de boel uit te lokken!
Altijd positief blijven denken: er zijn altijd ergere dingen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
is leuker dan je been er af laten knagen door mieren, terwijl je bij bewustzijn bent.
Klopt
Zover wil ik niet gaan, maar er gewoon open voor uit komen gaat gewoon te ver. Laat hem dat lekker binnenshuis doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ie maar niet homo moeten worden!
Ja hallo, mensen denken ook dat homoseksualiteit besmettelijk of aan te leren is... nou, dna misschien slechte lelijke ghetto smaak ook welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dat is dan ook seksueel overdraagbaar. Een epidemie mensen!
Dan moeten die marokkanen ook maar alleen binnenshuis marokkaans zijn, dus eerst zich even blank schminken voor ze naar buiten gaan en normaal doen, alleen thuis mogen ze zichzelf zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zover wil ik niet gaan, maar er gewoon open voor uit komen gaat gewoon te ver. Laat hem dat lekker binnenshuis doen
Dat gekke accent van dat tuig slaat ook wel eens over op hun Nederlandse vriendjes en vriendinnetjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, mensen denken ook dat homoseksualiteit besmettelijk of aan te leren is... nou, dna misschien slechte lelijke ghetto smaak ook wel
Oneens. Marokkanen moeten binnen blijven. Altijd en eeuwig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moeten die marokkanen ook maar alleen binnenshuis marokkaans zijn, dus eerst zich even blank schminken voor ze naar buiten gaan en normaal doen, alleen thuis mogen ze zichzelf zijn.
Ik koop wel nieuwe op de rommelmarkt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou je principes eens na laten kijken. Volgens mij zijn ze een beetje in de war door al dat bier.
Jamaar die kutkids komen er ook voor uit dat ze Marokkaans zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zover wil ik niet gaan, maar er gewoon open voor uit komen gaat gewoon te ver. Laat hem dat lekker binnenshuis doen
Dat komt omdat ze uit elkaars blikje energy drink drinken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat gekke accent van dat tuig slaat ook wel eens over op hun Nederlandse vriendjes en vriendinnetjes.
Zodra er een land is dat Homofilia heet, dan mogen homo's ook gewoon op straat homo zijn. Als je dan toch vage vergelijkingen wil trekkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar die kutkids komen er ook voor uit dat ze Marokkaans zijn
Dus hij dacht: Hier in deze wijk mag je jezelf zijn!
Da's waarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat gekke accent van dat tuig slaat ook wel eens over op hun Nederlandse vriendjes en vriendinnetjes.
Nee, Marokkanen moeten gewoon normaal doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Oneens. Marokkanen moeten binnen blijven. Altijd en eeuwig.
De Here heeft gesproken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:34 schreef Godtje het volgende:
Ik snap het dus niet! Waarom zou je nog homo worden in Nederland?
Je weet dat je in een multiculturele samenleving geboren bent. Dat kan je echt niet meer missen.
Toch kies je er voor om homo te worden. Dast is ronduit asociaal. Je stoot een hoop van onze mede nederlanders er mee voor het hoofd.
Die mensen doen jarenlang hun best om er bij te horen. Moeten taalcursussen doen moeten in de nare wijken van dit land wonen en moeten elke dag het gezeik aanhoren van een geblondeerde rasdebiel.
En toch! Ja en toch zijn er een stelletje asocialen genaamd flikkers die hun nog even een trap willen geven terwijl ze al liggen. Het is al niet makkelijk om berber te zijn maar toch kiezen hun er voor om heel nichterig langs te lopen in hun string en met hun boa om! Elke dag luid het songfestival aan![]()
Die mensen moeten weer vroeg op om het varkensshoarma te snijden.
Ik zou ook doorslaan!Kut muziek, dat nichterige gedrag.
![]()
De homo's zouden eens in de spiegel moeten kijken. Afgelopen met die poppenkast en gewoon trouwen, kindjes en een volvo. Het is tijd dat jullie stoppen met dat provoceren.
Een homo bontkraagje, kan het erger??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's waarIk zeg ook wel eens "Die been" en "Faffie" en "Wat is deze?!"
OMG!
Zet me in quarantaine
Wat is normaal? Is je in je kontje laten neuken normaal dan???quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, Marokkanen moeten gewoon normaal doen.
omg homoseksuele marokkanenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een homo bontkraagje, kan het erger??
Nooit buiten komen is toch heel normaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, Marokkanen moeten gewoon normaal doen.
Daar had je allang moeten zitten met je homoseksuele neigingen. Waarom doet de politie daar niets aan!?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's waarIk zeg ook wel eens "Die been" en "Faffie" en "Wat is deze?!"
OMG!
Zet me in quarantaine
Dat is voor Marokkaanse meisjes heel normaal jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is normaal? Is je in je kontje laten neuken normaal dan???
zolang dat lekker binnenshuis gebeurtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Incest ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zolang dat lekker binnenshuis gebeurt
nou ja, inbreken gebeurt technisch gezien ook binnenshuis
dat is niet de bedoeling van god geweest.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat ze dan weer niet weten is dat die traditie bij Mohammed is begonnenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is voor Marokkaanse meisjes heel normaal ja. Zo ziet Allah niet dat ze seks gehad hebben
.
Maar buitenseks is zo lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zolang dat lekker binnenshuis gebeurt
nou ja, inbreken gebeurt technisch gezien ook binnenshuis
die had toch niet zoveel met meisjes?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat ze dan weer niet weten is dat die traditie bij Mohammed is begonnen
Zeker niet! Uitroeien!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
dat is niet de bedoeling van god geweest.
jawel, van 9 het liefst, ies koeltoerquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:34 schreef Godtje het volgende:
Ik snap het dus niet! Waarom zou je nog homo worden in Nederland?
Je weet dat je in een multiculturele samenleving geboren bent. Dat kan je echt niet meer missen.
Toch kies je er voor om homo te worden. Dast is ronduit asociaal. Je stoot een hoop van onze mede nederlanders er mee voor het hoofd.
Die mensen doen jarenlang hun best om er bij te horen. Moeten taalcursussen doen moeten in de nare wijken van dit land wonen en moeten elke dag het gezeik aanhoren van een geblondeerde rasdebiel.
En toch! Ja en toch zijn er een stelletje asocialen genaamd flikkers die hun nog even een trap willen geven terwijl ze al liggen. Het is al niet makkelijk om berber te zijn maar toch kiezen hun er voor om heel nichterig langs te lopen in hun string en met hun boa om! Elke dag luid het songfestival aan![]()
Die mensen moeten weer vroeg op om het varkensshoarma te snijden.
Ik zou ook doorslaan!Kut muziek, dat nichterige gedrag.
![]()
Volgens mij kijkt mijn volk de hele DAG in de spiegel hoorquote:De homo's zouden eens in de spiegel moeten kijken. Afgelopen met die poppenkast en gewoon trouwen, kindjes en een volvo. Het is tijd dat jullie stoppen met dat provoceren.
Uhuquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
omg homoseksuele marokkanen
bestaan die?
Volgens mij welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:43 schreef L-E het volgende:
Wordt het mooi weer dit weekend? Want dan ga ik naar het strandfeestje.
Het wordt prachtig. 25 gradenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:43 schreef L-E het volgende:
Wordt het mooi weer dit weekend? Want dan ga ik naar het strandfeestje.
We love men in uniform.... and they love us?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar had je allang moeten zitten met je homoseksuele neigingen. Waarom doet de politie daar niets aan!?
Hun 9mm wapens blijken toch ineens iets meer stootkracht te hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We love men in uniform.... and they love us?
Daar vraag je vast om! Je kent vast homo's hè? Allah straft meteen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan gaan de Marokkanen ook m'n tuin leegroven
Beetje een rare alwetende dan, dat je hem zo makkelijk om de tuin kan leidenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is voor Marokkaanse meisjes heel normaal ja. Zo ziet Allah niet dat ze seks gehad hebben
.
Ik ben toch geen homoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar vraag je vast om! Je kent vast homo's hè? Allah straft meteen!
Ik vind 25 graden aardig perfect.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik ben wel wat beters gewend maar ik klaag er niet over.
Fatboyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
25 gradendat wordt de fatboy naar buiten slepen
Voor de buitenseks?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
25 gradendat wordt de fatboy naar buiten slepen
Wel afnemen met een natte doek. En je moet ook niks morsen maar slikken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt die hoes niet wassen, dat is zonde.
Ik heb er zo eentje die gemaakt is om buiten te zetten. Dat is gewoon met water te reinigen, weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Handdoekje eroverheen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hun 9mm wapens blijken toch ineens iets meer stootkracht te hebben
Ik pleit voor meer Marokkanen bij de politie. Dan is het snel afgelopen met dat soort geintjes.
quote:
Is een zorg voor laterquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Altijd zo lekker. In het heetst van de strijd. Wacht even... even een handdoekje pakken.![]()
Ga je dat ding ook nog recht doen als die gaat verschuiven?
Net als met honden gewoon hun gezicht erin duwen. Dan leren ze het wel af.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel afnemen met een natte doek. En je moet ook niks morsen maar slikken.
Dat was misschien wel een beter idee geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje die gemaakt is om buiten te zetten. Dat is gewoon met water te reinigen, weet ik uit ervaring
ze zijn erquote:
Nee alleen van dr tetten. Die zijn wel groot genoeg om op te trouwen trouwens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:49 schreef missbehavin het volgende:
Godt, hoe is het met de aanstaande? Heeft ze al linkjes doorgestuurd van trouwlocaties enzo?
Heej, ik doe het niet, het was slechts een tip!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Altijd zo lekker. In het heetst van de strijd. Wacht even... even een handdoekje pakken.![]()
Ga je dat ding ook nog recht doen als die gaat verschuiven?
De gewone ook wel redelijk toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje die gemaakt is om buiten te zetten. Dat is gewoon met water te reinigen, weet ik uit ervaring
jij doet niet aan seks?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Heej, ik doe het niet, het was slechts een tip!
Dat geloof ik nu niet meer uiteraard. Anders was je nooit met die tip gekomen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Heej, ik doe het niet, het was slechts een tip!
Kun je beter een plastic zak gebruiken. Van de mediamarkt ofzo, zo'n rode ondoorzichtige.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of bedoelde je handdoek over haar hoofd?
Dat weet ik niet, maar ik ga het niet proberen om niet al te spijtige vlekken erin te hebben als mijn gasten erop gaan zittenquote:
Ik heb vlekken in mijn bank.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat geloof ik nu niet meer uiteraard. Anders was je nooit met die tip gekomen.
Oh dus je vindt het al minder erg?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee alleen van dr tetten. Die zijn wel groot genoeg om op te trouwen trouwens.
In mijn ervaring gaan ze daarna zo stil liggenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je beter een plastic zak gebruiken. Van de mediamarkt ofzo, zo'n rode ondoorzichtige.
Kleurt goed bij de rest van je lijf? Ik dacht dat het zou vloeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je beter een plastic zak gebruiken. Van de mediamarkt ofzo, zo'n rode ondoorzichtige.
das gevaarlijk. neem een vlag, niet alleen voor je vaderland, maar die laat lucht door.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou eens een pittig gesprek met peuter gaan hebben om te vragen wat hij met zijn verkering heeft gedaan.quote:
Bah..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou eens een pittig gesprek met peuter gaan hebben om te vragen wat hij met zijn verkering heeft gedaan.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik ga het niet proberen om niet al te spijtige vlekken erin te hebben als mijn gasten erop gaan zitten
quote:
De gewone heeft geen binnenhoes. Als je hem openmaakt, heb je gelijk die balletjes, dus je kunt hem niet in de wasmachine gooien. Had ik beter een nepperd kunnen nemen, die kan dat wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik ga het niet proberen om niet al te spijtige vlekken erin te hebben als mijn gasten erop gaan zitten
Peuter had toch een meisje dat em leuk vond enzo? Hoe is t daar eigenlijk mee?quote:
roze klippanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik was blij dat ik bij mijn bank de hoes redelijk makkelijk kon vervangen
Hij heeft een andere identiteit, via het getuigenbeschermingsprogramma.quote:
Gelukkig is spice nu weg van Digitenne en kan je weer gewoon onder de douche rukken terwijl je aan je zusje denkt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik was blij dat ik bij mijn bank de hoes redelijk makkelijk kon vervangen
Ik las dat RZ een relatie heeft!quote:
Hij heeft er twee. Het is met beide nog 'aan'.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Peuter had toch een meisje dat em leuk vond enzo? Hoe is t daar eigenlijk mee?
Dat zou ik ook nemen nadat ik het heb gedaan met LDG.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft een andere identiteit, via het getuigenbeschermingsprogramma.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nemen nadat ik het heb gedaan met LDG.
Niet dat ik het ooit zou doen met LDG.
Wat doet die L ook echt in haar naam.
Kentekenplaatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft een andere identiteit, via het getuigenbeschermingsprogramma.
Baas!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij heeft er twee. Het is met beide nog 'aan'.
Nee, een feesboek relatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:56 schreef Godtje het volgende:
Een zakelijke relatie met zijn bank bedoel je?
We zijn toch niet blind of wel? Ik snap dat echt niet.quote:
Ze was de "Not" er vergeten voor te voegen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vond haar onoprecht, daarom mocht ik haar niet. Zag pas later haar uiterlijk. Maakte het er niet beter op.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
We zijn toch niet blind of wel? Ik snap dat echt niet.
Ik vind het een minachting voor ons intellect en onze ogen.
Ik heb geen zusje, op wie moet ik nu rukken dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig is spice nu weg van Digitenne en kan je weer gewoon onder de douche rukken terwijl je aan je zusje denkt.
Maar, maar, zij heeft het geaccepteerd. Dus dan moet er meer zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:57 schreef rival het volgende:
hij noemt iets al snel een relatie natuurlijk
Hij vertelde ook liever eerst hier dat ze een relaie hadden, dat hij heel erg verliefd is, dat ze de ware is, etc etcquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
hij noemt iets al snel een relatie natuurlijk
ik ben wel heel benieuwd naar de "zij" nuquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar, maar, zij heeft het geaccepteerd. Dus dan moet er meer zijn.
Ik ook!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben wel heel benieuwd naar de "zij" nu
Ja je kan inderdaad zeggen van RZ wat je wilt. Oprecht en open was hij wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vond haar onoprecht, daarom mocht ik haar niet. Zag pas later haar uiterlijk. Maakte het er niet beter op.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lang 'leve' facebookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Gasol?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:00 schreef L-E het volgende:
LDG had erna toch iets met een andere Single? Wie was dat?
Nu krijg je de FBI achter je aanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kentekenplaat![]()
Oh, had ik dat niet mogen zeggen?
Nee, is volgens mij een kerel uit SEX. Misschien wel een paar keer hier gepost.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:00 schreef L-E het volgende:
LDG had erna toch iets met een andere Single? Wie was dat?
Ja, maar hij kwam hier volgens mij alleen voor LDGquote:
oh zo.. op feestboek.... achquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar, maar, zij heeft het geaccepteerd. Dus dan moet er meer zijn.
Ja diequote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lang 'leve' facebookIk weet niet wat ik moet zeggen eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga nu weg en beloof niet te lurkenquote:
Leugensquote:
Alles is wel heel veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga je het op je CV zetten? Ik weet alles over RZ
Over LDG zou passender zijn dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga door, ga doorquote:
Hij is gewoon bang voor je vlijmscherpe opmerkingenquote:
Eén dingetje over z'n exquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jammer, ik wil tegengasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang voor je vlijmscherpe opmerkingen.
Stille wateren...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
*proest*quote:
In het bed waar jij ook in gelegen hebtquote:
Volgende keer op haar Fatboy?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In het bed waar jij ook in gelegen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |