We herdenken alleen de generaals?quote:
Ik snap dat nooit zo he, zelfs ik kan mijn bek even houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Voor sommige blijft het inderdaad lastig om even een stil te zijn!
Tzzzzz, isj niet mij koeltuur!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Voor sommige blijft het inderdaad lastig om even een stil te zijn!
Ik las konijnenvoerquote:
Anger management!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik wil heel boos worden, maar het heeft toch geen zin, wat is dat frustrerend
Je moet frustraties niet opkroppenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik wil heel boos worden, maar het heeft toch geen zin, wat is dat frustrerend
Recycling to the maxquote:
Strap-on dildo....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:54 schreef L-E het volgende:
Heel freaky trouwens: ik droomde vannacht dat ik seks had met Georgina Verbaan in de bezemkast op mijn werk. Het was best leuk, maar we misten toch een man, besloten we.
DIESKRIMINAZIEEE!!!! Die viese kankerkaaz diskriemieniert mai!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tzzzz dan rot je maar op naar je koeltuur!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:54 schreef L-E het volgende:
Heel freaky trouwens: ik droomde vannacht dat ik seks had met Georgina Verbaan in de bezemkast op mijn werk. Het was best leuk, maar we misten toch een man, besloten we.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DIESKRIMINAZIEEE!!!! Die viese kankerkaaz diskriemieniert mai!!!!
Nee joh, ben jij gek. Ik ben heel terecht boosquote:
Ohw dan niet opkroppen eruit gooien! En tegen deuren slaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, ben jij gek. Ik ben heel terecht boos
Gevalletje butterface voor mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:55 schreef L-E het volgende:
Ik vind Georgina helemaal niet zo aantrekkelijk, dat is dan wel weer jammer aan zo'n droom.
Nee joh, volgens de PvdA is er niets aan de handquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]Het erge is, het gebeurt nog zo ook...
quote:
quote:
Ik ook. Morgen, om 20:00. Uit respectquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo he, zelfs ik kan mijn bek even houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Geen idee, volgens mij dagen geleden toen het hier over GTST ging.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo droom je over Georgina? wanneer heb je daar voor het laatst iets over gezien/gelezen whatever?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Morgen, om 20:00. Uit respectJa idd. En ik hou zelden mijn mondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Volgens Wilder wel, maar die liegt want is racist!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee joh, volgens de PvdA is er niets aan de hand.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Morgen, om 20:00. Uit respectIk ga morgen naar het monument in Zwolle, dan ben ik zelfs een uur stil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet die droom-camera toch eens uit gaan vinden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:54 schreef L-E het volgende:
Dan begin je iets kleinerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niet meteen een heel winkelcentrum neermaaien
Ik zal het zeggen tegen Peuter.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:59 schreef Q. het volgende:
Mensen die niet 1x per jaar twee minuten hun bek kunnen houden moeten ze tegen de muur zetten. Net als ze in 40-45 deden.
Ja maar daar spat het bloed niet zo mooiquote:
Dat is dan weer schending van de mensenrechtenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:59 schreef Q. het volgende:
Mensen die niet 1x per jaar twee minuten hun bek kunnen houden moeten ze tegen de muur zetten. Net als ze in 40-45 deden.
Ik stond vorig jaar tijdens die 2 minuten vol genot een V2 raket te bewonderenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:59 schreef Q. het volgende:
Ik moet binnenkort nog jouw kant op he...quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort nog jouw kant op he...
en die zat waarin?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stond vorig jaar tijdens die 2 minuten vol genot een V2 raket te bewonderen
Ik kon me vanmorgen nog boos maken over een filmpje van een homoseksuele man in Amsterdam die stelselmatig bedreigd en getreiterd wordt door Marokkaanse jongeren in zijn wijk en waarbij de politie had afgeraden een interview te houden met AT5 ... "omdat er dan oorlog zou uitbreken".quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee joh, volgens de PvdA is er niets aan de hand.
Ik offer mezelf wel op danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort nog jouw kant op he...
Ja en hij kan dan niet zeggen 'Ich habe es nicht gewusst'quote:
Inderdaad, hij kan zich er dan even goed op voorbereiden! En familie en vrienden inlichten dat hij er binnenkort er niet meer is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en hij kan dan niet zeggen 'Ich habe es nicht gewusst'
Mensen die hun kop niet houden hebben geen rechten!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is dan weer schending van de mensenrechten
Zie de krantenkoppen al voor me.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en hij kan dan niet zeggen 'Ich habe es nicht gewusst'
Ja, zover is het gekomen ja. En dan mag je de PvdA "persoonlijk" aanrekenenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kon me vanmorgen nog boos maken over een filmpje van een homoseksuele man in Amsterdam die stelselmatig bedreigd en getreiterd wordt door Marokkaanse jongeren in zijn wijk en waarbij de politie had afgeraden een interview te houden met AT5 ... "omdat er dan oorlog zou uitbreken".M.a.w. hou je mond nou maar,w ant wij durven het probleem niet aan te pakken.
En dat er dan een homo durft te reageren met "Ja, dan moet je ook niet in Amsterdam nieuw west gaan wonen, dat weeet je toch!?"
Zijn we echt zover in Nederland? Dat we moeten gaan uitkijken wara we gaan wonen en dat we op bepaalde plekken niet mogen wonen omdat daar anderen de baas zijn?
Triest hoor
(En hij had toch gewoon het interview met AT5 gehouden... met de afsluiting dat ie het spuugzat was en niet bang.)
Peuters tegen de muur zetten?quote:
Hij lijkt zo echt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals al zo vaak hier in Singles gezegd: kinderen zijn geen mensen.
"Na de schietpartij bleken diverse flessen wodka verdwenen te zijn"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie de krantenkoppen al voor me.
Mooie stille tocht daarna
Ja, ze lijken voor jullie ouders ook mooi en lief... klopt ook nooitquote:
De politie vermoed dat het gaat om een junk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
"Na de schietpartij bleken diverse flessen wodka verdwenen te zijn"
Ik zat bijna m'n bord op te vreten vanochtend. Maar toen besloot ik dat de peperkoek toch lekkerder was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zover is het gekomen ja. En dan mag je de PvdA "persoonlijk" aanrekenen. Die hebben al jaren alle incidenten mbt dit soort zaken met de mantel der liefde bedekt om maar aan de stemmen te komen. En de veiligheid van homo's zal ze inderdaad worst zijn, jullie groep is te klein om voor verschillen in de stemming te zorgen
.
Ze zijn zoooo sociaal die pvda'ers.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
De politie vermoed dat het gaat om een junk!
Lief heb ik nooit beweerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ze lijken voor jullie ouders ook mooi en lief... klopt ook nooit.
Idd, echt te belachelijk voor woorden dat de politie niets voor hem kan doen, heb dat filmpje ook gezien. Respect voor deze man dat hij het toch heeft gedaan, hopelijk heeft dat geen negatieve gevolgen voor hem, dan gaat de politie vast weer zeggen: "zie je, je had naar ons moeten luisteren".quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
(En hij had toch gewoon het interview met AT5 gehouden... met de afsluiting dat ie het spuugzat was en niet bang.)
Er is weinig bekend over de vermeende dader.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
"Na de schietpartij bleken diverse flessen wodka verdwenen te zijn"
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er is weinig bekend over de vermeende dader.
Wel is ze in het milieu beter bekend onder de alias MissB.
quote:
Mooi zijn ze ook niet. Zie hier de resultaten bij google 'mooi kind'quote:
'Ze' zijn niet mooi nee. Die van mij wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi zijn ze ook niet. Zie hier de resultaten bij google 'mooi kind'
http://www.google.nl/sear(...)b=wi&biw=970&bih=513
quote:
Laat eens zien dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker veilig vanuit hun grachtenpandjes. Zo kan ik ook wel sociaal zijn.
Hetgeen ze uiteraard stelselmatig ontkende.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:05 schreef Wicked-Game het volgende:
De politie vermoed dat het gaat om een junk!
Idd, zo fucking hypocriet die gasten, met opperhoer Cohen aan het roerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker veilig vanuit hun grachtenpandjes. Zo kan ik ook wel sociaal zijn.
uitzonderingen daargelatenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi zijn ze ook niet. Zie hier de resultaten bij google 'mooi kind'
http://www.google.nl/sear(...)b=wi&biw=970&bih=513
Dat lijkt me niet echt een kind he...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
uitzonderingen daargelaten
[ afbeelding ]
Heb je er al op geslagen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Waarom besluit de printer er nou weer ineens mee te kappen. Zaterdag was er niks aan de hand, en nu reageert hij niet eens meer. Wat wat wat!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:09 schreef Wicked-Game het volgende:
Haar laatste woorden voordat ze de kogel door de kop van de persoon schoot was "konnichiwa bitches""
Ze is extreem gevaarlijk!
Die is al bijna afgeschrevenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:14 schreef L-E het volgende:
Ik dacht dat Doutzen 18 of 19 was. Is ze gewoon al 26 of iets in die buurt.
Vast je zwagerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Waarom besluit de printer er nou weer ineens mee te kappen. Zaterdag was er niks aan de hand, en nu reageert hij niet eens meer. Wat wat wat!
hey ze stond tussen de resultatenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt een kind he...
Je kent me tochquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Hetgeen ze uiteraard stelselmatig ontkende.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:14 schreef L-E het volgende:
Ik dacht dat Doutzen 18 of 19 was. Is ze gewoon al 26 of iets in die buurt.
eindgebruikersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Zaterdag was er niks aan de hand, en nu reageert hij niet eens meer.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |